Skocz do zawartości

p_zajaczkowski

Members
  • Liczba zawartości

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • AOL
    2258588
  1. witam mam claasa protektora, czy ktoś wie co jest między bębnem młócącym a podajnikiem ukośnym. u mnie jest takie korytko jakby chwytacz kamieni ale je da się obrócić i zablokować w tej płaszczyźnie ma na sobie jakby pręty przyspawane w poprzek, następna rzecz to są jakieś blachy pod klepiskiem które są ze sobą połączone i normalnie zwisają ale dźwignią można je ustawić równolegle do klepiska a u mnie nie da się ich w tym miejscu zablokować czy to jest może tarka do koniczyny?
  2. Witam mam problem z MTZ-tem cos mi tyrkocze w skrzyni jakby łożysko na wolniejszych biegach to znaczy na 1,3,4,5, z kolei na szybszych 2,6,7,8,9 juz nie. jeżeli ktoś wie co to możę być to proszę o pomoc.
  3. Witam ponownie. Czy przez pęknięty jeden pierścień na tłoku (pierwszy od góry) możliwe są tak duże nieszczelności że aż olej dostawał się do komory spalania. Kolejne pytanie: 1.Jakim momentem dokręcać głowicę (silnik 3-cylindrowy chłodzony powietrzem) 2.Jaka powinna być odległość między tłokiem a głowicą w GMP.
  4. oznaczenie mojego silnika to 1053/P na pewno był składany we Włoszech zapewne są to silniki Deutz. Nie wiecie może gdzie dostane części do tego silniki mianowicie chodzi mi o komplet naprawczy tzn. cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń itp. na górną część silnika. Bo u mnie w FINO w Chełmie powiedzieli mi 810 zł za jeden komplet.
  5. Mam pytanie. Silniki czyjej produkcji siedzą w ciągniku SAME TAURUS 60 EXPORT. Silnik 3-cylindrowy chłodzony powietrzem oznaczenie które znalazłem to: wybite na bloku *1053/P*4792* odlew na bloku 054.1110 0 oraz znaczek trójkąt a w nim S H L ____ \S H/ . \ L/ . .\/
  6. Witam wszystkich! Mam pytanie czy w ciągniku Same Taurus 60 jest możliwość przestawienia obrotów WOM z 540 na 1100.
  7. p_zajaczkowski

    Wszystko o Ursus C-360

    Może się źle wyraziłem, bowiem nie jestem znawca ale jest to wałek który wychodzi z tylnego mostu z układu różnicowego do zwolnicy, w której jest dekielek pod którym jest koniec tego wałka osadzony w łożysku i nie ma żadnego zabezpieczenia. wydaje mi się że ten wałek powinien wyjść razem z łożyskiem ostatnim. nie mam katalogu do tego ciągnika jakbym miał to było by wszystko jasne.
  8. p_zajaczkowski

    Wszystko o Ursus C-360

    Już znamy przyczynę. Pęknięta półoś odkręciły się śruby od zwolnic. tylko teraz jak ją wyciągnąć ze zwolnicy czy jest tam jakieś zabezpieczenie czy wystarczy je wybić do zewnątrz z tym dużym łożyskiem od strony dekielka??
  9. p_zajaczkowski

    Wszystko o Ursus C-360

    Witam Panowie. Mam pytanie. Mój kolega ma C-360 orał dziś i coś mu strzeliło (w skrzyni) ciągnik staną jakby mu bieg wyskoczył co do czego podziały mu się wszystkie biegi, kół mu nie zablokowało na uruchomionym silniku bez sprzęgła może bez większych oporów wrzucać biegi a ciągnik ani drgnie. A pytanie tkwi w tym czego może to być przyczyna, czy sprzęgło czy skrzynia? Proszę o szybką odpowiedz! Pozdrawiam.
  10. p_zajaczkowski

    Wszystko o Ursus C-360

    Witam Ile zębów ma bendix w rozruszniku z ciągnika c-360??
  11. Do maciek1987. A wiesz może jakie ma być ciśnienie na cylindrach?
  12. Łatwo powiedzieć gorzej zrobić! Nie sztuka rozebrać i czekać na część i wywalić pieniądze, jak na razie mam dużo do pryskania, więc z rozbiórką poczekam jeszcze ze 2-3 tygodnie bo prawie codziennie wykorzystuję go do pryskania
  13. Czyli czego może być przyczyną ten stukot? Moim zdaniem są trzy warianty 1. źle wyregulowane zawory (fajnie by było ale mało prawdopodobne) 2. korbowody ( z tym już gorzej) 3. popychacze Co wy o tym sądzicie?
  14. co do stukotu to gdy rano go odpalę przez pierwsze 2-3 sekundy cisza potem 2-3 sekundy lekko stuka i potem cichnie. stukot jest bardziej słyszalny przy większych obrotach.
  15. olej mam DIESEL 2 ten gęstszy wcześniej miałem diesel 3 i było gorzej z odmy leci jakby jakaś para wkoło jest trochę zachlapane oleju no trochę ubywa no ale nie jestem w stanie powiedzieć ile jutro zobaczę to napiszę, tylko nie rozumiem jednej sprawy, mi się wydaję że jeżeli pierścienie są na wykończeniu to wtedy olejem bryzga przez odmę i korek wlewu. Jeszcze jedno pytanie czym mogę zmatować cylindry przy wymianie pierścieni czy drobnym papierem ściernym?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...