Skocz do zawartości
michaell55

wymiana uszczelki pod glowica

Rekomendowane odpowiedzi

witam czy wymienial ktos moze uszczelke pod glowica w renault 155.54 turbo bo u mnie miedzy miedzy 3 a 4 glowica wydostaje sie woda i mysle ze poszla uszczelka. Doladnie nawet nie moge zdiagnozowac spod ktorej bo gdzies miedzy nimi woda wychodzi. Jesli ktos to robil to prosilbym o jakies szczegoly jak sie za to zabrac. Z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to silnik MWM to oby to byla tylko uszczelka. Ale z objawów stawiam na górne oringi na tulei. Ot taka przypadłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Pewnie chodzi o poz.4 na zamieszczonym obrazie https://picasaweb.google.com/lh/photo/mNfVeUVaiGSuXJV1wHl8O9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink a cały katalog masz na http://www.claas.de/cl-pw/de/services/parts_doc/start,lang=de_DE.html wybierasz język polski,odhaczasz (klikasz)akceptację (Ich akzeptiere die Nutzungsbstimmungen) a następnie login i w ciągnikach wybierasz właściwy model.(to tak pokrótce).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam ze w oleju nie ma wody ani w wodzie olejui na rozgrzanym silniku woda wydostajaca miedzy tymi dwiema glowicami babelkuje. Uzytkowniku MIRRO czy to wg Ciebie raczej bardziej bys stawial na te oringi?? Nie wiem czy samemu brac sie za to rozbieranie czy zaprosic jakiegos mechera? Z gory dziekuje i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam oringi. To i tak wszystko idzie w parze. Zdejmujesz głowicę żeby dostać się do uszczelki i widzisz co się dzieje, może być tak że ciekną dwie sąsiednie. Potem miska olejowa, ciężka jak licho, najlepiej odjechac na paleciaku, korbowód i tuleja. To tak w skrócie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. dzis juz zaczalem rozbierac ma renie i zauwazylem ze na zimnym silniku jak doleje wody do pelna do chlodnicy to miedzy tymi glowicami wyplywa woda. Czy ten objaw moze wykluczyc oringi na tulei czy poki nie sciagnie sie glowicy to sie tego nie stwierdzi?? pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten objaw potwierdza jedynie że to oringi. Nie ma miejsca na kanały płynowe między blokiem a głowicą w tym miejscu. Tu szczelka idzie po obrysie tulei.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj kolega mirro mnie nie pocieszyl z tymi oringami ale coz po niedzieli bedzie juz wszystko rozebrane to bedzie wiadomo. A jak stwierdzic czy tylko zalozmy oringi sa do wymiany na jednej tulei a nie tez na ktores z sasiednich?? Sory ze zadaje duzo pytan ale chce sie jak najwiecej dowiedziec przed calkowitym rozebraniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. Renia juz zrobiona do wymiany byly uszczelki wymieniilem wszystkie i jest jak narazie wszystko ok tylko mam maly problem z odpowietrzeniem ukladu chlodzenia czy ktos by mogl mi cos podpowiedziec co zrobic zeby woda zlapala obieg??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...