
Klemens
Members-
Liczba zawartości
118 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
Mazowsze
-
INTERESTS
turystyka rowerowa
-
OCCUPATION
rolnik
-
Co to za wyraz pryszczecie?
-
Zastosowałem jesienią Caryx. Czy wiosną również można go powtórzyć?.
-
Ciągnik ok.za te 100tys zł. Ma podstawowy feler: żle zaprojektowaną nową skrzynia biegów: po włączeniu biegów szosowych trudno ruszyć z miejsca na pierwszym biegu,gdyż jest za wysoki. trzeba manewrować biegami,co jest wkurzające szczególnie jak ruszamy z miejsca np. na światłach. Być może konstrukcyjnie coś poprawiono Jakie pieniądze taki ciągnik,za podobnej mocy zachodni to koszt 2,5 raza większy.
-
Mój MTZ 1025 z 2007 r. nie potrzebuje żadnych dodatkowych zabiegów.Uzupełniam zbiornik i odpalam.Zapewne ma coś zmodernizowane, bo przy MTZ 82 muszę odpowietrzać układ paliwowy.
-
Da sobie radę. Mój współpracuje z takim zestawem.
-
3m agregat bierny powinien być odpowiedni, jeśli oczywiście ciągnik ma sprawny układ hydrauliczny. Należy również dociążyć przód ciągnika dla bezpieczeństwa.
-
To agregat potrzebujący 120 KM.
-
Muszę wymienić w 1025 pompę hydrauliczną .jak zrobić żeby się nie narobić?.
-
Strona http://i39.tinypic.com/syxq95 jest nieaktywna.Proszę o podanie nr.kwartalnika w której jest rozwiązywanie problemów z podnośnikiem.
-
Właśnie różnią się typem.Trzeba wyjąć rozdzielacz i odczytać z tabliczki znamionowej rodzaj .
-
Czesci i ich ceny znajdziesz na allegro,dzial motoryzacja-maszyny rolnicze-czesci.Wszystko jest.Przysla Ci do domu. Prawidłowo: Przemysł - Rolnictwo - Maszyny Rolnicze - Części zamienne.
-
Po wyjęciu rozdzielacza odczytaj dokładnie jego typ . Jest ich kilka rodzai.
-
Poluzowana śruba wąsa.
-
Trzyma taśma, musisz ją poluzować - robiłem to dawno,ale jak sobie przypominam trzeba pod siłownikiem zdjąć dekiel i pod nim jestśżruba regulacyjna.
-
Fabrycznie silnik i układ hydrauliczny jest zalany tymi samymi. Robią to dla bezpieczeństwa.Istnieje możliwość przedostania się oleju z układu hydraulicznego do miski olejowej silnika poprzez uszczelniacz - pompa wspomagania napędzana jest bezpośrednio z silnika.