korsarz 0 Napisano 20 Września 2010 Witam czy ma ktoś rejestr działań agrotechnicznych w wersji elektronicznej, chodzi mi o taką tabelke w exselu do wpisywania wykonywanych prac.Jeśli ktos posiada byłbym wdzięczny za odstąpienie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 21 Września 2010 A nie chce się samemu zrobić? Mi to zajęło 10 minut. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 21 Września 2010 Kurde szopen chcesz żebym sobie mózg skaleczył? Niemam głowy do takich rzeczy, przeslij koledze takie coś jak masz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 26 Września 2010 Pomóż koledze. Nie każdy ma czas i umiejętności sprawnego posługiwania się programami biurowymi.Nie daj sie prosić. Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awe 0 Napisano 26 Września 2010 Właśnie myślę o podobnym Arkuszu na 10 działek jak skończę to dam znać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 28 Września 2010 Może to http://www.podrb.pl/attachments/530_Rejestr%20dzialalnosci%20rolnosrodowiskowej%202007-2013.xls Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 28 Września 2010 Może to http://www.podrb.pl/attachments/530_Rejestr%20dzialalnosci%20rolnosrodowiskowej%202007-2013.xls Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 28 Września 2010 Kurde coś mi to niepasuje, mi chodziło o takie coś (tabelke) gdzie sie wpisuje nr działki oznaczenie działki date wykonania zabiegu co za zabieg był wykonywany dawka na hektar itd.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 28 Września 2010 Dobra wkleiłym wam jedna stronę ale nie wiem jak Chyba że na pocztę jakąś wyśle? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 29 Września 2010 Witam.Krótki pogląd o tworzeniu tabeli w OpenOffice http://chomikuj.pl/ShowVideo.aspx?id=363494680 Ustawienie kolumn i rzędów rozciągasz przytrzymując lewy przycisk myszki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 29 Września 2010 Albo panowie powiedzcvie mi czy idzie w arkuszu kalkulacyjnym w jednej kratce napisać wyraz pod wyrazem, tak żeby ta kratka niebyła roziągnięta w szez tylko na wysokość w przypadku dwuch lub trzech wyrazów. ( niewiem czy mnie zrozumieliście) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 29 Września 2010 Nie wiem,próbowałem ale nic mi nie wychodzi.Ale jeżeli stworzysz tabelkę tak podawałem to wtedy możesz pisać w wierszach(przesunięcie niżej po naciśnięciu Enter) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 29 Września 2010 Ale to sie robi w Microsoft Excel ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 29 Września 2010 Albo panowie powiedzcvie mi czy idzie w arkuszu kalkulacyjnym w jednej kratce napisać wyraz pod wyrazem, tak żeby ta kratka niebyła roziągnięta w szez tylko na wysokość w przypadku dwuch lub trzech wyrazów. ( niewiem czy mnie zrozumieliście) Wchodzisz w formatowanie komórki, i ustawiasz zawijaj tekst. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro8038 0 Napisano 29 Września 2010 Korsarz - wytłumaczę szerzej gdyż widać, że rzeczywiście z wiadomościami o MS OFFICE to u Ciebie krucho:1. Tak robi się to w MS EXCEL.2. Lewy przycisk myszy na komórce, w której chcesz pisać i wybierz "Formatuj komórki ..."3. Następnie zakładkę "Wyrównanie".4. Będziesz miał tutaj "Sterowanie tekstem" i tu zaznacz "Zawijaj tekst".5. I jest gitara, czyli to o co Ci chodziło.6. Pozdrawiam Jaro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 29 Września 2010 Stworzyłem coś takiego http://i56.tinypic.com/2cqcf2d.jpg a tu jest do pobrania jeśli interesuje http://chomikuj.pl/habza.m/rejestr+dzia*c5*82a*c5*84+polowych+dla+gospodarstwa+rolnego.odt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 1 Października 2010 Panowie walcze z tą tabelką sam, mam juz wszystko wpisane tekst zawinięty, jak zrobić żeby to beło na poziomej kartce a nie pionowej, chodzi mi o wydruk. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 1 Października 2010 Witam.Nie wiem dokładnie jak tam u Ciebie,ale możesz spróbować tak.U góry klikasz w FORMAT,następnie w tym okienku co wyskoczy w STRONA... i pokaże się kolejne okienko i tam wybierasz ustawienie strony na POZIOME. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 1 Października 2010 jak klikne format to wyskakuje mikomórkiwierszkolumnaarkuszautoformatowanieformatowanie warunkowestyl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro8038 0 Napisano 1 Października 2010 Kliknij "Komorki" tam będziesz miał to co pisałem niżej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 1 Października 2010 jaro klikam komórki i niewiem co tam ustawić żeby to było poziomo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 1 Października 2010 Jeszcze raz się wtrącę,być może to pasuje do twojej wersji programu http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-help/dostosowywanie-stron-przed-drukowaniem-za-pomoca-widoku-ukadu-strony-HA010021563.aspx#BMchangepageorientation Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro8038 0 Napisano 1 Października 2010 Korsarz: jeśli chodzi Ci o wydruk żeby był w poziomie a nie w pionie, to:1. wybierz z menu górnego "PLIK"2. następnie "Ustawienia strony ..."3. tutaj będziesz miał: "Pionowa", "Pozioma"4. wybierz Pozioma5. i loozik 6. Jak będziesz miał pytania to wal śmiało, gdyż MS EXCEL is my live.7. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 1 Października 2010 A jak sobie skopiować kilka sztuk żeby nierobić tego w każdym arkuszu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 1 Października 2010 Klikasz prawym klawiszem na dole ekranu na aktywnym arkuszu, który chcesz skoiować, wybierasz polecenie kopiuj. Póżniej otwierasz pusty arkusz, klikasz lewym klawiszem w komórce A1 potem prawym i wybierasz wklej i gotowe.gdy ci zabraknie arkuszy możesz zawsze dodać następny w skoraszycie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach