Slawek8 0 Napisano 26 Maja 2011 Witam mam problem z ferdkiem Przybywa mi oleju w silniku wydaje mi sie ze idzie ropa bo płynu nie ubywa Miał ktos taki problem i którędy moze iść ta ropa Dmucha też przez odpowietrznik jak się rozgrzeje niebieskim dymem myśle ze to przez tą rope chyba ze sie myleSzarpie mi sprzęgło przy ruszaniu jak włącze napęd to nie szarpie Spotkał sie ktoś z tyloma wadami bo ja mam juz dosyć tego Ciągnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek janczak 0 Napisano 26 Maja 2011 POSZŁA CI membrana w pompce paliwowej wymien na nowom Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawek8 0 Napisano 26 Maja 2011 Pompkę paliwową sprawdzałem spręrzarką dmuchając w zasilanie i trzymając zatkany wylot i nawet nic nie syknieSprawdzałem też tak pompę paliwową i uszczelniacz pompy od rozrzadu puszcza dopiero powietrze przy 1.5 atmosfery to chyba raczej pompa nie wytwarza w sobie większego ciśnienia żeby puszczała paliwo Nie wiem to są moje tylko pomysły Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 26 Maja 2011 Witam.Znajomy też kiedyś dylemat skąd paliwo w oleju.Sprawdził ciśnienie sprężania i okazało się że był wykruszony jeden zawór.Tu też może być jakiś problem z sprężaniem lub lejące wtryski. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 26 Maja 2011 1,5 atm to niskie ciśnienie, dodaj temperaturę i rozszczelnienie gotowe. Nie napisałeś w jakim tempie przybywa tego paliwa.Jeżeli szybko to uszczelniacz jeżeli powoli wtryski. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawek8 0 Napisano 26 Maja 2011 Oleju przybywa w zastraszającym tempie 5 godzin pracy i 5 litrów oleju więcejJeżeli by były wtryski to nierówno by pracował albo by dymił tak samo z zaworami by była nierówna praca a silnik chodzi jak zegarek zero problemów z odpaleniemMartwi mie ten przedmuch można koła pompowaćDzisiaj założyłem normalną grzechotke z kluczem na nakrętkę w alternatorze i w miarę obracałem silnikiem z letkimi oporami pod koniec spręrzania co mie bardzo zdziwiło jak na silnik 110 konny Czyżby to koniec pierścieni Tylko jakim cudem tak ładnie pali i równo chodzi Z góry chcę wszystkim podziękować za różne wypowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek janczak 0 Napisano 26 Maja 2011 Zobacz jeszcze świece płomieniowom miałem taki przypadek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawek8 0 Napisano 11 Września 2011 Winna była pompa wtryskowa Dziękuje wszystkim za pomysły Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach