korsarz 0 Napisano 1 Października 2010 kurde niewiem gdzie to kliknąć żeby skopiować i jak sie dodaje nowy arkusz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 1 Października 2010 Kopiowanie zakumałem powiedz jak dodać nowy arkusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 2 Października 2010 Na dole skoroszytu masz zakądki do przechodzenia między arkuszami, w skoroszycie zwykle są trzy Arkusze, za "Arkusz 3" jest taki mały plusik, klikasz go i arkusz wstawiony. Jak nie znajdziesz to skrót z klawiatury jest Shift+F11. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 2 Października 2010 plusa niemam a shift +F11 niedodaje mi arkusza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 2 Października 2010 Shift + F 11 Znaczy, że trzymając Shift wciskasz F11, U mnie działa. W zależności jaką masz wersję Excela zamiast plusa może być mała karteczka, w każdym razie za ostatnim arkuszem coś powinno być. Możesz próbować też w górnym menu Zakładka WKLEJ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 4 Października 2010 Najeżdzasz myszka na któryś akrusz klikasz prawym i naciskasz wstaw, a następnie zaznaczasz arkusz i ok, arkusze możesz przekładać w kolejnosci. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro8038 0 Napisano 4 Października 2010 Nic dodać nic ująć Osa. Korsarz niedługo będziesz śmigał w EXCELU.Wbrew pozorom, dopóki nie wykorzystujesz makr i innych skomplikowanych mechanizmów arkusza, to jest to proste jak budowa cepa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 4 Października 2010 No hahaha ja to wykozystuje 0.0001% mozliwości komputera Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ODRzyk 0 Napisano 23 Listopada 2010 Mało znana możliwość Exc - wymuszanie nowej linijki tekstu w jednej komórce naciskając . I po wpisaniu danego tekstu zatwierdzamy enterem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ikcomas 0 Napisano 23 Listopada 2010 Świetne!!! Dzięki. A ja głupi zawsze się męczyłem spacjami. A w Wordzie jak ktoś spacjuje to się wkurzam i pouczam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach