kiju221 0 Napisano 18 Lutego 2008 Pewnie ze za duze spalanie wyszlo w tym rekordzie moj rowniez w polu spali moze nie mniej ale napewno nie wiecej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 18 Lutego 2008 Czyli szukać jakiejś przyczyny? Jak tak to od czego zaczynać? Ile ten silnik ma KM i jaką normę spalania? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiju221 0 Napisano 18 Lutego 2008 Oczywiscie zaczac poszukiwania usterki od zagladniecia do pompy paliwowej, podejrzewam ze to kwestia drobnej ale waznej regulacji Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiju221 0 Napisano 18 Lutego 2008 Podejrzewam ze te silniki sa takie same jak w starych Rekordach czyli 150 km. Jezeli chodzi o spalanie to powiem tak nie wiem dokladnie ile pali ale wiem ze jesli zaleje sie do pelna czyli 200 litrow to na caly dzien pracy od rana do poznej nocy nie wystarczy. Mysle o takiej pracy 14-15 godzin dziennie. Srednia wychodzi mniejwiecej 13-14 l/h Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiju221 0 Napisano 18 Lutego 2008 Podejrzewam ze te silniki sa takie same jak w starych Rekordach czyli 150 km. Jezeli chodzi o spalanie to powiem tak nie wiem dokladnie ile pali ale wiem ze jesli zaleje sie do pelna czyli 200 litrow to na caly dzien pracy od rana do poznej nocy nie wystarczy. Mysle o takiej pracy 14-15 godzin dziennie. Srednia wychodzi mniejwiecej 13-14 l/h Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 18 Lutego 2008 leyland turbo w rekordzie ma chyba 130km Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzegorzTX 0 Napisano 18 Lutego 2008 ma 120 KM w rekordzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek24m 0 Napisano 19 Lutego 2008 Takie małe pytanko: Ile powinie palić rekord na godzinę pracy (nie obciążony) w transporcie? Kolega nie dawno kupił taką maszynę z 2001 roku i ja mu go prowadziłem. Wlaliśmy 60 litrów ON i po ok 2 godz. i 15 min zabrakło paliwa, dodam, że przez cały czas trochę dymił. Czy takie spalanie jest normalne w rekordzie? Bo wychodzi trochę dużo!? Wlałe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek24m 0 Napisano 19 Lutego 2008 Takie małe pytanko: Ile powinie palić rekord na godzinę pracy (nie obciążony) w transporcie? Kolega nie dawno kupił taką maszynę z 2001 roku i ja mu go prowadziłem. Wlaliśmy 60 litrów ON i po ok 2 godz. i 15 min zabrakło paliwa, dodam, że przez cały czas trochę dymił. Czy takie spalanie jest normalne w rekordzie? Bo wychodzi trochę dużo!? Wlałeś 60l ale do pustego zbiornika .Rórka która zaciaga ze zbiornika możebyć za wysoko umieszczona w zbiorniku paliwa i mógl pociągnąc tylko25-30l .I tak napewno było.Jeżeli tak jest to daj ją troche w dół pamiętającże odstęp od dna ze 2-5cm mósi byc.Żeby nie wiem jakie miał przepały to napewno nie takie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 19 Lutego 2008 Dzięki "erdem" za odpowiedź, chciałabym się jeszcze dowiedzieć jakich olei używasz\używacie. Pewnie masz silnik Mercedesa ale jaki by nie był to 15W40 klasy CE lub CF .I niech Ci nikt nie wciśnie turdusa i to luzem z beczki.Powiedz sprzedawcy że chcesz dobry olej do silników pracujących w trudnych warunkach i nie oszczędzaj na oleju, silnik będzie ci za to wdzieczny .Oczywiście również wymień wszystkie filtry i przedmuchaj chłodnice bo nie wiadomo jak poprzedni właściciel dbał o niego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 19 Lutego 2008 Na pewno nie do pustego baku bo kombajn jeszcze wyjechał z garażu na tym co miał. Na pewno poprzedni właściciel spuścił paliwo maksymalnie ile się dało ale tak, żeby jeszcze jechał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel 85 0 Napisano 19 Lutego 2008 Na pewno nie do pustego baku bo kombajn jeszcze wyjechał z garażu na tym co miał. Na pewno poprzedni właściciel spuścił paliwo maksymalnie ile się dało ale tak, żeby jeszcze jechał. Może być też przyczyna pompki paliwowej ja miałem podobne problemy w Super w baku było jeszcze ok 50 liotrów a on gasł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bluss1 0 Napisano 19 Lutego 2008 kiju 221.tc 56 na 150 ha z powodzeniem starczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiju221 0 Napisano 20 Lutego 2008 Tez tak mysle bluss1 ale dzieki za opinie. Oplaca sie brac nowego NH za 405 tys brutto czy warto ppomyslec nad czyms innym ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anula 0 Napisano 21 Lutego 2008 Witam serdecznie potrzebuję informacji na temat kombajnu Deutz Fahr, jaki jest w eksploatacji i użytkowaniu. Bardzo zależy mi na opiniach użytkowników, pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiju221 0 Napisano 21 Lutego 2008 Anula powiem ci ja mam tez dylemat co wybrac czy uzywanego Deutza Fahra Toplinera czy tez nowego NH TC56. Wiem jedno Toplinery to bardzo solidne kombajny o maja bardzo wielki przerob i co najwazniejsze sie nie psuja a sa tanie jak porownac je do JD czy Claas. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiju221 0 Napisano 21 Lutego 2008 A ci chodzi o Toplinery cz o te mniejsze kombajny firmy Deuz Fahr ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anula 0 Napisano 22 Lutego 2008 Chodzi mi o mniejsze: 54 45 H. Chcę się dowiedzieć, czy w ogóle te kombajny wytrzymują porównanie z Claasami. W okolicy nie ma żadnego użytkownika Deutz Fahra i nie mam pojęcia, czy są to solidne maszyny, czy nie są warte szczególnego zainteresowania... Dziękuje za szybką odpowiedż Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anula 0 Napisano 22 Lutego 2008 A jeśli chodzi o TopLinera, to znajomy miał, ale dość szybko sie go pozbył, bo sporo się psuł i za dużo czasu pochłaniały naprawy. Ale czy wszystkie są zawodne, to już pewności nie mam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 22 Lutego 2008 DF-y są bardzo trwałe, mocne i co moim zdaniem jest ich największą zaletą, są bardzo prosto i nieskomplikowanie zbudowane w przeciwieństwie do claasa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 22 Lutego 2008 A co do awarii to przez ostatni sezon (180 mth) poszło jedno łożysko i awaria przez złapany kamień.(sorry za dwa posty po kolei) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiju221 0 Napisano 23 Lutego 2008 tony a co masz Toplinera ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiju221 0 Napisano 23 Lutego 2008 Glupie pytanie zadalem napisz jakiego dokladnie masz jesli mozesz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 23 Lutego 2008 DF 3570. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiju221 0 Napisano 24 Lutego 2008 A to masz tego mniejszego Deutz Fahra ja myslalem ze masz Toplinera Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach