sylipp 0 Napisano 28 Lutego 2010 Samo niedokręcenie przewodów to nie, ale jak ciekną to na pewno ktoś przy nich coś kombinował i być może są źle ustawione. Na wtrysku powinno być wybite ciśnienie otwarcia więc może warto je wykręcić podrzucić do jakiegoś fachowca. Koszt niewielki, a silnik powinien lepiej chodzić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon116161 0 Napisano 28 Lutego 2010 Przy paru bylo kręcone bo mowil mi ten od ktorego kupilem i mowił ze moga byc nie dokrecone... a ty nie wiesz jak z tym piatym biegiem ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 28 Lutego 2010 ja w wakacje przeprowadziłem operacje odblokowania 5 biegu w Renówce Cergos 350 i nie jest to skomplikowane. jednak nie obejdzie się bez zdjęcia kabiny. Trzeba zdjąć pokrywę skrzyni biegów. następnie zaznaczyć położenie wodzika reduktora na wałku (żeby potem ustawić dobrze działanie reduktora) następnie trzeba odkręcić 2 śruby i wybić dwa kolki rozporowe. i tak mamy uwolniona listwę która trzeba cofnąć do tylu żeby wyszła o ostatniej przegrody skrzyni. teraz trzeba odkręcić korek z lewej strony skrzyni i powinien wysunąć sie bolec długości ok 10cm. po złożeniu skrzyni mamy do dyspozycji także 5 bieg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon116161 0 Napisano 28 Lutego 2010 A nie wiesz czy w mojej 145.14 tak samo to się robi?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 1 Marca 2010 No właśnie nie rozblokowywałem jeszcze skrzyni, ale podejrzewam, że podobnie. Najlepiej byłoby mieć schemat skrzyni biegów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon116161 0 Napisano 3 Marca 2010 a nie mogl bys zalatwic ten schemat i zeby to w tym roku 87 i modelu 145.14 jest mozlie na bank?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 3 Marca 2010 Może ma ktoś doświadczenie co wlać do zwykłej skrzyni w renówce (nie przełączanej pod obciążeniem)? Agrol, jakiś olej klasy STOU, UTTO, czy np Fuchsa Titana 1030 ? Tak, żeby nie był ani za gęsty, ani za rzadki, a skrzynia przecież nie jest nowa więc to trzeba też brać pod uwagę. Wielu użytkowników renówek ma zapewne taki dylemat. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł0128 0 Napisano 3 Marca 2010 Ja powiem tak co sklep to co innego polecają, mam obecnie zalany agrol u i jest narazie w porządku, ale w tym samym sklepie pewnego razu stoje w kolejce i sklepowy mówi że tylko Fuchsa do tych ciągników jest najlepszy.Ja narazie na agrolu od 2 lat śmigam i nie zmieniam jest ok a ze względu że ciągle jakieś nowe wycieki się pojawiają,a to syger z tyłu na podnośniku a to pompa padła a to wielu miejscach na łączeniu nie raz cieknie i suma sumaru to dolałem w rok ze 20 l. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 4 Marca 2010 Producentów olejów jest wielu i nie tylko Fuchs robi dobre oleje. Ja raczej pytałem o klasę lepkości oraz jakości oleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcink46 0 Napisano 5 Marca 2010 Mam pytanie odnośnie Reni 120.14 rocznik 1989, silnik MWM D226-6 - zmieniłem ostatnio wtryski bo stare lały, wybór padł na THM bo takie mieli, "znawca" ustawił mi je na tzw. 170, choć poprzednie chodziły chyba na 225 ....jak z tym powinno być?? Silnik troszkę wolniej się rozpędza na trasie, ale mniej pali.- Inna sprawa, olej do skrzyni, do tej pory dolewałem Agrolu, ale chyba czas zmienić na inny bo są przecieki ...tylko na jaki?? Pozdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon116161 0 Napisano 6 Marca 2010 Czy ktos mi pomoze z tym 5 biegiem w renowce 145.14 87r. ??jakies dane na ten tematz góry Dziękuję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon116161 0 Napisano 8 Marca 2010 jaka ma moc km i w litrach Renault 145.14 TX 87r. prosze zwrocic uwage na symbol od TX nie odejmuje sie koni i ile waży bez obciążnikow z przodu ??potrzebuje danych do rejestracji pomozcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 8 Marca 2010 Może TU coś znajdziesz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1980r2@wp.pl 0 Napisano 8 Marca 2010 KOLEGO ILE DAŁEŚ ZA TE KOŃCÓWKI DO RENI.KUPIŁEM RENIE 106-56 6-CYLINDROWY, SILNIK D226 B-6 I TEŻ MUSZE KUPIĆ KOŃCÓWKI NIE WIEM JAKIE I NIE WIEM GDZIE Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcink46 0 Napisano 9 Marca 2010 Końcówka wtrysku THM w cenie 46 zł/sztuka ...ja brałem w ROL-MECH Fajsławice bo mam blisko, innych nie mieli. Można pytać o końcówki Boscha u Korbanków na trasie Piaski-Lublin ale znając życie to tam cholernie drogo(: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 11 Marca 2010 a masz moze numer do fajslawic?? calkiem niedaleko ode mnie mają wszystkie czesci na stanie do renaulta? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcink46 0 Napisano 12 Marca 2010 Mają nawet własną stronę: http://www.rolmechspj.pl/Do renówek raczej nie mają nic, chyba że trafi się coś akurat pochodnego z innych marek ....możesz próbować np. filtry, itp. Są dystrybutorem THM więc akurat końcówek im nie zabraknie:) Pełen lub większy asortyment to chyba tylko u Korbanków ...Class przejął Renault-a ....mają tam nawet oryginalne żaróweczki oświetlenia wskaźników z oprawkami w cenie ...17 zł/szt (: ale oryginał to oryginał. Pozdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel_21_8 0 Napisano 27 Marca 2010 witam. jak powinna być ustawiona skrzynia żebym mógł holować renówke 110,54?z góry dzięki.pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 30 Marca 2010 tam wszystko widac... na drązku biegow glownych jest luz i tak ma byc ustawiona wajcha, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr@s 0 Napisano 2 Kwietnia 2010 witam mam pytanie co możecie mi powiedzieć na temat ciagnika renault temis z650 z 2001 roku!! jak ten ciagnik sie sprawdza w pracach polowych?? duzo pali i najważniejsze czy jest awaryjny!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciej914 0 Napisano 2 Kwietnia 2010 witam, mam pytanie gdzie w renault 951-4 znajduje się miarka poziomu oleju w skrzyni biegów ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 5 Kwietnia 2010 sąsiad kupił renię 75-14 i cieknie mu olej z prawej zwrotnicy olej ,ma może ktoś schemat lub jakieś rady jak się to rozbiera ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adig 0 Napisano 5 Kwietnia 2010 trzeba wyciągnąć pułoś a zeby to zrobic trzeba dobrac sie do dyferencjału i sciągnoc zabezpieczenie Może byc ciezko wyjąc półośkę ale musi wyjść! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 6 Kwietnia 2010 ale nie cieknie z pochwy mostu tylko z zwrotnicy , i chodzi mi oto czy trzeba wyjąć te dwa małe sworznie czy rozbierać od strony tego dekla zwolnicy ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnaas103.54 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 ,, witam.jak powinna być ustawiona skrzynia żebym mógł holować renówke 110,54?z góry dzięki.pozdrawiam." Moim zdaniem powinieneś ustawić dźwignię na której jest narysowane 1 i 2 na luz . Na tej dźwigni pomiędzy 1 i 2 powinien być narysowany traktor z liną u przodu . Przynajmniej w mojej 103-54 tak jest . pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach