Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

Gość
ja ze swojej strony dodam że trzydziecha nie ma docisku ma pompie gdy t25 go ma więc to jest raczej na korzyść t25 co do uciągu to nie wiem ale moim zdaniem 30 ma wiekszy uciag głownie dlatego iz ma wieksza mase na korzysc 30 mozna doliczyc większe tylne opony ursus ma bodajze 12,4 gdy wladimirec ma 11.2 ale mozna zlozyc takie od 30 ale to jest wyłacznie moje zdanie !

 

Co to jest ten docisk na pompie?Do czego to służy?Na której pompie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

docisk pompy podnośnika w t25 mozna opuszczac w doł podnosnik az do samej ziemi wprzypadku maszyn rolniczych ma to duze znaczenie np. gdy jest twadro plug nie chce wchodzic w ziemie to mozna go docinac ale wtedy masa tylu ciagnika sie zmniejsza i plug wchodzi w ziemie w 30 tego nie ma mozna opuscic tylko do pewnego momentu właśnie natym to polega

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

dociskania pluga w 330 nie ma ale mozna przestawić otwory na belkach i wtedy podnośnik w 330 opadnie do samej ziemi.

Na belakch są dwa otwory.Efekt opadania belek do samej ziemi uzyskuje się przez załozenie ramion podnośnik w przednie otwory.(standardowo ramiona podnośnika są na tylnych otworach belek)

 

Sorki za mój nieprofesjonalny język, mam nadzieję że wszyscy wiedzą o co chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T 25 - ma rewers , płyną blokadę , kabina zawieszona na poduszkach gumowych , ogrzewana kabina to na plus ale są też minusy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Piotr2 ty wiesz o czym piszesz?????

 

 

Oczyiście że wiem

piszę o mozliwości opuszczania belek podnosnika do ziemi w c33o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

a co daje docisk przy tak lekkim ciągniku? podnosi mu koło tylne jak chcesz je wymienić bez lewarka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem a zdazało mi sie jezdzic 330 to nie ma on docisku na wieszakach chyba sie komuś coś pomyliło tak samo jak nie słyszałem zeby rusek miał rewers...!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Z tego co wiem a zdazało mi sie jezdzic 330 to nie ma on docisku na wieszakach chyba sie komuś coś pomyliło tak samo jak nie słyszałem zeby rusek miał rewers...!

 

Pewnie że 330 ma docisk jak wsadzisz teściową na pułg to orze do piekła bo swój do swego ciągnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ja nie mówie o żadnum docisku

Mi chodziło tylko o możliwośc opuszczenia belek podnośnika do samej ziemi, bo to 330 jest możliwe.

 

 

Jeśli napisałem to nie jasno to przepraszam, nie chcialem stworzyć az tkiego zamieszania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
docisk pompy podnośnika w t25 mozna opuszczac w doł podnosnik az do samej ziemi wprzypadku maszyn rolniczych ma to duze znaczenie np. gdy jest twadro plug nie chce wchodzic w ziemie to mozna go docinac ale wtedy masa tylu ciagnika sie zmniejsza i plug wchodzi w ziemie w 30 tego nie ma mozna opuscic tylko do pewnego momentu właśnie natym to polega

 

Pług dociskasz a uciąg t25 wtedy spada.

Już teraz wiem dlaczego wszystkie t25 tk bardzo mielą w orce kołami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obecnie mamy t25 jako ciągnik który służy nam do pielęgnacji, głownie w ziemniakach, ewentualnie do innyh lekkich prac.Maszyan ta jest dość leciwa bo 1977 roku.Czy warto sprzedać t25, dołożyć troszkę kasy i kupić C330?Czy 330 lepiej radzi sobie np z opryskiwaczem czy sadzeniem ziemniaków?Czy ktoś wie ile udźwigu podnosnika ma t25 a ile 330?

 

Chodzi mi głownie o porównanie 330 i t25 pod względem:

-siły uciągu

-wykonywania prac pielęgnacyjnych przy ziemniakach(opryskiwacz, sadzarka, pilenik, kopiarka)-t25 to lubi rozwalac wałek od kopiarki

- jaki jest udźwig podnośnika w 330 a jaki w t25 oraz ile rzeczywiście moze ponieść t25 a ile 330?Czyli po prostu odpowiedź na pytanie ile waży przód t25 a ile przód 330?Ja wiem tyle że 330 ma silnik bardziej z przod przez co powinien mieć cięższy przód i ponsić więcej

 

jeszcze jedno pytanie:

 

Jak się zmienia biegi w 330 to znaczy czy łatwo się przechodzi np z wstecznego na bieg do przodu i np zmaian 2 biegu na 4?

 

Bo w mojej rusinie (1977) jest jedna wajha i biegi zmienia sie nieciekawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

jestem zszokowany resocjalzacją turbiny

ten człowiek z totalnego psychola stał sie normalnym użytkownikiem i jego posty pozostają w granicach normy.

 

Ludzie zaczynam wierzyć ze psychopaci moga sie zresocjlizowac, to znaczy recydywista moze zostac normalnym czlowiekiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeszcze jedno pytanie:

 

Jak się zmienia biegi w 330 to znaczy czy łatwo się przechodzi np z wstecznego na bieg do przodu i np zmaian 2 biegu na 4?

 

Bo w mojej rusinie (1977) jest jedna wajha i biegi zmienia sie nieciekawie

 

Może to zdjęcie biegic3308sf.th.png po części odpowie Ci na pytanie o biegi. Ale tak jak widać, że pomiedzy biegami: 2 i 4 trzeba trochę poćwiczyć, (biegi u góry na zdjęciu to biegi polowe, a te na dole to biegi drogowe). Chociaż powiem, ze znacznie łatwiej jest przejść z biegów polowych na drogowe. A ze zmianą biegu z wstecznego na bieg do przodu nie ma większego problemu, przeważnie tylko dźwignie do siebie przeciągnąć i już do przodu jedziemy, no chyb, ze odrazu chcesz ruszyć z biegu np 5, no to dźwignie trochę do siebie, w prawo na maxa i od siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DZiękuję pięknie za schemacie.Kapuje już wszystko.Ale chciałbym jeszcze podrążyć wątek przechodzenia z górnych biegów na dolne i z dolnych na górne.To znaczy czy to idzie bez problemu?Raz tylko jechałem 330 ale kiedy chciałem przełączyć z drogowych na terenowe bo nie mogłem trafic w to przejście w środku.Czy to jest problem tylko dla niewprawionych użytkowników 330 czy wszystkich?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomocy.

Wczoraj zaczołem orac swoim c-330 i nagle zaczela nrygać kontrolka od ciśnienia oleju przy niskich obrotach tak ok 800.przy wysokich było ok.

Poziom oleju w porządku, nowy czujnik ciśnienia oleju.

Wjechalem na kanał z obawą że może sie przyciera(bo prawdopodobnie jak tak się dzieje to panewki do wymiany i szlif wału) wyjołem panewkę główną - ok bez zarysowań, korbowodowe też ok.Podkręciłem ciśnienie na pompie oleju.Wszystko poskładałem zalałem olej i odpaliłem,bylo ok więc na pole do orki.Przejechałem okrążenie i poprawkia z historii.Opadly mi ręce.Czyżby to pompa oleju???A może coś innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pomocy.

Wczoraj zaczołem orac swoim c-330 i nagle zaczela nrygać kontrolka od ciśnienia oleju przy niskich obrotach tak ok 800.przy wysokich było ok.

Poziom oleju w porządku, nowy czujnik ciśnienia oleju.

Wjechalem na kanał z obawą że może sie przyciera(bo prawdopodobnie jak tak się dzieje to panewki do wymiany i szlif wału) wyjołem panewkę główną - ok bez zarysowań, korbowodowe też ok.Podkręciłem ciśnienie na pompie oleju.Wszystko poskładałem zalałem olej i odpaliłem,bylo ok więc na pole do orki.Przejechałem okrążenie i poprawkia z historii.Opadly mi ręce.Czyżby to pompa oleju???A może coś innego

 

a jaki wlałeś olej poza tym słyszałem od mechanika że nowe czujniki też czasami padają polecam zakręciś zegar i dać mu w kite zobaczysz wtedy co jest grane a filtr czyściłeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DZiękuję pięknie za schemacie.Kapuje już wszystko.Ale chciałbym jeszcze podrążyć wątek przechodzenia z górnych biegów na dolne i z dolnych na górne.To znaczy czy to idzie bez problemu?Raz tylko jechałem 330 ale kiedy chciałem przełączyć z drogowych na terenowe bo nie mogłem trafic w to przejście w środku.Czy to jest problem tylko dla niewprawionych użytkowników 330 czy wszystkich?

 

Tak naprawdę to powiem, że zależy to zarówno od wprawy traktorzysty, ale również od stanu skrzyni. Oraz żeby zmienić z biegów polowych na drogowe trzeba się zatrzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

potrzebuje informacji na temat wspomaganie kierownicy czyli moc pompy i takie tam albo jakis schemat ukladu,zaczynam robic w swojej 330 ale nie wiem z czego wrzucic pompe,rzucajcie pomysly wzystko sie przyda:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

a jaki wlałeś olej poza tym słyszałem od mechanika że nowe czujniki też czasami padają polecam zakręciś zegar i dać mu w kite zobaczysz wtedy co jest grane a filtr czyściłeś

 

Wlalem superol, pompa daje dobre ciśnienie.Jednak jest przytarty powodem prawdopodobnie był termostat a czujnik temperatury nie działał A teraz szlif i niepotrzebnie wydana kasa, a orać trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jaki wlałeś olej poza tym słyszałem od mechanika że nowe czujniki też czasami padają polecam zakręciś zegar i dać mu w kite zobaczysz wtedy co jest grane a filtr czyściłeś

 

Wlalem superol, pompa daje dobre ciśnienie.Jednak jest przytarty powodem prawdopodobnie był termostat a czujnik temperatury nie działał A teraz szlif i niepotrzebnie wydana kasa, a orać trzeba.

Termostat spowodował zatarcie wału? prędzej zapiekłyby ci się pierścienie na tłokach a na przyszłość wlej coś lepszego polecam olej z Petro HPDO 2 klasy CG-4 20w/50 lub inny o tych parametrach ja go stasuje i zdażało mi się że woda wykipiała z chłodnicy i ciapek ciągle chodzi moim zdanie przyczyna leży gdzie indziej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jakie ciśnienie podaje pompa??, Czy wkręciłeś ten sam czujnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
jeszcze jedno pytanie:

 

Jak się zmienia biegi w 330 to znaczy czy łatwo się przechodzi np z wstecznego na bieg do przodu i np zmaian 2 biegu na 4?

 

Bo w mojej rusinie (1977) jest jedna wajha i biegi zmienia sie nieciekawie

 

Może to zdjęcie biegic3308sf.th.png po części odpowie Ci na pytanie o biegi. Ale tak jak widać, że pomiedzy biegami: 2 i 4 trzeba trochę poćwiczyć, (biegi u góry na zdjęciu to biegi polowe, a te na dole to biegi drogowe). Chociaż powiem, ze znacznie łatwiej jest przejść z biegów polowych na drogowe. A ze zmianą biegu z wstecznego na bieg do przodu nie ma większego problemu, przeważnie tylko dźwignie do siebie przeciągnąć i już do przodu jedziemy, no chyb, ze odrazu chcesz ruszyć z biegu np 5, no to dźwignie trochę do siebie, w prawo na maxa i od siebie.

 

 

Dlaczego ten cholerny moderator dyskryminuje nas-normalnych ludzi a toleruje taką turbomałpę?Jeszcze mu odpowiada na posty i przysyła schematy.Ty się moderator dobrze czujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

człowieku, o co ty masz prezentesje? do mnie to jeszcze może o coś mozesz mnieć zal ale do moderatora pretensje są naprawdę nie na miejscu.Kazek uspokój się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...