Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 06:59 Pon 1 Cze 2020


Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 167, 168, 169  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
solek01



Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 214

PostWysłany: 16:56 Nie 26 Paź 2008    Temat postu: MTZ 550 kontra Ursus 4512 Odpowiedz z cytatem

Jak w temacie ktory z tych ciagniczkow byscie wybrali
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 09:08 Nie 26 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to malutka (taki pręt 5-6mm) to regulacja szybkości podnośnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lagbart



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 58
Skąd: Łąg Kolonia

PostWysłany: 06:50 Nie 26 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ta pierwsza pod siedzenia która wychodzi z rozdzielacza to nie wiem do czego służy
ta co wyłaczasz WOM to jest od pzzełaczania zależnych nie zależnych przynajmniej tak podejrzewam przynajmniej tak jest u mnie a przełączenie na szybsze obroty przekażnika jest pod spodem jest tam takui wałek wystający i ściety na klusz siedemnaście chyba i jest zakontrowany specjalną podkładką to musisz przekręcić w jakąś stronę tam jest kilka pozycji czasami wom nie działa


proszę o odpowiedz też na moje pytanie poniżej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
radi126



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 47

PostWysłany: 21:35 Sob 25 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sorki lagbart, że się wcinam, ale mam pewien problem. Otóż dzisiaj zmieniałem czujnik paliwa w moim mtz 862, i zobaczyłem dwie dźwignie pod siedzeniem. Jedna malutka dająca się przestawiać swobodnie do przodu i do tyłu, wychodząca z rozdzielacza tylnego siłownika, z lewej strony patrząc od kierowcy, druga to tak jakby długa wygięta śruba, ma łeb na klucz 22 bodajże i daje się przestawiać na lewo i prawo. Przy tej drugiej zauważyłem pewną zależność- kiedy jest przekręcona maksymalnie w lewo, WOM działa normalnie, kiedy przekręcę ją w prawo, WOM nie działa.

Do czego służą te dźwignie? Dzięki za odp. pzdr.

PS. Jako że ten temat ma już nieco stron, proszę o jeszcze jedno wytłumaczenie, jak zmienia się prędkość obrotową WOM?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
lagbart



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 58
Skąd: Łąg Kolonia

PostWysłany: 13:52 Sob 25 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam prblem związany z skrzynią biegów w mtz 82 a mianowicie wyskakują mi szybkie biegi (ale to nie jest reduktor biegów polowych i szosowych) chodzi o ten redyktor na głównej dzwigni biegów. mianowicie on mi wyskakuje głownie jak jade 6 biegem i pod obciążeniem jak sam traktor jedzie bez obciążenia to jest wszystko dobrze na innych biegach tego mi nie robi czy jest tam może jakiś zamek coś jak w c-360 czy trzeba skrzynie rozbierać proszę o odpowiedz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
baarteek



Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 10
Skąd: Ruszcza

PostWysłany: 06:52 Wto 21 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale to nie jest mój tylko z wyglądu taki jak mój a na mojego szukam właśnie transportu żeby go ściągnąć z niemiec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Klemens



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 118
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: 21:59 Pon 20 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

baartek- przy tak wytartym siedzeniu 1400mth?.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
baarteek



Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 10
Skąd: Ruszcza

PostWysłany: 18:33 Pon 20 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co sądzicie o takim belarusie http://www.allegro.pl/item462292920_belarus_82_1997r.html
kupiłem w Niemczech z wyglądu taki sam tylko z 1996 r. wersja eksportowa . 1400 mth pracowałw firmie. A kupiłem go za 22000zł Powiedzcie czy sie opłacało??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
belarus952



Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 1

PostWysłany: 16:45 Nie 19 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam mam belarusa 952 chdzi bez zarzutow tylko bardzo wyje jak jest rozgrzany chyba tylny most tez ktos tak ma??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Janek44



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 441
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 20:26 Sob 11 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://pl.youtube.com/watch?v=5LvLrnaHgwE&feature=related
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
Klemens



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 118
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: 07:52 Pią 10 Paź 2008    Temat postu: Re: jak to jest z tym Belarusem?? Odpowiedz z cytatem

aartur43

Beralus to prosty w konstrukcji i obsłudze ciągnik do prac polowych. Z pewnością po 10-godzinnej pracy w min będziesz bardziej zmęczony niż w każdym innym zachodnim. Jeśli zakupisz nowy i będziesz go traktował "poważnie", czyli wymienisz oleje choćby na dobre polskie/ja użytkuję MTZ-82 od 20 lat na oleju MOTULOIL. i jeszcze nie zaglądałem do silnika, wtryskiwaczy pomp itp., nie dolewam oleju. Dziś pozostałem przy Beralusie i użytkuję 1025. Jeszcze mam go na gwarancji i naprawa gwarancyjna polegała na regulacji hamulców co jest troszkę utrudnione bo trzeba zdjąć koła. Mniejszy "pali" pod pełnym obciążeniem 8l/mth a nowy 11-12l/mth. 1025 ma nową skrzynię biegów i niestety jest żle zaprojektowana- za wysoki ma pierwszy bieg na szosowych i przy obciążeniu trzeba manewrować dźwigniami zmiany biegów. Jeśli się zdecydujesz to proponuję ze starą skrzynią biegów, nowym podnośnikiem/procuje poprawnie nawet w 4-skibowym odwracalnym pługu/ i nowym przednim mostem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
p_zajaczkowski



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 87

PostWysłany: 18:37 Wto 7 Paź 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam mam problem. Zauważyłem dzisiaj podczas orania gdy był mocno obciążony (kopeć z komina) biały dym albo jakąś para z odmy Proszę wszystkich o informacje czego to może być przyczyna dodam że został wymieniony niedawno olej na DIESEL 3 oleju nie bierze przed wymianą oleju nie zauważyłem takich objawów z odmy ciśnienie oleju tak jak zawsze między 2 a 3 po rozgrzaniu spada do 2 i tak się utrzymuje cały czas czy to może być przyczyna oleju ponieważ pierwszy raz wlałem ten olej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
aartur43



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 22

PostWysłany: 18:13 Nie 5 Paź 2008    Temat postu: jak to jest z tym Belarusem?? Odpowiedz z cytatem

Witam,
Panowie, jak to jest z tym Belarusem, warto kupić to czy nie? Przeglądam różne fora i rózne są opinie. Jaka jest opłacalność w rolnictwie wszyscy widzimy... Za miesiąc zostane właścicielem gosp. o pow. 30 ha. W tej chwili mamy ursusa 914 i C-360. Tylko że te ciągniki juz mają po przeszlo 20 lat i ciągle cos sie z nimi dzieje.. Chcialbym kupić cos innego,najlepiej nowego, dlatego zastanawiam sie nad nowym Belarusem... Pewnie nie bedzie gorszy od 20 letniego ursusa?? Wiadomo ze jest wiele zdecydowanie lepszych ciągników ale też są one bez porównianai drozsze w zakupie i eksploatacji. W gosp. ten ciągnik pracowałby okolo 200 - 250 godz. rocznie, wiec czy jest sens ładować sie w tak olbrzymie koszty?? Kupić Belarusa czy nie??? Proszę o konkretną poradę, najlepiej użytkowników takich ciągników. Jesli bym kupił to tego o mocy okolo 90 km, podnośnik bosh, nowy przedni most...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ulan



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 439
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 12:15 Nie 5 Paź 2008    Temat postu: Literatura MTZ , belarus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odpowiedz z cytatem

Mam:


-Instrukcje obsługi do MTZ-80,82,82H,82P ,Belarus-550E, 552E, 570,572, 510E,512E,520,522
-Katalog MTZ-80,82
- instrukcja obsługi MTZ 900/900.3; 920/920.3; 950/950.3; 952/952.3


Jeśli ktoś potrzebuje , mój mail : Comp4ct@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
siwy77



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 77
Skąd: olsztyn

PostWysłany: 21:10 Wto 30 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak ktoś ma z okolic Olsztyna zbędne opony do MTZ-a tył,to bym kupił.Kontakt tel.602 728 943.P;siwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
p_zajaczkowski



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 87

PostWysłany: 19:38 Pią 26 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do sprężyny mogę się zgodzić ale do skoku pedała się nie zgodzę bo to raptownie łapie, w poniedziałek będę rozbierał hamulce to się okaże i napisze co było
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Klemens



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 118
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: 21:46 Czw 25 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

p_zajaczkowski napisał:
panowie mam problem z hamulcami. wyczyściłem tarcze hamulcowe wymieniłem uszczelniacze hamuje ok ale czasami zazwyczaj po dłuższym postoju hamulec jest jakby za mocny po naciśnięciu pedału raptownie koło staje w miejscu dodam że to nie jest normalne że czym mocniej nacisnę tym lepiej hamuje tu wystarczy dotknąć lekko padału aby koło stanęło w miejscu. proszę o szybka pomoc


Prawdopodobnie pękła sprężyna rozporowa przy tarczy, albo skok pedału hamulca jest za duży.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rolniczek8



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1

PostWysłany: 11:47 Nie 21 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy ktoś miał problem ze zwolnycą tylnego koła bo ja mam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiatrak44



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 1

PostWysłany: 18:53 Sob 20 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szukam schematu przedniej osi {piasta+zwrotnica}mtz80 bez przedniego napedu rok 80
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Peron



Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 423

PostWysłany: 13:41 Pią 19 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi tak łapało lewe koło. Rozebrałem to, dobrze przeczyściłem i założyłem dwie nowe tarcze. Niestety po skręceniu bębna koło było nadal zablokowane. Okazało się, że dwie nowe tarcze są szersze niż miejsce w bębnie i po skręceniu całości po prostu dociskały się i blokowały koło. Znów rozebrałem i spowrotem założyłem jedną starą tarczę a jedną zostawiłem nową. Problem zniknął, hamulce się poprawiły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
p_zajaczkowski



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 87

PostWysłany: 06:04 Pią 19 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tarcze są w stanie dobrym przemyte specjalnym środkiem do hamulców ą suche teraz pytanie czy wymiana wszystkich tarcz na nowe rozwiąże problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Peron



Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 423

PostWysłany: 20:09 Czw 18 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tak miałem. Identyczne objawy. Aż chciało wyrwać z fotela. Tarcze były przypalone u mnie. Założyłem jedną nową a druga przeczyściłem i narazie jest oK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
p_zajaczkowski



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 87

PostWysłany: 17:50 Czw 18 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

panowie mam problem z hamulcami. wyczyściłem tarcze hamulcowe wymieniłem uszczelniacze hamuje ok ale czasami zazwyczaj po dłuższym postoju hamulec jest jakby za mocny po naciśnięciu pedału raptownie koło staje w miejscu dodam że to nie jest normalne że czym mocniej nacisnę tym lepiej hamuje tu wystarczy dotknąć lekko padału aby koło stanęło w miejscu. proszę o szybka pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
pietrek



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 68

PostWysłany: 14:00 Wto 16 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie jaki koszt remontu skrzyni biegów chce zmienic wszystko wałki koła zębate gdzie kupic cześci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
alwaro



Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 136
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: 21:58 Sob 13 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam ten sam problem co tomek22 tylko ze z pronarem 1221a wywala wiecznie simering w pompie walcze ze 3 tygodnie(z malymi przerwami na nabranie sił do nowej bezskutecznej walki) probowalem juz chyba wszystkiego drugi rozdzielacz nowa pompa nowy zawor telefony do pseudo serwisu i nic i juz mnie krew zalewa.nawet tył rozkreciłem bo juz pojecia nie mam co moze byc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 167, 168, 169  Następny
Strona 49 z 169

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach