michaell55 0 Napisano 21 Kwietnia 2012 witam czy wymienial ktos moze uszczelke pod glowica w renault 155.54 turbo bo u mnie miedzy miedzy 3 a 4 glowica wydostaje sie woda i mysle ze poszla uszczelka. Doladnie nawet nie moge zdiagnozowac spod ktorej bo gdzies miedzy nimi woda wychodzi. Jesli ktos to robil to prosilbym o jakies szczegoly jak sie za to zabrac. Z gory dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 22 Kwietnia 2012 Jeżeli to silnik MWM to oby to byla tylko uszczelka. Ale z objawów stawiam na górne oringi na tulei. Ot taka przypadłość. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaell55 0 Napisano 22 Kwietnia 2012 mozesz cos wiecej o tych oringach bo nie slyszalem nic o tym jeszcze nawet Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 22 Kwietnia 2012 Witam.Pewnie chodzi o poz.4 na zamieszczonym obrazie https://picasaweb.google.com/lh/photo/mNfVeUVaiGSuXJV1wHl8O9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink a cały katalog masz na http://www.claas.de/cl-pw/de/services/parts_doc/start,lang=de_DE.html wybierasz język polski,odhaczasz (klikasz)akceptację (Ich akzeptiere die Nutzungsbstimmungen) a następnie login i w ciągnikach wybierasz właściwy model.(to tak pokrótce). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaell55 0 Napisano 22 Kwietnia 2012 dodam ze w oleju nie ma wody ani w wodzie olejui na rozgrzanym silniku woda wydostajaca miedzy tymi dwiema glowicami babelkuje. Uzytkowniku MIRRO czy to wg Ciebie raczej bardziej bys stawial na te oringi?? Nie wiem czy samemu brac sie za to rozbieranie czy zaprosic jakiegos mechera? Z gory dziekuje i pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 23 Kwietnia 2012 Ja obstawiam oringi. To i tak wszystko idzie w parze. Zdejmujesz głowicę żeby dostać się do uszczelki i widzisz co się dzieje, może być tak że ciekną dwie sąsiednie. Potem miska olejowa, ciężka jak licho, najlepiej odjechac na paleciaku, korbowód i tuleja. To tak w skrócie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaell55 0 Napisano 23 Kwietnia 2012 a zna ktos moze dobrego mechanika z łodzkiego co robi troche takie ciagniki?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaell55 0 Napisano 24 Kwietnia 2012 witam. dzis juz zaczalem rozbierac ma renie i zauwazylem ze na zimnym silniku jak doleje wody do pelna do chlodnicy to miedzy tymi glowicami wyplywa woda. Czy ten objaw moze wykluczyc oringi na tulei czy poki nie sciagnie sie glowicy to sie tego nie stwierdzi?? pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 25 Kwietnia 2012 Ten objaw potwierdza jedynie że to oringi. Nie ma miejsca na kanały płynowe między blokiem a głowicą w tym miejscu. Tu szczelka idzie po obrysie tulei. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaell55 0 Napisano 25 Kwietnia 2012 oj kolega mirro mnie nie pocieszyl z tymi oringami ale coz po niedzieli bedzie juz wszystko rozebrane to bedzie wiadomo. A jak stwierdzic czy tylko zalozmy oringi sa do wymiany na jednej tulei a nie tez na ktores z sasiednich?? Sory ze zadaje duzo pytan ale chce sie jak najwiecej dowiedziec przed calkowitym rozebraniem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaell55 0 Napisano 12 Maja 2012 witam. Renia juz zrobiona do wymiany byly uszczelki wymieniilem wszystkie i jest jak narazie wszystko ok tylko mam maly problem z odpowietrzeniem ukladu chlodzenia czy ktos by mogl mi cos podpowiedziec co zrobic zeby woda zlapala obieg?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach