Kris01 0 Napisano 23 Października 2010 witam wszystkich marek ,ja rozpoławiałem ale w takim razie to nie to samo mamy ,u mnie nie jest mokre sprzęglo to inna bajka. no właśnie co do EHR u mnie też mrugają te dwie kontrolki na zmiane (jak mam opuszczony pług)górna -dolna na zmiane,ale wtedy te pokrętło(sprężynka)drobna,czy to żle?po mojemu to oznaka że podrzuca ten pług by lżej było,czy nie tak?nieznam sie na tym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 23 Października 2010 masz włączone dociążanie a włącza sie je pokrętłem (jedno jest od ustawiania maksymalnego punktu podnoszenia , drugie od szybkości opuszczania a trzecie własnie od dociążania-nie pamietam tylko jaka kolejność ale chodzi o te małe pokrętła) które jak zrobisz na minimum to nie powinny mrugać góra-dół Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 24 Października 2010 kynioo ale podnośnik działa czy czy wcale nic nie działa ,ale możesz sobie zadzwonić do korbanków na serwis i mechanik powie ci co ten kod oznacza ,bo to może być uszkodzony czujnik położenia ramion albo coś ze sterowania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 24 Października 2010 Kris01 ale chodzi mi o to czy sam rozpoławiałeś czy miałeś jakiegoś mechanika, bo ja bym sam to rozkręcił tylko później jak to wszystko po odpowietrzać, bardzo trudno? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 24 Października 2010 tam nie masz nic wielkiego do odpowietrzania ewentualnie sprzęgło a z tym to nie ma problemu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 24 Października 2010 Marek mf podnośnik działa. wszystko chodzi idealnie tylko po podniesieniu narzędzia zaraz podnośnik opada jakby jakiś zawór puszczał. aaaa no i wyjąłerm te blachy co są z tyłu w podnośniku co ten główny zawór osłaniają. chciałem ten syf wyczyścić tam. i tam do tego głównego zaworu ida rurki itp. i jest taka mała jak do hamulcy. taka cieniutka i ona jest zgnieciona. zrobie to i zobacze co wtedy bedzie sie dzialo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 24 Października 2010 witam wszystkich Marek tak ja sam rozciągałem(ja i wózki)spoko i szybko to poszło. Tylko u ciebie jak się nie myle to sprzęgło mokre to w tym wiedzy nie mam. Ale pytaj to moze będe ci w czym pomocny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 24 Października 2010 aaaaaa co chodzi o odpowietrzanie?nic nie odpowietrzałem po uruchomieniu silnika samo wszystko wróciło do właśćiwego stanu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 24 Października 2010 do kri01 i pawlo36 czyli tak odkręcam te cztery przewody które idą od skrzyni do tego rozdzielacza ,odkręcam przewody od orbitrolu i od chłodnicy ,a potem to wszystko w odwrotnej kolejności tylko odpowietrzam sprzęgło odpowietrznikiem i ma wszystko chodzić tak ? aaa co z elektryką są tam trzy złącza i co jeszcze ? podajcie mi jeszcze jakieś wskazówki odnośnie rozpołowienia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 24 Października 2010 kynioo ale mówiłeś że ci mruga wykrzyknik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 24 Października 2010 tak,tak pamiętaj aby każdy przewód odkręcony czymś zaślepić!!tam jeszcze 2 przewody od paliwa,niewiem czy ta AGRAWKA co pisałem u ciebie jest?zabij też kliny z przodu(most przedni-odlew)co sie nie przechyli na bok ale to pewnie wiesz. elektryka masz na złończki ale se zaznacz jak masz coś oddzielnie,wał napędu plus ten tam przewód,kable rozrusznika i to z gróbsza wszystko, powodzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 25 Października 2010 witam jeszcze przypomniałem ja odkręcałem jedno śrube od rozrusznika,tam jedna śruba od rozpołowienia(na górz do odkęcenia nie wygodna,to w kabinie pod wykładzino masz takie zaslepienie z blachy )ja co prawda doszłem kluczem z przegubem ale no nie wygodnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 25 Października 2010 Witka kris te kliny to po to aby się silnik nie przechylił? a jeszcze mi powiedz czym odsuwałeś silnik ,czy to bez problemu odchodzi no i później jak to do siebie zjechać ,a te przewody to lepiej odkręcić przy tym rozdzielaczu czy przy skrzyni?. Z tego co patrzyłem na rysunku to niby nie widać tam tej agrafki , u ciebie jest ale co ona tam zabezpiecza? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 25 Października 2010 tak te kliny aby silnik nie przekrzywił się. odsówanie silnika?jakoś mi sie tak trafiło ze dobrze wózki wypoziomowałem i za jakąś nie pamiętam boczna część silnika pchałem ręko i się rozjechał,ale spowrotem to juz troche musiałem wózkiem regulować,ale było ok. .Przy skrzyni to odkręcałem tylko jak pamiętam dwa gumowe przewody(ten co idzie jak umnie w tej osłonie wałka napędu,i któryś tam przy elektro zaworach reszta przewodów to na górze pod masko,jeden tam metalowy jest to musisz go troszke odgiąć bo zaczepi za tam taką blache tak jak u mnie to jest. Węże od boryga to odkręcałem koło pompy wodnej z lewej,a drygi z prawej tam co termostaty. ta AGRAFKA u mnie łączy wysprzęglik z słoneczkiem docisku tarczy dlatego musiałem ją wyjąć bo nie rozjechał bym ciągnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 26 Października 2010 no bo mruga. tu wszystko działa. a on w kabinie mruga. ale to sie stało dopiero jak mu przypiąłem pług bo jak podnosił lekki sprzet to nic sie nie działo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksiarz1990mf 0 Napisano 26 Października 2010 Witam. Mam pytanie, chodzi o temp. wody. Pokazuje on temp. max a chłodnica jest chłodna. Czy może to być czujnik? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksiarz1990mf 0 Napisano 26 Października 2010 mam jeszcze jedno pytanie czy jest może jakaś osobna pomba hydrauliczna do skrętu kół jezdnych. W moim MF bardzo ciężko skręcają koła. I jeszcze jedno ile może kosztować wałek odbioru mocy do fergusona 3085, pytam ponieważ już drugi raz mi się złamał i na pewno materiał się osłabił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 26 Października 2010 Witam. Mam pytanie, chodzi o temp. wody. Pokazuje on temp. max a chłodnica jest chłodna. Czy może to być czujnik? jeżeli cały czas masz max (nawet zaraz po zapaleniu) to czujnik jednak jak dopiero po jakimś czasie jest max to termostat lub ewentualnie pompa przez co w silniku masz max a na chłodnice nic nie idzie co do pompy to ten model ma pompe podwójną i wymienia sie całą bez względu na to czy siadła cała czy tylko jedna część ale problemy ze wspomaganiem mogą być spowodowane równie dobrze uszkodzeniem orbitrolu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 26 Października 2010 witam a silnik gorący?może termostat zacięty?co do skrętu może orbitrol masz walnięty?co do wałka nie wiem. jak tam marek co słychać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 27 Października 2010 witka zarazie nic nie słychać nic jaszcze nie robiłem muszę gdzieś dorwać wózek albo zrobić.A tak przy okazji zapytam bo gdzieś czytałem że zawory ustawia się co 1000 mtg nie wiem czy u mnie były ustawiane ,ty ustawiałeś u siebie? to bym od razu ustawił nie ,maska będzie zdjęta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 27 Października 2010 Pawlo36 co ty sądzisz o ustawieniu tych zaworów u siebie też ustawiałeś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 27 Października 2010 Zamiast wózka mozna podłozyc kilka palet pod silnik i podniesc paleciakiem recznym i odjechac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antoni2008 0 Napisano 27 Października 2010 Katalogi części zamiennych do ciągników i innych maszyn rolniczych dostępne na płycie CD w formacie PDF do wybranych modeli; MASSEY FERGUSONFENDTWykaz filtrów do modeli Massey Ferguson gratis! Informacje;tel 698145380@-mail; katalogi_maszyn@interia.plGG 724235 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 27 Października 2010 Pawlo36 co ty sądzisz o ustawieniu tych zaworów u siebie też ustawiałeś? wiadomo ze zawsze warto sprawdzic zawory, ja przy swoim ustawaiłem, nie pamietam jaki to tam masz model ale do 6180 (bo taki mam) luz na zimnym jest: ssacy 0,20, wydech 0,45-tak mi serwis korbanka napisał jak napisałem do nicha co ile mth to juz ci nie powiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 28 Października 2010 witam ja tam nie odradzam ,ale paleciak z paletami to nie bezpieczne to jest za cięzkie,a trzeba też liczyć sie z tym żę społowić jest na takim sprzęcie do bani,to nie c-360 że można go samemu podnieść HEHE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach