
nikt
Members-
Liczba zawartości
262 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 Neutral-
może być pompa pwenie bedzie, ale wypadało by zaczać od tego czy jest dobrze dobrany orbitrol do grubości siłownika jesli to nie było w orginale tylko ktos przerabiał druga rzecz o ile orbitrol jest z blokiem zawoworwym to po co jeszcze zawor bezpieczenstwa? wiec kwestia sprawdzenia jaki jest zamontowany
-
kolego nie bule bo to mi bula i nie przechwalaj tego sojego majstra a wracjajac do tematu to jesli w 3 godz cos tam robil i skasował cie 100 to ile wyszlo na godzine????
-
no raczej w pompie bo jakby zawor byl zaciety to rwie przwody albo pompa peka, rozumie ze uszczelki na deklu wywala? czy gdzie?
-
prosty rachunek ok miesiąca to liczmy ze 20 dni razy 10 godzin dniówka daje 200 godzin i razy 30 zl roboczogodzina to 6 tys także skromnie bo serwisy liczą od 50 do 100 za roboczogodzinę. same grube czsochłonne roboty mikro pompa rozpołowienie sprzeglo natepne rozpołowienie zwolnica przedni most. a to ze ktoś w 3 godz robi silnik choć niewiem co robi i za to bierze 100 to super tylko ciekawe czy z tego opłaci zusy srusy prad narzedzia itd a o jakosci naprawy nie wspomne
-
A co to jest kruszec bądż kruciec dociskowy? bo pierwsze słysze o czymś takim.
-
Tak jak kolega napisal dorobic mocniejsze,pekaja bo za mocno napiete a ze zigna sa na wałku skretnym to nie za nie ciągnie tylko za odciagi czy tam stabilizatory, taki to urok jak konstruktor do konca nie przemyslał
-
a po co jeszcze z zaworami sie motać, cisnienie bedzie takie jak na zaworze rozdzielacza zostalo ustawione jedynie do to rozdzielacz musi byc ludzki bo jesli taki sam chcesz zamontowac jaki juz jest w władku to nie zadziała.
-
szeregowo musisz podłączyć tylko i wyłącznie przed orginalnym. czyli od pompy do dodatkowego rozdzielacza i z niego na fabryczny.
-
Nic tam nie spawaj tylko go wbij do srodka on ma na wylot otwor. Zrób sciagacz taki jak pisalem a jak nie to tylko taka flansze i wybijesz od strony zembatki,przez dekielek w ktorym jest korek spustowy. Sprubuj nową tuleje z kolnierzem przypasować ale jak luz bedzie duzy to nic nie poradzisz a cały korpus cos ponad 5 stowek wiec lepiej tuleje wybic.
-
O ta czesc chodzi dokładnie http://allegro.pl/tuleja-przedniego-napedu-mtz-belarus-i3940122428.html
-
A jeszcze jedna rzecz w nowej jest otwór i on ma byc ustawiony na wal kola,a na kołek trzeba nawiercic nowy o 13.9
-
O ta też ale bardziej wyrabia sie ta w zwolnicy bo to zeliwiak jest ale jak wymieniac to obie i raczej orginały bo marki kszak od nowego maja luz. Ciezko ja wymienic ale wykonalne jest zrobilem do tego sciagacz okragła flansza ze sruba w srodku wyciagam sprezyne i łożysko w to miejsce kawalek swoznia potem ta flansze zabezpieczam pirscieniem segiera w miejsu oringa i wyciskam. Najwazniejsze wybic kolek zabezpieczajacy jest w polowie zwolnicy od wewnetrznej strony. A jak juz naprawde nie idzie to podgrzac troche nawet spawarka. Sprawdz jeszcze czy na dolenej zebatce lozyslo nie jest wywalone. Od mechanizmu nie ukreci i jeszcze nie spotkałem zeby tam cos sie działo.
-
na pusto to bez powietrza przeciagniesz ale nie z ladunkiem, no czterdziecha to troche mikry ma kompresor.
-
dbane tzn wnet pod kołderka trzymany centra to szajs i zgadza sie -10 i padaczka, mialem shnajdery ale orginalne 11lat w tym 3 razy do zera rozladowne i tyle lat. mozliwe ze na polske to jakies pchaja albo mi sie taki trafila mial byc taki dobry. generalnie można zapomnieć ze teraz akum wyzyje wiecej niz 5lat
-
Tłoki to raczej nie spuchly bo po ostygnieciu by zakrecil moze na wale zlapal.