PiotrS 0 Napisano 30 Września 2008 witam.mam problem z masejem 3610.niedziała mi komputer do sterowania podnośnikiem.proszę o pomoc.Ja też mam problem z komputerem czy można go gdzieś naprawić czy wymiana na nowy ?pomogę ci opisz co się dzieje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 1 Października 2008 Ten biały dym spowodowany jest niskim ciśnieniem w komorze spalania moga byc zawory moga byc tłoki, ewentualnie niskie cisnienie wtrysku. Dio tego dochodzi niska temperatura i jest problem z rozruchem. Na holu pali lepiej ponieważ silnik obraca sie szybciej niz przy rozruszniku i powietrze nie zdązy "uciec". Co do ten typ tak ma mam w swojm silnik a4 248 czyli to samo co w 690 i pali bez problemów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil 23 0 Napisano 1 Października 2008 Podnośnik nie chce opaść na dół był mechanik i powiedział ze wszystko jest ok tylko nie działa komputer elektrozawory działają pompa działa a podnośnik nie działa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korzen mf 3065 0 Napisano 1 Października 2008 witam mam troche głupi problem z mf 3065 nieumiem znaleść wlewu oleju do wspomagania. gdzie on sie znajduje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 1 Października 2008 wspomaganie w ciągnikach działa w oparciu o olej ze skrzyni biegów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 1 Października 2008 Do "buli1979" A morze byc jeszcze taki myk ze uszczelka pod głowicą jest walnieta i ma przedmuch z cylindra na drugi i dlatedo nie hce palic. bo po pierwszym odpaleniu pali juz bez problemu nawet po minucie pracy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 1 Października 2008 jesli uszczelka była by przepalona to dymil by ciągle jesli przepali się przez kanał chłodzący tez dymi na biało a raczej to para jest. Przy takich temperaturach jak teraz powinien palic bez problemu przy - 10 może dymic na biało przy kręceniu ale to jest normalka wkońcu te silniki nie sa najnowoczesniejsze.Wbrew pozorom przez minurte tłok i ikomora spalania trochę się ogrzewa. sprawdź cisnienie wtrysku, ciśnienie spręzania, ewentual;nie ustawienie zapłonu innych pomysłów nie mam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafbak 0 Napisano 1 Października 2008 Do Piotra S.niedziała mi żadno pokrętło na kompie ani na błotnikach ale z tyłu koło rożdzielacza mam dwa przyciski i one działają. sprawdzałem przełącznik jest dobry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MF3060 0 Napisano 2 Października 2008 witam ; niedawno kupiłem MFa 3060 i mam problem z hamulcami ciągle mi sie zapowietrzają przecieków z pompek chamólcowych żadnych niema gdy odpowietrzę postoi kilka dni i znów są zapowietrzone co to moze być proszę o pomoc znzwców Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 2 Października 2008 Mi się tak zapowietrzała pompka sprzęgła w Claas Dominator 98. Działa na tej zasadzie, co hamulcowa. W środku ta gumka się rozsypała i jakimś sposobem powietrze zasysało a ubytku płynu nie było. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snopek 0 Napisano 3 Października 2008 Witam Mam problem z moim MF 699 jak dotychczas chodzil bez zarzutow ale dzisiaj po odpaleniu okazalo sie ze swieci kontrolka od stanu oleju w skrzyni(chociaz pracowal wczoraj i nic takiego sie nie dzialo) wiec dolalem mu oleju i teraz jest dalej problem1.walek wom nie chce sie wlaczyc (znaczy chodzi caly czas nawet jak nie jest wlaczony ale jak sie go wlaczy i pojdzie w prace to staje- co tez mnie dziwi bo wczoraj pracowal z brona wirnikowa bez zarzutu)2. mam w nim przyspieszacz (taka dzwigienke z prawej strony kierownicy na ktorej pisze + i -) no i teraz on tez nie dziala Wyciagnolem ten filterek co jest pod spodem do hydrauliki ale on jest czystyTeraz nie wiem co robic bo robota w polu a tu ciagnik padochkierownica kreci sie lekko, traktor zalany jest agrolem(chyba niezbyt dobry pomysl)Prosze o pomoc i przepraszam za bledy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 3 Października 2008 co prawda niemam MF ale z twojego opisu wynika że skutek niskiego stanu oleju zapowietrzyła ci się pompa, podobna usterka pojawja mi się w ursusie 912 gdy go zgaszę przodem pod górę i poluzowanie wyjścia z pomy przy zapalonym silniku zazwyczaj pomaga ,ale mogę się mylić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 3 Października 2008 witam ; niedawno kupiłem MFa 3060 i mam problem z hamulcami ciągle mi sie zapowietrzają przecieków z pompek chamólcowych żadnych niema gdy odpowietrzę postoi kilka dni i znów są zapowietrzone co to moze być proszę o pomoc znzwców w wiekszości przypadków jest to wina uszczelniaczy w pompce hamulcowej po prostu twardnieją ze starości gdy tłoczek sie cofa zasysa powietrze lub z winy niewłaściwych olejów w skrzyni . zdarza się też że puszcza olej na docisku chamulcowym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 3 Października 2008 Do (Snopek) sprubój bez filtra lub załuz nowy bo na tym filtrze nie widac zabrudzenia gołym okiem ale napewno jest zabity opiłkami, ja kiedys myłem w benzynie i pod spręrzarke i pomogło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 3 Października 2008 Witam Mam problem z moim MF 699 jak dotychczas chodzil bez zarzutow ale dzisiaj po odpaleniu okazalo sie ze swieci kontrolka od stanu oleju w skrzyni(chociaz pracowal wczoraj i nic takiego sie nie dzialo) wiec dolalem mu oleju i teraz jest dalej problem1.walek wom nie chce sie wlaczyc (znaczy chodzi caly czas nawet jak nie jest wlaczony ale jak sie go wlaczy i pojdzie w prace to staje- co tez mnie dziwi bo wczoraj pracowal z brona wirnikowa bez zarzutu)2. mam w nim przyspieszacz (taka dzwigienke z prawej strony kierownicy na ktorej pisze + i -) no i teraz on tez nie dziala Wyciagnolem ten filterek co jest pod spodem do hydrauliki ale on jest czystyTeraz nie wiem co robic bo robota w polu a tu ciagnik padochkierownica kreci sie lekko, traktor zalany jest agrolem(chyba niezbyt dobry pomysl)Prosze o pomoc i przepraszam za bledy Sprawdź przewody od czujników ciśnienia oleju w skrzyni lub same czujniki. U mnie jak nie łączył styk przy czujniku to świeciła się kontrolka od ciśnienia i działy sie różne tego typu rzeczy. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snopek 0 Napisano 3 Października 2008 Sprawdź przewody od czujników ciśnienia oleju w skrzyni lub same czujniki. U mnie jak nie łączył styk przy czujniku to świeciła się kontrolka od ciśnienia i działy sie różne tego typu rzeczy. pozdrawiam Watpie oby to bylo przyczyna dzisiaj czyscilem filtr ten pod spodem ale nic nie dalochyba jutro bede go rozkrecal i probowl sie dostac do pomp tylko nie bardzo wiem jak ale mam katalog czesci wiec moze jakos sobie poradze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 4 Października 2008 Zanim zaczniesz rozbierac sprawdź filtr od hydrauliki ten w skrzyni na dole jest od pompy podnośnika. Ten agrol dawno zalałeś. Rozumiem ze poziom oleju jest. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rademenes 0 Napisano 4 Października 2008 Czy wie ktoś jak rozkręcić pompe wtryskową LUCAS w MF3060. Chodzi o tą część z której wychodzą rurki do wtryskiwaczy. Są tam małe filterki (sitka) i się mi one zabrudziły. Już kiedyś mechanik czyścil mi je ale nie przyjrzałem się jak roskręcał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snopek 0 Napisano 4 Października 2008 Zanim zaczniesz rozbierac sprawdź filtr od hydrauliki ten w skrzyni na dole jest od pompy podnośnika. Ten agrol dawno zalałeś. Rozumiem ze poziom oleju jest.A gdzie znajduje sie filtr hydrauliki bo niebardzo wiem gdzieAgrol zostal zalany 2 sezony temu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 4 Października 2008 Jeden jest pod spodem w skrzyni żeby go wyjac tzeba spuścic olej i odkrecuić dekielek z 3 śrubami drugi od hydrauliki powinien byc gdzies z boku nie wiem gdzie dokładnie w 699 poszukaj pompy z przodu silnika i szukaj po metalowych przewodach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snopek 0 Napisano 4 Października 2008 No ok bede szukal teraz mam odkrecony dekiel od lewej strony taki maly okragly i nic narazie przez niego nie widac obawiam sie ze bede musial go rozwalic na pol chyba nie ma w nim filtra od hydrualiki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 4 Października 2008 W 699 jest tylko jeden filtr oleju hydr., ten pod spodem. jeśli podnośnik działa to prawdopodobnie coś się dzieje z pompą zębatą wspomagającą. żeby się do niej dostać musisz rozpołowić ciągnik (kabiny nie trzeba zwalać). gdy już będzie rozjechany oczom twoim ukaże się pompa główna (tłoczkowa) a nad nią pompa wspomagająca. Jedna do drugiej jest przykręcona. prawdopodobnie tylko tak się można do niej dostać. Ale przed rozkręceniem spróbuj zmierzyć ciśnienie jakie daje.Z tej pompy są sterowane hamulce przyczep. odkręć przewód zasilający rozdzielacz do hamulców przyczepy, to taka prostokątna kostka pod wyjściami hydraulicznymi, i na nim zmierz ciśnienie i wydatek. niestety nie wiem jakie tam powinny być wartości. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snopek 0 Napisano 4 Października 2008 W 699 jest tylko jeden filtr oleju hydr., ten pod spodem. jeśli podnośnik działa to prawdopodobnie coś się dzieje z pompą zębatą wspomagającą. żeby się do niej dostać musisz rozpołowić ciągnik (kabiny nie trzeba zwalać). gdy już będzie rozjechany oczom twoim ukaże się pompa główna (tłoczkowa) a nad nią pompa wspomagająca. Jedna do drugiej jest przykręcona. prawdopodobnie tylko tak się można do niej dostać. Ale przed rozkręceniem spróbuj zmierzyć ciśnienie jakie daje.Z tej pompy są sterowane hamulce przyczep. odkręć przewód zasilający rozdzielacz do hamulców przyczepy, to taka prostokątna kostka pod wyjściami hydraulicznymi, i na nim zmierz ciśnienie i wydatek. niestety nie wiem jakie tam powinny być wartości.widze ze jestes zorientowany w sprawie tego MF (tak apropo sory ze ci wtedy nie pomoglem)moze odezwiesz sie na gg 6435468 bo jestem zdesperowany troche(ciagnik sni mi sie ) ojciec chce odkrecic podnosnik ale ja mu mowilem ze trzeba rozpolowic go ta pompa nie ma zadnego wydatku ani cisnienia nie daje bo w rurkach co ida na chlodniczke oleju wcale go nie ma jesli sie dobrze orientuje to z tej pomocniczej pomki dzialaja: wzmacniacz, walek wom i przedni naped(bo toprzestalo dzialac)a ta glowna tloczkowa zasila podnosnik i daje na rozdzielacz(czyli na wyjscia hydrauliki)czyli wychodzi ze trzeba go rozpolowic a moze znacie jakiegos mechanika w woj lubelskim co by podjal sie tegono i jak z czesciami (najgorszy scenariusz czy idzie dostac taka pompe) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 4 Października 2008 Pompę dostaniesz na pewno(polfarmer, granit itp.). sprawdź połączenie obydwu pomp bo zębata pobiera olej za pośrednictwem tłoczkowej, mechanika znam który to robi ale w mazowieckim i nie wiem jak u niego z terminem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snopek 0 Napisano 4 Października 2008 Pompę dostaniesz na pewno(polfarmer, granit itp.). sprawdź połączenie obydwu pomp bo zębata pobiera olej za pośrednictwem tłoczkowej, mechanika znam który to robi ale w mazowieckim i nie wiem jak u niego z terminem.narazie szykuje sie do rozpolowienia uu mazowieckie to chyba odpada moze znajde kogos blizej ale pracowalem jednego dnia wszystko bylo ok odstawilem go na noc a rano juz lipa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach