pawel1991 0 Napisano 9 Czerwca 2010 który elektrozawór jest o d przedniego napędu i jak go sprawdzić? MF 3070 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 9 Czerwca 2010 ale zeby mi to bylo ostatni raz:P prz prawym tylnym kole na pokrywie pod ktora jest pompa a na ktorej jest filtr oleju jest 5 elektrozaworow-wykrecasz drugi od dołu i sprawdzasz czy lekko chodzi w nim tłoczek-wduszając go palcem powinien wysunąć sie spowrotem, ma on kilka milinetrów skoku, jesli ciężko sie rusza znaczy ze jest zacięta, wtedy albo ptrzeba go przeczyścić bo może złapał jakiś opiłek albo lekko popukać bo mogł też sie podgiąć o jakąć gałąź albo coś tam innego przy jeżdzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 9 Czerwca 2010 albo jak ci dobrze działa wom to zamien na ten do wom-u (drugi od góry) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 9 Czerwca 2010 dzięki pawlo36, jutro zrobię tak jak napisałeś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 9 Czerwca 2010 Pawlo36 no przebieg ma nie mały, bo 6200mth jest z 97 roku. Wszystko jest możliwe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 9 Czerwca 2010 Witam wszystkich ja miałem ten sam problem (blokada tylniego mostu)kontrolka działała przycisk niby wyłanczal ,ale tak naprawde elektrozawór był zaciety i była cały czas właczona,rozebrałem go poruszałem i teraz jest ok,zrób i ty tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 10 Czerwca 2010 no i własnie o tym mowie i chyba tobie to tym elektrozaworze pisałem a co do sprzegła calibra25 to ja mimo wszystko stawiał bym nadal na zapowietrzenia bo przy tych mth i normalnym uzytkowaniu nie powinno sie skonczyc sprzegło, chyba ze był tur i kierowca go ni9e oszczędzał ale bądz dobrej myśli a swoja drogą to myślałem ze juz odpowietrzyłeś to chociażby żeby sie upewnic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.bogacz 0 Napisano 10 Czerwca 2010 Witam forumowiczów:) Mam pytanie odnośnie układu klimatyzacji w MF-ie 61-xx, Chciałbym dobić ten czynnik ale nigdzie nie jest napisane ile go tam ma wejść.Wydaje mi się że powinno pisać albo na masce albo na sprężarce ale nic nie widzę. Może któryś z was się kiedyś z tym spotkał? Pozdrawiam i plonów życzę;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 10 Czerwca 2010 witam, do kalibra25 sprawdzałeś ciegiełko pod pedałem sprzęgła w tym swoim MF bo seria 60 ma to do siebie ze wyrabia sie bolec i cięgiełko pod pedałem sprzegła i nie wciska do końca pompki sprzęgła i nie wysprzęgla dobrze, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 10 Czerwca 2010 W seri 30 tez to sie wyrabia jak jest urzytkowany z turem, taka błacha usterka a ziężko ja wykryć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 10 Czerwca 2010 witam wszysstkich mojm zdaniem sprzegło same sie odpowietrza ja zalewałem olej i nic tam nieodpowietrzałem i jest ok zobacz czy z pompki niema wycieku,czy jak po nocy uruchamiasz go to przed jest pedał twardy czy pusty u mnie np.był wyciek z wysprzeglika i kiepsko to wtedy działało.tam pod spodem masz taki dekielek to go odkrec i zobacz czy nie leci z wysprzęglika mój niby miał 6300mt i bez tura a tarcza sprzegłowa była do du.... pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzes892 0 Napisano 10 Czerwca 2010 do pawlo36, niestety nie mam namiarów na tego gościa od instrukcji, ale najlepiej szukaj na alegro powinno coś zawsze byca Kris01 wymieniałeś u siebie ten wysprzęglik. dużo rozbierania? bo mam właśnie w swoim MF 3635 jak postoi troche to sprzęgło robi się miękie i jak odpale to nie idzie wrzucic biegu, myślałem że to wina pompki i ją wymieniłem ale dalej to samo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 11 Czerwca 2010 u mnie sprawa wyglada tak: zawiozłem już ciągnik na serwis bo odpowietrzenie nic nie dało, sprzęgło nie jest miękkie, jest stale takie samo, normalne średnio-twarde takie jak pownno być. Zauważyłem też że jak jest zimny olej to biegi wchodzą jak powinny lecz jak złapie temperaturę to zaczynają się problemy, niby jest wszystko ok ale nie do końca przez te szarpanie. moze to jakaś błahostka, no ale chyba bez rozpoławiania sie nie obędzie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 11 Czerwca 2010 kric01 ze u ciebie sie nie zapowietrzyło to nie ze sie zamo odpowietrza bo sprzęgło lubi sie zapowietrzyc nieraz a co do miekkiego sprzegła rano to jak gasicie ciagnik to zostawcie wduszone sprzegło i dopiero po odpaleniu je zwolnijcie (mozna sobie tak radzic zanim sie nie naprawi wysprzęglika-lepsze to niz ciągłe odpowietrzanie codziennie) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 11 Czerwca 2010 witam wszystkich do ramzes 892 no cóz troche roboty jest ale to sprawnie idzie dzionek przejdzie hehe rozpoławiasz,przed rozpołowieniem zajrzyj pod ten dekielek pod spodem tam na wysprzegliku zobaczysz takie zabezpieczenie taka agrafka to musisz ja sćiagnac aby rozjechac a potem odwrotnie . nastepnie już ten wysprzeglik cały zobaczysz poodkrecasz tam przewody dwa olejowe ,a wysprzeglik trzyma 3 sróby na imbus. jak je odkręcisz to już śćiagniesz,tam na wysprzegliku jest taka duza nakretka odkręcajac ja nie zepsuj jej jak ja odkrecisz to wymiesz z tego cylindra tłok i tam zobaczysz pierscienie w wysprzegliku sa 4 pierścienie z jakiegos tworzywa a podnimi sa jeszcze gumowe pierscienie to kosztowalo jak mnie 1060zl,a w serwisach 1700zl i wiecej,ja jeszcze zmieniałem uszczelniacze odrazu na tej osi co w tarcze wchodzi,tam jest jeden mały i dwa jeden przy drugim w obudowie za wysprzeglikiem,tam to juz troche trza gimnastyki hehe,zmieniłem tarcze 760zł i jest ok narazie i oby dalej pytaj jak cos Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 11 Czerwca 2010 Mam problem z 3120 a mianowicie nie załącza sie blokada tylniego mostu a przedniego działa...czy są one na oddzielnych elektrozaworach??Jutro bedzie rozpoławiany bo wysprzęglik padł i od razy wymienione będą tarcze od ręcznego hamulca, także by się zobaczyło co z tą blokadą. Znajomy mówił że mogły na tłoczku od blokady uszczelniacze puścić A tak po za tym dzisiaj kupiony dla teścia (no u którego od przyszłego roku będę mieszkał :p) zakupiony MF 675 z 1988 roku mechanicznie igiełka tylko blachy troszke podgnite, a handlarz bardzo w porządku i ceny przystępne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 11 Czerwca 2010 tak sa na oddzielnym od dołu drugi to napęd a trzeci blokada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 11 Czerwca 2010 sory to niewim nie spojrzałem na model tak jest w 3115 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 11 Czerwca 2010 chodzi mi o elektrozawory blokady przedniego i tylniego mostu czy jest jeden czy dwa, bo to ze 2-gi jest od załączania przedniego mostu (nie blokady) to już wiem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 11 Czerwca 2010 Podaj maila a wyślę coś co pozwoli Ci połapać się w zawiłościach sterowania elektrohydraulicznego serii 30xx- 31xx Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 12 Czerwca 2010 witam umnie są oddzielne napęd PRZÓD drugi elektrozawór blokada TYLNI MOST trzeci elektrozawór Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 12 Czerwca 2010 do Kris01 ty go zle rozumiesz bo on pyta czy blokada na przód i tył jest sterowana tym samym elektrozaworem-TAK JEST STEROWANA JEDNYM a załączanie przedniego napędu to jest inna sprawa teraz do mikruss- moim zdaniem to nie wina uszczelniaczy bo jakby tak było to by ci nie załączał przedniej blokady bo byłaby strata ciśnienia a co do MF 675 to u jakiego handlarza kupiłeś -nie czasem koło Raszkowa?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzessik 0 Napisano 13 Czerwca 2010 Witam. Parę dni temu kupiłem MF 6150, i chciałbym aby ktoś napisał jakie idą do niego filtry paliwa i oleju i najlepiej jaki olej. Z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Czerwca 2010 co do filtrow to podam symbole z firmy Donaldson:-filrtów paliwa maja kilka wiec najlepiej wziąść na miare-jednen z nich to P553004-powietrza (duży) P771529 w środek wchodzi jeszcze mały ale nie mam symbolu ale bedą wiedzieć jak bedziesz kupował-hydrauliki D764260-wkład hydrauliki P169798-silnika (teraz lepiej wziąśc na wzór) P554407co do olei to do silnika moze minimum turdus a do skrzyni np. mobil fluid, BP terrac, castrol agri, hydramot, fuchs, UTTO i tego typu, poczytaj niżej bo ktos chyba pytał o to w tym tygodniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzessik 0 Napisano 13 Czerwca 2010 A dobra ta firma donaldson ?? Czy lepiej z czegoś innego ?? I jeszcze ile możę wchodzić oleju do silnika i do skrzyni ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach