pawel1991 0 Napisano 6 Stycznia 2008 witam, u mojego MF 3070 chciałbym sprawdzić z którego roku mam opony i przez to gdy porównam to do przebiegu to będę wiedział czy przebieg jest oryginalny, opony tylne Goodyear mają takie numery: NBCC2TW9 262 TUBELES 16.9R38, jeśli ktoś się zna na tych oznaczeniach to proszę o odpowiedź z którego roku są te opony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 6 Stycznia 2008 nr sa nabijane przy samym rancie opony ( blisko rantu felgi w takim płaskim prostokontnym miejscu. jak dobrze pamietam jest tam 3 lub 4 cyfrytydzien i rok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal w 0 Napisano 6 Stycznia 2008 DO JAN 222 po co zaraz kupować weż wymiennik i znajdz kogoś kto robi ogrzewanie CO -w miedzi niech Ci zlutuje albo kogoś kto ma acetylen -podgrzac w miejscu gdzie puszcza izlutować miedzią Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anonim 0 Napisano 6 Stycznia 2008 proszę o opienie MF 3600! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 6 Stycznia 2008 panowie mam pytanie. w jaki sposób włączany jest przedni napęd w MF serii 30xx chodzi mi o sposób w jaki sa ściskane tarcze w mechanizmie włączający napęd. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 6 Stycznia 2008 http://www.allegro.pl/item292843090_filtr_hydrauliki_massey_ferguson_3060.htmlczy ktoś zakładał juz taki filtr htdrauliki prosze o wypowiedz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal w 0 Napisano 6 Stycznia 2008 filtr jest odpowiedni i odrazu z łącznikiem tylko troszke drogo poszukaj dobrze na allegro -był tam orginał razem z łącznikiem gwintowanym i nr kat cos około 100 o ile pamiętam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 7 Stycznia 2008 panowie co miże byc w mf 6150 na luzie na żółwiu wajcha chodzi na boki cieżko . podpowiedzcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldac 0 Napisano 7 Stycznia 2008 filtr jest odpowiedni i odrazu z łącznikiem tylko troszke drogo poszukaj dobrze na allegro -był tam orginał razem z łącznikiem gwintowanym i nr kat cos około 100 o ile pamiętam witam był, bo już go sprzedałem, oryginał z redukcją 99złpozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 8 Stycznia 2008 Panowie ja wsprawie tej ciężko chodzącej wajch i na luzie na żółwiu dowiedziałem się , że może być siłowniczek zapowietrzony który przełacza z zółwia na zająca jak go odpowietrzyć . A prawdopodobnie miał wymieniany olej w skrzyni i mógł sie zapowietrzyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 8 Stycznia 2008 filtr jest odpowiedni i odrazu z łącznikiem tylko troszke drogo poszukaj dobrze na allegro -był tam orginał razem z łącznikiem gwintowanym i nr kat cos około 100 o ile pamiętam witam był, bo już go sprzedałem, oryginał z redukcją 99złpozdrawiamwitam ;tak myśle dlaczego ORGINAŁz redukcją 99zł jest tańszy od zamiennika o połowe za taką kase to i sam producent ich nie sprzedajeu korbanka jako przedstawiciela MFa na polske kosztuje on 240 zł i taki filtr możemy uznac tylko za orginał aczkolwiek w ciągnikach nowych czy uzywanych sprowadzonych z francji filtr jest z namalowanym numerem katalogowym ze znakiem MFa z instrukcją montażu i demontażu itd.a wygląda to mniej więcej tak i dopiero taki filtr możemy uznać za oryginalny filtr MFa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal w 0 Napisano 8 Stycznia 2008 co do ceny możliwosci jest dużo ????????????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 8 Stycznia 2008 Panowie ja wsprawie tej ciężko chodzącej wajch i na luzie na żółwiu dowiedziałem się , że może być siłowniczek zapowietrzony który przełacza z zółwia na zająca jak go odpowietrzyć . A prawdopodobnie miał wymieniany olej w skrzyni i mógł sie zapowietrzyć. Chyba ktoś wprowadził cie w błąd ponieważ siłownik nie ma bezpośredniego wpływu na dzwignię ponieważ przy tej dzwigni jest tylko czujnik (przełącznik) który powoduje ruch siłownika a on stawia minimalny opór. Może któraś ze spręzyn pękła i podwoduje blokowanie dzwigni. Najlepiej by było jakbyś zdjął ten dekiel i sam zobaczył. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 8 Stycznia 2008 Panowie ja wsprawie tej ciężko chodzącej wajch i na luzie na żółwiu dowiedziałem się , że może być siłowniczek zapowietrzony który przełacza z zółwia na zająca jak go odpowietrzyć . A prawdopodobnie miał wymieniany olej w skrzyni i mógł sie zapowietrzyć. Chyba ktoś wprowadził cie w błąd ponieważ siłownik nie ma bezpośredniego wpływu na dzwignię ponieważ przy tej dzwigni jest tylko czujnik (przełącznik) który powoduje ruch siłownika a on stawia minimalny opór. Może któraś ze spręzyn pękła i podwoduje blokowanie dzwigni. Najlepiej by było jakbyś zdjął ten dekiel i sam zobaczył.Rafi i kontrolka mi się nie pali od żułwia przy przełączeniu .a przy zapalaniu sinlika zapala się Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 8 Stycznia 2008 Panowie ja wsprawie tej ciężko chodzącej wajch i na luzie na żółwiu dowiedziałem się , że może być siłowniczek zapowietrzony który przełacza z zółwia na zająca jak go odpowietrzyć . A prawdopodobnie miał wymieniany olej w skrzyni i mógł sie zapowietrzyć. Chyba ktoś wprowadził cie w błąd ponieważ siłownik nie ma bezpośredniego wpływu na dzwignię ponieważ przy tej dzwigni jest tylko czujnik (przełącznik) który powoduje ruch siłownika a on stawia minimalny opór. Może któraś ze spręzyn pękła i podwoduje blokowanie dzwigni. Najlepiej by było jakbyś zdjął ten dekiel i sam zobaczył.Rafi i kontrolka mi się nie pali od żułwia przy przełączeniu .a przy zapalaniu sinlika zapala sięczy wygląda to może tak że gdy wciskasz sprzęgło to ta kontrolka się pali jednak po odpaleniu silnika i puszczeniu sprzęgła po kilku sekundach gaśnie???Czy jak odpalisz ciągnik to swieci sie kontrolka od przedniego napędu a gaśnie dopiero gdy sam wyłączysz napęd??? Czy towarzyszą temu jeszcze jakieś inne dziwne objawy???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 8 Stycznia 2008 rafik256 chodzi mi o kontrolkę od żółwia przy przekręceniu kluczyka zaswiecaja sie wszystkie kontrolki i ta od żółwia a jak przełącze z zajaca na żółwia to się nie świeci i wajcha na luzie chodzi ciężko biegi n azólwiu wchodzą dobrze tylko na luzie żeby poruszac niż trzeba trochę siły użyc . Biegi na zajaącu wchodza swobodnie . niepokoi mnie to że na zajacu wajchę sbowodnie rauszam a na zółwiu cięzkawo idzie . Jka przałąże na pozycję żeby biegig wsadzi to dobrze wchodzi dobrze wchodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 0 Napisano 8 Stycznia 2008 Witam. Czy podczas wymiany filtr hudrauliki w MF 3070 zapowietrzy sie uklad czy nie??? Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 8 Stycznia 2008 Witam. Czy podczas wymiany filtr hudrauliki w MF 3070 zapowietrzy sie uklad czy nie??? Pozdrawiammoim zdaniem nie nigdy mi to się niezdażyło raz nawet po spuszczeniu oleju i zajęciu dekla od biegóe odpaliłem ciągnik na jakies półminuty i po zalaniu oleju było wszystki oki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 8 Stycznia 2008 na obrazku wymiennik ciepła (chłodniczka oleju silnika) nieszczelna - najwyraźniej poprzedni właściciel nie spuścił z niej wody zimą! Muszę dać do naprawy - ciekawe czy wogóle da się naprawić i ile to będzie kosztować (nieszczelność występuje na końcach w miejscu lutowania rurek) pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 8 Stycznia 2008 na obrazku wymiennik ciepła (chłodniczka oleju silnika) nieszczelna - najwyraźniej poprzedni właściciel nie spuścił z niej wody zimą! Muszę dać do naprawy - ciekawe czy wogóle da się naprawić i ile to będzie kosztować (nieszczelność występuje na końcach w miejscu lutowania rurek) pozdrawiam a tak wogóle jak wstawia się zdjęcia bo mam mały z tym problemik? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 8 Stycznia 2008 na obrazku wymiennik ciepła (chłodniczka oleju silnika) nieszczelna - najwyraźniej poprzedni właściciel nie spuścił z niej wody zimą! Muszę dać do naprawy - ciekawe czy wogóle da się naprawić i ile to będzie kosztować (nieszczelność występuje na końcach w miejscu lutowania rurek) pozdrawiam a tak wogóle jak wstawia się zdjęcia bo mam mały z tym problemik?potrzebny jest do tego program ImageShack' ładujesz do niedo fotke po załadowaniu wybierasz drugi od gury adres ten który zaczyna sie dużymi literami URL [url=http://img410.imageshack.us/my.php?ima tak jak tu masz i wklejasz w post i gotowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 8 Stycznia 2008 nie program tylko stronka http://load.imageshack.us/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 8 Stycznia 2008 na obrazku wymiennik ciepła (chłodniczka oleju silnika) nieszczelna - najwyraźniej poprzedni właściciel nie spuścił z niej wody zimą! Muszę dać do naprawy - ciekawe czy wogóle da się naprawić i ile to będzie kosztować (nieszczelność występuje na końcach w miejscu lutowania rurek) pozdrawiam a tak wogóle jak wstawia się zdjęcia bo mam mały z tym problemik?potrzebny jest do tego program ImageShack' ładujesz do niedo fotke po załadowaniu wybierasz drugi od gury adres ten który zaczyna sie dużymi literami URL jan 222 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 8 Stycznia 2008 panowie mam problem . Po przełączeni z zająca na żółwia wajcha cieżko chodzi , biegi wchodzą i działają. . Tylko niepokoi mnie że tak ciążko chodzi wajcha na luzie w porównaniu na zajacu . I na dodatek kontrolka sie od żółwia nieświeci . Działa bo jak wkładam kluczy do stacyjki i przekręca to zapalaja sie wszystki i ona też. P.S Jest mto mf6150 Pomóżcie bo jestem w kropce . chdziałbym to zniwelować dopuki niema roboty w polu, i żeby z tego nienarobiło ,że mi popsuje całąskrzynię . Z GÓRY DZIEKI . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 9 Stycznia 2008 Panowie to znowu ja , ale teraz to z dobrą nowina . Wyjaśniło źle przełanczałęm na zółwia należy się 1 s przytrzymać i działa dobrze a ja przełanczałem przez udezenie . Widocznie niezdążył przełącznik przełączyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach