Gość Napisano 28 Czerwca 2005 powiedzcie mi po ilu motogodzinach trzeba robić silnik w 33o?Moja trzydziestka ma 4056 motogodzin i zastnawiam sie ile mozna nia bedzie jeszcze do remontu pojeździć Jeśli ciągnik jest w dobrym stanie i dbasz o niego to sobie jeszcze trochę bez remontu silnika pochodzi. trudno powiedzieć ile to będzie 200 czy 1000 motogodzin.Sam pewnie wiesz najlepiej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 28 Czerwca 2005 bede o niego dbał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 29 Czerwca 2005 podobają mi sie takie dywagacje :lol: :lol: Żaden z was traktora o którym piszecie na oczy nie widział a się mądrzycieNiech chłop z tą uszelką w 330 do jakiegoś dobrego mechanika idzie a nie szuka porady na forum. Kto wie czy ci doradcy z naszego nie chodzą jeszcze w pieluchach :lol: :lol: :lol: :lol: Jak to dobrze trafić na zamądrzalego mechanika, co udało ci się naprawić w zyciu? Pisałem o tym ze przyczyną awari uszczeli pod głowicą jest termostat lub przegrzewanie się silnika, bo sam miałem taki problem i przyczyną był brak wogule termostatu, płyn chłodniczy pompa mielała i nie chłodziła jej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras 0 Napisano 29 Czerwca 2005 Hmmm Co do przegrzania silnika to sie zgodze ze moze siasc uszczelka a co do termostatu to nie. Termostat sluzy do utrzymania w miare stalej temperatury silnika. Jest elementem lonczacym maly obieg i duzy obieg chlodzacy. Brak termostatu co najwyzrj moze byc przyczyna niedogrzania silnika. Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awe 0 Napisano 29 Czerwca 2005 podobają mi sie takie dywagacje Żaden z was traktora o którym piszecie na oczy nie widział a się mądrzycieNiech chłop z tą uszelką w 330 do jakiegoś dobrego mechanika idzie a nie szuka porady na forum. Kto wie czy ci doradcy z naszego nie chodzą jeszcze w pieluchach Jak to dobrze trafić na zamądrzalego mechanika, co udało ci się naprawić w zyciu? Pisałem o tym ze przyczyną awari uszczeli pod głowicą jest termostat lub przegrzewanie się silnika, bo sam miałem taki problem i przyczyną był brak wogule termostatu, płyn chłodniczy pompa mielała i nie chłodziła jej.Joro odpowiedz w jaki sposób brak termostatu morze uszkodzić uszczelkę pod głowicą. Uszkodzony termostat tak.Przyczyną uszkodzenia uszczelki w twoim wypadku była zupełnie inna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek 0 Napisano 29 Czerwca 2005 Problem uszczelki może być spowodowany za niskim osadzeniem tulei cylindrowych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awe 0 Napisano 30 Czerwca 2005 Do Leszka. To morze być jedna z przyczyn uszkodzenia uszczelki i wiele inych jeszcze powodów ale nie brak termostatu bo to są poprostu bzdury jak napisał JARO. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 2 Lipca 2005 poszukuje michała któremu doradziliśmy mf-a 255było to zimą. Chciałbym wiedzieć jak sie sprawuje tobie ten ciągnik.Ja już kupiłem nowego ursusa 1014. Spoko maszynka pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano 3 Lipca 2005 Anty Adam jeżeli nie pracowaleś z oboiętnie jaką maszyną której ciężar uniemożliwiał kontrole jazdy i uwroci to się smarkaczu nie wymandrzaj i nie wprowadzaj lódzi w blad.Jak będziesz mial staż pracy w gospodarstwie 24lata i przepracujesz na ruznym sprzęcie to możemy podyskutować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 4 Lipca 2005 Pisze do wszystkich którzy twierdzą że brak termostatu nie jest przyczyną uszkodzenia uszczelki pod głowicą w C 330. Ja miałem taki problem co roku wymieniałem uszczelkę pod głowica i zqa każdym razem to samo. nie było termostatu teraz w mjejsce termostau zamontowałem zwykły kawałem rurki i już drugi rok i uszczelki jeszcze nie wymianiałem. Jeszcze jedno silnik w ciągniku się mniej grzeje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 4 Lipca 2005 Czy lepiej jak silnik w ciągniku jest przegrzany czy nie dogrzany. Jakie są tego konsekwencje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras 0 Napisano 4 Lipca 2005 Czy lepiej jak silnik w ciągniku jest przegrzany czy nie dogrzany. Jakie są tego konsekwencje. Ani jedno ani drugie nie jest korzystne> Przegrzanie silnika:-wypalona uszczelka-deformacje głowicy i bloku NIedogrzanie silnika>większe zużycie olejuprzyśpieszone zużycie pierścienigorsze warunki spalania - większe zużycie paliwa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sz 0 Napisano 6 Lipca 2005 MAM PROBLEM Z USZCZELKĄ POD GŁOWICĄ W MOJEJ TRZYDZIESTCE. PRAKTYCZNIE CO ROKU, CZYLI CO OKOŁO 400 MOTOGODZIN MUSZĘ JĄ WYMIENIAĆ. NIE WIEM O CO CHODZI. NIE WIEM DLACZEGO WYBIJA MI OLEJ SPOD GŁOWICYSTARAM SIĘ POPRAWNIE DOKRECAĆ GŁOWICĘ ALE TO NIC NIE DAJE.KTOŚ MI POWIEDZIAŁ ŻE MOGĘ MIEĆ ZWICHROWANĄ GŁOWICĘ ALBO BLOK.CO O TYM MYSLICIE? jUZ NIE WIEM CO ROBIĆ Porada mojego ojca: możesz wspomóc uszczelnienie niewielką ilością sylikonu na uszczelkę po obu stronach, przy krawędzi zewnętrznej.7.Nie da sie wyłaczyć WOM kiedy chce podnieść maszynęRaczej masz coś zwalone, bo tyle co wiem, to C-360 ma 5 położeń ustawienia.Podam pokolei ustawienia dźwigni od dołu:1. Włączone WOM i pompa.2. Luz.3. Włączony WOM zalezny od biegów.4. Luz.5. Włączona pompa (chyba również zależna od biegów, nie jestem pewien), tylko że trzeba uważam z tym ustawieniem, nie można jeździć na piątym biegu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras 0 Napisano 6 Lipca 2005 Jeżeli co roku wywala ci uszczelke pod głowicą to> -splanuj głowice- wymień szpilki na nowe (po kilku odkręceniach i dokręceniach tracą swoje własności )- mniej prawdopodobne jest skrzywienie bloku gdyż jest to część mniej obciążona termicznie od głowicy- koniecznie używaj klucza dynamometrycznego z momentem podanym w instrukcji obsługi i zgodnie z schematem dokręcania (na krzyż) i to na trzy razy (1/3, 2/3 momentu i na koniec moment końcowy), wyregulować luz zaworowy- WAŻNE po przepracowanych 50 mth koniecznie sprawdzić dokręcenie głowicy i w razie potrzeby dokręcić (też na krzyż), wyregulować luz zaworowy Pozdrowienia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 15 Lipca 2005 dziekuje wszystkim za wszystkie rady Krok po kroku posprawdzam wszystko co mi radziliscie i miejmy nadzieje ze to sie da naprawic Jescze raz dziekuje. Nie spodziewalem sie ze odzew bedzie tak wielki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pol 0 Napisano 23 Lipca 2005 czy ktoś wie gdzie i za ile można kupić dobrą kabinę do trzydziechy. Chodzi mi o innych producentów niż ci którzy są dostepni w agromie. : Zaglądnij na tę strone mają dość ciekawe propozycje. http://www.bartesko.pl/index2.php?id=rolnicze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 25 Lipca 2005 Czy ktoś przerobił w c330 zapalanie z kluczyka i gaszenie tak jak w samochodzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 27 Lipca 2005 a dlaczego chcesz robic takie przeróbki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 27 Lipca 2005 a dlaczego chcesz robic takie przeróbki? Bedzie laski rwał na wypas bryke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 3 Sierpnia 2005 powiedzcie mi jak 330 sprawuje się z niemieckimi prasami do słomy?Słyszałem że są one mniej szarpią ciagnikem niż polskie prasy?jakie prasy polecacie? Czy prasy class są ok? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 4 Sierpnia 2005 Dlaczego wyrzuca olej w C 330 przez korek wlewu oleju? Prosze o porade? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Sierpnia 2005 Jak duże są te wyrzuty oleju?Zawsze podczas pracy silnika powstaje ciśnienie które musi gdzieś uchodzić. U ciebie pewnie nie ma którędy uciekać i dlatego wybija olej przez górę.Ja w swojej trzydziestce zrobiłem specjalne zabezbieczenie. Wziąłem kawałek rury (wielkości filtra od oleju) dospawałem do tego małą rurkę tak aby pasowała do otworu wlewu oleju (zamiast korka). W środku dałem kilka sitek, górną częśc rury zatkałem poprzez przyspawanie blachy. Wyjście dla powietrza i ćisnienia z silnika zrobiłem na bok poprzez dospawanie cienkiej rurki tak aby ciśnienie z silnika mogło tamtędy uchodzić. Wylot cienkiej rurki zabezpieczylem dwoma siatkami aby żadne śmniecie nie dostawały się do silnika.Musisz to tak zrobić aby dało się zamknąć maskę. Takie użądzenia są w niektórych samochodach ciężarowych.Ja to nazywam odpowietrznikiem silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Sierpnia 2005 powiedzcie mi jak 330 sprawuje się z niemieckimi prasami do słomy?Słyszałem że są one mniej szarpią ciagnikem niż polskie prasy?jakie prasy polecacie? Czy prasy class są ok?Otóż 330 swietnie sobie radzi z niemieckimi prasami.Jeśli chcesz kupić class to kupuj smiało o ile jest w miarę dobrym stanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Sierpnia 2005 Dlaczego wyrzuca olej w C 330 przez korek wlewu oleju? Prosze o porade?A ile tego oleju się z tamtad wylewa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Sierpnia 2005 to znaczy czy silnik baRDZO JEST tym olejem zachlapany? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach