timasz 0 Napisano 22 Listopada 2007 ostatnio pojawai sie sporo ciagników z USA JD i CASE z małymi przebiegami, młode roczniki i sa dosc tanie. Rozmawiałem z jednym z importerów to mówił ze powód to kryzys w rolnictwie w USA. PAtrzyłem na wyszukiwarce używanych ciagników w USA to bardzo dużo jest młodych JD może i mówił prawde Tam ciagniki do 100 sa mało obciażane to one w polu ciezkich robót nie robia tylko sa to ciagniki pomocnicze (wszechstronne) bardzo czesto z ładowaczami. Do ciezkiej pracy to maja serie 8 i 9 czasami 7 z JD podaj jakies namiary na strone z tymi ciagnikami z usa albo do importera Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 22 Listopada 2007 tu na ppr sie ogłaszał "amadsfj" czy jakos tak a adres do wyszukiwarki to www.ironsearch.com Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anusiak 0 Napisano 24 Listopada 2007 Czy jesy gdzieś w okolicach wrocławia serwis i sklep z częściami do case. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 5 Grudnia 2007 Chciałbym się dowiedzieć czy ma ktoś Case MX 150??? i jak mu się sprawuje???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferguson 0 Napisano 9 Grudnia 2007 Witam!!! Posiadam CASE 1056XL z 92roku. No i mam pewnien problem a mianowicie pieprzy mi sie przedni napęd. Tzn, raz jest raz nie ma, czasami przez godzine jest a potem co chwile sie włancza i wyłancza... Przód włanczam na guzik, jak działa to kontrolka pali sie na zielono a jak sie wyłonczy to kontrolka gaśnie. Np jak mi sie wyłonczy to jak stane, zmiejsze obroty i poczekam chwile to sie spowtrotem załaczy ale i tak po chwili sie rozłączy... znajdz elektrozawor od przedniego napedu podlacz prad przez zarowke z akumulatora podjedz pod drzewo jak podajesz i zdejmujesz napiecie musi sie wlaczac i wylaczac bez dodoawania gazu jak nie masz przeciek wewn w hydraulice i to twoj problemjak jest to przeciek to lepiej to zrob bo mozesz sie czasem zdziwicpozdro Czy ktoś wie co to może byc? Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawaim... A to nie ma czasami tak byc?Bo w 5150 naped sie zalancza jak jest potrzeba. Ciagnik jak poczuje ze sie slizga zalancza naped. Oczywiscie pierw wlancza sie przyciskiem ale on sam reaguje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kombajnistka 0 Napisano 9 Grudnia 2007 Ja mam CASE IHC 1055 rok 86Nie narzekam na niego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycerzgd 0 Napisano 9 Grudnia 2007 do case wszystkie części prowadzi firma interhhandler pod nr 0 801 11 30 20kupisz wszystko i przyślą ci dhl-em do domu z fakturą. ja zawsze od nich biore części Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaroon 0 Napisano 29 Stycznia 2008 Witam przeczytałem ten temat ale nie znalazłem opisu ciągnika international 844S ma ktoś może taki to jak się spisuj? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzik 0 Napisano 29 Stycznia 2008 witampanowie prosze o opinie na temat 5150. tylko takie rzeczowe a nie w stylu ja gdzies słyszałem.....ps. ciagniki wyjatkowo tanie w cenie chodzi mi o uzywke z 96-98r czy to wina sprzętu czy małego zainteresowania .?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anusiak 0 Napisano 29 Stycznia 2008 witam Też poszukuje 5150.Dzwoniłem do serwisu case (firma interhadler) aby się dowiedzieć czy jest możliwość zweryfikowanie czy licznik jest cofnięty.W odpowiedzi usłyszałem że jet mozliwość cofania liczników ale nie możla tego sprawdzić. Aby to potwierdzić zadzwiniłem jeszcze do czterech oddziałów tej firmy- powiedzieli to samo.Co do silnika wszyscy byli zgodni - jest nie do zajechania. Oczywiście jeżeli oleje są wymieniane i nie przeciążany. Można zrobić około 15-20 tys MTH.Jakby nie patrzeć B6T-590 cummis, ten sam silnik był jeszcze montowany w seri MX100-170. Co do skrzyni zdania były podzielone jeden powiedział że remont co 5tys mth.Inni mówili że jeżeli oleje wymieniane i nie przepalone sprzęgła to można zrobić dużo więcej, zależy jak był eksplatowany, ale nikt nie chciał powiedzieć ile taka skrzynia wytrzyma bez remontu. Olej do skrzyni w serwisie kosztyje 1200zł 80 litrów i wymienia się co 1000 mth. I jeszcze jedno prawie wszyscy cofają liczniki. Musisz dokładnie patrzeć na stan techniczny. Jakby co to mój nr gg to 1699349 (cały czas jestem niewidoczny) pozdrawiam Anusiak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin82 0 Napisano 29 Stycznia 2008 a nie lepiej kupić olej o takich samych parametrach poza serwisem? troszku pracowałem na 5150 o ile dobrze pamietam miał coś koło 6-7 tyś mtg wydmuchaną uszczelkę, jakąś usterke w skrzyni i znajomemu kiedyś w pracy poprostu zgasł - nawaliło coś z elektyryki ale szybko się z tym uporali. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 29 Stycznia 2008 Kolega niedawno kupił 5140 i właśnie jast w trakcie kapitalki silnika, również jest cos ze sprzegłem bo rewers nie załańcza sie łagodnie tylko łapie odrazu.Ostatnio jakos sporo tych ciagników pojawia sie w sprzedarzy i to nawet z rozsądnymi cenami tylko trzeba uważać zeby nie było to coś w stylu MFa serii30xx Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anusiak 0 Napisano 29 Stycznia 2008 A czy te 6-7 tys było udokumętowane?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anusiak 0 Napisano 29 Stycznia 2008 P.S. nie dajcie się nabrać http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B31119 Gość naciąga na zaliczkę,.W rozmowie telefonicznej gość mi powiedział że ciągnik stoi w angli, a tak naprawde to zdięcia sa z mobile.de a zaliczki chciał 3000 złto i tak lepiej bo inny chciał 12000 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Irzyk 0 Napisano 31 Stycznia 2008 Ja nie pobieram zaliczki a ściągam tez ....jak sie nie spodoba w kraju to można nie kupować i z tym case-em co za 54 tys to niemożliwe.....pozdrawiam chcących kupić ciągnik z anglii Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaroon 0 Napisano 31 Stycznia 2008 wie ktoś może jak zamontować sprężarkę w ciągniku nternational 844s z 76r?kupiłem bez ukł pneumatycznego a przyczepy trzeba jakoś zatrzymać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anusiak 0 Napisano 2 Lutego 2008 Ja nie pobieram zaliczki a ściągam tez ....jak sie nie spodoba w kraju to można nie kupować i z tym case-em co za 54 tys to niemożliwe.....pozdrawiam chcących kupić ciągnik z anglii Ja chce kupić ciągnik, obojętnie z kąd. Podaj jakieś namiary na siebie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczrubwroc 0 Napisano 2 Lutego 2008 Witam. Mam pytanie. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z case mx270? jeżeli tak to proszę o kontakt przez maila lub na forum. Interesują mnie głównie opinie na temat niezawodności tego modelu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Irzyk 0 Napisano 2 Lutego 2008 Do Anusiak . Jak cos to pisz na prywatnie, co cie interesuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaroon 0 Napisano 6 Lutego 2008 witam mam problem wie ktoś może gdzie sprawdza się stan olejuw skrzyni biegów w IHC 844s oraz czy w zwolnicach skrzyni i hydraulice jest jeden olej do hydrauliki dolewam z tyłu ciągnika tak jakby prosto do podnośnika zastanawiam się czy do skrzyni jest osobny wlew i w zwolnicach też jest korek spustowy z góry dziękuję za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolokamil 0 Napisano 15 Lutego 2008 witam posiadam ciągnik ihc 844s i w tym traktoze w skrzyni i w tylnim moscie jest olej przekładniowy nie chydrauliczny. hydrauliczny dolewa sie z tylu tak jak piszesz. wlew do skrzyni jest pod siedzeniem taka wysoka śryba z przodu siedzenia jak sie siedzi to pomiedzy kolanami. skrzynia i tylny most jest połączona razem i leje sie tam olej przekładniowy. postaw traktor na równej powieżchni i odkręć korki te z tyłu w moście jeden jest z boku na moscie z tylu a drugi z przodu lej olej gurą do tąd aż zacznie sie przelewać tymi korkami ach jest jeszcze jeden korek w skrzyni po lewej stronie napewno go znajdziesz jest on wkręcony w taki dekielek z boku skrzyni on też pokazuje stan oleju. pozdrawiam mam juz taki ciągnik 5 lat jak masz jakieś pytani to pisz smialo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michau 0 Napisano 16 Lutego 2008 witam, od kilku dni posiadam case 5150 i miałbym parę pytań z nim związanych, chętnie porozmawiam z kimś kto będzie mógł się wypowiedzieć na ten temat:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaroon 0 Napisano 17 Lutego 2008 witam posiadam ciągnik ihc 844s i w tym traktoze w skrzyni i w tylnim moscie jest olej przekładniowy nie chydrauliczny. hydrauliczny dolewa sie z tylu tak jak piszesz. wlew do skrzyni jest pod siedzeniem taka wysoka śryba z przodu siedzenia jak sie siedzi to pomiedzy kolanami. skrzynia i tylny most jest połączona razem i leje sie tam olej przekładniowy. postaw traktor na równej powieżchni i odkręć korki te z tyłu w moście jeden jest z boku na moscie z tylu a drugi z przodu lej olej gurą do tąd aż zacznie sie przelewać tymi korkami ach jest jeszcze jeden korek w skrzyni po lewej stronie napewno go znajdziesz jest on wkręcony w taki dekielek z boku skrzyni on też pokazuje stan oleju. pozdrawiam mam juz taki ciągnik 5 lat jak masz jakieś pytani to pisz smialo Dzięki Kolegoja dopiero kupiłem i właśnie chce go dopracować przed sezonem trafił mi się z turem 3 sekcyjnym za 17500 nie za dużo tylko trochę zaniedbany w kabinie silniczek chodzi ładnie ale widzę że olej trochę ubywa ale nie jest źle napisz jak się sprawdza w polu ja tak na próbę założyłem do niego agregat na belce U902 5,4m (sześć bron z wałkami) i dawał rade podnosi dobrze i po orce jesiennej teraz jechałem na 4 polowej taka nie najgorsza prędkość ale trochę ciężko idzie zobaczę może na wiosnę coś pomyślę innego jak nie będzie sobie radził jeszcze chcę go pomalować bo trochę nie za bardzo wygląda napisz skąd jesteś jeśli to nie tajemnica bo u mnie w okolicy nie widziałem takiego w akcji nikt nie ma 844s jestem z okolic strzelina koło Wrocławia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik83 0 Napisano 18 Lutego 2008 posiadam katalogi częsci do Case w języku polskim jesli ktos potrzebuje to prosze pisac gg 9739397 lylek1983@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolokamil 0 Napisano 18 Lutego 2008 Witam ja internationala 844s mam juz chyba 5 lat. ten traktor ma 80 km i ja mam do niego pług 4 skibowy na duzej ramie i nie ma z nim zadnych problemów myśle że pięć skib by pociągnoł. ja moim pługiem jeżdrze 2 drogową a czasem pod góre włączam zwolnienie. mam doniego tależówke o szerokości 3.30 m i agregat też tejsamej szerokości ciągnie bez problemu. mój ma zrobione 7500 motogodzin i tez olej bieze ale nie zawiele nie jest tak źle. jak narazie to wymieniałem w nim tylko gałki na przednim drążku kierownicy i na tłoku od wspomagnaia oprucz tego pracuje bezawaryjnie. jezdrze na oleju 15 w 40 ale teraz przejde chyba na 20 w 50 powinien mniej go brać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach