małorolny2 0 Napisano 9 Kwietnia 2009 Kolego małorolny2 co do tych wtryskow sie zgadzam bez dwuch zdan ale musze przyznac ze fachowiec niepodobny zakładał te twoje końcowki ze na oko stwierdzil ze pasuja ! a co do pompy i opuszczania to wynika z tego co jeden z kolegow twierdz ze jak zgasi ciagnik to podnosnik odrazu spada !! pompa niema nic a nic wspolnego z opuszczaniem ja jestem tego pewien i sie tego bede trzymal niewiem jak Ty ale przemysl to pompa mlynkuje olej w kolo a jak zmienisz pozycje rozdzielacza daje cisnienie na tłoka i tyle rozdzielacz blokoje olej w cylindze a pompa dalej w kolo miesza! czy nie tak?? tutaj się zgadzam w 100% ze olej nie wraca z cylindra do pompy bo po drodze jest jeszcze rozdzielacz i on trzyma ciśnienie w cylindrze i blokuje powrót chyba że przełączysz na opuszczanie. Ale ja z praktyki i od mechanika który ponad 30 lat przepracował w POM-ie i wykonywał naprawy gwarancyjne ciapków wiem że pompa ma wpływ na opuszczanie, ale nie w tym rzecz że olej wraca z cylindra do pompy bo jak wiadomo rozdzielacz trzyma ciśnienie. Tylko jak pompa ma juz luzy lub kolanko ssawne jest żle ustawione itp i łapie wtedy lewe powietrze to wtedy olej się pieni i jak tej piany znaczy powietrza zmieszanego z olejem napełnisz cylinder to jak myślisz co się dzieje z powietrzem.... Wydostaje się między pierścieniami i wtedy opada! Ten mechanik nawet mówił mi kiedyś że wadą podnosników było to kolanko ssawne pompy bo jak ustawisz pod złym kontem to dzieje się to co napisałem wcześniej, mozna wyło tam zastosowac giętki przewód hydrauliczny ale jak wiadomo wszystkiego nie da się od razu zaprojektować Jak łapie lewe powietrze to i nie bardzo dzwiga ......... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 9 Kwietnia 2009 Kolego małorolny2 co do tych wtryskow sie zgadzam bez dwuch zdan ale musze przyznac ze fachowiec niepodobny zakładał te twoje końcowki ze na oko stwierdzil ze pasuja ! a co do pompy i opuszczania to wynika z tego co jeden z kolegow twierdz ze jak zgasi ciagnik to podnosnik odrazu spada !! pompa niema nic a nic wspolnego z opuszczaniem ja jestem tego pewien i sie tego bede trzymal niewiem jak Ty ale przemysl to pompa mlynkuje olej w kolo a jak zmienisz pozycje rozdzielacza daje cisnienie na tłoka i tyle rozdzielacz blokoje olej w cylindze a pompa dalej w kolo miesza! czy nie tak?? tutaj się zgadzam w 100% ze olej nie wraca z cylindra do pompy bo po drodze jest jeszcze rozdzielacz i on trzyma ciśnienie w cylindrze i blokuje powrót chyba że przełączysz na opuszczanie. Ale ja z praktyki i od mechanika który ponad 30 lat przepracował w POM-ie i wykonywał naprawy gwarancyjne ciapków wiem że pompa ma wpływ na opuszczanie, ale nie w tym rzecz że olej wraca z cylindra do pompy bo jak wiadomo rozdzielacz trzyma ciśnienie. Tylko jak pompa ma juz luzy lub kolanko ssawne jest żle ustawione itp i łapie wtedy lewe powietrze to wtedy olej się pieni i jak tej piany znaczy powietrza zmieszanego z olejem napełnisz cylinder to jak myślisz co się dzieje z powietrzem.... Wydostaje się między pierścieniami i wtedy opada! Ten mechanik nawet mówił mi kiedyś że wadą podnosników było to kolanko ssawne pompy bo jak ustawisz pod złym kontem to dzieje się to co napisałem wcześniej, mozna wyło tam zastosowac giętki przewód hydrauliczny ale jak wiadomo wszystkiego nie da się od razu zaprojektować Jak łapie lewe powietrze to i nie bardzo dzwiga ......... A to i bez pisania wiadomo ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 9 Kwietnia 2009 Kolego małorolny2 co do tych wtryskow sie zgadzam bez dwuch zdan ale musze przyznac ze fachowiec niepodobny zakładał te twoje końcowki ze na oko stwierdzil ze pasuja ! a co do pompy i opuszczania to wynika z tego co jeden z kolegow twierdz ze jak zgasi ciagnik to podnosnik odrazu spada !! pompa niema nic a nic wspolnego z opuszczaniem ja jestem tego pewien i sie tego bede trzymal niewiem jak Ty ale przemysl to pompa mlynkuje olej w kolo a jak zmienisz pozycje rozdzielacza daje cisnienie na tłoka i tyle rozdzielacz blokoje olej w cylindze a pompa dalej w kolo miesza! czy nie tak?? tutaj się zgadzam w 100% ze olej nie wraca z cylindra do pompy bo po drodze jest jeszcze rozdzielacz i on trzyma ciśnienie w cylindrze i blokuje powrót chyba że przełączysz na opuszczanie. Ale ja z praktyki i od mechanika który ponad 30 lat przepracował w POM-ie i wykonywał naprawy gwarancyjne ciapków wiem że pompa ma wpływ na opuszczanie, ale nie w tym rzecz że olej wraca z cylindra do pompy bo jak wiadomo rozdzielacz trzyma ciśnienie. Tylko jak pompa ma juz luzy lub kolanko ssawne jest żle ustawione itp i łapie wtedy lewe powietrze to wtedy olej się pieni i jak tej piany znaczy powietrza zmieszanego z olejem napełnisz cylinder to jak myślisz co się dzieje z powietrzem.... Wydostaje się między pierścieniami i wtedy opada! Ten mechanik nawet mówił mi kiedyś że wadą podnosników było to kolanko ssawne pompy bo jak ustawisz pod złym kontem to dzieje się to co napisałem wcześniej, mozna wyło tam zastosowac giętki przewód hydrauliczny ale jak wiadomo wszystkiego nie da się od razu zaprojektować Jak łapie lewe powietrze to i nie bardzo dzwiga ......... A to i bez pisania wiadomo ... Zwłaszcza że jak nie dzwiga to i nie bardzo ma co opuszczać ......... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 9 Kwietnia 2009 może i tak być.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 12 Kwietnia 2009 Pamiętacie moje problemy z wyciekiem oleju ze skrzyni...Po wymianie oby łozysk, simeringów znów sie pojawił wyciek z tej obudowy, jak odkręce okienko od regulacji sprzęgła widać krople oleju tuż przy frezie już nie wiem co tam może być nie tak i jak pozbyć się tego wycieku. Wałek jest ok bez wyrobienia luzu juz na łozyskach nie ma, więc sam juz nie wiem czemu cieknie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walbed 0 Napisano 12 Kwietnia 2009 Pamiętacie moje problemy z wyciekiem oleju ze skrzyni...Po wymianie oby łozysk, simeringów znów sie pojawił wyciek z tej obudowy, jak odkręce okienko od regulacji sprzęgła widać krople oleju tuż przy frezie już nie wiem co tam może być nie tak i jak pozbyć się tego wycieku. Wałek jest ok bez wyrobienia luzu juz na łozyskach nie ma, więc sam juz nie wiem czemu cieknie Załóż simering kierunkowy firmy Corteco. Jest droższy ale problem na pewno zniknie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 12 Kwietnia 2009 a gdzie moge dostać taki simering??? o rozmiarze 40x65x10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 12 Kwietnia 2009 Masz podtarty wałek gołym okiem tego nie zobaczysz , jak kupisz simering to w środku w nim jest sprężynka wyciąg ją i skróć z pół centymetra i załóż jeden koniec na drugi tej sprężynki by były połączone i włóż do simeringu i ma być. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walbed 0 Napisano 14 Kwietnia 2009 a gdzie moge dostać taki simering??? o rozmiarze 40x65x10 Tutaj:http://www.labijak.pl/oferta2.asp?id_kat=140lub tutaj:http://www.abs.lublin.pl/ofertab.html Najlepiej zamówić na telefon z literą B (40x65x10 B).Litera B oznacza uszczelnienie kierunkowe prawoskrętne, pożądane w tym przypadku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maher141 0 Napisano 21 Kwietnia 2009 Dzisiaj rano kiedy odpalałem mojego ursusa bardzo dlugo wchodzil na normalne obroty i strasznie kopcil na czasno bardzo duzo dymu.pompa po regenarecja rok temu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 22 Kwietnia 2009 A w jakim stanie masz cylindry i tuleje... Wymiana oleju była robiona jak dawno... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 23 Kwietnia 2009 jaka firma robi najlepsze kąplety naprawcze? prima Łódż , mahle Krotoszyn?czy jakać inna? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maher141 0 Napisano 23 Kwietnia 2009 Dzisiaj rano kiedy odpalałem mojego ursusa bardzo dlugo wchodzil na normalne obroty i strasznie kopcil na czasno bardzo duzo dymu.pompa po regenarecja rok temu wymiana oleju rok temu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 23 Kwietnia 2009 jaka firma robi najlepsze kąplety naprawcze? prima Łódż , mahle Krotoszyn?czy jakać inna?ja u siebie mam załozony cały czeski zestaw Zetora, przepracowały już 2000 i jak narazie jest ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 23 Kwietnia 2009 jaka firma robi najlepsze kąplety naprawcze? prima Łódż , mahle Krotoszyn?czy jakać inna?ja u siebie mam załozony cały czeski zestaw Zetora, przepracowały już 2000 i jak narazie jest ok.2000mth Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaworaski 0 Napisano 23 Kwietnia 2009 ja staram się robić kombinacje, mahle tuleje cylindrowei pierscienie, a tłoki gorzyckie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 23 Kwietnia 2009 a powiedzcie mi jakie pierścienie? bo chyba same wymienię ,po kapitalnym ma 250 mth. i pluje korkiem ciężkiej roboty niezna . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 23 Kwietnia 2009 pierścienie to chyba Prima robi najlepsze... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 23 Kwietnia 2009 a powiedzcie mi jakie pierścienie? bo chyba same wymienię ,po kapitalnym ma 250 mth. i pluje korkiem ciężkiej roboty niezna .a powiedz jak pluje, mokro tylko pod korkiem czy leje się po pokrywie zaworów? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 23 Kwietnia 2009 ROBERT23 mokra pokrywa ale nie leje się po niej {narazie} ,zmieniłem fachowca i też mówi że prima z Łodzi ma najlepsze,tamten założył komplety ale jakie??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 24 Kwietnia 2009 jak mokra pokrywa to mozesz zmienić pierścienie bo z czasem bedzie coraz gorzej, u mnie po całym dniu pracy jest lekko wilgotny tylko korek pod spodem, ale tak powinno być bo powietrze zawiera mikroskopijne drobinki oleju i gdzieś musza się one osiadać, to osiadają na siatce od dołu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pupek 0 Napisano 26 Kwietnia 2009 Witam.Może ktoś wie ile liczą za remont silnika? Chodzi mi dokładnie o wymianę kompletów naprawczych, panewek na korbach. Głowica jest nowa więc niema potrzeby jej robić.Za odpowiedź dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 26 Kwietnia 2009 Panowie a ja mam inne pytanie jaka prawidłowa temperatura silnika powinna być z załozonym termostatem. I w jakiej pozycji strzałka na wskaźniku powinna stać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 26 Kwietnia 2009 W granicach 80 stopni ,a wskazówka mi wchodzi na początek zielonego pola Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 4 Maja 2009 ROBERT23 mokra pokrywa ale nie leje się po niej {narazie} ,zmieniłem fachowca i też mówi że prima z Łodzi ma najlepsze,tamten założył komplety ale jakie???znalazłem paragon to były czeskie kąplety. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach