marek mf 0 Napisano 28 Listopada 2015 Witam wszystkich szwankuje mi komputer mf 6140 wie może kto by to naprawił? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 28 Listopada 2015 siemka gustlik wysłałem ci wiadomość na priva nie odpowiedziałeś ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzgorz86 0 Napisano 2 Grudnia 2015 witam gdzie sie znajduja tarczki cierne półbiegów i jak je wymienic mf 3095 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rocki 0 Napisano 13 Stycznia 2016 Witam. Mam problem z MF 3060 rocznik 91. Od jakiegos czasu ciagnik porusza się strasznie wolno - przy płynnej pracy skrzyni biegów. Przy kreceniu kierownica jedzie szybciej i nie reaguje na przyspieszacz. Po dokonaniu pomiarów cisnienia hydrauliki na jednym wyjsciu miałem 20 barow, a na drugim 50 ( przy kreceniu kierownica zwiekszało sie do 150). Jaka może być tego przyczyna? Z góry dziękuję za odpowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekmarian 0 Napisano 13 Stycznia 2016 Czy ktoś miał taki przypadek co mogło się stać w MF 5465 w niskich temperaturach po odpaleniu pochodził kilka minut zgasł ,myślałem że może paliwo przymarzło w sobotę zrobiło się na plus temperatura, zaczęli odpowietrzać trochę długo to trwało w porównaniu do poprzednich ale odpalił ,miał termin wymiany filtrów paliwa zalali paliwem je i założyli ,na drugi dzień pochodził z 5 min i zgasł i klops odpowietrzanie nic nie daje wyczuliśmy że po przękręceniu kluczyka nie słychać tego klikania uruchomienia pompy i dlatego nie widać dymu przy próbie uruchamiania coś z elektroniką mechanik sprawdzał bezpieczniki styki kostki ale nic przyjedzie z komputerem aby podłączyć . Jeszcze jedno nie powinno się holować stoi z kilkadziesiąt metrów od garażu coś się stanie czy minimalną prędkością ściągnąć go Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 13 Stycznia 2016 hej,nie wiem co masz za model ale ja w swojm3115 miałem kiedys takie przypadki gaśnięcia cos było z przeplywoscio mierzem. z tego kubeczka wypalał paliwo i stop.odkreciłem tam tako srube i chodzi do dzisśś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekmarian 0 Napisano 13 Stycznia 2016 Nie znam twego ale ten 5465 dyna rok 2008 ma tej elektroniki i na mój rozum blokuje dopływ do pompy wtryskowej może jakaś awaria albo resetowanie pomoże ,a co powiecie na holowanie można czy nie, w instrukcji pisze że przy pracującym silniku do 50 metrów można holować, ktoś holował może i skrzyni nic się nie stało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 16 Stycznia 2016 no tak ale zobacz czy w przeplywościo miezu masz w tym kubeczku paliwo jesli wo gole on tam jest Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 4 Marca 2016 Witam. Mam pytanie ,czy w przednim napędzie w koszu satelitów to powinny być dwie czy cztery satelity . Mf 3115. Bo u mnie są tylko dwie ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fergusonimt579 0 Napisano 4 Marca 2016 Witam. Mam bardzo powazny problem z imt 579. oto on : Gdy jade i nagle zahamuję, to ciągnik nie chce cofnąć, Prawe koło sie blokuje a reszta kopie. Bardzo proszę o pomoc. pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARSZEWO 2 0 Napisano 10 Kwietnia 2016 Mam pytanie ,jak w 6170 włączyc hydraulukę na tylne gniazda aby działała cały czas bez trzymania dżwigni,tak żeby rozsiewacz mógł kręcic talerzami napędzanymi silnikami olejowymi bez trzymania dżwigni ręką. Do tej pory ntylko wywracałem kiprem przyczepy ,ale nie używałem jej ciągle i nie wiem jak ją zablokowac aby to dobrze działało, z góry dziękuję za poradę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 11 Kwietnia 2016 Kawałek "druta" i przywiązać, masz wyjścia nie blokujące się, daj do 1 gniazda, tam masz regulacje max przepływu (tym pokrętłem po lewej) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARSZEWO 2 0 Napisano 11 Kwietnia 2016 Podziękowanie dla Gustlika,wiesz dzisiaj cwiczyłem i dżwignia trochę zaskakuje, ale jak jest obciążenie to sama podskoczy i wróci w neutralne położenie. Widocznie będę musiał ją przywiązac tak jak podpowiadasz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solek01 0 Napisano 14 Kwietnia 2016 czy w MF 690 jest możliwość regulacji ciśnienia zaworu przeciążeniowego, tylnego TUZ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 21 Kwietnia 2016 ja w swojm mam pod pientego ladowacza czolowego pod gniazdo olejowe na to malo dzwignie ,wloncze i ni wyrzuca.Natomiast jak mam to dzwignie wlonczono na ladowacz to wtedy nap.ni moge podniesc nic na ramieniach,ni dziala wtedy podnosnik ramion Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 27 Kwietnia 2016 No, nie możesz podnieść bo olej przez "tur" leci do skrzyni prosto;) omijając dalsze zawory;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 27 Kwietnia 2016 A! jak coś to jestem w stanie naprawić 90% Autotronic 2 oraz odblokować na 40km/h. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fjut 0 Napisano 27 Kwietnia 2016 Co jest grane nie przelacza grup a-b b-a gdy przejadę pul metra za 2 -3 razem wchodzi reszta ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fjut 0 Napisano 27 Kwietnia 2016 Witam co mrze być przyczyna ze nie zawsze przebija grupę a-b b-a po przejechaniu pu metra wchodzi za 2-3razem tak wbije a ciągnik nie rusza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fjut 0 Napisano 28 Kwietnia 2016 Witam co może być wina ze nie wchodzą plynie grupy a/b i b/a po przejechaniu metra wchodzi tak to slychac chdzby byl na sprzegle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 29 Kwietnia 2016 Moderatorzy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szacunek dla "Gustlika" za znajomość w temacie"MF".PS.Uważajcie żeby nie wylać " dziecka z kąpielą" PS.Uwaga do "Szefów tego forum".(Gdzie reklama a gdzie bez interesowna pomoc) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 30 Kwietnia 2016 Rozkręcona skrzynia, albo źle ustawiona przesuwka od A/B Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 30 Kwietnia 2016 No albo rozsypały Ci się "kamienie" na przesuwce A/B CO by nie było - musisz rozpołowić;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fjut 0 Napisano 1 Maja 2016 Gdy zapnie grupę reszta dziala .da się tak jeździć ? Można odkręcić ta klapę bez spuszczania oleju . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 5 Maja 2016 Mielisz synchronizatory albo nakrętkę, ale od biedy się da;) zależy ile to tam trzyma;) tego nie zobaczysz przez tą kalpę, jak masz mało oleju to odkręcisz, jak nie to najedz tylnym kołem na klocek;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach