pawlo36 0 Napisano 1 Czerwca 2010 nie musisz nic odpowietrzać, ewentualnie jakby sie zapowietrzyło to sprzęgło które odpowietrzasz odpowietrznikiem który sie znajduje po prawej str skrzyni pod kabiną przy sprzęgle (wduszasz odpowietrznik-wduszasz sprzęgło-puszczasz odpowietrznik-puszczasz sprzęgło)co do zmiany oleju to przede wszystkim dobrze rozgrzac no i spuszczac, oczywiście wlać odpowiedni olej i założyć odpowiedni filtr-nie jakieś tanie gówno z wkładem papierowym!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 1 Czerwca 2010 nie musisz nic odpowietrzać, ewentualnie jakby sie zapowietrzyło to sprzęgło które odpowietrzasz odpowietrznikiem który sie znajduje po prawej str skrzyni pod kabiną przy sprzęgle (wduszasz odpowietrznik-wduszasz sprzęgło-puszczasz odpowietrznik-puszczasz sprzęgło)co do zmiany oleju to przede wszystkim dobrze rozgrzac no i spuszczac, oczywiście wlać odpowiedni olej i założyć odpowiedni filtr-nie jakieś tanie gówno z wkładem papierowym!!! a jaki olej polecacie, w miarę dobry i tani? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 1 Czerwca 2010 mobil fluid, BP terrac, hydramot, fuchs albo poprostu UTTO Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 4 Czerwca 2010 Witam, Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąś maszynę rolniczą to polecam: http://targ.rolniczy24.pl dużo ogłoszeń Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 4 Czerwca 2010 nie musisz nic odpowietrzać, ewentualnie jakby sie zapowietrzyło to sprzęgło które odpowietrzasz odpowietrznikiem który sie znajduje po prawej str skrzyni pod kabiną przy sprzęgle (wduszasz odpowietrznik-wduszasz sprzęgło-puszczasz odpowietrznik-puszczasz sprzęgło)co do zmiany oleju to przede wszystkim dobrze rozgrzac no i spuszczac, oczywiście wlać odpowiedni olej i założyć odpowiedni filtr-nie jakieś tanie gówno z wkładem papierowym!!! a jaki olej polecacie, w miarę dobry i tani?ja ma zalana skrzynie w mf seri 61** olejem castrol 10w-40 płaciłem za niego pio 13,50 a gręzowie koło siedlec woj. mazowieckie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olus70 0 Napisano 4 Czerwca 2010 jak prawidłowo odpowietrzyć sprzęgło w massey 6140 przy zmianie oleju w skrzyni??o jakiem odpowietrzniku mówicie, o tym c jest na tym akumulatorze, takiej bańce po prawej stronie od skrzyni, o pojemności około litra?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 4 Czerwca 2010 przeciez nizej napisałem dokładnie jak odpowietrzyc-dokładniej sie juz nie da!!!!!!!!!!!!!!!!!!a odpowietrznik nie jest na akumulatorze bo tam nie ma zadnego odpowietrznika, jest to takie jakby małe euro (wtyczka) zakryta gumowym korkiem i tam sie wdusza zeby odpowietrzyc a znajduje sie przy samym uchwycie trzymającym kabine z prawej str (patrząc na uchwyt odpowietrznik jest z lewej strony uchytu) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 6 Czerwca 2010 jaki olej do skrzyni do MF 3070? co sądzicie o Agrol U ? można nim zalać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 6 Czerwca 2010 czy ty człowieku nie umiesz czytać???? pytasz sie jaki olej jak po spodem jest napisanea agrol mozesz wlać tylko nie wymagaj od niego tego co od tamtych olei Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djjanik 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Witam...Czy wie może ktoś z państwo gdzie znajduje się sygnał dźwiękowy w MF 3635...?? Bo mam problem z znalezieniem i nie wiem czy wgl on jest. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djjanik 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Ja mojego 3635 mam zalanego Turdusem i skrzynie i silnik... Jak jest zimny to wspomaganie troszkę muli ale jak sie zagrzeje (około 10-15min) to działa bez zarzutów... Jako iż lubię eksperymentować to wpadłem na głupi pomysł wstawienia stożkowego filtra powietrza do tego ciągnika... Tylko obawiam sie że mogę przegrzać przez to silnik...;/ Próbował może ktoś czegoś takiego... I co o tym sądzicie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 6 Czerwca 2010 co do sygnału to powinen być przy akumulatorze w prawym przednim narożniku a co do eksperymentów to chyba wiekszy eksperyment zrobiles z tym olejem w skrzyni bo to nie ta gęstość, lepkość, wydaje ci sie ze jest ok bo przeciez z dnia na dzien sie nic nie rozsypie bo jakby nie bylo smarowanie jest ale napewno nie pochodzi tyle co na takim jak powinno chodzic bo jak mowisz ze wspomaganie ciezko chodzi to jest wina tego ze pompa nie daje rady z tak gęstym olejem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Stożkowy filtr jest dobry ale tam gdzie jest małe zapylenie. Radzę ci wyjmi go jak najszybciej. Turbina i cylindry piasku nie lubią pozatym przyrost mocy bedzie niezauwazalny praktycznie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Użytkownik 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Witam. Chciałem się dowiedziec conieco o kosiarce dyskowej MF 165 ze spulchniaczem. to dosc stary model, moze mi ktos mniej wiecej powiedziec w jakich latach je produkowali i czy sa jeszcze dostepne czesci do nich? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 6 Czerwca 2010 witam. moze ktos z was uzytkuje mf 294 s?? prosze o jakąś wiadomość priv mam kilka pytań do właściciela takiego ciagnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djjanik 0 Napisano 6 Czerwca 2010 co do sygnału to powinen być przy akumulatorze w prawym przednim narożniku a co do eksperymentów to chyba wiekszy eksperyment zrobiles z tym olejem w skrzyni bo to nie ta gęstość, lepkość, wydaje ci sie ze jest ok bo przeciez z dnia na dzien sie nic nie rozsypie bo jakby nie bylo smarowanie jest ale napewno nie pochodzi tyle co na takim jak powinno chodzic bo jak mowisz ze wspomaganie ciezko chodzi to jest wina tego ze pompa nie daje rady z tak gęstym olejem Czyli sygnału nie posiadam...;/ Co do turdusa to sie nie będe sprzeczać bo akurat w tym nie jestem fachowcem... Inny fachowiec co w tym siedzi i naprawia ciągniki w całej polsce i na ukrainie mi tak doradzili i takim go zalałem też mnie to zdziwiło bo turdus to raczej silnikowy olej ale zalałem go nim... Mam jeszcze dwa takie małe problemy z olejem co już występowały także przed wymianą oleju... 1- z tego co zauważyłem to przy większych prędkościach powyżej 45km/h blokuje mi kierownice na zakrętach nie zawsze ale czasem sie tak zdarza a to jest troszkę niebezpieczne jak sie jedzie z dwoma pełnymi przyczepami...2- Po zagrzaniu ciągnika (około 2h w polu) bardzo powoli mi dźwiga podnośnik tak jakby olej był zbyt rzadki... wydaje mi sie że to może być wina pompy...?? co o tym myślicie... Ps. Przepraszam że zadaje tyle pytań ale jestem tu nowy i chce szybko rozwikłać swoje wątpliwości... Obiecuje że jak będę znać odpowiedzi na jakieś wasze pytania to sie podzielę swoim doświadczeniem oraz wiedzą... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djjanik 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Stożkowy filtr jest dobry ale tam gdzie jest małe zapylenie. Radzę ci wyjmi go jak najszybciej. Turbina i cylindry piasku nie lubią pozatym przyrost mocy bedzie niezauwazalny praktycznie. Ja go jeszcze nie wstawiłem a po za tym on by miał być tak do picu a nie żeby jeździć na nim w polu bo podstawą moim zdaniem jest czysty filtr powietrza a później dopiero odpowiednia dawka paliwa... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Filtr stozkowy daje przyrost mocy ale w silnikach wolnossacych a przy turbo nic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 6 Czerwca 2010 Mam jeszcze dwa takie małe problemy z olejem co już występowały także przed wymianą oleju... 1- z tego co zauważyłem to przy większych prędkościach powyżej 45km/h blokuje mi kierownice na zakrętach nie zawsze ale czasem sie tak zdarza a to jest troszkę niebezpieczne jak sie jedzie z dwoma pełnymi przyczepami...2- Po zagrzaniu ciągnika (około 2h w polu) bardzo powoli mi dźwiga podnośnik tak jakby olej był zbyt rzadki... wydaje mi sie że to może być wina pompy...?? co o tym myślicie... Ps. Przepraszam że zadaje tyle pytań ale jestem tu nowy i chce szybko rozwikłać swoje wątpliwości... Obiecuje że jak będę znać odpowiedzi na jakieś wasze pytania to sie podzielę swoim doświadczeniem oraz wiedzą... nie szkodzi że pytasz bo o to tu chodzi, najważniejsze że nie pytasz o coś kilka razy co jest napisane kilka wiadomości niżej bo to jest najgorsze:P co do podniśnika to prawie pewne że winna jest pompa ale nie wykluczone że przyczynia lub przyczynił sie do tego właśnie ten oleji z tym wspomaganiem tez moze być wina oleju bo to nie te parametry i przy pewnej temperaturze moze nie spełniac roli oleju hydraulicznego przez co może sie w nim pojawić powietrze i blokuje ci wspomaganie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 6 Czerwca 2010 troche zle sie skopiowało-ODP JEST OD "nie szkodzi że pytasz..." Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 7 Czerwca 2010 Panowie bardzo ważne pytanie! Ile kosztuja tarczki sprzegłowe przy 6180?? bardzo proszę o odpowiedź. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 7 Czerwca 2010 Przepraszam za post pod postem ale to jest bardzo ważne, gdzie mogę tego szukać ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djjanik 0 Napisano 7 Czerwca 2010 Przepraszam za post pod postem ale to jest bardzo ważne, gdzie mogę tego szukać ? Zadzwoń pod ten nr 085 7245404 to jest firma z Białegostoku i prowadzi sprzedaż wysyłkową... korzystam z tej firmy od około 3 lat i nie ma nigdy problemu... przesyłka dochodzi wciągu 24h chyba że nie mają części na składzie to 36h bo muszą ją ściągnąć z Anglii... Nie wiem czy tu wolno nr podawać no ale już za późno... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djjanik 0 Napisano 7 Czerwca 2010 co do podniśnika to prawie pewne że winna jest pompa ale nie wykluczone że przyczynia lub przyczynił sie do tego właśnie ten oleji z tym wspomaganiem tez moze być wina oleju bo to nie te parametry i przy pewnej temperaturze moze nie spełniac roli oleju hydraulicznego przez co może sie w nim pojawić powietrze i blokuje ci wspomaganie Ale to się już prędzej zdarzało a był zalany "Agrol U"Więc to chyba będzie ta pompa... ;/Dużo jest pracy przy wymianie takiej pompy...?? [/img] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 7 Czerwca 2010 witam u mnie po wymianie pompy a mam zalany titan fusch 10\30 tez to samo jest ze wspomaganiem jak jest zimny to jest ok a po okolo godziny nie raz cieszko sie skreca najgozej na zakretach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach