Józef1953 0 Napisano 4 Maja 2013 Witam,mam problem z moim Włodzimierzem,a konkretnie z odprężnikiem.Jak odprężnik jest wyłączony to silnik obraca się normalnie. Po włączenie odprężnika silnik wali z przodu. Po zdjęcie listwy odprężnika dźwignia podnosi się na II cylindrze zaworu, dlaczego nie otwiera I cylindra????Po zdemontowaniu głowice I cylindra dźwigienka I cylindra nie podnosi szklanki,może ktoś miał taki problem?????pomóżcie Józef Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolodziej 0 Napisano 5 Maja 2013 Co znaczy wali z przodu? Tłok uderza w zawór? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józef1953 0 Napisano 5 Maja 2013 Tłok nie uderza w zawór.Listwa odprężnika była demontowana. Odprężnik podniesiony do góry-silnik obraca się normalnie, przy próbie włączenia odprężnika silnik tłucze z przodu,nie wiem co to może byćbedę wdzięczny za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolodziej 0 Napisano 8 Maja 2013 Naprawdę nie wiem. Co tak naprawdę robi odprężnik? Unosi zawór czy zamyka jakąś przesłonę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 8 Maja 2013 odprężnik uchyla zawór wydechowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józef1953 0 Napisano 8 Maja 2013 i co to może być???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 8 Maja 2013 Tłok nie uderza w zawór.Listwa odprężnika była demontowana.......Witam.Nie znam dokładnej budowy,tylko tyle co zobaczyłem w katalogu.Jeżeli ta listwa faktycznie jest w kształcie litery "L",a problem pojawił się po ponownym montażu listwy to może została odwrotnie zamontowana.Bo wygląda na to że za głęboko wciska zawór i dlatego tłok uderza o zawór.W silniku od C-330 głębokość wciskania zaworu jest regulowana śrubą , a tutaj to nie wiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolodziej 0 Napisano 8 Maja 2013 Gdyby walił w zawór to chyba słychać by było dzwonienie. No i ustalmy co znaczy włączony i wyłączony odprężnik (kiedy spręża a kiedy dekompresuje). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 8 Maja 2013 Jak dla mnie to włączone jest "coś" wtedy kiedy spełnia zadanie dla którego było "zbudowane",czyli w tym przypadku dekompresja(dla ułatwienia rozruchu).Ale jak pisałem poprzednio nie znam dokładnie jak to jest rozwiązane w przypadku tego silnika.W silniku C-330 jest obracana "ośka"( z regulowanymi śrubami)która blokuje zawory wydechowe w pozycji otwartej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach