Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 14:58 Wto 15 Paź 2019


Rejestr działań agrotechnicznych
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Informatyka w rolnictwie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ikcomas



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 330
Skąd: środkowy wschód

PostWysłany: 14:47 Wto 23 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Świetne!!! Dzięki. A ja głupi zawsze się męczyłem spacjami. A w Wordzie jak ktoś spacjuje to się wkurzam i pouczam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ODRzyk



Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 342
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 13:32 Wto 23 Lis 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mało znana możliwość Exc - wymuszanie nowej linijki tekstu w jednej komórce naciskając <LEWY ALT.+ENTER>. I po wpisaniu danego tekstu zatwierdzamy enterem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 08:16 Pon 4 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No hahaha ja to wykozystuje 0.0001% mozliwości komputera Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Jaro8038



Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 872

PostWysłany: 08:08 Pon 4 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nic dodać nic ująć Osa.
Korsarz niedługo będziesz śmigał w EXCELU.
Wbrew pozorom, dopóki nie wykorzystujesz makr i innych skomplikowanych mechanizmów arkusza, to jest to proste jak budowa cepa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
osa21



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 2042
Skąd: zach-pom

PostWysłany: 06:44 Pon 4 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najeżdzasz myszka na któryś akrusz klikasz prawym i naciskasz wstaw, a następnie zaznaczasz arkusz i ok, arkusze możesz przekładać w kolejnosci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
lisek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 278
Skąd: Kalisz i okolice

PostWysłany: 18:53 Sob 2 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Shift + F 11 Znaczy, że trzymając Shift wciskasz F11, U mnie działa. W zależności jaką masz wersję Excela zamiast plusa może być mała karteczka, w każdym razie za ostatnim arkuszem coś powinno być. Możesz próbować też w górnym menu Zakładka WKLEJ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 18:44 Sob 2 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

plusa niemam a shift +F11 niedodaje mi arkusza
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
lisek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 278
Skąd: Kalisz i okolice

PostWysłany: 18:23 Sob 2 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na dole skoroszytu masz zakądki do przechodzenia między arkuszami, w skoroszycie zwykle są trzy Arkusze, za "Arkusz 3" jest taki mały plusik, klikasz go i arkusz wstawiony. Jak nie znajdziesz to skrót z klawiatury jest Shift+F11.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 20:52 Pią 1 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kopiowanie zakumałem powiedz jak dodać nowy arkusz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 20:49 Pią 1 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kurde niewiem gdzie to kliknąć żeby skopiować i jak sie dodaje nowy arkusz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
lisek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 278
Skąd: Kalisz i okolice

PostWysłany: 19:28 Pią 1 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Klikasz prawym klawiszem na dole ekranu na aktywnym arkuszu, który chcesz skoiować, wybierasz polecenie kopiuj. Póżniej otwierasz pusty arkusz, klikasz lewym klawiszem w komórce A1 potem prawym i wybierasz wklej i gotowe.
gdy ci zabraknie arkuszy możesz zawsze dodać następny w skoraszycie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 18:24 Pią 1 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak sobie skopiować kilka sztuk żeby nierobić tego w każdym arkuszu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Jaro8038



Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 872

PostWysłany: 12:55 Pią 1 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Korsarz: jeśli chodzi Ci o wydruk żeby był w poziomie a nie w pionie, to:
1. wybierz z menu górnego "PLIK"
2. następnie "Ustawienia strony ..."
3. tutaj będziesz miał: "Pionowa", "Pozioma"
4. wybierz Pozioma
5. i loozik Smile
6. Jak będziesz miał pytania to wal śmiało, gdyż MS EXCEL is my live.
7. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1559
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 11:49 Pią 1 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze raz się wtrącę,być może to pasuje do twojej wersji programu http://office.microsoft.com/pl-pl/excel-help/dostosowywanie-stron-przed-drukowaniem-za-pomoca-widoku-ukadu-strony-HA010021563.aspx#BMchangepageorientation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 08:16 Pią 1 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jaro klikam komórki i niewiem co tam ustawić żeby to było poziomo Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Jaro8038



Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 872

PostWysłany: 07:59 Pią 1 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kliknij "Komorki" tam będziesz miał to co pisałem niżej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 07:53 Pią 1 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak klikne format to wyskakuje mi
komórki
wiersz
kolumna
arkusz
autoformatowanie
formatowanie warunkowe
styl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1559
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 07:47 Pią 1 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Nie wiem dokładnie jak tam u Ciebie,ale możesz spróbować tak.U góry klikasz w FORMAT,następnie w tym okienku co wyskoczy w STRONA... i pokaże się kolejne okienko i tam wybierasz ustawienie strony na POZIOME.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 07:06 Pią 1 Paź 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie walcze z tą tabelką sam, mam juz wszystko wpisane tekst zawinięty, jak zrobić żeby to beło na poziomej kartce a nie pionowej, chodzi mi o wydruk.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1559
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 14:06 Sro 29 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stworzyłem coś takiego http://i56.tinypic.com/2cqcf2d.jpg a tu jest do pobrania jeśli interesuje http://chomikuj.pl/habza.m/rejestr+dzia*c5*82a*c5*84+polowych+dla+gospodarstwa+rolnego.odt
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Jaro8038



Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 872

PostWysłany: 13:11 Sro 29 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Korsarz - wytłumaczę szerzej gdyż widać, że rzeczywiście z wiadomościami o MS OFFICE to u Ciebie krucho:
1. Tak robi się to w MS EXCEL.
2. Lewy przycisk myszy na komórce, w której chcesz pisać i wybierz "Formatuj komórki ..."
3. Następnie zakładkę "Wyrównanie".
4. Będziesz miał tutaj "Sterowanie tekstem" i tu zaznacz "Zawijaj tekst".
5. I jest gitara, czyli to o co Ci chodziło.
6. Pozdrawiam Jaro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lisek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 278
Skąd: Kalisz i okolice

PostWysłany: 12:23 Sro 29 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

korsarz napisał:
Albo panowie powiedzcvie mi czy idzie w arkuszu kalkulacyjnym w jednej kratce napisać wyraz pod wyrazem, tak żeby ta kratka niebyła roziągnięta w szez tylko na wysokość w przypadku dwuch lub trzech wyrazów. ( niewiem czy mnie zrozumieliście) Razz

Wchodzisz w formatowanie komórki, i ustawiasz zawijaj tekst.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 09:14 Sro 29 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale to sie robi w Microsoft Excel ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1559
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:49 Sro 29 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem,próbowałem ale nic mi nie wychodzi.Ale jeżeli stworzysz tabelkę tak podawałem to wtedy możesz pisać w wierszach(przesunięcie niżej po naciśnięciu Enter)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 08:08 Sro 29 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Albo panowie powiedzcvie mi czy idzie w arkuszu kalkulacyjnym w jednej kratce napisać wyraz pod wyrazem, tak żeby ta kratka niebyła roziągnięta w szez tylko na wysokość w przypadku dwuch lub trzech wyrazów. ( niewiem czy mnie zrozumieliście) Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Informatyka w rolnictwie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach