bialy2005 0 Napisano 20 Marca 2007 dokłądnie w koriarkach da sie to zrobic jak dobrze pamietam to całe zawieszenie sie przekreca Mój kolega tam miał jak kupił nowego samasza do nowego zetora 11441 i serwis przyjezdzał przekładke robic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 21 Marca 2007 ktos wie ile pali taka renowka 120 km??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 21 Marca 2007 panowie jeszcze jedno pytanko;ile oleju idzie do silnika i skrzyni takiej 120 km renaulta, i jaki olej jest najlepszy lub jaki polecacie wlewac. ciekawi mnie rowniez jak czesto trzeba wymieniac taki olej?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej.lud 0 Napisano 23 Marca 2007 Jeśli chodzi o spalanie to jest dość umiarkowane ale jest to chyba związane z rodzajem pompu wtryskowej. Ja mam model 1181-4 jest to stara renówka ma około 120km ,do silnika wchodzi jakieś 12-13 litró oleju (stosuje TURDUS nie wiem jak w młodszych). Miałem wcześnie forszaja i renówka wydaje się oszczędniejsza ale to jest chyba związane z większą mocą i oczywiście z większa wydajnością. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 23 Marca 2007 kolego a do skrzyni jaki lejesz??ale pewnie mniej spali taka renowka od zetor?tak sie zastanawiam co kupic renaulta czy zetor...na razie sie wstzymuje ale bede musial wkoncu kupic...mam jeszcze jedno pytanie skoro uzytkujesz taki ciagnik to na pewno sie orientujesz jak z czesciami do skrzyni.mozesz sie cos w tej kwestia wypowiedziec.dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej.lud 0 Napisano 23 Marca 2007 Jeśli chodzi o skrzynie biegów to jeszcze nie wymagała obsługi a swoje lata ma (prawdopodobnie musiała przejść jakiś gruntowny remont) . Problem mam z dzielnikiem oleju w hydraulice (dzieli olej na dwa rozdzielacze) cho nie wiem czy czasem to nie wina pompy oleju a to wydatek będzie sięgać 1,5-2 tyś.zł lecz to kwestia sprawdzenia . Co do rodzaju oleju w skrzyni biegów to na bank że hydrauliczno-przekładniowy jaki to nie wiem gdyż jest to ciągnik sprowadzony to nikt nie wie co jest w środku .Skrzynia jest zwykła synchronizowana bez żadnych bajerów(rocznik 78 ). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thades 0 Napisano 26 Marca 2007 Witam wszystkich użytkowników Renault!!!! Przymierzam się do zakupu ciągnika ok. 70-80 KM w cenie ok. 30 tyś. zł, do niedużego gospodarstwa ok. 15 ha w tym część ziem cieżkich gliniastych.Znajomy handlarz złomu z zachodu pleca mi właśnie Renault,silniki Fendta ponoć bardzo żywotny, w dobrych rękach do 20tyś mtg bez remontu ? U nas takich maszyn nie widać ostatnio właśnie kilka sprowadzono.Proszę o radę jaki model brać pod uwagę ,z tego co zobaczyłem na http://www.konedata.net/Traktorit/renault.htm to jest ich trochę faktycznie montowne są w nich silniki Fendta ,nie wiem jak skrzynie i pozostałe sprawy, cz napęd na przód jest mi potrzebny.Z góry dziękuję za rzetelne informacje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej.lud 0 Napisano 26 Marca 2007 Do Thades: Silniki w renówkach nie jest taki sam jak w fendach lecz z tej samej fabryki i tego samego typu.Różnią się pompą wtryskową ( w renówkach jest rotacyjna ) i minimalnie pojemnością. Co do0 skrzyni biegów to sam nie mam pojęcia jakiego jest producenta lecz podejrzewam że ZF lub innego niemieckiego producenta. Mam nadzieje że inni użytkownicy tego ciągnika w tym ci pomogą. Co do przedniego napędu to omijaj ciągniki bez niego !!!!!!!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thades 0 Napisano 27 Marca 2007 Do andrzej.lud! Dzięki za info odnośnie silnika i reszty do Re. sam już wiem odnośnie pompy wtryskowej, dzisiaj oglądałem jednego Renault 651S 1987 r. 65KM bez napędu skrzynia 12/12 nie wiem czy synchro. jeżdziłem nim troszkę po placu jakoś nie odczułem że zsnchro. coś grzebane było przy dekle w skrzyni i korpusie podnośnika w silikonie, a tak pozatym to gośc o połowie rzeczy nie miał pojecia i do czego służy poszczególne dzwignie , sam doszedłem w kilka minut za to cenił 23 tysiaki , kabina trochę potargana i brak tylnej ramy z szybą i malej na dole, silnik pracował dobrze.Jak popatrzeć na ceny innych ciągników w ogłoszeniach np . Zetory ,MF, cz nasze Ursusy to cena nawet rozsądna abym tylko nie wdepnął w jakoś minęęęę?Trzeba jeszcze trochę poszperać i cierpliwie czekać, co przedniego napędu to się z tobą zgadzam ,tylko cena to wzrasta do ok, 35-40 tyś.Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej.lud 0 Napisano 30 Marca 2007 Do Thades: Dobrze zrobiłeś że zrezygnowałeś z kupna tej renówki jeżeli była grzebana to lepiej odpuścić.ą co do skrzyni biegów to raczej powinna być synchro. Co do cen to podam ci ceny przykładowe z mojego regionu (kuj-pom) z dzisiejszych ANONSÓW : 65-32 92r 24500 , 90km 4x4 83r 24700 , 145 14TX 85r 29500 , 14514 87r 36000 , 11314 83r 26000 . Ta więc ceny nie są takie straszne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thades 0 Napisano 10 Kwietnia 2007 Do andrzej lud.? Nawiazując do poprzedniego postu, dzisiaj oglądałem Re 6812Rs coś koło 1988 roku bez przedniego napędu z przebiegiem chyba oryginał 11tys mtg.niestety już został sprzedany za 27 tys. ale jeszcze stał u hanadlarza w garażu,przyjrzałem mu się dokładnie nawet trochę pojeżdziłem po placu, rewers mechaniczny wszystko w oryginale slady normalnego użytkowania po za tym wszystko działa jak trzeba trochę żałuje bo coś takiego by mi odpowiadało.Nie wiem czy to dużo jak na wasze strony ale w takim stanie to mi się wydaje że normalnie, jeszcze do 20 tys może przechodzić bez remontu.Przesyłam spóżnione życzenia wielkanocne,jak tam u was z zasiewem wiosennym bo ja jeszcze nie mogłem wejśc w pole z powodu wysokiego stanu wód gruntowych a dwa dni osttnie u nas dobrze lało więc zanosi się że troche znów poczekam.??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimmy 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 witam ja jezdze reno 145-14tz i 110-54 jestem bardzo ale to bardzo zadowolony czołgi do roboty robiłem remont skrzyni prosta jak drut a z cześciami nie ma problemów to mniejsza obskoczy polska szóstke dwa razy jakby były jakies pytania to moge podac telefon zgadamy się ach przestrzegam przed mf wszystkimi miałem to wiem dobre jak nowe ale póżniej to szrot i nie mają tyle koni co podaja pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 witam ja jezdze reno 145-14tz i 110-54 jestem bardzo ale to bardzo zadowolony czołgi do roboty robiłem remont skrzyni prosta jak drut a z cześciami nie ma problemów to mniejsza obskoczy polska szóstke dwa razy jakby były jakies pytania to moge podac telefon zgadamy się ach przestrzegam przed mf wszystkimi miałem to wiem dobre jak nowe ale póżniej to szrot i nie mają tyle koni co podaja pozdrawiamciekawe miałeś wszystkie MF'y a nazwy ciągników którymi jeździsz nie potrafisz napisać pisze tu o założonym nowym temacie przez ciebie, do tego to nie temat o MF,ach i twoja wypowiedz jest nie na miejscu. a i skoro jest taki dobry to czemu robiłeś remont skrzyni??psjest dużo ciągników które jak to napisałeś "obskoczą" twoje renault'y w tym także MF Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimmy 0 Napisano 15 Kwietnia 2007 ha ha ha popracuj przekonasz się a piszę z dowiadczenia nie z książki lub opowieści sasiada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 16 Kwietnia 2007 ha ha ha popracuj przekonasz się a piszę z dowiadczenia nie z książki lub opowieści sasiadajak byś potrafił czytać tekst ze zrozumieniem to wiedział byś że nie zjeb...m renówek tak jak ty MFów. a co do MFa to chociaż ta firma ma jakieś osiągnięcia a reno zostało sprzedane gdyby było takie świetne firma rozwijała by się do dziś. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimmy 0 Napisano 18 Kwietnia 2007 no nie denerwój się nie chciałem zjechać mf ale niestety wiesz co się dzieje w pomie w złotowie aż czerwono szczególnie seria 36....i 30....a tak na marginesie to dlaczego nie kupiłeś mf wiekszego tylko jd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 19 Kwietnia 2007 no nie denerwój się nie chciałem zjechać mf ale niestety wiesz co się dzieje w pomie w złotowie aż czerwono szczególnie seria 36....i 30....a tak na marginesie to dlaczego nie kupiłeś mf wiekszego tylko jdjuż zamiast mf chciałem kupić jd ale wtedy była kolosalna różnica cenowa i padło na korbanka. a teraz cena była podobna a do tego i tak dostałem 65% ceny spowrotem wkońcu padło na JDjeśli można wiedzieć skąd jestś?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 19 Kwietnia 2007 do jimmy siemka.sluchaj podaj jakis namiar na siebie jak mozesz potrzebuje troche informacji od kogos kto posiada taki ciagnik od uzytkownia po prostu.jakies gg albo fona?pozdrowka.czekam na odpowiedz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimmy 0 Napisano 20 Kwietnia 2007 witam telefon 502543266 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej.lud 0 Napisano 8 Maja 2007 Witam wszystkich użytkowników ciągników reno .Miał bym prośbę odnośnie informacji na temat wałka WOM . Podobno są dwie prędkości a ja ni diabła nie wiem gdzie sie je przestawia. Bym był wdzięczny gdyby ktoś mi pomógł. Mam ciągnik ze skrzynią 12+12 z dzwigniami między nogami. Z góry dziękuje za poradę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejbuki 0 Napisano 10 Maja 2007 Cześć ja mam reno 951-4 _95 KM. Przy mojej renuwce terz są dwie prędkości wałka + zalerzna od jazdy. Wszystkie przełorzenia zmienia się jedną dzwignią ktura jest w podłodze po lewej stronie.Jest ona osadzona w otworze wzdłużnym, który jest podzielony na trzy części dwoma bolcami.W środku są dwie pozycje _ luz i 540 o/m ,żeby zmienić na 1000 o/m ,trzeba dzwignię pociągnąć do siebie i przesunąć do przodu lub tyłu,dokładnie nie pamiętam, tak samo jest z prędkością zalerzną od jazdy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej.lud 0 Napisano 11 Maja 2007 Do andrzejbuki: Dzięki za informację zgadza się sprawdziłem 1000obr jest do tyłu zależnych jeszcze nie sprawdzałem ale pewnie będzie jak piszesz . Mam do ciebie jeszcze jedno pytanie gdzie zaopatrujesz sie w jakieś części . Ja też jestem z kuj-pom a najbliższy sklep znam w Starozrebach jak masz inny namiar to byłbym wdzięczny . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejbuki 0 Napisano 11 Maja 2007 Niedługo będę musiał go połowić, bo w pługu jak ma ciężko to słychać jak coś hałasuje w okolicy sprzęgła. Podejżewam że to jakieś łożysko hrobocze,pewnie w kole zamachowym .Co dotych części to jeszcze nic nie naprawiałem ale pytałem się w paru sklepach i powiedzieli że jak im dam numer silnika,skrzyni i model ciągnika to postarają sie o części z naciskiem na postarają!!!!!!! Z tego co muwili sprzedawcy to durzo części pasuje od innych ciągników zwłaszcza MF np. sprzęgło. Ja sam założyłem świece żarową od MF i czujnik ciśnienia oleju od C-360____ kąbinować trzeba$$$$$$$ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejbuki 0 Napisano 11 Maja 2007 Teraz ja mam pytanko. niewiem do czego służy dzwignia pod kierownicą po lewej stronie, niby to jakieś pół-sprzęgło, bo się z nim łączy. Podejżewam że ma coś wspulnego z wałkiem przekażnika mocy ale głowy nie nadstawie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej.lud 0 Napisano 12 Maja 2007 Dzwignia z lewej strony pod kierownicą jest od wyspszęglania wom bardzo przydatne. Ja w swojej reni wymieniałem uszczelkę pod głowicą mam jeszcze do wymiany końcówki wtrysku ale prawdopodobnie będą pasować od 360 3p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach