jaworaski 0 Napisano 1 Listopada 2009 witam mam C330 z turem i mam problem z podnoszeniem tura po krótkim postoju .wymieniłem pompę i rozdzielacz i nie pomogło .proszę o jakieś radya dokreciles wszystko dobrze? sprawdz czy nie masz piany w skrzyni po probach podnoszenia,bo mogły skruszec uszczelnienia na filtrze ssacym lub na łaczeniu podnosnika z mostem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi48 0 Napisano 2 Listopada 2009 czy ktoś na tym forum spotkał się z wyciekającym olejem /płynącym / ze skrzyni biegów spod osadzenia pedału sprzęgła na wałku pedałów, jeżeli tak to w jaki sposób można tę usterkę naprawić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 2 Listopada 2009 Najpierw sprawdż gdzie Ci olej ubył,silnik czy skrzynia biegów.Jak już sprawdzisz to wtedy będziesz się martwił jak to uszczelnić.W ciągniku C-330 na tym wałku nie ma prawa być oleju.No chyba że sobie posmarowałeś olejem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 9 Listopada 2009 Gdy ursus c330 zaczyna się kopać przygasa a gdy się nie wcisnie sprzęgła zgaśnie,pod obciążenie dymi na czarno czego to jest wina, jest po kapitalce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 9 Listopada 2009 Tekmie...tak, czy siak będziesz musiał rozpołowic go.najprawdopodobniej poszedł uszczelniacz na wałku sprzęgłowym..Piotrek...a wtryski też były robione?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 9 Listopada 2009 mechanik sprawdzał wtryski w ten sposób żę wyją je podniósł odprężnik i kręcił rozrusznikiem mówił że wszystko ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 9 Listopada 2009 Tekmie...tak, czy siak będziesz musiał rozpołowic go.najprawdopodobniej poszedł uszczelniacz na wałku sprzęgłowym..Piotrek...a wtryski też były robione??co ma uszczelniacz na wałku sprzęgłowym do kopcenia i przygasania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 9 Listopada 2009 mechanik sprawdzał wtryski w ten sposób żę wyją je podniósł odprężnik i kręcił rozrusznikiem mówił że wszystko okto że rozpylały nie znaczy że są dobrze ustawione Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 9 Listopada 2009 to jak je sie ustawia ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 9 Listopada 2009 to jak je sie ustawia ?na zegarze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 9 Listopada 2009 co? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 9 Listopada 2009 jest takie urzadzenie, reczny probnik z zasbnikiem paliwa, manometrem, i reczna sekcja tłoczacza, podłaczajac pod to urzadzenie sprawdza sie cisnienie wtryskiwanego paliwa i szczelnosc rozpylacza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 9 Listopada 2009 trochę skomplikowane a poza tym trzeba mieć to urządzenie to jest tego wina czy może jeszcze czegoś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 9 Listopada 2009 trochę skomplikowane a poza tym trzeba mieć to urządzenie to jest tego wina czy może jeszcze czegośpowinien go mieć dobry mechanik popytaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 9 Listopada 2009 to jest ewidentnie wina wtryskiwaczy ? A tak wogóle to jak się kopie na 4 to powinien przygasać czy raczej nie bo dymić chyba nie powinien? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 9 Listopada 2009 o uszczelniaczu było do Waldi48:). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 9 Listopada 2009 o uszczelniaczu było do Waldi48:).przepraszam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 10 Listopada 2009 Gdy ursus c330 zaczyna się kopać przygasa a gdy się nie wcisnie sprzęgła zgaśnie,pod obciążenie dymi na czarno czego to jest wina, jest po kapitalceTo że dymi na czarno pod obciążeniem to raczej nie wina wtryskiwaczy ale dawki paliwa.Po prostu nie przeciążaj go.Każdy ciągnik zadusisz jak będzie miał za ciężko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 10 Listopada 2009 Ale na czwórce powinien sie kopać dosyć dobrze a on dwa razy przekręci kołami i gaśnie coś nie tak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 10 Listopada 2009 Skoro silnik po remoncie to zakładam że pompa wtryskowa,wtryskiwacze dobre.To może być niewłaściwy kąt wtrysku lub zanieczyszczony filtr powietrza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 10 Listopada 2009 Skoro silnik po remoncie to zakładam że pompa wtryskowa,wtryskiwacze dobre.To może być niewłaściwy kąt wtrysku, zanieczyszczony filtr powietrza,lub niewłaściwy luz zaworów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 10 Listopada 2009 Ale na czwórce trzydziecha powinna przygasać jak sie kopie czy nie?Jak sprawdzić kont ustawienia wtrysków i jak można podkręcić pompę wtryskową? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 10 Listopada 2009 Skoro jest po kapitalce to może składający coś przestawił na kołach od rozrządu. Warto by to było sprawdzić dla pewności. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietja68 0 Napisano 10 Listopada 2009 Moja c330 po kapitalce dotarła się dopiero po 20 mth Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietja68 0 Napisano 10 Listopada 2009 A co do wtrysków jak są nowe to się je ustawia na maszynie, ale jak masz stare i wcześniej były dobre to się ich nie czepiajcie bo jak dobre były to nie ma znaczenia. Polecał Bym ustawić zapłon czyli przekręcić pompę w c330 Jak źle zapłon to nawet nie chce odpalać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach