viceroy 0 Napisano 19 Października 2013 Pisze dalej, choc nikt mi nieodpowiada. MF8150, wczesniej rozłanaczało skrzynie i sprzegło przy przytrzymaniu skręconej kierownicy a teraz to juz kaput. Przy jednoczesnym uzyciu, kierownicy z podnosnikiem, lub hydraulika blokuje całkowicie układ kierowniczy, brak hamulców, brak półbiegów, brak hydrauliki i ogólnie podnosnieka. Po zgaszeniu i zapaleniu ponownie wszystko działa przez chwile, i dalej to samo. Jakies pomysły? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 19 Października 2013 Wygląda na zanik ciśnienia oleju, ja bym dał pompe oleju do sprawdzenia do jakiegoś zakładu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 20 Października 2013 Pompa jest po regeneracji w Poznaniu, sprzegło uszczelnione i przesypane. Tu ewidentnie chodzi o sterowanie cisnieniem. Jest zawór sterujacy, dochodzi do niego z 9 przewodów, ale nie ma w kraju zakładu który by go zregenerował, lub choc sprawdził, a nowy cos pod 10tys. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 20 Października 2013 a korbanek co na to? wiem że drogo itd ale zapytać można Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 20 Października 2013 Ty ale ten zawór taki skomplikowany nie jest. rozbierz, zatkało się coś po prostu;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 20 Października 2013 Ten od hamulców, zawór 3 dzielny sprawdź ten pod maską. Tam coś przytkało (to parę zwężek jest) i potem zawór 1,5 bar na skrzyni do smarowania;) tylko ze zbyt wysokie ciśnienie powinno rozwalić chyba wężyk zasilający pompki (lać się ma z odpowietrzników na zapalonym ale delikatnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viceroy 0 Napisano 20 Października 2013 Ten pod maską był przegladany, tam w sumie to nic nie ma. Będe wyciagał ten cały zawór pioritetowy przy filtrze, co pod nim pompa siedzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 21 Października 2013 Z tym pod maską to do tego od hamulców było:) u ciebie ten na pompie raczej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adrian69 0 Napisano 27 Października 2013 Witam potrzebuję porady dotyczącej Massey Ferguson 3080. Użytkuję go od niespełna roku, oczywiście po zakupie wymieniłem w nim oleje i filtry. Ma on skrzynię bez stopni A-B tzw. wajcha od rewersu jest tylko w przód i w tył. Odkryłem w nim niedawno pewną usterkę kontrolka oleju w skrzyni zapala się przy niskich obrotach (po niżej 1500) na wyłączonym speedshift'cie i automatycznie włącza się przedni napęd. Dodam też że na włączonym nie mam z tym problemu, lecz gdy go wyłączę i jest pod obciążeniem to później nie da się go włączyć przyciskiem wystarczy lekko puknąć w elektrozawór i jest porządku. Prąd do odpowiadającego elektrozaworu dopływa. W poszukiwaniu przyczyny w Internecie wyczytałem ze winę może ponosić jedna sekcja w pompie hydraulicznej ? Z góry dziękuję za wyrażenie opinii w tym temacie pozdrawiam Adrian Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 27 Października 2013 Rozdzielacz na speedshift lub uszczelnienie pomiędzy obudową a speed, lub wewnątrz speed (przejdzie miedzy częściami obrotowymi) lub na tłoku wewnątrz speedshift. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 28 Października 2013 witam,sprawa jest pewno prosta ale ja nie wiem,a wiec powieccie mi od czego jest na EHR to z przodu pokrentlo dolne z tymi 5 zakresami nie moge dojsc bo przekrencanie nie daje mi zadnych zmian,dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 28 Października 2013 Pewno ci chodzi o pozycyjna - mieszana - siłowa Tzn tym działania podnośnika, czy ma reagować na opór np pługa i podnosić jak idzie ciężko;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 28 Października 2013 dzieki gustlik,jak to wyczuc i np.ty jak orzesz to na jakiej cyferce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 28 Października 2013 Ja mam ziemie wredne, kamienie, w niektórych miejscach skałę całą (10-100 cm pod powierzchnia) dużo miejsc z przechodzącą celiną itd. więc bliżej pozycyjnej. Tak do dołu ale bliżej pozycyjnej (ten taki rozsiewacz narysowany) instrukcje sobie ściągnij, po polsku do 36** moja, ehr tam jest wytłumaczony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy3125 0 Napisano 31 Października 2013 witam mam problem z dynashift w mf 3095. Jak wlacze polbieg A lub B to silnik az gasnie ma takie obciazenie na C mniejsze a na D chodzi normalnie w czasie jazdy i na postoju tak samo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990 0 Napisano 19 Listopada 2013 Witam panowie mam problem z mf 3085 otóż gdy zaczepę przyczepę jednoosiową bądź na tandemie to zaczep odbija mi i wali w dekiel od oleju hydraulicznego czy tam nie powinno być jakiś sprężyn czy też może trzeba te tulejki i bolce wszystkie powymieniać? Czy u was też jak naciśniecie na ten zaczep to opuszcza sie on na dół? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszynagrzesiek 0 Napisano 21 Listopada 2013 Kupie uszkodzonego massey fergusona seria 3XXX lub 6XXX. Jak co to pisać grzesiek007gw@wp.pl .Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 25 Listopada 2013 Ten od duszenia na dynashift (ABCD) - prawdopodobnie masz przeciek na jednym zespole sprzęgłowym albo coś z tłoczkiem tam - 2 biegi naraz ci wchodzą. Jest to za sprzęgłem musisz rozpołowić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flamenko 0 Napisano 9 Grudnia 2013 Witam. Mam pytanie do uzytkowników ciagnika massey ferguson . Stosuje ktos olej FUSCH AGRIFARM STOU MC 10W40. Jesli tak to w jakiej cenie go kupujecie? Albo na jakim oleju jezdzicie jaki polecacie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho 0 Napisano 10 Grudnia 2013 Witam. Mam pytanie do uzytkowników ciagnika massey ferguson . Stosuje ktos olej FUSCH AGRIFARM STOU MC 10W40. Jesli tak to w jakiej cenie go kupujecie? Albo na jakim oleju jezdzicie jaki polecacie? Ten olej stosuję w MF w cenie 380 zł za 20 litrów z przesyłką gdzieś z okolic Niemodlina - z allegro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flamenko 0 Napisano 10 Grudnia 2013 ok serdeczne dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 10 Grudnia 2013 Ja leję Agro STOU 10W30 za 11 zł/ litr, w silnik Superol Falco 15W40 9zł / litr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flamenko 0 Napisano 10 Grudnia 2013 Gustlik a jaki masz model masseya? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aderson 0 Napisano 10 Grudnia 2013 gdzie znajduje się czujnik obrotów silnika w massey ferguson 3085? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 10 Grudnia 2013 Licznik i obrotomierz bierze sygnał z alternatora. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach