Skocz do zawartości

paul723

Members
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. paul723

    Wszystko o Ursus C-330

    Tak wykręcając śrubę zwiększasz dawkę paliwa
  2. No i Życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2013 Roku I żeby był lepszy od tego mijającego
  3. Witam Panowie.Mam taki problem z sąsiada Bizonem.Wyskakuje mu jedynka już wymienialiśmy koła i oba wałki dolny i górny nawet sprzęgłowy też zatrzaski na prowadnicach nowe.I nadal wyskakuje nie cały czas ale zdarza się i to nie ma jakieś zależności czy to z góry czy pod górę jedzie.Już nie bardzo wiem co wymieniać.Jeszcze zastanawiam się nad podcięciem tego wgłębienia na listwie w które wchodzi kulka może to coś da. Proszę o jakieś podpowiedzi czy już miał ktoś coś takiego ??
  4. paul723

    sprzęgło

    Tak jak przedłużysz ramię tego wałka co wciska widełki to będzie lżej sprzęgło się wciskało.Tylko wtedy musisz jeszcze mniejsze odstępy łapek ustawić bo jak jest dłuższe ramię to automatycznie wciskają się mniej albo bliżej łapek dać łożysko oporowe
  5. paul723

    Wszystko o Massey Ferguson

    Mnie ten traktor jest potrzebny jako drugi do lekkich robót opryskiwacz,sadzarka,Bolko.U mnie jest teren pagórkowy,ziemia 2 do 4 klasy mam jeszcze c-360 ale ten MF by był trochę mniej paliwożerny.Tylko się zastanawiam czy skoro on już przekręcił zegar to jest jeszcze w nim coś dobrego.
  6. paul723

    Wszystko o Massey Ferguson

    Witam mam takie pytanie kolega sprzedaje MF255 czy warto go kupić rok produkcji 1986 silnik dwa razy po remoncie zegar już idzie od nowa po drugim remoncie ma 300 godz.Nie widziałem go jeszcze nie wiem jak to wygląda wizualnie.Cztery lata dopiero pomaga mu Zetor Proksima do tego czasu pracował jako jeden w gospodarstwie.cena za niego 15 tysięcy.Warto w to wchodzić ??
  7. Seweryn7701 Powiem Ci że z tym ciasnym uszczelniaczem między wałkami to całkiem możliwe bo jak go wymieniałem to dałem trochę grubszy żeby mieć pewność że się nie będzie lał olej może dlatego teraz ciągnie zobaczymy może z czasem mu przejdzie
  8. Aha czyli taka Nasza dola z Tymi MTZ-tami dziękuje za wyjaśnienie tego trochę drażniącego problemu :D
  9. Mój MTZ jest z 96 r i chyba nic takiego nie widziałem jak hamulec w skrzyni chyba że jest ale o tym nie wiem możesz jakoś opisać ten hamulec.Ja ustawiłem sprzęgło tak że łożysko oporowe jest dosunięte do samej obudowy po której chodzi a łapki są z 2 mm od łożyska.Ale u mnie nawet po odczekaniu chwili nadal wałki się kręcą muszę je wyhamować lewarkiem od biegów a nawet jak wyhamuję i po chwili nie puszczając nogi ze sprzęgła znowu się kręcą.Dodam że wymieniałem wszystkie łożyska w skrzyni może gdzieś ją za bardzo skręciłem bo miałem ją doszczętnie rozebraną.Sprzęgło nawet tak ustawiałem że łapki wciskały się na maxa i cały czas ciągnie coś te wałki że same się nie zatrzymają Nie za bardzo mi się to podoba bo co to za wbijanie biegów jak tak zgrzyta najgorzej to wbić wsteczny.Proszę wymyślcie coś
  10. Witam Mam problem mianowicie sprzęgło mam dobrze ustawione a nie wiem dlaczego wałki w skrzyni się kręcą i biegi zgrzytają.Dzieje się to jak traktor stoi.W czasie jazdy jest wszystko OK,czy może to być od tego drugiego wałka który kręci się cały czas w docisku sprzęgłowym,już nie bardzo wiem co ustawiać żeby nie zgrzytały może ktoś już to przerabiał ??
  11. paul723

    Wszystko o Massey Ferguson

    Witam proszę o szybką podpowiedź potrzebuję kulkę z łożyska o wymiarze 11 mm albo 11.5 mm z jakiego numeru łożyska uzyskać taką kulkę ??
  12. seweryn7701-- Dzisiaj dostałem się do skrzyni miałeś rację poszły łożyska na górnym wałku.Mam do wymiany jeszcze oba koła przesuwne i ten wałek od ataku oraz wszystkie łożyska.Na razie rozbieranie poszło gładko ciekawe jak pójdzie składanie :)
  13. Dzięki za podpowiedź seweryn przynajmniej wiem czego szukać Powiedz jeszcze Na co mam uważać przy rozbieraniu tej skrzyni czy są tam jakieś Kruczki na które trzeba uważać Pytam o wszystko bo od nie dawna mam MTZ-ta i jeszcze nigdy do skrzyni w nim nie zaglądałem Da radę to samemu zrobić,bo to że trzeba do tego zdejmować kabinę to wiem :)
  14. Witam zaczęła się praca w polu nawet dobrze szło ale się skończyło dzisiaj. Mianowicie problem jest ze skrzynią biegów.Najpierw zaczęło wyrzucać ten reduktor pod kierownicą na pełnych biegach przestał chodzić ale jeszcze dało się robić na tych wolniejszych. Dzisiaj przy orce zaczęło strasznie coś miałczeć w skrzyni i to na każdym biegu ale nic nie przerywało ciągną normalnie tylko na dziewiątce jest cicho podpowiedzcie co tam mogło się stać żebym wiedział czego szukać jak się tam dostanę A jeszcze jedno jak na początku nie było pełnych biegów to na dziewiątce ten reduktor zaskakiwał normalnie nie wyrzucało go.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...