krzysiek 1224 0 Napisano 16 Lutego 2008 witam mam pytanko jak wyregulowac pas na wzacniaczu momentu w ursusie 1224? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 26 Marca 2008 proszę napiszcie z doświadczenia. te 100 konne ursusy 1002 104 1012 1014 maja 4 garki + turbo pojemność w przyblizeniu 4600 cm3 ile one palą??? i czy jeżdząc nimi nie przekraczać 2000 obrotów to spalanie bedzie mniejsze niz cisnąć do końca??? pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 6 Kwietnia 2008 ten temat chyba juz opustoszał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheOne 0 Napisano 18 Grudnia 2008 Chcemy kupić Ursusa 1224 i mam pytanie czy jeśli przedni napęd jest na stałe skręcony i czy urzytkowanie maszyny przy skręconym napędzie nie spowoduje uszkodzenia itp oraz ile moze kosztowac wymiana pompy od przedniego napedu doradzcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 18 Grudnia 2008 Nie wiem o czym piszesz. Zazwyczaj przedni napęd włąnczany jest przez sprzęgło wielotarczowe. Choć można podobno założyć zamiast tarczek sprzęgło kłowe i wtedy nie rozłancza napędu przy znacznym obciażeniu przedniej osi (przy turze). Nie ma na stałe włączanego przedniego napędu a jak zapomnisz go wyłączyć to usłyszysz jak wszystko zacznie wyć przy wiekszej prędkości. A jak pomimo tego dalej pojedziesz to możesz wcześniej zużyć opony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
audi1986 0 Napisano 9 Maja 2009 jaka jest rudznica miedzy ursusem1224 a zetorem12224 co lepiej kupić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 10 Maja 2009 różnica jest jak między wodą mineralną żywiec a ustronianka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregory 0 Napisano 10 Maja 2009 Witam,zakładając do 914 silnik od 1224 czy to będzie chodzło? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 10 Maja 2009 Bedzie. Jesli chodzi ci o wzmacniacz momentu to w 914 tez siadaja wiec jesli na to nie patrzec to bedzie. Tylko pytanie po co? Aż tak Ci szkoda Twojego tylnego mostu od 914 czy masz az taki super silnik od 1224? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregory 0 Napisano 10 Maja 2009 Pewien koleś ma na sprzedanie 914 wlaśnie z takim silnikiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtales912 0 Napisano 13 Listopada 2009 gdzie można zmierzyć moc jak mówisz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 13 Listopada 2009 Pewien koleś ma na sprzedanie 914 wlaśnie z takim silnikiemtylko musisz zwrocić uwage czy jest to dobrze zrobione bo trzeba wymienic nie tylo silnik ale i tak z grubsza co pamietam 1 chłodnica wody 2 lisztwy ktore trzymaja silnik a nie spawać po 3 musi być załozona chłodnica oleju ze skrzyni biegow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
audi1986 0 Napisano 14 Stycznia 2010 mam taki problem az wsyd mi sie przyznas przy zetorze 12145 pekł mi, no własnie najpjawdopodobniej niezpusciłem wody z kurka i pekło cos w rodzaju takiej gruchy znajduje sie on pod filtrem oleju z prawej strony przy kabinie jest tam korek a ja kretyn go nieznalazłem i niespusciłem jak to sie nazywa bo niewiem co kupis? cry cry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 14 Stycznia 2010 mam taki problem az wsyd mi sie przyznas przy zetorze 12145 pekł mi, no własnie najpjawdopodobniej niezpusciłem wody z kurka i pekło cos w rodzaju takiej gruchy znajduje sie on pod filtrem oleju z prawej strony przy kabinie jest tam korek a ja kretyn go nieznalazłem i niespusciłem jak to sie nazywa bo niewiem co kupis? cry cry Jest to wymiennik ciepla potocznie zwany chlodnica oleju,i jest to dostepne na czesci czyli wklad i korpusy zewnetrzne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
audi1986 0 Napisano 15 Stycznia 2010 ok dzieki, pytałem sie dzisiaj i pokrywka co odpekła 30 zl niebedzie hyba tragedii:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jowisz 0 Napisano 25 Marca 2010 Mam następujący problem z U1204: rok temu wymienilem pompe hudrauliczną i założyłem nowiutkie siłowniki wspomagające aby pracować z 2-tonowym agregatem uprawowo-siewnym. W tamtym roku na wiosnę było ok z podnoszeniem, tylko czasem po podniesieniu sie zacinał potem podnosil ale raz wyżej raz niżej. Jesienią agregatu już nie podniósł. Potem nawet nie działał na pusto. Wymieniłem na nowy rozdzielacz hydrauliczny. Dzis podjeżdzam pod agregat a tu nie da rady podnieść. Na pusto chodzi OK, nie zacina się,zawsze na stałą wysokość. Nie da rady nawet siewnika na hydropaku podnieść. Stan oleju- optymalny. Brak przecieków. Co może być przyczyną takiego stanu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 26 Marca 2010 zawór przelewowy masz otwarty skoro nie podnosi żadnej maszyny a na pusto chodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jowisz 0 Napisano 29 Marca 2010 Może głupie pytanie zadaje; ale gdzie znajduje się ten zawór? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl59 0 Napisano 17 Listopada 2011 mam taki problem az wsyd mi sie przyznas przy zetorze 12145 pekł mi, no własnie najpjawdopodobniej niezpusciłem wody z kurka i pekło cos w rodzaju takiej gruchy znajduje sie on pod filtrem oleju z prawej strony przy kabinie jest tam korek a ja kretyn go nieznalazłem i niespusciłem jak to sie nazywa bo niewiem co kupis? cry cry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach