Chochlik23 0 Napisano 29 Września 2007 Nie masz racji BoSS widze ze na temat fendtow wiesz malo ciekawe czy orientujesz sie ile wytrzymuja silniki fendta jakie maja sprzegla itd. mocniejszego silnika niema jak w fendtcie czyli MWM- MAN osobiscie mam fendta i inne mialem MTZ-a pracowalem tez na 2 innych nowych i powiem wiecej nowsze MTZ-ty sa bardziej awaryjne niz te stare wiec kolego nawet nie porownuj MTZ do fendta bo 20 letni fendt wiecej wytrzyma niz nowka MTZ lipne ciagniki i czym tu sie zachwycac ja dalem 40tys. za 311 lsa w 2005 roku rocznik 85 tak dla przykladu zdejmalem pokrywe skrzyni zeby zdiac blokade 6 biegu skrzynia wygladala jak nowa mimo ze jest to 85rocznik na temat skrzyn w MTZ-cie nie mam ochoty sie udzielac W wiekszości ciągników (mtz nie widziałem) po zdjęciu dekla skrzynia wygląda jak nówka tylko niewiadmo dlaczego jakiś walek sie ukręci czy kosz satelit rozsypie, lub jakiś wodzic wyskoczy. Kolega kupił mf 3080 (w 6 garach) chwali sobie mocny mało pali, chociaż twierdzi ze dużo delikatnieszy od starych ursusów, ale jakeś kamienie czy coś takiego w skrzyni mu walneły, zamówił na necie i za 2 dni kurier przywiózł, ale za 2 malutkie kawałeczki metalu zapłacił prawie 800 pln Co sądzicie o starszych mf ach seri 690? i landini i jak tu poznac fktyczny przebieg ciagnika?i Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 29 Września 2007 Chochlik23 ja pisalem o fendtcie a nie MF-ie seria 30 faktycznie maja awaryjne skrzynie biegow no i czesci nie sa tanie wiadomo najdrozsze (Korbanki) ale da sie kupic czesci taniej w innych sklepach roznice cenowe sa bardzo duze (kolosalne) seri 690 nieznam zabardzo jaka ma moc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoSS 0 Napisano 29 Września 2007 mardens nie zachwycam się mtz bo faktycznie nie ma czym tylko nie rozumiem twojego zachwytu na temat 20 letnmiego fendta silnik mwm ma tak samo renault (osprzęt silnika inny) a sprzęgło turbomatik to nie wszystko, równie dobrze można zachwycać się 30 letnim ciągnikiem deutz (nie mylić z deutz fahr). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 29 Września 2007 Chochlik23 ja pisalem o fendtcie a nie MF-ie seria 30 faktycznie maja awaryjne skrzynie biegow no i czesci nie sa tanie wiadomo najdrozsze (Korbanki) ale da sie kupic czesci taniej w innych sklepach roznice cenowe sa bardzo duze (kolosalne) seri 690 nieznam zabardzo jaka ma moc mf 690 ma około 80 - 90 km (różnie podają) silnik podobny jak w 5714 a skrzynia 12/4 czyli chyba coś takiego jak teraz będą montowaw w nowych ursusach . Co do fenda okrutnie drogie są i duze przebiegi mają w ogłoszeniach, renaut są przynajmniej tańsze, wie ktoś może jak z dostępnością cześci do fenda jest, czy w lublinie da się dokupic części no i na jakim poziome kształtują się ceny? ( może jakies przyklady - zestaw naprawczy silnika lub końcówka wtryskiwacza itp?) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoSS 0 Napisano 29 Września 2007 http://www.allegro.pl/item248467805_silniki_mwm_fendt_renault.html ten sam sprzedawca miał może miesiąc temu ogłoszony taki zestaw do deutza za 390zł . zastaw naprawczy na podanej przezemnie aukcji do fendt 650 zł czyli do deutza kosztuje 60%ceny fendta spora rużnica nie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 29 Września 2007 Powiem tak do fendta sa najdrozsze czesci do silnika ale zato silniki te wytrzymuja nawet do 30 000 MTG i to nie sa bajki tylko prawda nie zachwycam sie 20 letnim fendtem tylko pisze bo moze ktos by chcial znac opinnie na temat tych ciagnikow a ja akurat go uzytkuje rownie dobrze mogl bym zachwalac MF-y bo tez posiadam ale fendt mojm zdaniem jest lepszy no i oszczedniejszy w paliwie oszczedne tez sa deutz BoSS piszesz zestaw naprawczy do fendta 650 zl. moim zdaniem to i tak tanio zanim kupilem fendta zorientowalem sie jakie sa ceny czesci w Korbankach powiedzieli tak tuleja 1000 zl, tlok 900 zl pierscienie 600 zl na jedna dziure oczywiscie w innych sklepach ceny bardzo duzo nizsze zecz jasna pisze o oryginalnych czesciach z czesciami nie ma zadnych problemow nawet w Lublinie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke16 0 Napisano 30 Września 2007 Właśnie zgadzam się z mardensem.... Który ciągnik tyle wytrzyma??? A częście dlatego są takie drogie ponieważ są bardzo wytrzymałe i rzadko się je wymienia... I chętnie kupiłbym fendta no ale roczniki siedemdziesiąte mnie odstraszają i dlatego chyba wybiore renault.... Jeszcze myślę nad case ale sam nie wiem..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 30 Września 2007 Wlasnie Luke16 dlatego sa drogie bo czesci maja bardzo mocne i wytrzymale renault no sporo tansze jak bys mogl dowiedz sie ile czesci kosztuja bo to wazne moim zdaniem silniki maja fendta tylko podzespoly inne tak jak slusznie napisal BoSS i jeszcze jedo za 40 tys w twoich stronach fendt to 70-te lata mozesz podac ceny orientacyjne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waluś 0 Napisano 30 Września 2007 Właśnie chłopaki zorientujcie się jak się kształtują cenny do używanych Renuwek ale nie tylko do silnika ale przede wszystkim do pozostałych podzespołów tego ciągnika, jaka jest ich dostępność na polskim rynku...? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 1 Października 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B16444 co o tym sądzicie? no i części dokupie w ursussie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 2 Października 2007 A kto ci powiedzial ze czesci dokupisz w ursusie przeciez to nie jest polski MF Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 2 Października 2007 Ale na licencji z tych modeli są 4514 - 5714 , skrzynia jest 12/4 a teraz taka jest w opcji, a tylny most pompy chydrauliczne sprzęgło silnik to wszytsko z ursusa ma pasowac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 2 Października 2007 No niechce mi sie wierzyc ze wszystko ma pasowac ale jak kupisz to sie przekonasz na wlasnej skorze ktos ci bajek naopowiadal Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 2 Października 2007 No niechce mi sie wierzyc ze wszystko ma pasowac ale jak kupisz to sie przekonasz na wlasnej skorze ktos ci bajek naopowiadal Wszystko może i nie, ale przecież na licencji mf 275 jest 4514 a na licencji mf 590 5714 więc 3/4 a może i więcej elementów będzie pasowac, jak byś mardens obejrzał na żywo mf 590 i ursusa 5714 to byś zobaczył że tylny most skrzynia i inne podzespoły wyglądają tak samo, pomyliło ci się z serią 30xx tam już jest zupełnie inna i do tego podobno wadliwa skrzynia ale i do tych więskzych pasują tanie filtry taki jak do ursusów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 2 Października 2007 Masz racje na zywo tych modeli nie ogladalem filtry napewno da sie dobrac w sklepach chodzi mi o czesci silnika , skrzyni i tak dalej z tym mozesz miec problem w ursusie ale czesci mozna zamawiac przez telefon w innych sklepach i przysla ci na drugi dzien kurierem wiec z czesciami niema zadnego problemu ten na zdieciu ma taka samo maske jak moj tylko moj jest inny model starszy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 2 Października 2007 Ta już kumplowi przywieźli za 2 dni kamienie jakieś tam do skrzyni kurierem za 700 pln , to jest starszy model i myśle ze w skrzyni dużo elementów dało by się dobrac od ursusów ale jak wiadomo w naszym kraju szybciej może byc sprowadzic orginalny od mf-a jak znaleźc od ursusa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 2 Października 2007 BoSS co do tych czesci na allegro to shittt jakich malo. Fakt sa do deutza u goscia jeszcze tansze ale to bubel made in china. Zestaw Mahle do silnika Deutza kosztuje ok 1000 zl a oryg. Deutz (z firmowym znaczkiem) to jeszcze wiecej.Chochik23 co do tego M-F 698T co zapodales to fajne ciagniki ale darujcie sobie ciagniki przywozone a Anglii-sa tansze ale tak dojechane ze masakra, u nas je tylko prysna lakierem i w ludzi a pozniej rolnicy sie mecza. Ten na zdjeciu juz na pierwszy rzut oka opony wszystkie do wymiany i przedni naped do remontu (wszystkie lozyska-spojrz jak kola patrza no na pewno sworzen i te pierdoly) czyli 7-8 tys zanim w pole wyjedziesz. Duzo czesci dopasujesz do niego od Ursusa ale sie nie ludz az tak bo u nas troszke jest zmian w tych ciagnikach szczegolnie jezeli chodzi o rozmiary lozysk, srub-w M-F masz wszystko w calach. No i jeszcze jedna sprawa-jakosc polskich czesci a oryginalnych suptelna roznica.... Kupujac taki ciagnik remonty beda zawsze drozsze ale za to duuuzo dluzej taki ciagniczek bedzie pracowal o ile wczesniej troszke choc o niego ktos dbal bo jezeli nie (a takie sa wlasnie z anglii) to skarbonka bez dna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 2 Października 2007 To skąd sprowadzany najlepiej kupic? W okolicy jest kilka z holandii to ludzie chwalą. Mikruss jesli chodzi o mf z ursusa to też jest dużo w calach i gwinty calowe, tylko najbardziej boije sie trafic wyjechany egzemplaż, bo tak jak pisałeś to skarbonka bez dna, znam mf-y 255 co mają ponad 20 tyś mtg i właściciele twierdzą że puki chodził to chodził remont silnika normalka ale jak się posypało tak właściwie wszystkie podzespoły Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 2 Października 2007 Chochlik23 poszlo na PM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoSS 0 Napisano 2 Października 2007 mikrus chodziło mi o relacje cenowe dlatego wziąłem z allegro bo tam najłatwiej i najszybcije można sprawdzić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 2 Października 2007 Jak chcecie znalezc ciagnik to allegro tez ale najwiecej to telegazeta (troche zmudne szukanie) lub www.autogielda.com.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 2 Października 2007 Jak chcecie znalezc ciagnik to allegro tez ale najwiecej to telegazeta (troche zmudne szukanie) lub www.autogielda.com.plJaki problem jak masz internet PROSZĘ http://www.tvp.pl/tg/ogloszenia/auto/home.htm Co do maszyn z Anglii to słyszałem że problemem często jest korozja - wilgotny klimat nadmorski się kłania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 2 Października 2007 To ze pordzewiale to sa wszedzie. Chodzi o to ze anglicy w ogole o ciagniki nie dbaja, maja dobre doplaty na nowy sprzet (nawet francuzi takich nie maja) wiec jada tak dlugo jak tylko moga, nie zmieniaja oli. Zreszta porownajcie sobie chociarz wizualnie ciagniki z Francji, holandii (tam tez jest wilgotno) a z Anglii. Widzxialem juz troche takich ciagnikow i zawsze bylem przekonany ze "zabojady" nie dbaja o sprzet ale teraz widze jak jest juz trzeci ciagnik w domu z francji to nie ma tragedii bo widac ze jak cos sie zepsuje to jest naprawione, a ze stoja na dworze ro trudno. A z Anglii to wygladają no nie wiem jak to napisac-nie da sie okreslic...o mam-dbają tak jak dawniej u nas w PGR-ach (czasami byly wyjątki). Zreszta nasi handlarze to szpece od wszystkiego wiec nawet ciagniki potrafią tak podpicowac zeby aby za brame wyjechal.Ciagnik trzeba wyprobowac u delikwenta w polu lub jezeli jest taka mozliwosc to zabrac na kilka dni na probe, a wiezcie mi ze sa tacy handlarze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chochlik23 0 Napisano 3 Października 2007 Coś o zetorach czy 7245 - 7745 lepiej kupic sprowadzany czy krajowy ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 3 Października 2007 Najlepiej to krajowe bo przywozone zetory to czasami smieci ale czasami jest ladna sztuka. Przyprowadzane z zachodu sa czesto z kabina mniejsza (cos podobnego do tej z zetora 8145)-taka dziwna, maja krotkie blotniki z tyłu lub w ogóle, z przodu tez czesto nie mają no i malo popularny rozmiar opon z tyl (u nas oczywiscie)-16.9/30 a "krajowe" maja 16.9/28 (7245) lub 16.9/38 (7745) no i maja szeroką kabinę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach