Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

Gość
nic niewart

 

co nic nie wart?Jak piszesz tak to przynjamniej pisz o co chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

czy to prawda ze silnik w escorcioe 450 to silnik od 330 do którego dołożono pół silnika od 330 i wyszedł ciągnik trzycilindrowy?Czy wydaje się wam możliwe żeby się dało z dwucylindrowca zrobić trzycilindrowca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

INDYJSKA MYŚL TECHNICZNA.U NICH KROWY SĄ ŚWIĘTE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja wiem tyle ,że po20mth w 450 siadła pompa wtryskowa .Zimny silnik daje niebieskim dymem .......czy to mało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
nic niewart

 

co nic nie wart?Jak piszesz tak to przynjamniej pisz o co chodzi.

Nie wart tych pieniędzy i nerwów.Jak można wyprodukować dobry ciągnik poniżej kosztów produkcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
czy to prawda ze silnik w escorcioe 450 to silnik od 330 do którego dołożono pół silnika od 330 i wyszedł ciągnik trzycilindrowy?Czy wydaje się wam możliwe żeby się dało z dwucylindrowca zrobić trzycilindrowca?
Jak by to było złożone w Polsce to głupota ,ale że za granicą to uuuu wynalazek,cudo rewelacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nic niewart

 

co nic nie wart?Jak piszesz tak to przynjamniej pisz o co chodzi.

Nie wart tych pieniędzy i nerwów.Jak można wyprodukować dobry ciągnik poniżej kosztów produkcji

Szczerze mówiąc to kupiłbym sobie za tą kase jakiegoś MF 235 albo 255 nawet z lat 80.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

czy ktoś na prawdę wie gdzie produkują te escort?Bo z tego co piszą tu to robia to w Polsce.

http://www.farmtrac.com.pl/firma.htm

 

Z tego powyższego opisu wynika ze to w Polsce jest produkcja a nie montowanie podzespołów ś Jest ktoś z Mrągowa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
czy ktoś na prawdę wie gdzie produkują te escort?Bo z tego co piszą tu to robia to w Polsce.

http://www.farmtrac.com.pl/firma.htm

 

Z tego powyższego opisu wynika ze to w Polsce jest produkcja a nie montowanie podzespołów ś Jest ktoś z Mrągowa?

 

Kumpel pracuje w tej fabryce Farmtrack i większość częscie do składanych ciągników farmtrack jest robiona w Polsce i właściwie wszystkie częsci do eskortów są robione w Polsce w Mrągowie, tudzież w fabrykach kooperacyjnych.

 

Zarobki są dobre jak na mazury i kumpel nie narzeka, bo tam nikt nie zarabia minilalnej, każdy ma większą pensję+premia za wydajność+premia za wypracowanie przez spółkę zysków w danym roku. To są nowoczesne zasady zarządzania i kładzie sie nacisk Na Top Quality Managment czyli zarządzanie jakością.Najgorzej jak ktoś nie ma pojęcia o czymś i bzdury wypisuje bo o niczym nie wie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
czy ktoś na prawdę wie gdzie produkują te escort?Bo z tego co piszą tu to robia to w Polsce.

http://www.farmtrac.com.pl/firma.htm

 

Z tego powyższego opisu wynika ze to w Polsce jest produkcja a nie montowanie podzespołów ś Jest ktoś z Mrągowa?

 

Kumpel pracuje w tej fabryce Farmtrack i większość częscie do składanych ciągników farmtrack jest robiona w Polsce i właściwie wszystkie częsci do eskortów są robione w Polsce w Mrągowie, tudzież w fabrykach kooperacyjnych.

 

Zarobki są dobre jak na mazury i kumpel nie narzeka, bo tam nikt nie zarabia minilalnej, każdy ma większą pensję+premia za wydajność+premia za wypracowanie przez spółkę zysków w danym roku. To są nowoczesne zasady zarządzania i kładzie sie nacisk Na Top Quality Managment czyli zarządzanie jakością.Najgorzej jak ktoś nie ma pojęcia o czymś i bzdury wypisuje bo o niczym nie wie

MOŻE ktoś wyjaśni ten fenomen,jak taki top farmtrack jest w stanie sprzedawać ciągniki tańsze o dobre 30tys. od rodzimych ursusów zaopatrując się w top quality czę ści robione w Polsce.Może lepiej zasięgnąć opini użytkowników escortów ,a nie powoływać się na TOP MANAGMENT CO WYDAJE SIĘ BARDZIEJ LOGICZNE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dlaczego ta nowoczesna fabryka ulokowała swą sidzibę na terenach o wyższym bezrobociu i korzysta na dodatek z ulg podatkowych .I JESZCZE JEDNO PYTANIE płacą do ręki czy przelewają deklarowaną sumę nz konto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Krystianie mam pytanie,czy silniki skrzynie i tylne mosty przychodzą do polski gotowe .,bo jeśli tak to już będzie to raczej montaż a nie produkcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
czy ktoś na prawdę wie gdzie produkują te escort?Bo z tego co piszą tu to robia to w Polsce.

http://www.farmtrac.com.pl/firma.htm

 

Z tego powyższego opisu wynika ze to w Polsce jest produkcja a nie montowanie podzespołów ś Jest ktoś z Mrągowa?

 

Kumpel pracuje w tej fabryce Farmtrack i większość częscie do składanych ciągników farmtrack jest robiona w Polsce i właściwie wszystkie częsci do eskortów są robione w Polsce w Mrągowie, tudzież w fabrykach kooperacyjnych.

 

Zarobki są dobre jak na mazury i kumpel nie narzeka, bo tam nikt nie zarabia minilalnej, każdy ma większą pensję+premia za wydajność+premia za wypracowanie przez spółkę zysków w danym roku. To są nowoczesne zasady zarządzania i kładzie sie nacisk Na Top Quality Managment czyli zarządzanie jakością.Najgorzej jak ktoś nie ma pojęcia o czymś i bzdury wypisuje bo o niczym nie wie

MOŻE ktoś wyjaśni ten fenomen,jak taki top farmtrack jest w stanie sprzedawać ciągniki tańsze o dobre 30tys. od rodzimych ursusów zaopatrując się w top quality czę ści robione w Polsce.Może lepiej zasięgnąć opini użytkowników escortów ,a nie powoływać się na TOP MANAGMENT CO WYDAJE SIĘ BARDZIEJ LOGICZNE

 

Jakie 30 tysięcy tańsze od ursusa?Z z tego co patrzylem to famtack 70(bez przedniego napędu kosztuje 60 tysiecy netto, a 4512 70 tysięcy(10 tysięcy rożnicy a pamiętać należy ze farmtarck ma 3 cylindry i 6 koni mniej niż ursus) netto.Farmtrack 70 z przednim napędem kosztuje 71500 netto czyli 9 tysięcy mniej niż 4514 który kosztuje 80700zł.Znowu tu trzeba pamiętać że farmtack jest 6 koni słabszy Farmtrack 80 4WD kosztuje 85 tysięcy a mocniejszy o 7 koni od frmtacka ursus 5714 kosztuje 87 tysiecy a 5314 kosztuje 85 tysiecy(wszystko cenny netto). Powiedzmi też gdzie są te różnice w cenie po 30 tysiecy miedzy fabryką z Mrągowa a ursusem.

 

Różnice w cenach wynikają z tego ze farmtrack kładzi nacisk na wzrost wydajności i druga sprawa jest taka że muszą się zadowolić mniejszym zyskiem bo są nową firmą i wchodzą dopiero na rynek

 

Co do skrzyń do mogę popytać dokładnie o to skąd to sprowadzają .

 

Nie wiem dlaczego wybrali Mrągowo, może rzeczywiście dla ulg, no ale i Pronar jest z połnocno-wschodniej Polski i Samasz i parę innych firm.

 

Dlaczego tak bardzo atakujecie farmtracka?To mi przypomina ataki mojego ojca na mnie wiele lat temu kiedy była okazja kupić bizona, to nie kupiliśmy bo ojciec mówił że to nie naszą gospodarkę taki sprzęt, ze bizony dużo zboża wyrzucają w pole, ze nie będzie pluw dla świń, że szkoda kasy(a to były wtedy takie ceny że było nas na to stać, rok to był 1989 albo 88) i miał jeszcze innych mnóstwo powodów dlaczego nie było warto kupować bizona.Dla niego snopowiązałka to był szczyt techniki.Chłopy chłopy trzymanie się tradycji jest szczytne o ile się na tej tradycji zarabia, teraz trzeba iść z duchem czasu, nie bać się nowych wyzwań i nie atakować wszystkiego co nowe

jeszcze link do fabryki farmtracka z cennikami

http://www.farmtrac.com.pl/cennik_farmtrac.htm

 

ursusów:

http://www.ursus.com.pl/modele/5714.html

http://www.ursus.com.pl/modele/5314.html

http://www.ursus.com.pl/modele/4514.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dlaczego za wszelką cenę bronisz tych farmtrcków,co w nich takiego atrakcyjnego poza ceną.Nie wiem ,ale stawiając obok siebie farmtracka 450,zetora 3320,czy fergusona3512 wybór jest oczywisty na korzyść tych dwóch ostatnich.Ludzie przecież 450 to trzydziestka po liftingu pod każdym względem gorsza ;mniejsza ilość biegów ,wydajność pompy podnośnika 20l,mały udzwig,ciasnota w kabinie .Czym tu się zachwycać nie wiem chyba tylko ceną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Jakie 30 tysięcy tańsze od ursusa?Z z tego co patrzylem to famtack 70(bez przedniego napędu kosztuje 60 tysiecy netto, a 4512 70 tysięcy(10 tysięcy rożnicy a pamiętać należy ze farmtarck ma 3 cylindry i 6 koni mniej niż ursus) netto.Farmtrack 70 z przednim napędem kosztuje 71500 netto czyli 9 tysięcy mniej niż 4514 który kosztuje 80700zł.Znowu tu trzeba pamiętać że farmtack jest 6 koni słabszy Farmtrack 80 4WD kosztuje 85 tysięcy a mocniejszy o 7 koni od frmtacka ursus 5714 kosztuje 87 tysiecy a 5314 kosztuje 85 tysiecy(wszystko cenny netto). Powiedzmi też gdzie są te różnice w cenie po 30 tysiecy miedzy fabryką z Mrągowa a ursusem.

 

Różnice w cenach wynikają z tego ze farmtrack kładzi nacisk na wzrost wydajności i druga sprawa jest taka że muszą się zadowolić mniejszym zyskiem bo są nową firmą i wchodzą dopiero na rynek

 

Co do skrzyń do mogę popytać dokładnie o to skąd to sprowadzają .

 

Nie wiem dlaczego wybrali Mrągowo, może rzeczywiście dla ulg, no ale i Pronar jest z połnocno-wschodniej Polski i Samasz i parę innych firm.

 

Dlaczego tak bardzo atakujecie farmtracka?To mi przypomina ataki mojego ojca na mnie wiele lat temu kiedy była okazja kupić bizona, to nie kupiliśmy bo ojciec mówił że to nie naszą gospodarkę taki sprzęt, ze bizony dużo zboża wyrzucają w pole, ze nie będzie pluw dla świń, że szkoda kasy(a to były wtedy takie ceny że było nas na to stać, rok to był 1989 albo 88) i miał jeszcze innych mnóstwo powodów dlaczego nie było warto kupować bizona.Dla niego snopowiązałka to był szczyt techniki.Chłopy chłopy trzymanie się tradycji jest szczytne o ile się na tej tradycji zarabia, teraz trzeba iść z duchem czasu, nie bać się nowych wyzwań i nie atakować wszystkiego co nowe

jeszcze link do fabryki farmtracka z cennikami

http://www.farmtrac.com.pl/cennik_farmtrac.htm

 

ursusów:

http://www.ursus.com.pl/modele/5714.html

http://www.ursus.com.pl/modele/5314.html

http://www.ursus.com.pl/modele/4514.html

NIE Przesadzaj z tą nowoczesnością w farmtracku.Ani silnik to nie żaden common rail ani też skrzynia nie grzeszy choćby synchronizatorami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dlaczego za wszelką cenę bronisz tych farmtrcków,co w nich takiego atrakcyjnego poza ceną.Nie wiem ,ale stawiając obok siebie farmtracka 450,zetora 3320,czy fergusona3512 wybór jest oczywisty na korzyść tych dwóch ostatnich.Ludzie przecież 450 to trzydziestka po liftingu pod każdym względem gorsza ;mniejsza ilość biegów ,wydajność pompy podnośnika 20l,mały udzwig,ciasnota w kabinie .Czym tu się zachwycać nie wiem chyba tylko ceną

 

dlaczego za wszelką cenę atakujesz farmtracki?Człowieku widzę że z tymi ciągnikami nie miałeś do czynienia wcale Przynajmniej sobie zobacz dane techniczne:

http://www.farmtrac.com.pl/escort01.htm

escort wcale nie ma mniejszej liczby biegów niz 3512 bo oba ciągniki mają tyle samo biegów, taki sam udźwig podnośnika itd

http://www.ursus.com.pl/modele/3512.html

Po co wypisujesz takie głupoty A co za te pieniądze myślisz że kupisz traktor wypasiony elektroniką?Jak sobie porównasz oferty ciągników w zakresie mocy 30-50 koni farmtraka, ursusa, zetora i pronara to wcale nie jest to takie oczywiste że farmtrack jest do duupy escorty są tanie i za tą cenę nie ma co sie cudów spodziewać.Z tego co słyszałem to zarówno escort 335 ijak i 450 nie mają problemów z awaryjnością, kumpel mi mówił że nie ma dużo zgłoszeń usterek w okresie gwarancji ani dużo usterek pogwarancyjnych.Oba escorty mają bardzo wytrzymałem skrzynie, dobre i oszczedne silniki i podnośnik który udźwigiem nie zachwyca ale na tle konkurencji nie wypada źle, kabina wcale nie jest ciasna.Porównaj pronara o mocy 36 koni i escorta 335.Proanr ma udźwig podnośnika tylko 750 koni, mniejszy moment obrotowy, bardzo awryjną skrzynię(sąsiad ma taki ciągnik i w ciągu roku od zakupu serwis naprawiał ją dwa razy)Escort 335 ma udźwig 1000kg i nie ma przedniego napędu bo bez sensu jest zakładać przedni napęd do takiego ciągniczka

http://www.pronar.pl/ciagniki/320AM.htm

Porównaj Mf 3512 i escorta 450.

http://www.ursus.com.pl/modele/3512.html

http://www.farmtrac.com.pl/escort01.htm

Ten sam udźwig podnośnika, ursus ma niższy moment obrotowy, kosztuje 63 tysiace netto a escort 450 kosztuje 50 tysiecy netto>nie jest moim zamiarem krytykowanie ursusa ale dla biednego polskiego rolnika ursus nie ma tanich traktorów, tylko jakąś chałturę, bo tylko tak można nazwać 3512, który po ursusowskich modernizacjach do starego mf255 nawet się nie umywa.

Biedny polski rolnik zadowoli się udźwigiem 1000kg w 32 konnym ciągniku, czy udźwigiem 1300 kg w 48 konnym o ile będzie mógł możliwie tanio kupić ciągnik trawały i niezawodny.Nie pomyśleliście że częsci zamienne od 330 pasuja do escorta 335 i wiele czesci od 330 pasuje do escorta 450, a jak czegoś nie ma to przesyłką kurierska farmtrak dostarczy ci to w ciagu 24 godzin.Tyle tych głupich sporów bo jak kiedys niektórzy nie mogli zrozumieć że lepiej zboze kosić kosą niż sierpem to dla niektóry nie do zrozumienia jest ze jak coś jest nowe to moze też byc dobre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ten fartrac to rzeczywiście cud techniki ,a te" głupie chłopy " nie potrafią docenić lawiny dobrodziejstw jaką funduje im dobroduszny idyjski kapitał.(słowo zostało usunięte) JUŻ NIE MOŻNA NIC POWIEDZIEĆ O WADACH TEGO PIPRZONEGO FARM ZŁOMU.Mam zetora z83r i ten stary grat przewysza pod każdym względem tego popaprańca z Mrą.gowa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

proponuje zamnąć temat escortów.tu jest temat o klasycznych trzydziestka,jak chcecie pogadac o eskortach ta załóżcie osobny temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
proponuje zamnąć temat escortów.tu jest temat o klasycznych trzydziestka,jak chcecie pogadac o eskortach ta załóżcie osobny temat

Oj chłopaki się trochę zapędziły ale co tam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
proponuje zamnąć temat escortów.tu jest temat o klasycznych trzydziestka,jak chcecie pogadac o eskortach ta załóżcie osobny temat

 

W ursosie były gotowe projekty 330 na 4 i 6 garów francuzi mieli wybudować fabryke ale komuniści wqzieli w łape i kupili licencje badziewia czyli MF

330 w latach 70 dostała nagrode nawet w USA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
proponuje zamnąć temat escortów.tu jest temat o klasycznych trzydziestka,jak chcecie pogadac o eskortach ta załóżcie osobny temat

 

W ursosie były gotowe projekty 330 na 4 i 6 garów francuzi mieli wybudować fabryke ale komuniści wqzieli w łape i kupili licencje badziewia czyli MF

330 w latach 70 dostała nagrode nawet w USA

Wydaje mi się że zbyt łatwo piszesz że MF to badziewie ponad połowa Polski jeździ nimi lub jego następcami. Szkoda że nic zasadniczego nie działo się z 330 poza jej jedną nie najlepszą modernizacją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
proponuje zamnąć temat escortów.tu jest temat o klasycznych trzydziestka,jak chcecie pogadac o eskortach ta załóżcie osobny temat

 

W ursosie były gotowe projekty 330 na 4 i 6 garów francuzi mieli wybudować fabryke ale komuniści wqzieli w łape i kupili licencje badziewia czyli MF

330 w latach 70 dostała nagrode nawet w USA

Wydaje mi się że zbyt łatwo piszesz że MF to badziewie ponad połowa Polski jeździ nimi lub jego następcami. Szkoda że nic zasadniczego nie działo się z 330 poza jej jedną nie najlepszą modernizacją.

 

Mam dwa Mf 255 z ursusa i 4270 od korbanka ten pierwszy to nawet lepszy

bo od nowości tylko silnik miał robiony a ten drugi to 4 tony złomu

MF 255 może być tylko żeby z niego coś jeszcze było widać z tyłu i lepiej sie wsiadało

 

Gdyby 330 miał 3 gary to MF 255 nie miałby polotu

 

A tak zbaczając z tematu który ciągnik URSUS 1234 czy JD 6520 przeciągnie drugiego na linie?????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy który cięższy pewnie Ursus bo ma ponad 5t a JD koło 5t

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zależy który cięższy pewnie Ursus bo ma ponad 5t a JD koło 5t

 

Właściciel JD bał sie kichy i nie chciał sie ciągnąc

 

Na szosie z ładunkiem to ładnie mu ten JD chodzi ale w orce 200 na dzień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...