janusz102 0 Napisano 21 Marca 2008 Ja mam farmtraca 675 dt i nie jest najlepiej wyciszony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 21 Marca 2008 Ja mam farmtraca 675 dt i nie jest najlepiej wyciszony jak tam Janusz102 sprawuje się farmtrac? ile masz juz mtg? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławcio 0 Napisano 22 Marca 2008 Witam Cz macie przecieki w przednim mocie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławcio 0 Napisano 22 Marca 2008 Witam Cz macie przecieki w przednim moście w farmtrakach 80 4WD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janusz102 0 Napisano 25 Marca 2008 Ja mam tylko 200 mtg i narazie nie ma żadnych przecieków Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławcio 0 Napisano 26 Marca 2008 W moim ciągniku jest przeciek od samego początku , ale nie jest taki duży. Z jakimi olejami mieszacie w skrzyni biegów,np. przy przyczepianiu przyczepy albo belarki, która współpracowala z innym ciągnikiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 1 Kwietnia 2008 ma ktoś klime w farmtracku? od kiedy te nowe farmtracki mają wejśc? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas93 0 Napisano 13 Lipca 2008 U nas jest gościu co ma farmtracka i mu coś strasznie przednia oś kwiczy co to moze być?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janusz102 0 Napisano 14 Lipca 2008 W moim jak ma włączony przedni napęd to oś jest troszkę głośniejsza ale tylko przy szybkiej jeździe po drodze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel675dt 0 Napisano 16 Listopada 2008 Wiadomo bo nie mozna jezdzic na wł. napedzie po ulicy bo zaraz przednie opony sie troche zetnoą i skrzynie bedzie cierpiec po prostu tak jest we wszystkich ciagnikach z napedem. Naped powino sie dopiero wł. gdy tylne koła zaczynają sie slizgac a tak na asfalt nie wolno, bo po prostu przednie koła z tylnymi sie nie zgrywają i przednie mogą sie wolniej krecic.Tak samo nie mozna na wł. skrecac do oporu i jechac. A co do kwiczenia to trzeba popatrzec moze łozysko poszło ? bo co tam moze kwiczec ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awe 0 Napisano 16 Listopada 2008 Przód ma nadbieg czyli kręci się szybciej a nie wolniej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławcio 0 Napisano 16 Listopada 2008 Co do jazdy po drogach z włączonym napędem to prawda, ale ze skrecaniem to nie czytalem i nie słyszałem.A czy ktoś może ma radio w farmtacku, jakie i jak sie sprawuje. (czy ciągnik nie zagłusza) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel675dt 0 Napisano 16 Listopada 2008 Ja mam w C-355 kabine naglaka wyciszaną i radio i słychac nawet tylko ze skrzynia nie wyje i jest w miare cicho ale Farmtrakiem jezdziłem to jest ciszej to spokojnie bedzie mozna słuchac muzyki a tu masz filmik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylw 0 Napisano 27 Listopada 2008 Witam! Czy ktoś pracował farmtrackiem 80 4 WD z agregatem uprawowo-siewnym 2,70 m (agregat plus siewnik poznaniak). Jeśli tak to jak radził sobie ten ciągnik? Jaką maksymalną szerokość brony talerzowej polecacie do tego ciągnika? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janusz102 0 Napisano 28 Listopada 2008 Mam farmtraca 675 DT. Z takim agregatem ten ciągnik mógłby pracować bez problemu, gdyby nie słaba hydraulika. Ja osobiście nie pracuje z takim agregatem ale z tego co podaje producent mogą byc problemy. Mam do niego pług unii 4*35 i agregat kombi 3 m. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrol80 0 Napisano 19 Grudnia 2008 Wiadomo bo nie mozna jezdzic na wł. napedzie po ulicy bo zaraz przednie opony sie troche zetnoą i skrzynie bedzie cierpiec po prostu tak jest we wszystkich ciagnikach z napedem. Naped powino sie dopiero wł. gdy tylne koła zaczynają sie slizgac a tak na asfalt nie wolno, bo po prostu przednie koła z tylnymi sie nie zgrywają i przednie mogą sie wolniej krecic.Tak samo nie mozna na wł. skrecac do oporu i jechac. A co do kwiczenia to trzeba popatrzec moze łozysko poszło ? bo co tam moze kwiczec ?[/quotKolego nie wprowazaj ludzi w błąd Jasne że po asfalcie z większą prędkością z włączonym napędem się nie jezdzi ale żeby włączac dopiero jak tył się slizga to smiech czy na włączonym napędzie że nie można skręcać do oporu i jechać tez nieprawda. Zresztą o takich sprawach dużo by pisać. Jak nie masz pojęcia to nie rób takich wpisów bo ktoś to poważnie potraktuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel675dt 0 Napisano 19 Grudnia 2008 No to ty sie mądralo wypowiedz wiadomo ze nie mozna jezdzic po asfalcie na wł. napedzie bo sie przód z tyłem nie zgrywa. A napęd powinno sie wł. dopiero jak tylne koła wpadają w poślizg czytałem na AF i pisało to w instrukcji obsługi zetora więc ty nie wprowadzaj ludzi w bład !!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janusz102 0 Napisano 20 Grudnia 2008 Jak tylne koła mogą nie zgrywać się z przednimi? Co ty chłopie wypisujesz. Po to jest przedni i tylny most żeby się własnie zgrywały. Po asalcie nie powinno sie jeździć z włączonym przednim bo szybciej zdzierają się opony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel675dt 0 Napisano 21 Grudnia 2008 Jak tylne koła mogą nie zgrywać się z przednimi? Co ty chłopie wypisujesz. Po to jest przedni i tylny most żeby się własnie zgrywały. Po asalcie nie powinno sie jeździć z włączonym przednim bo szybciej zdzierają się opony. Bo sie przód z tyłem nie zgrywa, przednie koła sie minimalnie wolniej krecą i dlatego sie zdzierają Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrol80 0 Napisano 21 Grudnia 2008 Widocznie w takich ciągnikach napędy mogą się nie zgrywać. Swiadczy to tylko o niedopracowaniu konstrukcyjnym i krutkiej żywotności napędu jak i skrzyni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel675dt 0 Napisano 22 Grudnia 2008 Jakos czytałem w RPT to w same dorrado nie wyłączył napedu w jechał na asfalt i skrzynie rozwalifo... to niby Farmtrac ma niedopracowaną konstrukcje ??? tak ma kazdy ciagnik i nie zalezy to od marki czy to jest John Deere czy Mtz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1987 0 Napisano 22 Grudnia 2008 nie chce się kłócić ale według mnie to przednie koła jak jest napęd włączony to kręcą się szybciej niż tylne i to dlatego nie powinno się jeździć z włączonym napędem po twardym podłożu, po którym jest dobra przyczepność. Opony napewno się będą szybciej zdzierać, a skrzynia według mnie też ma ciężej i bardziej się wyrabia. Tak chyba jest we wszystkich ciągnikach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel675dt 0 Napisano 22 Grudnia 2008 No i przynajmniej jeden wie o co chodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztum 0 Napisano 18 Lutego 2009 Hallo Koledzy użytkownicy Farmtrac'a Interesuje mnie model 665DT. Wiecie może skąd oni wzieli silnik do tego modelu i skrzynie biegów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel675dt 0 Napisano 21 Lutego 2009 Skrzynia kabina itp. to jest to samo co w 675 DT Farmtrac 665 DT i 675 DT różnią się tylko silnikiem.Farmtrac 665 DT ma silnik forda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach