Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 00:08 Pią 3 Lip 2020


Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 167, 168, 169  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chochlik23



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 1097

PostWysłany: 00:42 Wto 19 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!
Intersesują mnie pronary te z promocji świątecznej model 82A, czy ten model ma przedni napęd na krzyżakach bo różnie słyszałem pozatym na stronie pronaru mają jakieś pokopane dane, czy przy takich promocjach można wyrwać jakiś rabat bo ten 82A jest w promocji za 85tysi ciekawe ile jeszcze można by wytargować procent? A może lepiej pomyśleć o tym nowym P8 też 85tysi ma kosztować jak sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
1 aga1



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 100

PostWysłany: 17:18 Pon 18 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie poradzcie mi jak zamontowac w mtz 82 z 1990 roku orbitol i gdzie mozna go kupic najtaniej moze macie jakies fotki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
glizda70



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 41
Skąd: przemyśl

PostWysłany: 10:56 Pon 18 Gru 2006    Temat postu: Ciągniki Mtz Odpowiedz z cytatem

Tak tylko płyn--moje zdanie..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Janek44



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 441
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 21:07 Nie 17 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

korsarz napisał:
A co lepiej podgrzać aby lepiej zapalił płyn czy olej w misie?

Tylko i wyłącznie płyn.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1589

PostWysłany: 13:10 Nie 17 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widok na zaślepkę u mnie jest na tym przewód od kolektora do pompy wtryskowej i musiałbym go przeginać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 12:55 Nie 17 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz to wsadzone w miejsce tej zaślepki? Jeszcze niepróbowałeś tego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
dcnt



Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 267
Skąd: okolice Tarnowa

PostWysłany: 12:50 Nie 17 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w moim z lewej strony bloku jest wsadzona jakas grzalka na 220V, podobno od zetora, poprzedni wlasciciel twierdzi ze wystarcy podpiac w zimie na ok 20-30 minut (w zaleznosci jak mocny mroz) zeby silnik zapalil od reki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 12:18 Nie 17 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mnie właśnie chodziłoby o coś takiego właśnie jak pisał kserkses żeby w miare to wyglądało oryginalnie to miejsce na tą grzałke to jest jakaś zaślepka kturą wystarczy popchnąć czy ten otwór trzeba rozwiercić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 12:15 Nie 17 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co lepiej podgrzać aby lepiej zapalił płyn czy olej w misie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bubu



Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 89
Skąd: kujawsko-pomorskie

PostWysłany: 23:22 Sob 16 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie - standardowo- świeca płomieniowa, do tego grzejnik konwektorowy 2000watt pod miskę olejową 2 godziny przed planowanym rozruchem.I pali "od kopa". No chyba ,że nie ma prądu- wtedy mam klopsik Confused
Ciepły olej- to podstawa.. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
ansu



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 810
Skąd: ja się tu wziąłem

PostWysłany: 21:40 Sob 16 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam w grzałkę „M” 2,2KW w zbiorniku z kawałka rury, do której wspawane są dwa króćce na przewody podłączone do bloku w miejsce kranu spustowego i do głowicy do tego zegar cyfrowy, który włącza grzanie przed wyjazdem.
Mam jeszcze taka nagrzewnicę płomieniową (na „prymusa”) ze stara wojskowego grzeje płyn i miskę olejową, ale nie używałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1589

PostWysłany: 21:13 Sob 16 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja kiedyś widziałem u Ruskich na targu, mieli taka puszkę z grzalką i przykręcało się ją w miejsce zaślepki z lewej strony bloku, tylko u mnie idzie tam przewód od kolektora ssącego do pompy wtryskowej ( silnik turbo ) i trzeba by go przeginać. Jak namyśliłem się by to kupić ( chcieli ze 4 lata temu 120 zlotych ) to przestali przyjeżdżać Evil or Very Mad .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
glizda70



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 41
Skąd: przemyśl

PostWysłany: 21:05 Sob 16 Gru 2006    Temat postu: Ciągniki Mtz Odpowiedz z cytatem

korsarz napisał:
Panowie ma ktoś w MTZ82 zamontowaną grzałke ktura pomaga zapalać w silne mrozy?
Rolling Eyes Rolling Eyes Też coś o tym słyszałem montowac to można na dolnym przewodzie gumowym Rolling Eyes Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 19:42 Sob 16 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie ma ktoś w MTZ82 zamontowaną grzałke ktura pomaga zapalać w silne mrozy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1589

PostWysłany: 20:24 Czw 14 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pablo napisał:
"siemanko mam pytanie : czy częśći z Pronaru pasują jako zamienne do belarusów
Mam takiego Belarus 892 90kM z 1999r., do tej pory nie spotkałem się z niczym co by nie można było kupić, choc jak mi siadł rozrusznik to sprzedawca powiedział że coś takiego widzi po raz pierwszy( ale wystarczyło przetoczyć komutator ). Tak naprawdę to Pronar specjalnie części nie robi, więc nie wiem co miałoby nie pasować. Może kiedyś coś się okaże, ale myślę że nie powinno być problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 18:32 Czw 14 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a w instrukcji od tura nie ma danych jaki ma być przepływ? rusek ma coś 38-40l/min jak dobrze pamiętam albo 36.nie podejrzewam aby chłopaki byli zdolni i gdzieś jakiś dławik założyli.najlepiej zaproś ich i niech myślą w końcu troche kasy na to wydałeś
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 18:27 Czw 14 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może te przewody chydrauliczne od tego tura są węższe od przewodów od ciągnika i robi sie ciśnienie i wyskakuje ta gałka. W każdym bądz razie dziękuje wszyskim za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bubu



Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 89
Skąd: kujawsko-pomorskie

PostWysłany: 18:20 Czw 14 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dźwignie w hydraulice zewn.blokują się w każdym położeniu,tylko, że pod większym obciążeniem wyskakują w położenie neutralne.czyli przy ładowaczy czołowym trzeba dźwignie zasilającą zablokować- tak mi sie wydaje...
korsarz - tak powinno być,jeśli nie pracujesz turem,to rozdzielacz tura powinien dawać olej przelewem- a pompa nie ma prawa wyć-w końcu coś wysiądzie. Confused .
Spróbuj podłączyć sie pod drugą parę szybkozłączy..jeśli będzie cały czas to samo,to Panowie Monterzy coś źle w ładowaczu zmontowali ..

pablo - Jeszcze nie widziałem części zamiennych do rusków z pod marki Pronar - wkłady filtrów ,uszczelki, wszystkie dostępne gadżety wyprodukowane za wschodnia granicą.Chociaż sa już polskie zamienniki filtrów puszkowych..Nie miałem jeszcze styczności z oryginalnym Belarusem,ale to przecież cały czas ten sam rusek..link dla Ciebie- http://rpt.pl/archiwum/rpt_1106_1.htm -wg mnie Pronar w starej metalowej masce, w której wygląda lepiej ,jak w plastikach..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
pablo



Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 15

PostWysłany: 17:12 Czw 14 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"siemanko mam pytanie : czy częśći z Pronaru pasują jako zamienne do belarusów. bo mam zamiar kupić takiego 90 KM turbo, bo jest o wile tańszy od pronaru. Ma ktoś moze taki traktor, co o nim sądzicie????"
sie nie moge doczekac na odpowiedz na to pytanie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1589

PostWysłany: 17:01 Czw 14 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja pracuję często MTZ z rozsiewaczem hydraulicznym i dźwignia się blokuje tylko w skrajnym położeniu, jak podłączę odwrotnie to trzeba dźwignię trzymać. Że pompa pod obciążeniem wyje, to chyba ten typ tak ma ( co prawda zależy jak głośno Question ) tylko przy innych pracach niż rozsiewacz to tego tak nie słychać, może że robi się na innych obrotach i krótko Rolling Eyes . Może dowiedz się czegoś w serwisie czy u producenta Exclamation U mnie są trzy dźwignie od hydrauliki ( po jednej dla każdej pary ), ale tych do przednich wyjść to nigdy nie używałem - więc tych nie jestem pewien.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 14:14 Czw 14 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak powinno być. u ciebie coś widocznie dławi ten olej i nie ma swobodnego przepływu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 13:34 Czw 14 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kurcze ale jak niepracuje turem to ten olej powinien iść przelewem tym powrotnym wężem powrotnym od tura nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 13:32 Czw 14 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Terz ale na wolnych obrotach jej prawie niesłychać a jak przygazuje to słychać wyraźne wycie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 13:30 Czw 14 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak nie pracujesz turem a dźwignie masz włączoną to też wyje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 13:24 Czw 14 Gru 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sa podłączone dwa węze z prawe strony zasilanie i powrót. Na małych obrotach tego niesłychać ale na większych słychać wyraźne wycie. Jak go odbierałem tam było mało oleju nawet go niemogłem na pełną wysokość podnieść to wtedy było wszystko ok ale jak dolałem olej to zaczeła mi wybijać ta gałka przy kierownicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 167, 168, 169  Następny
Strona 126 z 169

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach