tekmie 0 Napisano 6 Grudnia 2011 Na silniku koło pasuje bez przeróbek.Co do półosi to osobiście nie robiłem,ale gdzieś mi się obiło o uszy że nawet między 56 była różnica.Tak samo pochwy.Przenośnik pochyły i napęd różniły się w 56.Dlatego wymieniając niektóre elementy lepiej porównywać z tymi które były zamontowane.Tak np. na młocarni miałem zamontowaną piastę nieruchomą i była zamontowana podkładka od strony wewnętrznej.Zakładając nową nie sprawdziłem tylko zamontowałem z tą podkładką.W efekcie musiałem piastę zdjąć .Akurat była o grubość tej podkładki dłuższa i ta podkładka była nie potrzebna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antoni2008 0 Napisano 1 Stycznia 2012 Katalogi części zamiennych do kombajnów zbożowych marki; ClaasDeutz-Fahr FahrMassey FergusonJohn DeereSampoNew HollandClaysonCaseCase IHCDronningborgLaverda Katalogi są dostępne w rożnych językach (polski, angielski, niemiecki) !Dostępne w formie książkowej lub elektronicznej na CD.Zawierają schematy oraz numery katalogowe części.Informacje@-mail; katalogi_maszyn@interia.plTel ; 698145380GG 37462277 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko1977 0 Napisano 14 Stycznia 2012 witam.. mam pytanie dotyczące silnika od bizona czy wie ktoś jakie ciśnienie powinno być na tłokach???? i jakie oleju? bo kupiłem silnik sw 400 do kombajnu i nie wiem czy bedzie warto zakładać silnik jest prawdopodobnie od fadrony albo od stara ciśnienie oleju jest na zimnym silniku 5 atmosfer a na rozgrzanym 3 atmosfery wydaje mi sie że jest w porządku a nie wiem jakie powinno byc na tłokach czy są jakieś przeróbki dotyczące smogu oleju bo prawdopodobnie w bizonie są dwa a u stara jeden i czy trzeba to zmieniac (silnik jest andorii) Dziękuje za odpowiedz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pirgreg 0 Napisano 16 Stycznia 2012 Witm wszystkich sorki, że na tym forum pytam, ale i tak większość z forumowiczów ma kombajn zbożowy. A chodzi mi o to, że kupiłem kombajn i planowałem zrobić kurs, ale jak się dowiedziałem, że koszt to 400zł + vat, to się zastanawiam. A moje pytanie, to do czego ten kurs ma być przydatny? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antoni2008 0 Napisano 24 Stycznia 2012 Katalogi części zamiennych do kombajnów;CLAASJOHN DEERENEW HOLLAND (po polsku)CLAYSONLAVERDADEUTZ-FAHR (po polsku)FAHRMASSEY FERGUSON-MFSAMPODRONNINGBORGCASE (po polsku)CASE INTERNATIONAL Katalogi są dostępne w języku niemieckim lub angielskim lub polskim !Dostępne w formie książkowej lub elektronicznej na CD.Zawierają schematy, numery katalogowe oraz opisy części.Informacje@-mail; katalogi_maszyn@interia.plTel ; 698145380GG 37462277 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szuwarek 0 Napisano 28 Stycznia 2012 Witm wszystkich sorki, że na tym forum pytam, ale i tak większość z forumowiczów ma kombajn zbożowy. A chodzi mi o to, że kupiłem kombajn i planowałem zrobić kurs, ale jak się dowiedziałem, że koszt to 400zł + vat, to się zastanawiam. A moje pytanie, to do czego ten kurs ma być przydatny?Ano do tego gdyby wydażył się wypadek to masz papierek który świadczyże zostałeś przeszkolony z budowy i zasady działania kombajnuoraz zasad BHP i świadom zagrożeń starałeś się zapobiedz wypadkowi.ps.do kierowania kombajnem uprawnia kat.B Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko1977 0 Napisano 29 Stycznia 2012 Katalogi części zamiennych do kombajnów zbożowych marki; ClaasDeutz-Fahr FahrMassey FergusonJohn DeereSampoNew HollandClaysonCaseCase IHCDronningborgLaverda Katalogi są dostępne w rożnych językach (polski, angielski, niemiecki) !Dostępne w formie książkowej lub elektronicznej na CD.Zawierają schematy oraz numery katalogowe części.Informacje@-mail; katalogi_maszyn@interia.plTel ; 698145380GG 37462277 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko1977 0 Napisano 29 Stycznia 2012 witam.. mam pytanie dotyczące silnika od bizona czy wie ktoś jakie ciśnienie powinno być na tłokach???? i jakie oleju? bo kupiłem silnik sw 400 do kombajnu i nie wiem czy bedzie warto zakładać silnik jest prawdopodobnie od fadrony albo od stara ciśnienie oleju jest na zimnym silniku 5 atmosfer a na rozgrzanym 3 atmosfery wydaje mi sie że jest w porządku a nie wiem jakie powinno byc na tłokach czy są jakieś przeróbki dotyczące smogu oleju bo prawdopodobnie w bizonie są dwa a u stara jeden i czy trzeba to zmieniac (silnik jest andorii) Dziękuje za odpowiedz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 29 Stycznia 2012 Witam.Nie mam dokładnych danych technicznych,ale sądzę że ciśnienie sprężania mieści się w granicach 28 atm.(jak większość silników z zapłonem samoczynnym).Jeśli chodzi o smarowanie.Jak kupiłem swój kombajn to miał smarowanie że minimalnie przekraczał (na rozgrzanym) 3atm. i jeden sezon pokosiłem a w trakcie drugiego jak już wracałem z pola zaczęło w nim coś walić(stukać).Na małych obrotach zjechałem i wymontowałem silnik.Odkręciłem miskę olejową,zajrzałem do panewek były powycierane i więcej nie kombinowałem tylko zawiozłem do Iławy na wymianę.Faktycznej przyczyny tego stukania nie znalazłem,bo i całego silnika nie rozbierałem.Także przy tym ciśnieniu bym się poważnie zastanawiał nad sensem zakładania tego silnika bez dokładnego przeglądu.Jeśli chodzi o smok to dokładnie nie pamiętam jak tam było ale chyba tylko jeden. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antoni2008 0 Napisano 18 Lutego 2012 Katalogi części zamiennych do kombajnów zbożowych ! CLAASJOHN DEERENEW HOLLANDCLAYSONLAVERDADEUTZ-FAHRFAHRMASSEY FERGUSON-MFSAMPODRONNINGBORGCASECASE INTERNATIONALBIZON Katalogi są dostępne w języku angielskim lub polskim !Dostępne w formie książkowej lub elektronicznej.Zawierają schematy, numery katalogowe oraz opisy części. Informacje@-mail; katalogi_maszyn@interia.plTel ; 698145380GG 37462277 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agroserwis24 0 Napisano 24 Lutego 2012 Firma Agro-serwis24 zajmuje się sprzedażą profesjonalnych części do ciągników, kombajnów oraz maszyn budowlanych. Sprzedajemy tylko części oryginalne oraz zamienniki najwyższej jakości. Części sprowadzamy z Niemiec, Wielkiej Brytanii. Zapewniamy szybka wysyłkę firma kurierska w 24h. Nasza oferta obejmuje szeroki asortyment części: Claas,Perkins,MF Massey Ferguson,John Deere,Ford New Holland,Case IH,David Brown,Deutz Fahr,Fendt MWM,Landini,Renault,Same, Lamborghini Hurliman,Mc Cormick.Stoll,Kleine,Hassia. SilnikZestawy naprawcze silnika 3-cyl 4-cyl 6-cyl,Tłoki,Pierścienie tłokowe,Pierścienie dystansowe,Korbowody,Tuleje i cylindry,Tulejki wałka rozrządu,Panewki główne,Zawor ssacy, wydechowy,Wałek rozrządu Perkins,Wieńce koła zamachowego,Wtryskiwacz,Wałki rozrządu,Czujniki temperatury,Świece żarowe,Świece płomieniowe, Zestawy uszczelek na cały silnik,Uszczelka pod głowice 3-cyl 4-cyl 6-cyl,Uszczelniacze wału korbowego,Oringi, simmeringi,Podkładka pod cylinder, Pompy wody,Pompy hydrauliczne,Pompy oleju,Pompy zasilające paliwowe,Pompki hamulcowe, Filtry hydrauliczne,Filtry oleju,Filtry paliwa,Filtry powietrza, Sprzęgło kompletne,Docisk sprzęgła,Tarcza sprzęgłowa,Sprzęgło gumowe,Łożysko oporowe, Zestaw naprawczy wysprzęglika,Tarczki cierne, przeciążeniowe,Czujnik skrzyni biegów, Przeguby kulowy,Przegub osiowy,Tarcze hamulcowe,Klocki hamulcowe,Tarczki cierne, przeciążeniowe, Zestaw naprawczy skrzyni biegów,Zestaw naprawczy pompy hydraulicznej,Zestaw naprawczy pompki hamulcowej,Zestaw naprawczy pompy wody, Łańcuchy napędowe:podajnika pochyłego,elewatora,motowidła,łączący napęd hedra, Pasy:sieczkarni,jezdny,młocarni,wialni,klinowy,płaski, Cepy do: - Claas- MF Massey Ferguson- John Deere- New Holland- Laverda- Droningborg- IHC- Volvo- Epple- Deutz Fahr- Fahr Kompletna kosa,Przekładnia kosy,Nożyki kosy, stalkiBagnety, Łożyska Kolo zębateBlacha odrzutnika Panewka drewniane wytrząsaczy,Wał wytrząsaczy,Sito żaluzjowe górne, dolne,Ślimaki hederuCepy, Opony, Lampy, koguty, płytki laminatu beczkowozu. Czesci do kombajnu Hassia,zębatki, łańcuch podsiewacza Hassia, Części do pras,Palec supłacza, rama aparatu, korpus, wieszak wahacz, iglice, chwytacz sznurka, prowadnica boczna nagarniacza, prowadnica podbieraka, rolka tłoka, talerz aparatu, licznik, Części do kombajnów buraczanych Stoll Kleine,lemiesze wyorywacza, bijaki, yoistick, gwiazda czyszczaca, noże, ------------------------------ Agro-serwis24 ul. Piłsudskiego 77 23-310 Modliborzyce Województwo Lubelskie tel.15 871 58 61 kom. 508 492 428 http://www.agro-serwis24.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kicker 0 Napisano 28 Lutego 2012 Witamczy orientuje się ktoś jaki jest typ silnika w kombajnie john deere 630. Dodam że jest to 6 cylindrowy perkins ale potrzebuję znać dokładny model a nie ma żadnej tabliczki. dzieki za odp Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 28 Lutego 2012 Witam.Może to starczy http://www.konedata.net/jd.htm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozefik 31 0 Napisano 2 Marca 2012 Wysłany: Pią Mar 2 20:02 GMT 2012 Temat postu: problem z rozgrzanym olejem w hydraulice Witam wszystkich.Posiadam kombajnMF 440 moj problem jest taki ze podczas koszenia olej tak sie rozgrzeje ze nie mozna reki otrzymac na podstawie gdzie znajduje sie rozdzielacz i wtedy motowidla nie podnosi tylko tak zrywa a gdy jest olej zimny jeszcze nie rozgrzany wtedy wszystko jest w porzadku motowidla podnosi i jeszcze dodam ze uzupelniony olej w zbiorniku jest po minimum a nie maksimum to potrafi wyrzucic przez otworek odpowietrzajacy tak okolo 200 ml prosze poradzcie cos pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antoni2008 0 Napisano 17 Marca 2012 Katalogi części zamiennych do kombajnu Dronningborg. Dostępne modele; D9000 16', 18', 20', & 22' 1990D9000 1991D8900 1991D8500 1992D7200 1991D7000/D7000S 1983D4000/4000S 1983D3000/D3000S 1986D7500 1991D1200/1250 1978D8400/8700 1992D1900 1979D1600/1650 1978D1600/1650 1977D1200 1973D1200 1972D1200 1971D1200 1970D1200 1969D950 1977D950 1976D900 1968D900 1970D900 1972D900 1974 Katalogi dostępne w formie książkowej. Zawierają od 300 do 500 stron katalogowych. Dostępne w języku; angielskim, duńskim, niemieckim, francuskim. Informacje@-mail; katalogi_maszyn@interia.plTel ; 698145380GG 37462277 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piojaroslaw 0 Napisano 8 Maja 2012 WitamMam mozliwosc zamiany forszaja e514 na Class Cosmosw e 514 oprucz silnika jest reszta do poprawienia (regeneraja lub wymiana np. podsiewacz sita wialnia wysyp)e514 jest z 1984rokucosmosa widzialem , z tego co mowil wlasciciel niewymaga wkladu fin.kombajnik jest z 1990 2,5 m. z szarpaczemCo otym sadzicie czy jest sens takiej zamianydo koszenia jest okolo 15 ha. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek65a 0 Napisano 30 Maja 2012 Panowie ile u was w tym roku bedzie kosztować 1 godzina koszenia bizonem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 30 Maja 2012 u mnie- łódzkie- 550zł/h minimum z prasowaniem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 15 Czerwca 2012 cześć, Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z darmowymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąś maszynę rolniczą to polecam:http://targ.rolniczy24.pl ogłoszenia rolnicze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1210 0 Napisano 6 Lipca 2012 cześćczy dolne sito w m-f 206 może być do zboża średnica 16 mm bo takie mam. Z tego co wyczytałem po niemiecku to okrągłe mogą być 16mm a kwadratowe 8-12 mm. Jak to się ma w praktyce . Czy nie będzie dużo zanieczyszczeń w zbiorniku? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sławek2209 0 Napisano 6 Lipca 2012 w dronningborgu d 3000 dolne sito mam o srednicy otworu 10.dobrze czysci zboze.srednica 16 mm moze byc za duza jak na zboze.nadaje sie raczej do straczkowych roslin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1210 0 Napisano 7 Lipca 2012 Od strony zbiornika ziarna przy silniku tak na środku u dolu znajduje się takie czarne pudełko. Łączy się ono wężem u góry silnika pod pokrywą. Czy to jest powrót oleju aby korkiem nie wyrzucało? czy się to czyści , czy wymienia.Pod filtrem powietrza znajduje się coś w rodzaju puszki. Od strony silnka płaska a z drugiej strony jest połączenie kabli. Łączy się tam kabel który następnie biegnie do czujnika zapchania słomy. Ale do środka tej puszki od filtra powietrza biegnie wężyk i wchodzi do tej puszki. co to jest? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 7 Lipca 2012 Witam.Nie miałem z tym do czynienia,ale z opisu obstawiam że przy filtrze powietrza jest czujnik zapchanego filtra.A to czarne pudełko nie jest czasami jakimś zbiornikiem"oparów'(skroplonego oleju)które wydostają się z silnika przez odmę.Jeżeli tak to pewnie jest możliwość czyszczenia.Jeżeli to jest silnik Valmet 311DSL to tu jest katalog http://www.vipzapchasti.com/catalog/valmet/valmet-311DSL-zapchasti.pdf Tylko coś dzisiaj nie chce się otworzyć.Jeżeli jesteś zainteresowany to podaj maila na PW to go prześlę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1210 0 Napisano 8 Lipca 2012 dziękuje za odpowiedź. Silnik raczej nie Valmet bo z opisu wynika że jest on w większych kombajnach a to jest MF 206. Ale to będzie spełniać podobne znaczenie.Co do czujnika zatkanego filtra powietrza mogło by to tak działać , że jak zapchany filter to powietrze tym wężykiem to środka puszki i tam jest jakiś czujnik, który pod wpływem powietrza uruchamiał by sygnał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 8 Lipca 2012 Jeszcze dodam że może ten zbiornik na "odmie"to może tylko jakiś filtr puszkowy jak np. u mnie w Bizonie https://picasaweb.google.com/lh/photo/sSPMdDp1LLhSruSyRwsrj9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink a odnośnie silnika to sugerowałem się danymi z http://www.konedata.net/dronningborg3000.htm tylko że to jeszcze zależy od roku produkcji.Odnośnie włączania czujnika to pewnie tak wygląda jak piszesz że gdy za bardzo wzrośnie pod ciśnienie(za duży opór ssania)to wtedy uruchamia się sygnał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach