kgal 0 Napisano 16 Czerwca 2009 damian - dokładnie jak mówisz - nie ma już dzwigni od podnośnika - w moim mtz też już nie ma (jest tak jak na fotce od s-piotra) - a ten docisk to na czym polega? - bo u mnie przy dzwigni przy siedzeniu jest takie coś że jak max do przodu ją przesunę to wciskam maszynę w dół, np pług w ziemie mocniej wbijam. a siłownik o ile wiem jest dwustronnego działania w pronarze. Co prawda są pronary które maja 2 siłowniki stojące (nie leżący jeden) - podobno mają większy udźwig i może te mają jednostronnego działania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 16 Czerwca 2009 mtz miał siłownik dwustronnego działania i np. jak puściłeś pług i przytrzymałeś dłużej to tylne koła w ciągniku szły do góry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 16 Czerwca 2009 W nowych MTZ-ach już nie podniesiesz kół tylko dociśniesz pług aby nie wyskoczył podczas orki,tą dźwignią przy siedzeniu dajesz mocno na dół . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kgal 0 Napisano 16 Czerwca 2009 przy okazji sprawdzę - pewnie przy podorywkach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 16 Czerwca 2009 damian9871 kolego ja mam MTZ 820 a że słabo znam język białoruski a na wyposażeniu ciągnika była instrukcja w tym języku,więc zakupiłem instrukcję od pronara. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 16 Czerwca 2009 biegi masz po prawej (nie jak w starych że między nogami trzeba było mieszać) i 3 dźwignie przy kierownicy od hydrauliki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 16 Czerwca 2009 tak biegi po prawej ,a między nogami reduktor . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
badi 0 Napisano 16 Czerwca 2009 WitamPosiadam Belarusa 1025.3 już drugi rok minął od kiedy nabyłem goDzisiaj kopałem łyżką w burcie glinę do czasu kiedy przedni napęd zaczął przepuszczać raz coś przeskoczyło i szarpnęło póżniej drugi no i trzeci i wcale nie ma przedniego napędu.Kontrolka się zapala normalnie,wałek ze skrzyni przy włączonym napędzie nie obraca się jak się zakopie.-jest jakieś sprzęgiełko które można podciągnąć? -gdzie wogóle w skrzyni jego należy szukać,konieczne będzie rozpoławianie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
psujek 0 Napisano 20 Czerwca 2009 mam białoruśke ale niemoge zdiąc piasty z tylmiego koła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glizda70 0 Napisano 21 Czerwca 2009 Witam a może ktoś osadził na kleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
psujek 0 Napisano 21 Czerwca 2009 ale niewien w jaki sposób ją zdiąc Prosze o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blizniak1 0 Napisano 26 Czerwca 2009 Witam wszystkich!Mam pytanie-czy komuś z użytkowników MTZ 82 prawidłowo pokazuje wskaźnik paliwa Mój mtz jest z 97r i wskaźnik pokazuje że bak jest pełny, a wymieniłem czujnik w baku+wskaźnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kgal 0 Napisano 1 Lipca 2009 no mój tez całkiem dobrze nie pokazuje. Pokazywał zero - wlalem 80 litrów i pokazuje pełen. Ten tym tak ma - mój jest z 98r. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alwaro 0 Napisano 2 Lipca 2009 moj pronar 1221a z 06r tez ma lipny czujnik jak ma 90 l to wskaznik pokazuje 0 a przy 120 zaczyna swiecic sie rezerwa a jeszcze nie ma jak sprawdzic tradycyjnym niezawodnym sposobem czyli przez wlem czyli jazda w ciemno Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G12S 0 Napisano 6 Lipca 2009 Hamulce tak się blokują, że aż zaczynają się dymić, ale tylni z prawej strony. Co może być tego przyczyną i jak temu zaradzić, prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź. Z góry dziękuję za pomoc, a jeżeli to w czymś pomorze mój ciągnik to Pronar 1025a Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klemens 0 Napisano 7 Lipca 2009 Hamulce tak się blokują, że aż zaczynają się dymić, ale tylni z prawej strony. Co może być tego przyczyną i jak temu zaradzić, prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź. Z góry dziękuję za pomoc, a jeżeli to w czymś pomorze mój ciągnik to Pronar 1025a Blokują popękane okładziny hamulcowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy77 0 Napisano 18 Lipca 2009 Witam.Pytanie do Fachowców !.Żeby wymienić ostatnią panewkę główną /tę od strony sprzęgła/,to trzeba rozpoławiać silnik,czy się uda bez?.Ciągnik w proszku,a trzeba dokończyc koszenie.MTZ-orzeszek 1991r. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy77 0 Napisano 18 Lipca 2009 ORZESZEK-prod.1981r.-soorki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 19 Lipca 2009 Witam wszystkich!Mam pytanie-czy komuś z użytkowników MTZ 82 prawidłowo pokazuje wskaźnik paliwa Mój mtz jest z 97r i wskaźnik pokazuje że bak jest pełny, a wymieniłem czujnik w baku+wskaźnik Ja też walczyłem ze wskażnikiem paliwa ale teraz jest ok. dwa razy wymieniłem czujnik paliwa w baku są 3 rodzaje ,wystarczy że bedzie dłuższy o 1 cm i juz bedzie oszukiwał,a to ,że pokazuje pełno sprawdz połączenie kabli od czujnika one łącza sie na kostce pod konsola kierownicy po prawej stronie trzeba zdjąc prawy boczek ta kostka lubi się rozpiąć i wtedy pokazuje pełno . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rasel_1 0 Napisano 22 Lipca 2009 Siema Mam takie pytanko czy ktoś z was ma lub miał tak w Swoim MTZ-cie, zwłaszcza w starszych modelach, żeby gdy włączy się pompę to podnośnik od razu sam podnosił?? Ja mam MTZ od niedawna i raz poruszałem tą wajchą obok tej od podnośnika i takie się coś zrobiło. Co bym potem nie robił to już tak zostało. denerwujące to jest bo ciężko jest coś zapiąć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 22 Lipca 2009 tak miałem w mtz. ustaw przy siedzeniu na dół i musisz nacisnąć nogą na cięgła to opadną. albo na neutralne przy siedzeniu(na ząbek) i wajchą przy kierownicy opuścisz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rasel_1 0 Napisano 22 Lipca 2009 a od czego właściwie jest to przy siedzeniu?? Bo piszesz o tym co wygląda jak podnośnik w c-360. Jak kupowałem to koleś powiedział, żeby tego lepiej nie ruszać, więc tego w ogóle nie dotykałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 22 Lipca 2009 to jest od podnośnika tylko że nie masz tam docisku hydraulicznego jak przy kierownicy. dźwignia przy siedzeniu działa jak podnośnik w 60 maszyna opada pod własnym ciężarem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sly510 0 Napisano 23 Lipca 2009 wiatam , czy ma ktoś może instrukcje do białoruśki z 1984 roku wersja rolnicza lub może mi ktoś podać przynajmniej parametry związane z napełnieniem w poszczególnych układach - chodzi mi o oleje w spomaganiu w układzie hydraulicznym , silnik skrzynia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 23 Lipca 2009 Polecam sklep internetowy http://sklep.rolniczy24.pl/ asortyment dodany na stronie mają niewielki ale w rzeczywistości mają wszystko do Zachodnich maszyn rolniczych . Szybko tanio i solidnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach