miron 0 Napisano 15 Lutego 2014 nakrętka powinna być dokręcona do oporu .napisałeś na przyspieszaczu w czasie jazdy nie można zmieniac biegów 1234 po wyłączeniu jest dużo lepiej ,czyli co zgrzytają przy przerzucaniu czy ciężko jest poptostu przepchnąć wajchę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga12345 0 Napisano 15 Lutego 2014 Nie zgrzytają wajcha stawia opór. Bez przyspieszacza biegi wchodzą lepiej ale też nie jest to tak jak powino byc trzeba wrzucac z wyczuciem bo też czasami stawia opór ale jest to owiele mniejszy opór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 16 Lutego 2014 jak masz możliwość to zrób kilka fotek i wrzuć na forum spróbuj jeszcze takiej opcji spuść olej i zobacz jak wtedy będzie się zachowywać skrzynia druga opcja zobacz czy jest różnią na żółwio a na zającu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga12345 0 Napisano 16 Lutego 2014 W tym momęcie mam go rozebrany to znaczy rozpołowiony i wyjęty przyspieszacz rozebrany rewers igiełki na rewersie ichoince oraz bierznie bez żadnych sladów zużycia luzy na dystansach minimalne.jedynie był ten luz na dolnym wałku nakrętke odkręciłem gwint nie jest zerwany ale wałek był luźny.Na żułwiu też jest to samo a morze nawet gorzej.był taki efekt na postoju jak włączyłem rewers obojętniie czy przód czy tył a biegi dałem na luz i pusciłem sprzęgło to go leko szarpie na żułwiacz szarpanie jest większe jak rewers dałem na luz a szkrzynie na bieg ciągnięcia niema .Czego zrobic zdjęcia? Stoje przed dylematem czy wymienic nakrędke dokręcic czy rozebrac jeszcze dolny wałek ale to chyba muszewyjąc szkrzynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga12345 0 Napisano 16 Lutego 2014 Dodam jeszcze że jak rewers był na luzie biegi wchodzą idealnie nawet w czsie jazdy mam jeszcze pytanie odnosnie kosza przyspieszacza jest on podparty od strony rewersu na tulejce która pracuje na osi rewersu z drugiej strony jest podparty obudową na osi tam gzie są te dwa pierscionki uszczelniające mimo że niewidac sladu zurzycia po pomiarach jest to osadzone z luzem 0.7 z obu stron tal samo czy jest to prawidłowy luz bo wydaje mi sie dosc durzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef999 0 Napisano 16 Lutego 2014 Mam problem z moim MF 6150 a dokładnie z półbiegiem nie chce go przełączać. Jak zatrzymał się ma D tak nie chce go wrócić na C . dodam że jest to skrzynia speed shift i występuje tu tylko jeden półbieg. A jeszcze zamierzam wymienić olej w skrzyni i tu mam pytanie w ilu miejscach są korki od spuszczania oleju. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 16 Lutego 2014 z tego co opisujesz zdaje sie ze masz wszystko nieźle niepokoi mnie ta wypowiedz (włączyłem rewers obojętniie czy przód czy tył a biegi dałem na luz i pusciłem sprzęgło to go leko szarpie )być może rewers czy połuwki nierozłąńczaja było bu to widoczne po zdjeciu dekla i poszczeniu skrzyni w ruch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga12345 0 Napisano 16 Lutego 2014 Jest to szkrzynia bez połówek to znaczy 4 biegi podstawowe żułw zając i przyspieszacz który jest jako pierwszy za sprzęgłem przed rewersem rewers nie może ciągnąc bo własnie jak on jest załączony a bieg na luzie to go ciągnie a jak rewers dam na luz i wrzuce bieg to wtedy nic nie ciągnie. Mysle czy przez ten leki luz na wałku dolnym on sie nie kantował i przenosił napęd na wałek żułw zając.U mnie w okolicy niemam fachowców którzy mogli by mi pomuc sam zawsze naprawiałem ale było to 360 i podobne tali ciągnik mam poraz pierwszy i musze sobie porsdzic sam z pomocą literatury i tego forum dlatego dziękuje za pomoc i wszelkie sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 16 Lutego 2014 na PW podaje ci do mnie numer jak masz ochote to zadzwoń pogadamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 16 Lutego 2014 ale o jakim luzie piszesz podłużnym czy pionowym jak pionowy to masz padnięte łożyska ta nakrętka ściska tryby A B Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga12345 0 Napisano 16 Lutego 2014 Jak odkręce tą nakrętke to wałek ma luz pionowy i pozimy. Niewiem czy ztym pw pisałes do mnie bo jestem tu od niedawna zarejestrowany i niemoge znależ tego. pw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 16 Lutego 2014 Jak odkręce tą nakrętke to wałek ma luz pionowy i pozimy. Niewiem czy ztym pw pisałes do mnie bo jestem tu od niedawna zarejestrowany i niemoge znależ tego. pw.przy odkreślanej nakrętce zawsze będzie luz sory PM wejdz na poczte tam będzie wiadomość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga12345 0 Napisano 17 Lutego 2014 Panowie czy morze ktos wie jaki powinien byc luz na koszu przyspieszacza chodzi o tą tulejke gdzie przyspieszacz jest podparty na wałku rewersu jest tam dosc duży luz ok. 0.7 mm cały kosz jest osadzony z takim luzem czy ktos morze posiada dane jakie tam powiny byc pasowania . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga12345 0 Napisano 20 Lutego 2014 Czy wie ktos jakie mają byc luzy na koszu przyspieszacza to znaczy na tulejce gdzie jest podparty na osce rewersu jest 0,5 natomiast luz osiowy przód tył to1,5mm czy to morze byc przyczyną moich problemów z biegami o których pisałem niżej bo już sprawdziłem chyba wszystko i sam niewiem co jeszcze morze byc tego powodem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flamenko 0 Napisano 22 Lutego 2014 koledzy prosze o porade czy kompletny tur z adaptacją zdjety z ciagnika MF 3080 bendzie pasował bez zadnych przerubek do modelu 6260? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 23 Lutego 2014 koledzy prosze o porade czy kompletny tur z adaptacją zdjety z ciagnika MF 3080 bendzie pasował bez zadnych przerubek do modelu 6260?raczej nie , tao zależy od modelu tura . główne mocowanie może biec od skrzyni do tyłu lub od przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek 0 Napisano 23 Lutego 2014 poszukuje opini o mf 5600 .. był u mnie dealer od korbanka i namawiał na własnie ten ciagnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990 0 Napisano 4 Marca 2014 Witam mam problem ze sprzegłem, gdy puszczam sprzegło to ciągnik bardzo słabo ciągnie czy sprzegło mogło sie zetrzeć do tego stopnia czy też może jest to wina docisku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek1983 0 Napisano 4 Marca 2014 http://www.ppr.pl/forum/viewtopic.php?t=43334&start=0&postdays=0&postorder=desc&highlight= Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek1983 0 Napisano 4 Marca 2014 pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek1983 0 Napisano 4 Marca 2014 Gdzie dopasuje mi ktoś tuleje do podwieszenia przedniego mostu w mf 698.?? Most jest nietypowy bo wzmocniony?? nie kupi się ich w oryginale.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek1983 0 Napisano 4 Marca 2014 gdzie dorobić tuleje do przednij.w.ego mostu mf 698. jest nietypowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990 0 Napisano 5 Marca 2014 Krzysiek1983 każdy dobry tokarz ci dorobi taką tuleję ja nie dawno robiłem przy swoim i nie było problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 6 Marca 2014 Zolwik kiedys u mnie gdy naprzyklad Mana chciałem wyciągnąc poprostu kola ni kręciły sie ,napewno objawy i wczesniej byly jakieś mniej widoczne. to była TARCZA sprzęgłowa do kitu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990 0 Napisano 6 Marca 2014 Dzięki kris za informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach