Skocz do zawartości
brunerkgb

wszystko o URSUsie 1224-najbardziej udanym ciagniku polskim

Rekomendowane odpowiedzi

proszę napiszcie z doświadczenia. te 100 konne ursusy 1002 104 1012 1014 maja 4 garki + turbo pojemność w przyblizeniu 4600 cm3 ile one palą??? i czy jeżdząc nimi nie przekraczać 2000 obrotów to spalanie bedzie mniejsze niz cisnąć do końca??? pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcemy kupić Ursusa 1224 i mam pytanie czy jeśli przedni napęd jest na stałe skręcony i czy urzytkowanie maszyny przy skręconym napędzie nie spowoduje uszkodzenia itp oraz ile moze kosztowac wymiana pompy od przedniego napedu

doradzcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o czym piszesz. Zazwyczaj przedni napęd włąnczany jest przez sprzęgło wielotarczowe. Choć można podobno założyć zamiast tarczek sprzęgło kłowe i wtedy nie rozłancza napędu przy znacznym obciażeniu przedniej osi (przy turze). Nie ma na stałe włączanego przedniego napędu a jak zapomnisz go wyłączyć to usłyszysz jak wszystko zacznie wyć przy wiekszej prędkości. A jak pomimo tego dalej pojedziesz to możesz wcześniej zużyć opony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaka jest rudznica miedzy ursusem1224 a zetorem12224 co lepiej kupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

zakładając do 914 silnik od 1224 czy to będzie chodzło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bedzie. Jesli chodzi ci o wzmacniacz momentu to w 914 tez siadaja wiec jesli na to nie patrzec to bedzie. Tylko pytanie po co? Aż tak Ci szkoda Twojego tylnego mostu od 914 czy masz az taki super silnik od 1224?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewien koleś ma na sprzedanie 914 wlaśnie z takim silnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewien koleś ma na sprzedanie 914 wlaśnie z takim silnikiem

tylko musisz zwrocić uwage czy jest to dobrze zrobione bo trzeba wymienic nie tylo silnik ale i tak z grubsza co pamietam 1 chłodnica wody 2 lisztwy ktore trzymaja silnik a nie spawać po 3 musi być załozona chłodnica oleju ze skrzyni biegow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem az wsyd mi sie przyznas przy zetorze 12145 pekł mi, no własnie najpjawdopodobniej niezpusciłem wody z kurka i pekło cos w rodzaju takiej gruchy znajduje sie on pod filtrem oleju z prawej strony przy kabinie jest tam korek a ja kretyn go nieznalazłem i niespusciłem jak to sie nazywa bo niewiem co kupis? cry cry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam taki problem az wsyd mi sie przyznas przy zetorze 12145 pekł mi, no własnie najpjawdopodobniej niezpusciłem wody z kurka i pekło cos w rodzaju takiej gruchy znajduje sie on pod filtrem oleju z prawej strony przy kabinie jest tam korek a ja kretyn go nieznalazłem i niespusciłem jak to sie nazywa bo niewiem co kupis? cry cry

 

Jest to wymiennik ciepla potocznie zwany chlodnica oleju,i jest to dostepne na czesci czyli wklad i korpusy zewnetrzne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki, pytałem sie dzisiaj i pokrywka co odpekła 30 zl niebedzie hyba tragedii:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam następujący problem z U1204: rok temu wymienilem pompe hudrauliczną i założyłem nowiutkie siłowniki wspomagające aby pracować z 2-tonowym agregatem uprawowo-siewnym. W tamtym roku na wiosnę było ok z podnoszeniem, tylko czasem po podniesieniu sie zacinał potem podnosil ale raz wyżej raz niżej. Jesienią agregatu już nie podniósł. Potem nawet nie działał na pusto. Wymieniłem na nowy rozdzielacz hydrauliczny. Dzis podjeżdzam pod agregat a tu nie da rady podnieść. Na pusto chodzi OK, nie zacina się,zawsze na stałą wysokość. Nie da rady nawet siewnika na hydropaku podnieść. Stan oleju- optymalny. Brak przecieków. Co może być przyczyną takiego stanu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może głupie pytanie zadaje; ale gdzie znajduje się ten zawór?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam taki problem az wsyd mi sie przyznas przy zetorze 12145 pekł mi, no własnie najpjawdopodobniej niezpusciłem wody z kurka i pekło cos w rodzaju takiej gruchy znajduje sie on pod filtrem oleju z prawej strony przy kabinie jest tam korek a ja kretyn go nieznalazłem i niespusciłem jak to sie nazywa bo niewiem co kupis? cry cry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...