Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wie na jakiej zasadzie działa przełącznik żółw zając??? mam cały czas włączonego żółwia i nie mogę przełączyć na zająca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś wie na jakiej zasadzie działa przełącznik żółw zając??? mam cały czas włączonego żółwia i nie mogę przełączyć na zająca.

już ci wcześniej pisałem że jak pali sie kontrolka od cisnienia oleju w skrzyni to nie ma prawa działac reduktor (czyli zmiana z zająca na żółwia i odwrotnie), nie mozna wyłączyc przedniego napedu włączyć WOM i blokady. Jest to rodzaj zabezpieczenia tych układów przy spadku cisnienia w skrzyni. Dlatego nie szukaj przyczyny we włączniku reduktora tylko zobacz dlaczego pali ci sie kontrolka od ciśnienia. Odezwij sie na moje gg 103 669 25 tam podam ci numer telefonu i wszystko wyjasnię o co tu dokładnie chodzi o co nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowi mam takie pytanie co może być jak przełączę z zająca na żuwia to kontrolka mi sie nie świeci żarówka jest dobra bo jak chcę zapalać to się swieci żółw .I drugi problem Przestawił mi sie wskaźnik obrotów WOM wskazuje 1000 obrotów a wałek kręci się z prędkością 540 .Z góry wielkie dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może być że awaryjne raz chodzą a raz nie w MF 6170, a czy kogut ma coś z tyn wspólnego bo też nie działa. Z góry wielkie dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zaszkodzi mi się zapytać czy ktoś wie lub regeneruje albo zna kogoś kto może to zrobić lub potrafi obejść sterownik od żółwia i zająca???Bo z tego co wiem POLACY POTRFIĄ WSZYSTKO!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam goscia ktory zajmuje sie wszelaka elektronika w ciagnikach i innych maszynach . Jest z pomorskiego. jego nr 503 072 285. napewno robi sterowniki w MF i wiem ze wspolpracuje z JD z serwisem z Pasleka .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, interesuje mnie ferguson 3120 z 1994r słyszałem, że ten model ma lepszą skrzynie biegów w porównaniu do serii 30xx tzn mniej awaryjną, czy to prawda i co jest nie tak w tych skrzyniach, bo uważam mf za świetne ciągniczki tylko boję sie tej skrzyni, czy moje obawy są uzasadnione, z góry dzięki za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję pomocy w sprawie awarii w ciągniku Massey Ferguson 3635!!

Awaria ta wystąpiła na wałku przekazu mocy, pod obciążeniem staje i dymi

Proszę o pomoc prosze pisac pod mailem romek44@vp.pl

z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie zaszkodzi mi się zapytać czy ktoś wie lub regeneruje albo zna kogoś kto może to zrobić lub potrafi obejść sterownik od żółwia i zająca???Bo z tego co wiem POLACY POTRFIĄ WSZYSTKO!!!

takich magikow jest na peczki tylko ze potem to formma najwiecej pytan kto naprawia czemu sie psuja itd

obchodzenie funkcji z-z to smiertelne zagrozenie dla kazdego w poblizu operatora i kazdego na drodze

dla maszyny bo moze wyleciec czesci za 12tys

pomyslcie troche jaka jest roznica w predkosci

pod rawiczem z tego powodu zabil sie opertator ciagnik z przyczepa przezucil na zolwia dyszel wjechal do kabiny a ciagnik przewrocil sie na bok

ludze polacy potrafia wszystko naprawde

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie co może być że awaryjne raz chodzą a raz nie w MF 6170, a czy kogut ma coś z tyn wspólnego bo też nie działa. Z góry wielkie dzięki

sprawdz przekazniki po prawej stronie kabiny

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No mi tez nie świeci własnie żółw w moim 6180.

kup instrukcje obslugi

zolw bedzie swiecil jak wlaczysz biegi pelzajace i tylko wtedy

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowi mam takie pytanie co może być jak przełączę z zająca na żuwia to kontrolka mi sie nie świeci żarówka jest dobra bo jak chcę zapalać to się swieci żółw .I drugi problem Przestawił mi sie wskaźnik obrotów WOM wskazuje 1000 obrotów a wałek kręci się z prędkością 540 .Z góry wielkie dzięki

kup instrukcje obslugi

grzebales w przelacznikach (taki maly srebrny z tylu)

albo masz zwalonego kompa

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spzreglo odpowietrzylem i dziala. pozostaje pytanie dlaczego samo sie zapowietrzylo

filter pompa rozdielacz niskiego cisnienia wysprzeglik cieknące węże lub w koncu pompa to twoj problem

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi szarpie sprzęgło w 6180, nie da się praktycznie spokojnie ruszyć, bo sprzęgło bierze nagle pod końcem. No i co robić? Czy wina pompy czy tarczy?
Albo siadł docisk sprzęgła lub tarcza ( te wytrzymują sporo)-ewentualnie możesz podkręcić pedał sprzęgła aby na siłownik wyciskający docisk szło więcej oleju czyli odłącz pedał sprzęgła od dzwigni siłownika i wykręć 2 obroty żeby pedał stał wyżej i odpowietrz siłownik sprzęgła -może to coś pomoże-pozdrawiam

 

gosci nie wsadzaj klienta na mine to sprzeglo jest mokre

nic nie wiesz o tym ciagniku ile facet ma sie nachodzic z kluczami dookoła? az schrzani synchro p-t i tlumik drgań zebys mogl zarobic?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no tak macie racje.. ae jakie podzespoly do silnika najlepiej kupić jakiej firmy? Thm czy cos innego? moze jakieś orgilnalne u korbanków MF ?

606679535 kolben smit niemieckie trochhe drozsze od thma hinczyka

ale po co dwa razy robic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś może mi opisać te rodzaje Ferdków?

Czym one sie roznia??

-electronic do 90

-datatronicod 91-94

-autotronic

od91-94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowi mam takie pytanie co może być jak przełączę z zająca na żuwia to kontrolka mi sie nie świeci żarówka jest dobra bo jak chcę zapalać to się swieci żółw .I drugi problem Przestawił mi sie wskaźnik obrotów WOM wskazuje 1000 obrotów a wałek kręci się z prędkością 540 .Z góry wielkie dzięki

kup instrukcje obslugi

grzebales w przelacznikach (taki maly srebrny z tylu)

albo masz zwalonego kompa

pozdro

Kolego jakbybył komp zwalony to by rewszta niedziałała a pozatym w nim niema kompa a ten przełącznik w którym miejscy jest. To jest ciągnik mf 6150

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z moim MF 3090 a mianowicie chodzi o to iz pod obciążeniem przestaje ciagnąc. Została wymieniona tarcza sprzęgła głównego została wyrównana powierzchnia koła zamachowego stykajaca sie z tarczą oraz został zebrany materiał ze stopek koła zamachowego ok 1,5mm czyli tyle samo co zostało zebrane z powierzchni koła. Jednak pomimo tego ciągnik przy obciążeniu zwalnia pomimo tego iz silnik wchodzi na obroty. Sytucaja ta ma miejsce zwsze bez wzgledu na to czy speedshift jest właczony czy tez wyłaczony. Tutaj mam własnie pytanie czy moze sprzęgło główne zostało żle zrobieone czy tez tacze od speedshiift ( czyli ta duza i te małe) ju zsiadły i dlatego ciągnik nie ma siły uciągu. Dodam iż podobne problemy z uciągiem ciągnik ten miał od około dwóch jednak było to zauwazalne przy ruszaniu ponieważ pod obciązeniem nie wyrywał on nigdy gwałtownie lecz powoli nabierał predkości pomimo zwiększania obrotów silnika, jednak było to niemal niezauważalne jednak z czasem to sie pogłębiało i aż po wymianie sprzęgła głównego uniemożliwiło to jazdę. Prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam problem z moim MF 3090 a mianowicie chodzi o to iz pod obciążeniem przestaje ciagnąc. Została wymieniona tarcza sprzęgła głównego została wyrównana powierzchnia koła zamachowego stykajaca sie z tarczą oraz został zebrany materiał ze stopek koła zamachowego ok 1,5mm czyli tyle samo co zostało zebrane z powierzchni koła. Jednak pomimo tego ciągnik przy obciążeniu zwalnia pomimo tego iz silnik wchodzi na obroty. Sytucaja ta ma miejsce zwsze bez wzgledu na to czy speedshift jest właczony czy tez wyłaczony. Tutaj mam własnie pytanie czy moze sprzęgło główne zostało żle zrobieone czy tez tacze od speedshiift ( czyli ta duza i te małe) ju zsiadły i dlatego ciągnik nie ma siły uciągu. Dodam iż podobne problemy z uciągiem ciągnik ten miał od około dwóch jednak było to zauwazalne przy ruszaniu ponieważ pod obciązeniem nie wyrywał on nigdy gwałtownie lecz powoli nabierał predkości pomimo zwiększania obrotów silnika, jednak było to niemal niezauważalne jednak z czasem to sie pogłębiało i aż po wymianie sprzęgła głównego uniemożliwiło to jazdę. Prosze o pomoc.

 

Jeżeli jesteś pewien, że sprzęgło jest na 100% sprawne, to nie ma innej możliwości jak właśnie te tarczki, tylko dziwi mnie czemu zarówno na półbiegu jak i bez, ten poślizg występuje, może jednak faktycznie obie się przytarły, ale żeby tak razem Na tej dużej tarczy mogła też pęknąć sprężyna, musisz rozkręcić a wszystko się okaże. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam problem z moim MF 3090 a mianowicie chodzi o to iz pod obciążeniem przestaje ciagnąc. Została wymieniona tarcza sprzęgła głównego została wyrównana powierzchnia koła zamachowego stykajaca sie z tarczą oraz został zebrany materiał ze stopek koła zamachowego ok 1,5mm czyli tyle samo co zostało zebrane z powierzchni koła. Jednak pomimo tego ciągnik przy obciążeniu zwalnia pomimo tego iz silnik wchodzi na obroty. Sytucaja ta ma miejsce zwsze bez wzgledu na to czy speedshift jest właczony czy tez wyłaczony. Tutaj mam własnie pytanie czy moze sprzęgło główne zostało żle zrobieone czy tez tacze od speedshiift ( czyli ta duza i te małe) ju zsiadły i dlatego ciągnik nie ma siły uciągu. Dodam iż podobne problemy z uciągiem ciągnik ten miał od około dwóch jednak było to zauwazalne przy ruszaniu ponieważ pod obciązeniem nie wyrywał on nigdy gwałtownie lecz powoli nabierał predkości pomimo zwiększania obrotów silnika, jednak było to niemal niezauważalne jednak z czasem to sie pogłębiało i aż po wymianie sprzęgła głównego uniemożliwiło to jazdę. Prosze o pomoc.

 

Jeżeli jesteś pewien, że sprzęgło jest na 100% sprawne, to nie ma innej możliwości jak właśnie te tarczki, tylko dziwi mnie czemu zarówno na półbiegu jak i bez, ten poślizg występuje, może jednak faktycznie obie się przytarły, ale żeby tak razem Na tej dużej tarczy mogła też pęknąć sprężyna, musisz rozkręcić a wszystko się okaże. Pozdrawiam

 

........a wystarczy cisnienie zmierzyc........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam problem z moim MF 3090 a mianowicie chodzi o to iz pod obciążeniem przestaje ciagnąc. Została wymieniona tarcza sprzęgła głównego została wyrównana powierzchnia koła zamachowego stykajaca sie z tarczą oraz został zebrany materiał ze stopek koła zamachowego ok 1,5mm czyli tyle samo co zostało zebrane z powierzchni koła. Jednak pomimo tego ciągnik przy obciążeniu zwalnia pomimo tego iz silnik wchodzi na obroty. Sytucaja ta ma miejsce zwsze bez wzgledu na to czy speedshift jest właczony czy tez wyłaczony. Tutaj mam własnie pytanie czy moze sprzęgło główne zostało żle zrobieone czy tez tacze od speedshiift ( czyli ta duza i te małe) ju zsiadły i dlatego ciągnik nie ma siły uciągu. Dodam iż podobne problemy z uciągiem ciągnik ten miał od około dwóch jednak było to zauwazalne przy ruszaniu ponieważ pod obciązeniem nie wyrywał on nigdy gwałtownie lecz powoli nabierał predkości pomimo zwiększania obrotów silnika, jednak było to niemal niezauważalne jednak z czasem to sie pogłębiało i aż po wymianie sprzęgła głównego uniemożliwiło to jazdę. Prosze o pomoc.

 

Jeżeli jesteś pewien, że sprzęgło jest na 100% sprawne, to nie ma innej możliwości jak właśnie te tarczki, tylko dziwi mnie czemu zarówno na półbiegu jak i bez, ten poślizg występuje, może jednak faktycznie obie się przytarły, ale żeby tak razem Na tej dużej tarczy mogła też pęknąć sprężyna, musisz rozkręcić a wszystko się okaże. Pozdrawiam

 

........a wystarczy cisnienie zmierzyc........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowi mam takie pytanie co może być jak przełączę z zająca na żuwia to kontrolka mi sie nie świeci żarówka jest dobra bo jak chcę zapalać to się swieci żółw .I drugi problem Przestawił mi sie wskaźnik obrotów WOM wskazuje 1000 obrotów a wałek kręci się z prędkością 540 .Z góry wielkie dzięki

kup instrukcje obslugi

grzebales w przelacznikach (taki maly srebrny z tylu)

albo masz zwalonego kompa

pozdro

Kolego jakbybył komp zwalony to by rewszta niedziałała a pozatym w nim niema kompa a ten przełącznik w którym miejscy jest. To jest ciągnik mf 6150

 

pewny jesteś to poco pytasz na forum jak pewny jestes

kolego zacznij od instrukcji potem mozemy porozmawiac czego jestes pewny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak obsługiwać to urządzenie i jakie ma ono funkcje, bo nigdzie nie mogę znaleźć do niego instrukcji. Mam instrukcje do tego drugiego kompa co jest w Mf (po niemiecku), ale niestety nie do tego. Umiem go wyzerować, ale nic poza tym.

 

minitraktor007rm9.th.jpg

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...