Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

witam u mnie po wymianie pompy a mam zalany titan fusch 10\30 tez to samo jest ze wspomaganiem jak jest zimny to jest ok a po okolo godziny nie raz cieszko sie skreca najgozej na zakretach

 

u mnie jest odwrotnie jak jest zimny to ciężko się skręca a na zakrętach kontrolki z dynashift-u zaczynają wariować i kierownicą nie idzie wgl skręcić i kilka razy bym został na płocie albo w rowie... ;/ ( nie zawsze sie blokuje ale zdarza się:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

traci cisnienie i przez to zmieniaja sie półbiegi i wspomaganie sie tnie, skoro wczesniej juz tak bylo to juz wtedy musiala byc kiepska pompa a co do jej wymiany to jak dla kogo ale zbytnio duzo pracy nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś moze instrukcję obsługi do mf 294 s ?? katalog części?? prosze o informacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z moim MF 3070, mianowicie cały czas jest włączony przedni napęd, wyłączę go, kontrolka się nie świeci a on ciągle ciągnie i czasami w czasie jazdy wariuje mi kontrolka od niego ale ciągle jest załączony, powiem że były wymieniane 2 tryby od napędu, wyciągane było sprzęgło od napędu i zmieniany był olej oraz filtr, co może być tego przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moze poprostu zawiesil sie elektrozawór włączający przedni

 

co należy w takim, przypadku zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znów mam pytanie a nawet kilka... Naprawdę sie głupio czuje zadając tyle pytań ale czy mógłby mi ktoś napisać jak nazywają sie te części (numerki od 1-3) a najlepiej jakbym dostał numery katalogowe to wtedy byłoby już naprawdę super...

Ja zobaczycie na zdjęciach to mam to prostacko przerobione bo inaczej by ciągle ta gałka wypadała z tego czerwonego siedzenia... a ta gałka jest zepsuta a w sumie to to jest pół gałka bo tylko połowa została i trzeba by to było naprawić...

I do czego służą przyrządy od 4-5 bo posiadam ten ciągnik (3635) już prawie dwa lata i nadal nie wie do czego one służą...

 

Ps. przeglądałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania, oczywiście nie przejrzałem całego bo zbytnio nie mam czasu bo sie żniwa zbliżają... Jeśli było już zadane takie pytanie to najmocniej przepraszam...

 

Tu jest to zdjęcie jak przesuniecie na poprzednie to zobaczycie jeszcze dwoje innych zdjęć z numerami...

http://djjanik.wrzuta.pl/obraz/64ejRfLpVti/dsc00045

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie dotyczące szarpania sprzęgła, dosłownie "bierze" pod końcem i choć puszczam bardzo delikatnie to jeszcze szarpnie,i jeszcze czasami zgrzytają biegi przy wrzucaniu, co to może być? Zużyte sprzęgło czy zużyte tarczki synchronizatorów? Wie może ktoś jaki jest koszt naprawy? Tego się szczerze boje... Pozdrawiam i licze na odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znów mam pytanie a nawet kilka... Naprawdę sie głupio czuje zadając tyle pytań ale czy mógłby mi ktoś napisać jak nazywają sie te części (numerki od 1-3) a najlepiej jakbym dostał numery katalogowe to wtedy byłoby już naprawdę super...

Ja zobaczycie na zdjęciach to mam to prostacko przerobione bo inaczej by ciągle ta gałka wypadała z tego czerwonego siedzenia... a ta gałka jest zepsuta a w sumie to to jest pół gałka bo tylko połowa została i trzeba by to było naprawić...

I do czego służą przyrządy od 4-5 bo posiadam ten ciągnik (3635) już prawie dwa lata i nadal nie wie do czego one służą...

 

Ps. przeglądałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania, oczywiście nie przejrzałem całego bo zbytnio nie mam czasu bo sie żniwa zbliżają... Jeśli było już zadane takie pytanie to najmocniej przepraszam...

 

Tu jest to zdjęcie jak przesuniecie na poprzednie to zobaczycie jeszcze dwoje innych zdjęć z numerami...

http://djjanik.wrzuta.pl/obraz/64ejRfLpVti/dsc00045

 

Tu masz zrzut ekranu z katalogu link

Nr 4 służy do włączania przedniego napędu, a nr 5 nie wiem na pewno ale obiło mi się o uszy że to jest coś w rodzaju regulacji siłowa- pozycyjna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nr 4 służy do włączania przedniego napędu, a nr 5 nie wiem na pewno ale obiło mi się o uszy że to jest coś w rodzaju regulacji siłowa- pozycyjna

 

 

Co do nr 4 to sie nie moge niestety zgodzić u mnie przedni napęd sie załącza tym przyciskiem nad blokadą chyba że mam kabelki poprzestawiane...;/ Tak miałem w przypadku tylnego wałka kable były podpięte pod przycisk załączający tylną wycieraczkę ponieważ tamto było popsute ale do tego sam doszedłem...

 

I jeszcze co najważniejsze dzięki za ten zrzut...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem z moim MF 3070, mianowicie cały czas jest włączony przedni napęd, wyłączę go, kontrolka się nie świeci a on ciągle ciągnie i czasami w czasie jazdy wariuje mi kontrolka od niego ale ciągle jest załączony, powiem że były wymieniane 2 tryby od napędu, wyciągane było sprzęgło od napędu i zmieniany był olej oraz filtr, co może być tego przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mam MFa 3635 i u mnie 4 załancza przedni napęd a 5 jest to pokrętło do, jak pisze instrukcja którą posiadam, doustawienia siły ciągu lub pozycji. Czyli w skrócie czy maszyna jaką ciągniemy ma byc sztywno ustawiona czy ma reagowac na jakieś nierówności. w instrucji są popisane orientacyjne ustawienia dla kilku podstawowych maszyn, jak chcesz moge je wypisac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znów mam pytanie a nawet kilka... Naprawdę sie głupio czuje zadając tyle pytań ale czy mógłby mi ktoś napisać jak nazywają sie te części (numerki od 1-3) a najlepiej jakbym dostał numery katalogowe to wtedy byłoby już naprawdę super...

Ja zobaczycie na zdjęciach to mam to prostacko przerobione bo inaczej by ciągle ta gałka wypadała z tego czerwonego siedzenia... a ta gałka jest zepsuta a w sumie to to jest pół gałka bo tylko połowa została i trzeba by to było naprawić...

I do czego służą przyrządy od 4-5 bo posiadam ten ciągnik (3635) już prawie dwa lata i nadal nie wie do czego one służą...

 

Ps. przeglądałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania, oczywiście nie przejrzałem całego bo zbytnio nie mam czasu bo sie żniwa zbliżają... Jeśli było już zadane takie pytanie to najmocniej przepraszam...

 

Tu jest to zdjęcie jak przesuniecie na poprzednie to zobaczycie jeszcze dwoje innych zdjęć z numerami...

http://djjanik.wrzuta.pl/obraz/64ejRfLpVti/dsc00045

 

4 to tak jak ci pisali powinien byc przedni napęd a 5 to masz dociążanie-im wiecej bedzie nastawione tym bardziej bedzie podnośnik drgał (góra-dół i tak cały czas jak bedzie opuszczony) troche coś to daje ale nie za duzo i włączaj to jak juz to tylko przy oraniu bo tak nie jest potrzebne i skręć na minimum, jak bedziesz miał przy oraniu włączone to bedzie widział jak kontrolki od podnośnika migaja-góra-dół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam pytanie dotyczące szarpania sprzęgła, dosłownie "bierze" pod końcem i choć puszczam bardzo delikatnie to jeszcze szarpnie,i jeszcze czasami zgrzytają biegi przy wrzucaniu, co to może być? Zużyte sprzęgło czy zużyte tarczki synchronizatorów? Wie może ktoś jaki jest koszt naprawy? Tego się szczerze boje... Pozdrawiam i licze na odpowiedzi.

 

nie rozpędzaj sie tak z tą naprawą:P bo to może być tylko zapowietrzenie sprzęgła, u mnie co prawda biegi moze nie zgrzytały ale też szarpał i po odpowietrzeniu było ok wieć odpowietrz je,(kiedys tez tu na forum komus napisałem zeby odpowietrzył i też żas miał ok a właśnie biegi mu zgrzytały) mam nadzieje ze nie musze pisac ze szczegółami jak to sie robi bo juz to pisałem kilka razy:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w instrucji są popisane orientacyjne ustawienia dla kilku podstawowych maszyn, jak chcesz moge je wypisac.

 

Byłbym bardzo wdzięczny jakbyś to zrobił... :)

 

Ja niestety zakupiłem ciągnik tylko z dowodem rejestracyjnym oraz ubezpieczeniem i przeglądem... to były wszystkie papiery zero książeczek, katalogów i instrukcji napraw/obsługi... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie ustawienia podaje instrukcja: pługi podorywkowe pozycja 3 lub 4 ; orka 3,4,5 ; brona 2,3 ; gruber 2,3. ale to wszystko zależy jakie masz pole i jakie są warunki, ja ustawiam przeważnie na 3 lub 4 a reszte ustawiam pokrętłem od czułości ruchu ramion.

A co do instrukcji to ja też jej nie dostałem z traktorem tylko kupiłem sam za dosłownie pare groszy na alegro i gości i ją podesłał pocztą, dodamjeszcze że była już przetłumaczona na język polski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem z moim MF 3070, mianowicie cały czas jest włączony przedni napęd, wyłączę go, kontrolka się nie świeci a on ciągle ciągnie i czasami w czasie jazdy wariuje mi kontrolka od niego ale ciągle jest załączony, powiem że były wymieniane 2 tryby od napędu, wyciągane było sprzęgło od napędu i zmieniany był olej oraz filtr, co może być tego przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem z moim MF 3070, mianowicie cały czas jest włączony przedni napęd, wyłączę go, kontrolka się nie świeci a on ciągle ciągnie i czasami w czasie jazdy wariuje mi kontrolka od niego ale ciągle jest załączony, powiem że były wymieniane 2 tryby od napędu, wyciągane było sprzęgło od napędu i zmieniany był olej oraz filtr, co może być tego przyczyną?

 

ile razy mozna pisac to samo-sprawdz elektrozawor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jak nie wiesz co z nim zrobic to wreszcie poczytaj troche to forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (chociaz kilka ostatnich stron) bo tlumaczyłem juz nie raz co sie robi z takim elektrozaworem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
takie ustawienia podaje instrukcja: pługi podorywkowe pozycja 3 lub 4 ; orka 3,4,5 ; brona 2,3 ; gruber 2,3. ale to wszystko zależy jakie masz pole i jakie są warunki, ja ustawiam przeważnie na 3 lub 4 a reszte ustawiam pokrętłem od czułości ruchu ramion.

A co do instrukcji to ja też jej nie dostałem z traktorem tylko kupiłem sam za dosłownie pare groszy na alegro i gości i ją podesłał pocztą, dodamjeszcze że była już przetłumaczona na język polski.

 

a masz moze jakis namiar na tego goscia od tych insatrukcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Pawlo, a jak to nie będzie to to wtedy chyba zabiorę się za sprzeglo, bo przed wymianą olejów nie robiłem nim w polu, a co prawda to prawda olej w skrzyni wymieniałem i nie odpowietrzałem bo gdzieś czytałem że samo się odpowietrza, tak w ogóle to ktoś z Adminów powinien zrobić taki temat o diagnostyce ciągników, co i jak się robi domowymi sposobami, pojemności układów hydraulicznych, jakie oleje, opis kontrolek po prostu najczęściej zadawane pytania z pewnymi odpowiedziami. Można tu dużo się dowiedzieć ale szukać też jest co, a tak było by wszystko pod ręką To tyle ode mnie, nie wiem może się mylę, co na to mówicie? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem z moim MF 3070, mianowicie cały czas jest włączony przedni napęd, wyłączę go, kontrolka się nie świeci a on ciągle ciągnie i czasami w czasie jazdy wariuje mi kontrolka od niego ale ciągle jest załączony, powiem że były wymieniane 2 tryby od napędu, wyciągane było sprzęgło od napędu i zmieniany był olej oraz filtr, co może być tego przyczyną?

 

zamiast tych wykrzykników mógłbyś napisać jeszcze raz co się robi z tym elektrozaworem i byłoby po problemie, ja ten ciągnik mam niedawno i nie wiem o nim za wiele jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to nawet byloby nie głupie:) wiadomo ze szukanie jest ciezkie tu ale jak sie komus odpowiada a on pozniej pyta o to samo jeszcze dwa razy to ręce opadają:P

a co do sprzęgła to jak mowisz ze zmieniałeś olej to ja bym stawiał na to zapowietrzenie jednak no chyba ze masz duuuuuuuuuużo mth to moze sie skonczyło sprzęgło ale zakładam że masz mało, przynajmniej w teorii (na liczniku):P

i tak jeszcze co do odpowietrzania to raczej powinno sie odpowietrzyc samo tylko sprzęgło stanowi jakiś tam wyjątek że nie zawsze sie to samo zrobi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...