pawlo36 0 Napisano 25 Marca 2010 to albo nie kupiłeś dokładnie tego filtra albo ci sie wydaje ze to papier (jak ci nie szkoda to go rozwal i zobaczysz co jest w środku, siatka jak jest drobna to tak wygląda bo przeciez nie bedziesz miał jakiejś grubej siatki którą bedzie widac. Jak mowie ze jest dobry to jest dobry (gdybym sam sie nie przekonał to bym nie doradzał komuś) i na wydajność pompy rzędu ok 50 pare litrów starcza a serie 30xx 31xx 61xx nie maja wiięcej a aktualnie o takich tu mowa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 25 Marca 2010 i co do zegara to jak nie wiesz to nigdzie sie go nie wkręca tylko podłącza sie pod króćce które są do tego celu a jak juz chcesz wkręcać to z gwintem calowym nie ma wielkiego problemu bo sklepy maja juz wszystkie gwinty, redukcje i takie tam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 25 Marca 2010 Witam. Mam taki problem Gdzie można sprawdzić wydajność pompy hydraulicznej w okolicach Zambrowa. Tylko ja już tą pompę mam wyjętą z ciągnika. w okolicach zambrowa raczej niema takich specy żeby sprawdzic wydajnośc pompy wyjentej wydajnośc pompy to znaczy że pompa w danym czasie i o dany ciśnieniu powinna przepompować tyke i tyle oleju w białymstoku jak pisze buli w chydrodizlu moga tylko sprewdzić ciśnienie ale to mozesz sprawdziś i sam w miejscwe czujnika wkrecasz zegar powinno byc 170 -180 baryjak i 150 to jeszcze nie jest żle Tak można wkręcić zegar. tylko trzeba go mieć, i trzeba mieć calowy gwint na krućcu aby pasował. Ja mam wciaż problem ze zmierzeniem ciśnienia. nie mam zegara i nigdzie nie mogę pożyczyć.http://www.allegro.pl/item958017814_manometr_do_mierzenia_cisnienia_oleju_nowosc.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 25 Marca 2010 Witam Mam problem z mf3090 włożyłem nową pompę hydrauliczną i pali mi się na wolnych obrotach kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni może tam jest cos innego i nie wiem co zrobić. Przed wymianą pompy to sprzęgło słabo działało trzeba było trzymać na dużych obrotach żeby rozłączyło wspomaganie też ciężko chodziło chociaż po wymianie jest troszkie lepiej. Może cos trzeba odpowietrzyć sprzęgło odpowietrzyłem bo wiem gdzie ale reszta tych odpowietrzaczy to nie wiem od czego są. Może jakiś zawór puszcza gdzieś olej. Prosze o jakąś podpowiedz bo pomału tracę nadzieję że da sie coś z tym zrobic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anna81620 0 Napisano 25 Marca 2010 Jaki pług powinien mieć traktor Massey Ferguson 3070??????????,ogólnie kupiliśmy zrywalną czwórkę,35 odkładnica..i powiem,że ciągnik ma z nim robotę..Jadąc czwórkką polową...Czy te ciagniki tylko na to stać? bo nie wiem gdzie szukać przyczyny braku mocy.."Na pusto" jedzie jak burza a Tu u nas miał robotę by w górę wyjechać na jedynce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronekRB 0 Napisano 25 Marca 2010 Ja mam MF3075 i ciągnie mi piątki grudziądzkie i nie mam problemu,ale ma lżejsze ziemie.Trudno powiedzieć co jest z twoim MF.może masz zajechany silnik, jak ci mocno paruje z odmy to silnik kiepski, musiał byś sprawdzić mu kompresje na cylindrach i wtedy sie okaże. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 25 Marca 2010 dymienie z odmy nie jest jednoznaczne z zajechanym silnikiem!!!!!!!!!!!!!!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian20 0 Napisano 25 Marca 2010 to albo nie kupiłeś dokładnie tego filtra albo ci sie wydaje ze to papier (jak ci nie szkoda to go rozwal i zobaczysz co jest w środku, siatka jak jest drobna to tak wygląda bo przeciez nie bedziesz miał jakiejś grubej siatki którą bedzie widac. Jak mowie ze jest dobry to jest dobry (gdybym sam sie nie przekonał to bym nie doradzał komuś) i na wydajność pompy rzędu ok 50 pare litrów starcza a serie 30xx 31xx 61xx nie maja wiięcej a aktualnie o takich tu mowa Co do tego filtra to zwracam honor. sprawdziłem dokładnie latarką poświeciłem i widzę ,że jednak jest tam siatka metalowa. Musze kupić sobie własny manometr i będe miał spokój. pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 25 Marca 2010 Ja miałem podobne jaja z 3065.Na oko wszystko było ok. tylko gdzieś konie uciekły . Po kolei poleciały filtr paliwa i pompka zasilająca a zakończyło się na wymianie pomporozdzielacza w pompie wtryskowej. Po tych egzorcyzmach konie wróciły do zaprzęgu. (Warto też sprawdzić czy jakiś jajcarz nie włożył końcówek wtryskiwaczy od czegoś innego) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 25 Marca 2010 Witam Mam problem z mf3090 włożyłem nową pompę hydrauliczną i pali mi się na wolnych obrotach kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni może tam jest cos innego i nie wiem co zrobić. Przed wymianą pompy to sprzęgło słabo działało trzeba było trzymać na dużych obrotach żeby rozłączyło wspomaganie też ciężko chodziło chociaż po wymianie jest troszkie lepiej. Może cos trzeba odpowietrzyć sprzęgło odpowietrzyłem bo wiem gdzie ale reszta tych odpowietrzaczy to nie wiem od czego są. Może jakiś zawór puszcza gdzieś olej. Prosze o jakąś podpowiedz bo pomału tracę nadzieję że da sie coś z tym zrobic.przedewszystkim sprawdz cisnienie podłączajac manometr na wolnych obrotach powinno być mniejwięcej 170 barów włączając przedni napęd ciśnienie powinno spaść około 30 procent na jakieś 3 sekundi i znów wrócić do normy . sprawdz zawór w rożdzielaczu pod maską zawór w deklu co siedzi pompa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian20 0 Napisano 25 Marca 2010 dymienie z odmy nie jest jednoznaczne z zajechanym silnikiem!!!!!!!!!!!!!!!!! A co może być jeszcze przyczyną intensywnego dymienia z odmy? u mnie jak sie nagrzeje ciagnik to mocno dmucha. Mam inny ciagnik tez z silnikiem perkinsa i w nim nie dymi wogóle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 25 Marca 2010 Witam. Mam taki problem Gdzie można sprawdzić wydajność pompy hydraulicznej w okolicach Zambrowa. Tylko ja już tą pompę mam wyjętą z ciągnika. w okolicach zambrowa raczej niema takich specy żeby sprawdzic wydajnośc pompy wyjentej wydajnośc pompy to znaczy że pompa w danym czasie i o dany ciśnieniu powinna przepompować tyke i tyle oleju w białymstoku jak pisze buli w chydrodizlu moga tylko sprewdzić ciśnienie ale to mozesz sprawdziś i sam w miejscwe czujnika wkrecasz zegar powinno byc 170 -180 baryjak i 150 to jeszcze nie jest żle Tak można wkręcić zegar. tylko trzeba go mieć, i trzeba mieć calowy gwint na krućcu aby pasował. Ja mam wciaż problem ze zmierzeniem ciśnienia. nie mam zegara i nigdzie nie mogę pożyczyć.http://www.allegro.pl/item958017814_manometr_do_mierzenia_cisnienia_oleju_nowosc.html Miron a jest w tym zestawie złącze do MF6180? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 25 Marca 2010 dymienie z odmy nie jest jednoznaczne z zajechanym silnikiem!!!!!!!!!!!!!!!!! A co może być jeszcze przyczyną intensywnego dymienia z odmy? u mnie jak sie nagrzeje ciagnik to mocno dmucha. Mam inny ciagnik tez z silnikiem perkinsa i w nim nie dymi wogóle. przeważnie przyczyną jest nieszczelność na tłokach albo na głowicy ale nie zawsze i nie zawsze dymienie powoduje spadek mocy, spotkałem sie juz nie raz z takim dymieniem i nieraz tez nie było oznak braku mocy i wyobraź sobie ze ciągnik ciągnął naprawde dobrze i oleju tez nie ubywało i jak to wytłumaczyć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbynio82 0 Napisano 26 Marca 2010 Miron A jak sprawdzić te zawory i na co trzeba sprawdzić uwagę. Ale tenciągnik zachowuje sie dziwnie jak go zapale jak postał ze dwie godziny to przy zapalaniu jak rozrusznik kręci to ta kontrolka miga a póżniej już się nie zapala ale nie mogę włączyć przedniego i blokady i na obrotach tak do 1500 to mam włączony przyśpieszacz a powyżej 1500 on się sam wyłącza. A jak ciągnik się rozgrzeje trochę pochodzi jakieś 30min i go zgasze i zapale ponownie to ta kontrolka świeci się na obrotach do 1500 inic nie działa a powyżej 1500 gaśnie i działa mi i przód i blokada i przyśpieszacz. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 26 Marca 2010 na moje to ewidentny brak ciśnienia bo jak nie ma ciśnienia to jest włączony przyspieszacz a pod ciśnieniem jest wyłączany, ten zawor do góry na pokrywie od pompy mógł sie ewentualnie zawiesic albo cos podeszło pod niego lub mogła też usiąść sprężyna i trzeba by spróbować podłożyć cienką podkładkę. A może coś zle złożyłeś przy tej pompie i łapie gdzieś powietrze bo tez sie tak zdarza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian20 0 Napisano 26 Marca 2010 Panowie. Po wkręceniu manometru w miejsce czujnika ciśnienia oleju hydraulicznego...wykazuje 0 ciśnienia. Odkręciłem więc wogóle go i jak się okazło olej nie dochodzi do czujnika. Jak to możliwe skoro działa podnosnik, działa wspomaganie, i działa ładowacz podłaczony pod gniazda z tyłu ? Pomóżcie .. Dodam że jest to MF 6140 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anna81620 0 Napisano 26 Marca 2010 Moc w ciągniku 3070...Nie bralismy pod uwagę silnika,gdy ciągnik niby 93 konny ledwo radzi sobie z czterema skibami w lekkiej ziemi...filtr powietrza jest bardzo posklejany i ogólnie wątpię by tam przepuszczał powietrze.mam nadzieje ,z e to jest główna przyczyna braku mocy... sprawdzimy najpierw to.. A co do silnika racja .;P nie dymi,chodzi rewelacyjnie odpalał nam z a każdym razem na ako od 255 w największe mrozy...Ale ciagnik wolno wchodzi na obroty..po dodaniu gazu... .zupełnie jakby nie dostawał odpowiedniej ilości powietrza...mówie oczywiście o samej orce bo w innych wypadkach .. nie robi problemów... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 26 Marca 2010 Panowie. Po wkręceniu manometru w miejsce czujnika ciśnienia oleju hydraulicznego...wykazuje 0 ciśnienia. Odkręciłem więc wogóle go i jak się okazło olej nie dochodzi do czujnika. Jak to możliwe skoro działa podnosnik, działa wspomaganie, i działa ładowacz podłaczony pod gniazda z tyłu ? Pomóżcie .. Dodam że jest to MF 6140 bo wkręciłeś zegar w czujnik zapchania filtra a nie ciśnienia-pomyśl troche Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian20 0 Napisano 26 Marca 2010 Panowie. Po wkręceniu manometru w miejsce czujnika ciśnienia oleju hydraulicznego...wykazuje 0 ciśnienia. Odkręciłem więc wogóle go i jak się okazło olej nie dochodzi do czujnika. Jak to możliwe skoro działa podnosnik, działa wspomaganie, i działa ładowacz podłaczony pod gniazda z tyłu ? Pomóżcie .. Dodam że jest to MF 6140 bo wkręciłeś zegar w czujnik zapchania filtra a nie ciśnienia-pomyśl troche Sorry ale z tego co wiem to czujnik po prawej stronie filtra oleju jest od cisnienia. czujnik od zapchania jest po lewej stronie ( patrzac z boku na filtr ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 26 Marca 2010 Jeżeli wolno wkręca się na obroty po wciśnięciu gazu to winna jest pompa wtryskowa a ściśle mówiąc pomporozdielacz. Będzie to najbardziej czuć przy ruszaniu i podczas jazdy pod najmniejsze wzniesienie z przyczepą . Jeżeli taki był ciągnik od początku to z reguły przyjmuje się że tak ma być . Dopiero po naprawie pompy czuć zmianę. Wymieniać na nowe a nie regenerowane.Koszt naprawy do 3065 z 10.2009- 1400 pln. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterq1991 0 Napisano 26 Marca 2010 Witam! Czy jest możliwość aby w MF 3080 zwiększyć przepływ oleju na podnośnik?Chodzi mi o to, że chcę aby szybciej podnosił(pompa jest nowa założona). Jak jadę z maszyną w polu to zanim zdąży podnieść to ciągnik już zakopany. Siłę ma, bo podnosi wszystko bez problemu na wolnych obrotach, ale chodzi, żeby szybciej to robił. U znajomego w NH tak było, że wydajność miał zmniejszoną i w serwisie bez problemu od ręki mu to zwiększyli i zdecydowanie szybciej podnosił. Gdzieś kiedyś na forum coś czytałem, że w MF też tak jest. Czy to prawda? Jak to zrobić jeśli jest taka możliwość? Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 27 Marca 2010 marian niby tak ale dlaczego nie było ciśnienia jak mówisz ze wszystko działa, co ty masz tam za cuda:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 27 Marca 2010 witam wie moze ktos gdzie mozna sciagnac katalog czesci do mf 3060 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian20 0 Napisano 27 Marca 2010 marian niby tak ale dlaczego nie było ciśnienia jak mówisz ze wszystko działa, co ty masz tam za cuda:P Nie mam pojęcia dlaczego nie ma tam oleju. Dziś wymieniłem olej oraz filtry. Nis się nie zmieniło. Nie działa mi wszystko. Nie mam rewersu, półbiegów wałka i przełączania żółw-zając. Mam natomiast podnosnik, wspomaganie, tura i jak zmostkuje czujnik to odzyskuje jeszcze te półbiegi. Nie mam pojęcia. Komputer wykluczony ( sprawdziłem w innym ciągniku) Czujnik też jest ok ( wkręcałem nowy) filtry nowe...nie wiem co może być przyczyną tego że nie ma ciśnienia na wyjsciu czujnika ciśnienia ( totalny brak nawet kropli oleju z tamtego otworu) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 27 Marca 2010 Witam. Mam taki problem z c360 3p. W czasie rozsiewania nawozu potrafi nagle zgasnąć. Pompka zasilająca była niedawno wymieniana. Wymieniłem dzisiaj filtr i chodził przez kilkanaście minut i potem zgasł. Nie można było go odpowietrzyć ani odpalić. Po podpięciu bańki z paliwem bezpośrednio pod pompę ciągnik chodzi dobrze, a pompka podaje paliwo raz lepiej, raz gorzej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach