Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 07:59 Pon 26 Wrz 2016


Agrolok
Ciągnik Władimirec T-25.
Idź do strony 1, 2, 3 ... 236, 237, 238  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil7340



Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 114
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 11:18 Nie 21 Lut 2016    Temat postu: t Odpowiedz z cytatem

Jak wymienić pompę hydrauliczną w t 25 proszę o wskazówki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1607
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 13:49 Nie 17 Sty 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś czytałem w jakimś poradniku o diagnozowaniu silnika , żeby osłuchać silnik stetoskopem.Wtedy można zlokalizować miejsce problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Mrmortal28



Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 5

PostWysłany: 09:32 Nie 17 Sty 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymiar tulejki jest dopasowany idealnie do sworznia, a luz miedzy głowica a tłokiem jest bo sprawdzałem w GMP I jest prawie 1mm od górnej powierzchni cylindra do denka tłoka, a w tłoka sworzeń wszedł suwliwie bez żadnych oporów i nie był czuć zadnego luzu po zamontowaniu. chyba żę jest lekko za wczesny zapłon i sworznie stukaja bo jak wiadomo otwór sworzniowy sie powieksza po rozgrzaniu tłoka Confused sprawdziłem również pojemnosc komory spalania w tłoku i okazał sie że w nowym jest większa o 10 ml a sprawdziłem to wlewając rope strzykawką , ale chyba to nie jest przyczyna ze stuka Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1607
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 17:55 Sob 16 Sty 2016    Temat postu: Re: stuki w silniku Odpowiedz z cytatem

Mrmortal28 napisał:
..... wymienione tulejki w korbowodach również .....

I tu też może być problem.Nie wiem jak były "robione" , ale załóżmy że po wciśnięciu w korbowód były rozwiercane a nie był "złapany" prawidłowy wymiar(średnica/odległość wał-sworzeń) to teoretyczni korbowód mógł się wydłużyć.
Cytat:
...weszły w tłoka luzno...
Nie wiem jak lużno ,ale chyba tłok się nie kołysał?Z "Władkiem" nie miałem do czynienia to nie wiem jak to dokładnie jest rozwiązane.Może podniesienie cylindra czy też głowicy zniweluje brak luzu między tłokiem a głowicą (jeżeli to brak luzu jest powodem stukania).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Mrmortal28



Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 5

PostWysłany: 08:24 Sob 16 Sty 2016    Temat postu: stuki w silniku Odpowiedz z cytatem

Witam! prosze o porade bo założyłem ostatnio do mojego władka nowe zestawy naprawcze silnika po odpaleniu sinik zaczął rytmicznie stukac. zawory zostały poprawnie ustawione ciśnienie oleju miał ponad 3 wszystkie panewki zostały wymienione tulejki w korbowodach również . ja stwierdziłem ze to moze byc ze sworzni tłokowych ponieważ weszły w tłoka luzno a nigdy sie z tym nie spotkałem zawsze trzeba było grzać tłoka zeby wbic sworznia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mrmortal28



Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 5

PostWysłany: 14:31 Wto 12 Sty 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz sobie zaworki zwrotne w pompce ręcznej bo mogą byc walniete i paliwo wraca do baku . ewentualnie sprawdz sobie gumowe połączenia przewodów paliwowych bo mogą byc nieszczelne i łapie powietrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomek96633@wp.pl



Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 1

PostWysłany: 11:40 Pon 14 Gru 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam .mam problem z właymircem po stoji kilka dni i musze mu papka reczna nabic cicnienia bo paliwa nie trzyma i kreci długo zanim załapie co to moze byc ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bronek



Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 110

PostWysłany: 19:25 Czw 24 Wrz 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

januszdany Przypuszczam że masz źle założony zaworek przelewowy z sekcji wysokiego ciśnienia.Działa odwrotnie. Znajduje się na korpusie pompy od strony kadłuba silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawidEX



Dołączył: 17 Wrz 2015
Posty: 1

PostWysłany: 06:25 Czw 17 Wrz 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://allegro.pl/show_item.php?item=5674564138 sprzedam opony do t 25
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszdany



Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 2

PostWysłany: 21:02 Sro 16 Wrz 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
Mam problem z iwanem. Jak pompuję pompką reczna paliwową to po chwili się robi takie ciśnienie że nie mogę nia ryszyć. Nie przelewa się na zbiornik. Wię ktoś gdzie przyczyna?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszdany



Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 2

PostWysłany: 20:55 Sro 16 Wrz 2015    Temat postu: wysokie ciśnienie w układzie paliwowym Odpowiedz z cytatem

Mam taki problem z władimircem. Od jakiegoś czasu przy obciążeniu brakuje mu mocy i gaśnie. Wymieniłem filtry i czyściłem odstojnik, pompa wtryskowa była robiona. Zauważyłem że gdy pompuję pompką ręczną robi się takie ciśnienie że nie mogę nią ruszyć. Tzn nie idze na przelew do baku. Może mi ktoś pomóc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wwacholski



Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 31

PostWysłany: 04:44 Czw 16 Lip 2015    Temat postu: Zapłon Odpowiedz z cytatem

Witam
Zapłon w tym przypadku jest za późny lub za wczesny i należy przestawić tarczę pompy tj na dwóch śrubach M-8. W aucie benzynowym jest tylko za wczesny zapłon i wtedy dzwoni silnik
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
trilowiec



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 55
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19:52 Czw 14 Maj 2015    Temat postu: Re: zapłon Odpowiedz z cytatem

galimor napisał:
Witam.
Mam mały problem z pompą wtryskową.
Ostatnio wymieniałem pompę wtryskową bo się rozszczelniła i brała olej.
ciągnik chodził normalnie tylko był troszkę słabszy.
Po wymianie pompy przy odpalaniu dostaje zapłonu wstecznego, tak jak by dostawał zbyt dużą dawkę paliwa na wtryski.
Objawy
- dymi pod na czarno przy odpalaniu- dużo mocniej niż zwykle,
-słychać trzask w cylindrach przy odpalaniu
-pod delikatnym obciążeniem też dymi i nie ma siły
- bardzo szybko się grzeje.

Moje pytanie brzmi czy można jakoś ustawić pompę?
przestawić zapłon na niej?
Czy też może być to przyczyna wtrysków?(zużycie)
Czy też zainwestować w nową pompę bo ta była po regeneracji?


A dobrze włożyłeś pompę, bo te objawy co piszesz to może być przestawiona o jeden ząb - koło zębate
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
wrabbit



Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 1

PostWysłany: 09:20 Wto 31 Mar 2015    Temat postu: Zmiana rozstawu kół przednich Odpowiedz z cytatem

Witam, jestem w trakcie operacji zmiany rozstawu kół w moim t-25 ze standardowych 1200 mm na drugą pozycję czyli 1310 mm tył już został zrobiony i czas na przód, zastanawia mnie tylko jak taka zmiana wpłynie na pracę ciągnika przy ziemniakach, czyli sadzeniu, redleniu i samych wykopkach... czy ktoś z forumowiczów przeprowadzał taką operację i może coś na ten temat powiedzieć ???

Pozdrawiam wrabbit
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
BOLO11



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 68
Skąd: Małopolska

PostWysłany: 21:02 Pon 3 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Do czego służą te śruby . W starym zdemontowany sprzęgle ich nie ma a w kupionym nowym są
http://obrazki.elektroda.pl/2820710100_1415044575.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BOLO11



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 68
Skąd: Małopolska

PostWysłany: 17:52 Pon 27 Paź 2014    Temat postu: REGULACJA SPRZĘGŁA Odpowiedz z cytatem

Witam
Potrzebuje informacji jaka powinna być odległość tarczy dociskowej sprzęgła od blachy docisku sprzęgło . W starej nie było śrub i docisk wysunięty był na sprężynach na max 32 mm a w nowej jest to 25 mm i wydaje mi się że sprzęgło będzie ślizgać do dokręciłem nowy kompletny docisk praktycznie rękami bez użycia klucza do koła zamachowego . Może ma ktoś kąkretny opis regulacji nie tylko samych łapek ale całości sprzęgła. pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
galimor



Dołączył: 28 Sie 2014
Posty: 1

PostWysłany: 16:30 Czw 28 Sie 2014    Temat postu: zapłon Odpowiedz z cytatem

Witam.
Mam mały problem z pompą wtryskową.
Ostatnio wymieniałem pompę wtryskową bo się rozszczelniła i brała olej.
ciągnik chodził normalnie tylko był troszkę słabszy.
Po wymianie pompy przy odpalaniu dostaje zapłonu wstecznego, tak jak by dostawał zbyt dużą dawkę paliwa na wtryski.
Objawy
- dymi pod na czarno przy odpalaniu- dużo mocniej niż zwykle,
-słychać trzask w cylindrach przy odpalaniu
-pod delikatnym obciążeniem też dymi i nie ma siły
- bardzo szybko się grzeje.

Moje pytanie brzmi czy można jakoś ustawić pompę?
przestawić zapłon na niej?
Czy też może być to przyczyna wtrysków?(zużycie)
Czy też zainwestować w nową pompę bo ta była po regeneracji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
artgon



Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 34

PostWysłany: 15:56 Sro 9 Kwi 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szybkie pytanie
Czy korbowód mocować zatrzaskami od strony rozrządu czy z drugiej strony a może to nie ma znaczenia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 17:10 Sob 5 Kwi 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla wyjaśnienia .Zakleszczanie przez wybijanie WOM przy wbitym biegu proszę nie mylić z wałkiem blokady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 17:03 Sob 5 Kwi 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ośka sprzęgła jest połączona dźwignią z wałkiem blokady.Wałek należycie wyregulowany zapobiega wyskakiwaniu biegów w czasie pracy a także uniemożliwia wbicie biegu bez naciśnięcia sprzęgła.Jeżeli sprzęgło nie wraca w górne położenie,bo jest słaba sprężyna wałki mogą się zakleszczać.Zakleszczenie biegów może powodować wybijanie WOM przym wbitym biegu.U Ciebie sprawdz mechanizm wałków blokady gdyż prawdopodobnie żle działają.Wbijają Ci się dwa biegi wraz, co jest niemożliwe jeżeli ona prawidłowo działa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
postul



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 23

PostWysłany: 20:15 Pią 4 Kwi 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
zdjąłem pokrywę skrzyni jeżeli wrzucę na rewersie do jazdę do przodu to wszystko jest ok ale jeżeli wrzucę na rewersie jazdę na wstecznym to blokuje cały rewers
i cały wałek co na nim jest rewers też go blokuje nie można go poruszyć a na zapalonym ciągniku to aż silnik prawie że zgaśnie to jest wszystko na wstecznym biegu do przodu jest ok koledzy pomóżcie Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
postul



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 23

PostWysłany: 21:13 Nie 30 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
koledzy pomóżcie w czasie prac polowych zginął bieg wsteczny tylko jak wrzucę wsteczny bieg to jest bieg do przodu tylko ze wtedy nakładają się dwa biegi do przodu próbowałem odblokować wałkami z boku skrzyni ale to nic nie dało czy będę zmuszony rozbierać skrzynie ale wszystkie biegi działają normalnie jeżeli nie wrzucam wstecznego biegu z góry dzięki za pomoc Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 18:52 Czw 27 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mało informacji.Czy pompa zasilająca podaje paliwo i czy układ się się nie zapowietrza.Dopiero po sprawdzeniu zasilania można myśleć o pompie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mirello



Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 4

PostWysłany: 23:14 Sro 26 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki za info jednak dalej jest problem ... nierówno chodzi, traci obroty, może pompa do wymiany albo wada w silniku ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 11:36 Nie 23 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyczyścić odstojnik,sprawdzić i wymienić filtry.Sprawdzić przewody paliwowe czy są drożne.Zwrócić uwagę na uszczelki miedziane na połączeniach. Po odpowietrzeniu musi palić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 236, 237, 238  Następny
Strona 1 z 238

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach