Skocz do zawartości
Józef1953

Władek T25-problem z odpężnikiem,pomóżcie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem z moim Włodzimierzem,a konkretnie z odprężnikiem.

Jak odprężnik jest wyłączony to silnik obraca się normalnie. Po włączenie odprężnika silnik wali z przodu. Po zdjęcie listwy odprężnika dźwignia podnosi się na II cylindrze zaworu, dlaczego nie otwiera I cylindra????

Po zdemontowaniu głowice I cylindra dźwigienka I cylindra nie podnosi szklanki,

może ktoś miał taki problem?????

pomóżcie

 

Józef

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tłok nie uderza w zawór.

Listwa odprężnika była demontowana. Odprężnik podniesiony do góry-silnik obraca się normalnie, przy próbie włączenia odprężnika silnik tłucze z przodu,

nie wiem co to może być

bedę wdzięczny za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę nie wiem. Co tak naprawdę robi odprężnik? Unosi zawór czy zamyka jakąś przesłonę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tłok nie uderza w zawór.

Listwa odprężnika była demontowana.......

Witam.Nie znam dokładnej budowy,tylko tyle co zobaczyłem w katalogu.Jeżeli ta listwa faktycznie jest w kształcie litery "L",a problem pojawił się po ponownym montażu listwy to może została odwrotnie zamontowana.Bo wygląda na to że za głęboko wciska zawór i dlatego tłok uderza o zawór.W silniku od C-330 głębokość wciskania zaworu jest regulowana śrubą , a tutaj to nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby walił w zawór to chyba słychać by było dzwonienie. No i ustalmy co znaczy włączony i wyłączony odprężnik (kiedy spręża a kiedy dekompresuje).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to włączone jest "coś" wtedy kiedy spełnia zadanie dla którego było "zbudowane",czyli w tym przypadku dekompresja(dla ułatwienia rozruchu).Ale jak pisałem poprzednio nie znam dokładnie jak to jest rozwiązane w przypadku tego silnika.W silniku C-330 jest obracana "ośka"( z regulowanymi śrubami)która blokuje zawory wydechowe w pozycji otwartej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...