Skocz do zawartości
Gość Piotr de 330

Wszystko o Ursus C-330

Rekomendowane odpowiedzi

Gość
Kup sobie lepiej jakiegoś mosniejszego zetora... Używany i tak będzie lepszy od tego słabego gówienka Za tyle kasy...

Brat ma takiego małego zetorka-, konkretnie 5211 i to jest prwdziwe gówienko bo nie tylko ma awarie(robił silnik i skrzynię a ma go dwa lata) ale chla ile wlezie. po za tym mały zetorek za 25tysiecy to będzie przynajmniej 15 letni.Jak masz oli tak doradzać to lepiej nie doradzaj wcale

myślałem też o Ursusie 2812 ale to by był z okolic rocznika 1995 za te pieniądze i o tego mnóstwo sie nasłyszałem o awaryjnóci 2812.

wolę kupić sprzęt w miarę nowy i nim pojeżdzić niż kupić jakiegoś starego grata zetora i potem remontować to co chwilę.TAK, TAK ,TAK KUP NOWEGO URSUSA Z BANKRUTUJĄCEJ FABRYKI A N AJLEPIEJ GŁUPIEGO ESCORTA RODEM Z KRAJU ŚWIĘTEJ KROWY ,POPRACUJ NIM TYLE LAT ,CO TEN ZETOR 5211 ,A ZOBACZYSZ CO Z NIEGO ZOSTANIE .MÓJ SĄSIAD KUPIŁ ESCORTA 450 TO PO DWÓCH TYGODNIACH WZYWAŁ SERWIS ,A JAK GO ODPALA ZIMĄ TO DAJE Z WYDECHU PIĘKNYM ,BŁĘKITNYM DYMKIEM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Zetor 5211 to nie gówienko ! Jest lepszy od jakiego kolwiek Zetora, jeśli chodzi o awaryjność ! Widocznie twój brat nie umie eksploatowac ciągników

 

Jakiegokolwiek Ursusa , sorki za pomyłke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wbrew waszym opiniom kupiłem tego Escorta dzić rano 335 za 25 tysiecy złotych.Ciągnik w stanie idealnym, z książką serwisową i przebiegiem 384 motogodzin, mysle że bedzie mi słuzył dużo dłużej niż jakiś stary zetor 5211.Nie będę się zniżał do poziomu niektórych przedmówców i nie będę się z nimi kłócił o to który traktor jest wytrzymalszy, zresztą może nigdy żadnego ursusa nie mieli a moze i zetorami nigdy nie mieli do czynienia

Ursus w cale nie bankrutuje, a mój ciągnik nie jest indyjski, tylko firma która go produkuje jest indyjska a produkcja escortów 335 odbywa sie w Polsce i ciągnik ten jest taka naprawdę zmodernizowanym usrsusem 330. W Polsce jest taka bieda bo ludzie kupują tylko zagarniczne towary, a własną produkcję olewają i potem są szczęśliwi ze mogą jechać na saksy.

Kiedyś miałem 330 z 1976 i byłem z niego zadowolony, ale kiedy zaczynałem swoją działalność gospodarczą to musiałem go sprzedać bo potrzebowałem pieniędzy.Produkuję w moim małym zakłdzie części do maszyn przemysłowych i też jak zaczynałem biznes to wszyscy się bali że będę lipę robił, ale na szczęście znalazłem kontrahentów i są zadowoleni ze współpracy i mi się działalność rozwija.

 

Róbcie taka dalej, róbcie negatywną i oszczerczą kampanię polskim firmom i się nie dziwcie że u nas takie bezrobocie i ludzie nie mają co do garnka włożyć, bo Polacy dbają tylko o to aby Czesi mieli pracę i kupują zetory które są DOBRE, ale jak wszystko na tym świecie też się psują gdy są stare

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wbrew waszym opiniom kupiłem tego Escorta dzić rano 335 za 25 tysiecy złotych.Ciągnik w stanie idealnym, z książką serwisową i przebiegiem 384 motogodzin, mysle że bedzie mi słuzył dużo dłużej niż jakiś stary zetor 5211.Nie będę się zniżał do poziomu niektórych przedmówców i nie będę się z nimi kłócił o to który traktor jest wytrzymalszy, zresztą może nigdy żadnego ursusa nie mieli a moze i zetorami nigdy nie mieli do czynienia

Ursus w cale nie bankrutuje, a mój ciągnik nie jest indyjski, tylko firma która go produkuje jest indyjska a produkcja escortów 335 odbywa sie w Polsce i ciągnik ten jest taka naprawdę zmodernizowanym usrsusem 330. W Polsce jest taka bieda bo ludzie kupują tylko zagarniczne towary, a własną produkcję olewają i potem są szczęśliwi ze mogą jechać na saksy.

Kiedyś miałem 330 z 1976 i byłem z niego zadowolony, ale kiedy zaczynałem swoją działalność gospodarczą to musiałem go sprzedać bo potrzebowałem pieniędzy.Produkuję w moim małym zakłdzie części do maszyn przemysłowych i też jak zaczynałem biznes to wszyscy się bali że będę lipę robił, ale na szczęście znalazłem kontrahentów i są zadowoleni ze współpracy i mi się działalność rozwija.

 

Róbcie taka dalej, róbcie negatywną i oszczerczą kampanię polskim firmom i się nie dziwcie że u nas takie bezrobocie i ludzie nie mają co do garnka włożyć, bo Polacy dbają tylko o to aby Czesi mieli pracę i kupują zetory które są DOBRE, ale jak wszystko na tym świecie też się psują gdy są stare

Hej a wiesz o tym że niedzielne interesy szczęścia nie przynoszą. l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

tylko niech mi tylko nikt nie złożeczy że lubie ciągniki produkowane w Polsce.

 

Serdeczne pozdrowienia dla tych którzy nie wierzą w przesądy i lubią polskie ciągniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Do Matesz2: Moim zaniem przesadzasz z tym ze kazdy kupuje zagraniczne maszyny w tym Zetory bo sie tak uparl. Ja sam mam dwa Ursusy c-330 i c-360 ale teraz nie kupilbym nowego Ursusa. Z sentymentu nie wyzucalbym pieniedzy w bloto. Ursus porostu ma zacofane produkty technologicznie. Te ciagniki nie mialy zadnych modernizacji od 20 lat procz blacharki. Z reszta dawny wyglad byl leprzy bo te nowe to wygladaja jak z kosmosu. Nie wiem kto to projektowal. Myśle że nikt nie ma nic przeciwko polskim produktom ale jesli sa gorsze od zagranicznych i na dodatek nie sa tańsze to nie ma takiej opcji zeby ktos to kupil. Jesli cos jest dobre to bedzie sie sprzedawac na bank.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Wbrew waszym opiniom kupiłem tego Escorta dzić rano 335 za 25 tysiecy złotych.Ciągnik w stanie idealnym, z książką serwisową i przebiegiem 384 motogodzin, mysle że bedzie mi słuzył dużo dłużej niż jakiś stary zetor 5211.Nie będę się zniżał do poziomu niektórych przedmówców i nie będę się z nimi kłócił o to który traktor jest wytrzymalszy, zresztą może nigdy żadnego ursusa nie mieli a moze i zetorami nigdy nie mieli do czynienia

Ursus w cale nie bankrutuje, a mój ciągnik nie jest indyjski, tylko firma która go produkuje jest indyjska a produkcja escortów 335 odbywa sie w Polsce i ciągnik ten jest taka naprawdę zmodernizowanym usrsusem 330. W Polsce jest taka bieda bo ludzie kupują tylko zagarniczne towary, a własną produkcję olewają i potem są szczęśliwi ze mogą jechać na saksy.

Kiedyś miałem 330 z 1976 i byłem z niego zadowolony, ale kiedy zaczynałem swoją działalność gospodarczą to musiałem go sprzedać bo potrzebowałem pieniędzy.Produkuję w moim małym zakłdzie części do maszyn przemysłowych i też jak zaczynałem biznes to wszyscy się bali że będę lipę robił, ale na szczęście znalazłem kontrahentów i są zadowoleni ze współpracy i mi się działalność rozwija.

 

Róbcie taka dalej, róbcie negatywną i oszczerczą kampanię polskim firmom i się nie dziwcie że u nas takie bezrobocie i ludzie nie mają co do garnka włożyć, bo Polacy dbają tylko o to aby Czesi mieli pracę i kupują zetory które są DOBRE, ale jak wszystko na tym świecie też się psują gdy są stare

Nie wciskaj ciemnoty Każda początkująca tzw.polska firma produkuje rzeczy jakościowo słabsze narodzimy rynek i konkuruje cenowo kosztem niskiej jakości towaru.Na szczęście mineły czasy kiedy to na rynku były dostępne tylko dobre "bo polskie" towary.Trzydziestka z 76roku na pewno była jakościowo lepsza od tego twojego ESCORTA a brak konkurencji od tamtego czasu doprowadził do produkcji przestarzałego bubla.Nie mów też ,że traktor składany(bo nie można powiedzić produkowany) ze zbieranicy najtańszych w świecie części i podzespołów musi być przez nas kupowany z racji jego krajowego montażu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Niestety czy on jest dobry czy zły to jedak URSUS bankrutuje,a MY nie musimy na siłę produkować traktorów tym bardziej ,że nie potrafimy tego dobrze robić.Róbmy to co nam najlepiej wychodzi i się opłaca choćby żywność.Ursus 5714 w nowej masce jest rzeczywiście rodem z kosmosu.Prezes tej fabryki jeżdzi zachodnią furą a nam wciska kit o PATRIOTYŻMIE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Naprawdę nie mam słów do Ciebie "gość" Nawet nie wpisałeś swojego imienia a tak sie madrzysz.Tu nie chodzi o patriotyzm tylko polską mentalność że zawsze cudze jest lepsze niż nasze i właśnie dlatego istnieje powiedzenie "cudze chwalicie a swego nie znacie",. Mądrzysz sie gość jakbyś pracował w ursusie i teraz pracujesz przy składaniu escorta i znasz wszystkie tajniki produkcji w ursusie i escorcie a jestem pewien ze jesteś dzieciakiem który sobie przyszedł popisać lub starym dziadem który nic w życiu nie osiągnął i ma pretensje do wszystkich.A co do mojej produkcji to zapewniam cię że gdybym lipę robił to bym dawno splajtował bo jak pierwsze próbne partie produkcji nie wyjdą to nikt trwałej umowy na dostawe częsci z Tobą nie zawrze.Ostatnio zdobyłem dodatkowe certyfikaty ISO.Tylko co to tam dla ciebie znaczy, głównego technologa produkcji escorów.Jak jesteś taki mądry to zabłyśnij konkretną wiedzą na temat escortów i napisz jakie są rożnice w stosunku do 330, lub jeśli widziałeś escorty 450 to opisz je szczegółowo jakie rozwiązania techniczne posiadają.Tylko nie to co można znaleźć na stronie internetowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę to się włącze do dyskusji:

Mam zetora 7245, mam 1614 i 1134 oraz 330, kiedyś miałem też t25 i 360.

Jak to gdzieś ktoś napisał zetory są dobre ale są przereklamowne, to znaczy nie są aż tak dobre jaki się powszechnie wydaje. Np 1134 w porównaniu do 7245(nie porównuje mocy) to wygrywa pod względem zużycia paliwa, 1134 przejechałem już 400motogodz od kiedy go kupiłem w 2005 r, a wtedy miał 3700 na liczniku(a czy to prawdziwy przebieg to nie wiadomo) i chodził bez problemów poza naprawą wycieraczki(dzieci z sąsiedztwa się nia bawiły) i spalonym bezpiecznikiem+żarówka.To samo komfort jazdy 1134 jest wygodny i ursus nie ma się czego wstydzić. Zetor 7245 nie jest wcale aż taki wytrzymały, owszem jak ktoś go ma jako ciągnik do niezbyt ciężkich prac to wtedy jest Ok ale jak w naszym gospodarstwie był to główny ciągnik i czasem dostał w kość to odwdzięczał się awrjami.niech tylko nikt nie pomyśli jednak że był przeciązany, czy nie wymienialiśmy oleju w terminie.Po prostu ten 7245 ostrzej eksploatowany nie jest juz takim trwałym ciągnikiem.A jak widzę co sąsiedzi trzydziestkami wyprawiaja to jestem pełen szacunku dla tych ciągników.

Zetor jak mu dasz w dupę to masz wir w zbiorniku a jak nawet lekkie prace robisz to 7 litrów na motogodzinę pójdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie co to za ciągnik który na 6 biegów do przodu i 2 do tyłu przecierz to jest średniowiecze. Rozumiem że nie można zrobić 24 /12 ale mogły by być przynajmniej 2 biegi więcej i rewers nawet mechaniczny. A nie kupują podzespoły od ciapka coś tam przerobią i jest ciągnik. Jak by do niego władowali skrzynię od 360 to już by coś było 10/2. Jaki problem włożyc jeszcze 1 pare trybików na reduktorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Słuchajcie co to za ciągnik który na 6 biegów do przodu i 2 do tyłu przecierz to jest średniowiecze. Rozumiem że nie można zrobić 24 /12 ale mogły by być przynajmniej 2 biegi więcej i rewers nawet mechaniczny. A nie kupują podzespoły od ciapka coś tam przerobią i jest ciągnik. Jak by do niego władowali skrzynię od 360 to już by coś było 10/2. Jaki problem włożyc jeszcze 1 pare trybików na reduktorze.

 

Ten przykład z włożeniem skrzyni od 360 to nie jest najlepszy.Nie chciałbym w 330 skrzyni od 360. to jest ważne aby poprawić a nie zepsuć.Co z tego że będzie 10 biegów jak 2 odpadają bo "dwójka" się zakleszcza i wszystko chodzi jak chce.Lepsze takie "średniowiecze" z 6 biegami ale SPRAWNYMI I BEZAWARYJNYMI niż 10 biegowa skrzynia typu złom-paczka z kilkoma wrzuconymi trybami do środka jak to jest w 360

 

Wiem jak jest bo mam i 330 i 360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wolał 330 z inną skrzynią. Zawsze brakuje mi biegu pomiędzu 3 a 4 i 4 a 5 . No i ta nieszczęsna zmiana z 3 na 4 uuuuuuuuuu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym rozwiazaniem bedzie kiedy juz kolega popracuje escortem i zda nam relacje. porownanie zetora 7245 i ursusa 1134 chyba nie ma sensu bo 1134 ma silnik ZTS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ja bym wolał 330 z inną skrzynią. Zawsze brakuje mi biegu pomiędzu 3 a 4 i 4 a 5 . No i ta nieszczęsna zmiana z 3 na 4 uuuuuuuuuu.
Mi jak już to brakuje tylko biegu międzu 4 a 5 biegiem.

Skrzynia w 330 mogła by mieć wiecej biegów o ile by była tak samo wytzrzymałą jak stara poczciwa skrzynia 6 biegowa modernizacja która skończyłaby sie koniecznościa naprawiania skrzyni raz do roku nie idzie w dobrym kierunku.Lepiej stara mocna skrzynia z małą liczbą biegów niż kiepska skrzynia 10 biegowa Takie mam zdanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w skrzyni chciałbym jeszcze zobaczyc bieg pomiedzy 4 i 5 i jescze jeden ale nie wiem czy mnie nie wysmiejecie ale bieg 7 bo jak wiadomo 30 jest jakby to nie mowic jednym z najwolniejszych ciągników pomijając emki oczywiscie ten bieg to tylko do transportu lekkiego np wózek a nie do ciągania kilka ton bo do tego to sie 6 bardziej nadaje ,przydało by sie jej zsynchronizowanie i to nieszczesne przełączanie z 3 polowej na 4 szosową moznaby inaczej rozwiązac ja np przełączam nie chama niektorzy sie dwona rekami siłują np jak moj brat ja natomiast znajduje odpowiedni punkt i wchodzi bez problemu na polowe jak i szosowenatomiast najwazniejsza chyba rzecza tych przekładni ze są poprostu cholernie wytrzymałe jak tak to widze wiem ze nie wszyscy by sie zemna zgodzili ale nie było by najgorzej pozro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale by była jazda jakby ciapek ze 40km/h ciągnoł.

 

to z klatko na świnie ledwby sie jechało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Naprawdę nie mam słów do Ciebie "gość" Nawet nie wpisałeś swojego imienia a tak sie madrzysz.Tu nie chodzi o patriotyzm tylko polską mentalność że zawsze cudze jest lepsze niż nasze i właśnie dlatego istnieje powiedzenie "cudze chwalicie a swego nie znacie",. Mądrzysz sie gość jakbyś pracował w ursusie i teraz pracujesz przy składaniu escorta i znasz wszystkie tajniki produkcji w ursusie i escorcie a jestem pewien ze jesteś dzieciakiem który sobie przyszedł popisać lub starym dziadem który nic w życiu nie osiągnął i ma pretensje do wszystkich.A co do mojej produkcji to zapewniam cię że gdybym lipę robił to bym dawno splajtował bo jak pierwsze próbne partie produkcji nie wyjdą to nikt trwałej umowy na dostawe częsci z Tobą nie zawrze.Ostatnio zdobyłem dodatkowe certyfikaty ISO.Tylko co to tam dla ciebie znaczy, głównego technologa produkcji escorów.Jak jesteś taki mądry to zabłyśnij konkretną wiedzą na temat escortów i napisz jakie są rożnice w stosunku do 330, lub jeśli widziałeś escorty 450 to opisz je szczegółowo jakie rozwiązania techniczne posiadają.Tylko nie to co można znaleźć na stronie internetowej
A chętnie ci odpowiem nie będę nawet używał epitetów w przeciwieństwie do cibie.Skoro produkujesz takie super rzeczy to ujawnij co to jest ,chyba nie towary dla starych dziadów ani zabawki dla"dzieciaków".Te escorty to jedno wielkie badziewie dla frajerów ,pompa 20l,sześć biegów;ciasnota w środku. momenty czy spalanie mają się nijak do rzeczywistości.Na scczęście nie pracuję dla escorta (pewnie za jakieś 640 brutto ),tylko sasiad kupił 450-tkę i klnie na to gówno jak szewc. Nie jest towcale produkt polski ..Jak się ma certyfikat ISO do rzeczywistości to jawiem na przykładzie produkcji mleka i dalszej jego drogi poprzez mleczarnie aż do półki sklepowej.A co do części to popytaj rolników jakie badziewie MUSZĄ kupować i coznaczy gwarancja czy rękojmia..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja w skrzyni chciałbym jeszcze zobaczyc bieg pomiedzy 4 i 5 i jescze jeden ale nie wiem czy mnie nie wysmiejecie ale bieg 7 bo jak wiadomo 30 jest jakby to nie mowic jednym z najwolniejszych ciągników pomijając emki oczywiscie ten bieg to tylko do transportu lekkiego np wózek a nie do ciągania kilka ton bo do tego to sie 6 bardziej nadaje ,przydało by sie jej zsynchronizowanie i to nieszczesne przełączanie z 3 polowej na 4 szosową moznaby inaczej rozwiązac ja np przełączam nie chama niektorzy sie dwona rekami siłują np jak moj brat ja natomiast znajduje odpowiedni punkt i wchodzi bez problemu na polowe jak i szosowenatomiast najwazniejsza chyba rzecza tych przekładni ze są poprostu cholernie wytrzymałe jak tak to widze wiem ze nie wszyscy by sie zemna zgodzili ale nie było by najgorzej pozro

 

Mam 330 z 71 roku zielony kolor w skrzyni zmieniłym wałek sprzęgłowy i łożysko na nim to porządna maszyna ma już 5 opony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
ja w skrzyni chciałbym jeszcze zobaczyc bieg pomiedzy 4 i 5 i jescze jeden ale nie wiem czy mnie nie wysmiejecie ale bieg 7 bo jak wiadomo 30 jest jakby to nie mowic jednym z najwolniejszych ciągników pomijając emki oczywiscie ten bieg to tylko do transportu lekkiego np wózek a nie do ciągania kilka ton bo do tego to sie 6 bardziej nadaje ,przydało by sie jej zsynchronizowanie i to nieszczesne przełączanie z 3 polowej na 4 szosową moznaby inaczej rozwiązac ja np przełączam nie chama niektorzy sie dwona rekami siłują np jak moj brat ja natomiast znajduje odpowiedni punkt i wchodzi bez problemu na polowe jak i szosowenatomiast najwazniejsza chyba rzecza tych przekładni ze są poprostu cholernie wytrzymałe jak tak to widze wiem ze nie wszyscy by sie zemna zgodzili ale nie było by najgorzej pozro

 

Mam 330 z 71 roku zielony kolor w skrzyni zmieniłym wałek sprzęgłowy i łożysko na nim to porządna maszyna ma już 5 opony

Co sądzisz o ESCORTACH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Naprawdę nie mam słów do Ciebie "gość" Nawet nie wpisałeś swojego imienia a tak sie madrzysz.Tu nie chodzi o patriotyzm tylko polską mentalność że zawsze cudze jest lepsze niż nasze i właśnie dlatego istnieje powiedzenie "cudze chwalicie a swego nie znacie",. Mądrzysz sie gość jakbyś pracował w ursusie i teraz pracujesz przy składaniu escorta i znasz wszystkie tajniki produkcji w ursusie i escorcie a jestem pewien ze jesteś dzieciakiem który sobie przyszedł popisać lub starym dziadem który nic w życiu nie osiągnął i ma pretensje do wszystkich.A co do mojej produkcji to zapewniam cię że gdybym lipę robił to bym dawno splajtował bo jak pierwsze próbne partie produkcji nie wyjdą to nikt trwałej umowy na dostawe częsci z Tobą nie zawrze.Ostatnio zdobyłem dodatkowe certyfikaty ISO.Tylko co to tam dla ciebie znaczy, głównego technologa produkcji escorów.Jak jesteś taki mądry to zabłyśnij konkretną wiedzą na temat escortów i napisz jakie są rożnice w stosunku do 330, lub jeśli widziałeś escorty 450 to opisz je szczegółowo jakie rozwiązania techniczne posiadają.Tylko nie to co można znaleźć na stronie internetowej
A chętnie ci odpowiem nie będę nawet używał epitetów w przeciwieństwie do cibie.Skoro produkujesz takie super rzeczy to ujawnij co to jest ,chyba nie towary dla starych dziadów ani zabawki dla"dzieciaków".Te escorty to jedno wielkie badziewie dla frajerów ,pompa 20l,sześć biegów;ciasnota w środku. momenty czy spalanie mają się nijak do rzeczywistości.Na scczęście nie pracuję dla escorta (pewnie za jakieś 640 brutto ),tylko sasiad kupił 450-tkę i klnie na to gówno jak szewc. Nie jest towcale produkt polski ..Jak się ma certyfikat ISO do rzeczywistości to jawiem na przykładzie produkcji mleka i dalszej jego drogi poprzez mleczarnie aż do półki sklepowej.A co do części to popytaj rolników jakie badziewie MUSZĄ kupować i coznaczy gwarancja czy rękojmia..

 

Dobra ludzie dajcie sobie spokoj z takimi komentarzami.MATEUSZ2 kupił sobie ciągnik pod swoje potrzeby a nie pod wasze.jemu taki odpowiada to kupił.wam nie musi on odpowiadac bo nie wy bedziecie tym pracowac tylko on.nie ma co tu komentowac.i pisac takich negatywnych komentów.dajcie mu spokoj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja w skrzyni chciałbym jeszcze zobaczyc bieg pomiedzy 4 i 5 i jescze jeden ale nie wiem czy mnie nie wysmiejecie ale bieg 7 bo jak wiadomo 30 jest jakby to nie mowic jednym z najwolniejszych ciągników pomijając emki oczywiscie ten bieg to tylko do transportu lekkiego np wózek a nie do ciągania kilka ton bo do tego to sie 6 bardziej nadaje ,przydało by sie jej zsynchronizowanie i to nieszczesne przełączanie z 3 polowej na 4 szosową moznaby inaczej rozwiązac ja np przełączam nie chama niektorzy sie dwona rekami siłują np jak moj brat ja natomiast znajduje odpowiedni punkt i wchodzi bez problemu na polowe jak i szosowenatomiast najwazniejsza chyba rzecza tych przekładni ze są poprostu cholernie wytrzymałe jak tak to widze wiem ze nie wszyscy by sie zemna zgodzili ale nie było by najgorzej pozro

 

Mam 330 z 71 roku zielony kolor w skrzyni zmieniłym wałek sprzęgłowy i łożysko na nim to porządna maszyna ma już 5 opony

Co sądzisz o ESCORTACH

 

Nie wiem ile pochodzą

Jak byłem w AGROMIE po części do bizona to ogłądałem escorta 335 niby to samo pompe do podnośnika ma przy silniku filtr do hydrauliki taki jak w silniku hamulece tarczowe no i dwie wajchy do biegów, jak potrafią hindusy atomówke zrobić to może i traktory aż tak marne nie sa , pewnie nie wytrzymaja tyle co stare 330, ale i ZETOR teraz tandete odwala a tyle u nas sprzedaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ale by była jazda jakby ciapek ze 40km/h ciągnoł.

 

to z klatko na świnie ledwby sie jechało

 

jeśli masz 330 to wiesz że to wcale nie taki marny ciągnik i nawet z jakby 40km wyciągał to by się dało coś większego przewieźć niż klatka na świnie

 

Moje pytanie czy "gość"=Marek 2?

 

Produkuje łożyska i zawory kulkowe.Nie mam strony internetowe,j jeszcze

Nie ma co się kłocić, wszystko wyjdzie w praniu, a jak escort będzie mi słabo chodził to go sprzedam, ale mam nadzieję że to nie nastąpi.Jak nim pojeżdzę w polu to wam powiem co ten sprzęt warta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...