
tony
Members-
Liczba zawartości
248 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
mazowsze
-
Szopen a sypaliście już na rzepak czy tyko na pszeniczkę???
-
A może czujnik od pozycji podnośnika się przycina?
-
Cena netto. Jak będę przejeżdżał to zajadę i zobaczę, ale sprzedawcę mogę polecić, nie handluje "złomem", sam kupowałem u niego ciągnik 3 lata temu i jak na razie nie narzekam.
-
W Samach przynajmniej niektórych siedzą silniki marki Same. Mam Silvera 80 z 96r. z silnikiem chłodzonym powietrzem i w nim właśnie siedzi silnik Same. Zresztą porównując go do silnika Deutz (mogę tylko porównać do BF6L913) od razu widać różnice w budowie i to nie są te same silniki np. w Samach pompa wtryskowa wbudowana jest w blok silnika.
-
Czeczen zanim wyjmiesz pompę nalej dobrego zimowego paliwa i wtedy zobacz, chociaż nie wiem czy nie za późno bo jak ci się ten opał już w zbiorniku rozwarstwił (biały osad) to poszedł już w układ paliwowy.
-
Marek idź do pierwszego lepszego warsztatu i za flaszkę Ci wózek pożyczą na parę dni, bo bez dobrego wózka to ciężko będzie.
-
Mój z zachodu (Francja), w przednim moście tylko oś obrotu się smaruje i zwrotnice a odpowietrzenie powinno być w każdej przekładni pracującej w oleju, czyli w przednim moście też. Do łożysk osi tylnych kół podobno nie można ładować za dużo smaru bo może uszczelniacze wypchnąć, tak słyszałem.
-
Nie wiem jak u was ale w moim są tam normalne kalamitki.
-
Alternator wykręć i zawieź do dobrego warsztatu, tak będzie najlepiej (sam się o tym przekonałem). A podczas nieobecności alternatora odkręcaj po kolei wszystkie połączenia masowe i czyść aż się będą świecić. Oczywiście bezpieczniki nad aku masz dobre ?!?! Sprawdź też (nawet zwykłą żarówką) czy jest prąd za tymi bezpiecznikami, może czasem coś nie łączyć.
-
Pewien nie jestem ale raczej nie ma takiej możliwości, u mnie w modelu silver nie ma na pewno, ale opuszcza dosyć szybko. Jeżeli się nie mylę to w samach tylko jak był EHR to była możliwość zmiany prędkości opuszczania bo prędkości podnoszenia się nie reguluje.
-
Tak czytam i czytam i nasuwają mi się takie dwie możliwości. Jeżeli w przednim moście wszystko gra to albo wada materiału (nie oryginalna choć używana część) lub może włączenie blokady mostów przy max skręconych kołach, choć nie wiem czy blokada też działa na przód jak jest ograniczony poślizg. Moim zdaniem musiało to być nagłe przeciążenie bo inaczej by powoli mieliło frezy a nie ucięło cały wałek.
-
Płyn najprawdopodobniej ucieka przez uszczelniacze tłoczków, do skrzyni na pewno się nie dostaje, ja w tej serii z powodzeniem stosowałem zwykły agrol a ile litrów? Nie mam pojęcia.
-
Ja miałem swego czasu 699, ale to ta sama konstrukcja co 675. Ciągnik bardzo prosty, dużo części pasuje od licencyjnych ursusów, spalanie perkinsa - bez komentarza , usterki głównie wynikające z wieku ciągnika typu słabnąca z czasem hydraulika (wymiana pompy, rozdzielacza), remont hamulców itp. Skrzyni i silnika przez 5 lat nie dotykałem, wszystko grało. Co do napędu tylko na jedną oś to do transportu tylko taki. Moc 82 km niby wystarczy (gorzej jak wersja bez turbo -68km) ale mała pojemność silnika spowoduje, że radości z jazdy na pewno nie będzie. Myślę, że lepszy byłby 690 podobne pieniądze a już trochę większy ciągnik. A teraz moje pytanie. Czy w serii 6100 (konkretnie 6180) nie smaruje się górnych tulei osi zwrotnic? Bo dolne mają kalamitki, górne nie.
-
Tak jak Pawlo napisał, może być mała dziurka z boku siłownika,najczęściej zabita brudem i tam wbity (owinięty) drut. Ja tak miałem w weidemanie, strasznie ciężko go wyjąć jak nie wystaje na zewnątrz.
-
Witam, poszukuję instrukcji obsługi do prasy Greenland (Vicon) RV186L, może być po angielsku lub niemiecku.