kon28 0 Napisano 20 Lutego 2008 Mam pytanie czym sie różnią MF 3115 od 3080 oprócz KM i czy w tych ciągnikach są wadliwe skrzynie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 20 Lutego 2008 witam, jak włączę przedni napęd w moim MF 3070 to się coś tucze, co to może być? zaczęło się chyba od tego jak nie zauważyłem że blokada na wszystkie 4 koła była włączona i jeździłem trochę na niej, co mogło się stać? Proszę o odpowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip 0 Napisano 20 Lutego 2008 witam, jak włączę przedni napęd w moim MF 3070 to się coś tucze, co to może być? zaczęło się chyba od tego jak nie zauważyłem że blokada na wszystkie 4 koła była włączona i jeździłem trochę na niej, co mogło się stać? Proszę o odpowiedzi Prawdopodobnie masz na wałku atakującym zerwane frezy, jak sprawdzić zdejmij tuleję z walka przy przednim mośćie - wałek który przekazyje napęd na przednią oś - przyczyna prawdopodobnie niewłaściwy rozmiar opon. Każdy dory takarz ci to naprawi. Naspawać wałek i wyfrezować nowe frezy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herki 0 Napisano 20 Lutego 2008 siemka wszystkim mam pytanie jakie parametry powinien miec olej do skrzyni do mf 61** bo ja ostatnio zalalem go agrol-u ale ktos cos kiedys muwil ze to nie jest dobry olej wie ktos cos na ten temat jaki to olej jest najlepzy? Ja do swojego 6150 nalałem taki http://www.orlen-oil.pl/modules/kat_show.php?id=200 Posiada odpowiednie parametry do takich fergusonów i w dodatku nie jest zbyt drogi (coś koło 10-12zł za litr). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michu8 0 Napisano 20 Lutego 2008 koledzy cos mi nie zagrało wsiadam do mf 3680 -stał 3 miechy a tu wpadł pedał hamulca ,odpalam i brak hamowania . odpowietrzyłem ok. nazajutrz sytuacja sie powtarza cos nie tak.podpowiedżcie co to może byc - gdzie szukac? a opał koledzy on hurt ok3,9 zł-vat-pare groszy z gminy iwychodzi cena poału Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 21 Lutego 2008 witam, jak włączę przedni napęd w moim MF 3070 to się coś tucze, co to może być? zaczęło się chyba od tego jak nie zauważyłem że blokada na wszystkie 4 koła była włączona i jeździłem trochę na niej, co mogło się stać? Proszę o odpowiedzi Prawdopodobnie masz na wałku atakującym zerwane frezy, jak sprawdzić zdejmij tuleję z walka przy przednim mośćie - wałek który przekazyje napęd na przednią oś - przyczyna prawdopodobnie niewłaściwy rozmiar opon. Każdy dory takarz ci to naprawi. Naspawać wałek i wyfrezować nowe frezy. Kolego ile wchodzi oleju do skrzyni do mf6150 bo mam taki sam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 21 Lutego 2008 siemka wszystkim mam pytanie jakie parametry powinien miec olej do skrzyni do mf 61** bo ja ostatnio zalalem go agrol-u ale ktos cos kiedys muwil ze to nie jest dobry olej wie ktos cos na ten temat jaki to olej jest najlepzy? Ja do swojego 6150 nalałem taki http://www.orlen-oil.pl/modules/kat_show.php?id=200 Posiada odpowiednie parametry do takich fergusonów i w dodatku nie jest zbyt drogi (coś koło 10-12zł za litr).ile wchodzi do mf6150 do skrzyni oleju bo mam tekiego samego mf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip 0 Napisano 21 Lutego 2008 siemka wszystkim mam pytanie jakie parametry powinien miec olej do skrzyni do mf 61** bo ja ostatnio zalalem go agrol-u ale ktos cos kiedys muwil ze to nie jest dobry olej wie ktos cos na ten temat jaki to olej jest najlepzy? Ja do swojego 6150 nalałem taki http://www.orlen-oil.pl/modules/kat_show.php?id=200 Posiada odpowiednie parametry do takich fergusonów i w dodatku nie jest zbyt drogi (coś koło 10-12zł za litr).ile wchodzi do mf6150 do skrzyni oleju bo mam tekiego samego mf Ja do swojego wlałem agrol u a co do ilości ta jak sie nie mylę to ok 40-45 l. Co do agrolu to trzeba go szybciej wymienić. Ale już kilka opini słyszałem że trzeba sie trzymać zasady nie mieszania olejów czyli nie pożyczasz przyczepy wywrotki sąsiadowi lub innego sprzętu który może spowodować wymieszanie olejów różnych jakości itp itd. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel5314 0 Napisano 21 Lutego 2008 kupie ciagnik massey ferguson 690 lub nowszy 390 bez tura , 4x4 stan idealny mail raf_17@tlen.pl gg 935690 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herki 0 Napisano 21 Lutego 2008 O ile się nie mylę to wchodzi 55l do mf 6150.Kupiłem 3X20l bo najtaniej wychodzi ,a resztę i tak wykorzystałem do silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly 0 Napisano 21 Lutego 2008 Sprzedam nową końcówke wałka odbioru mocy do ciągnika Massey Ferguson 8160 1986 rok, pasuje także do innych modeli mój e-mail: rkrystian@interia.eu lub gg 10024523 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 22 Lutego 2008 Witam ktoś kiedyś pisał że naprawiał moduł sterowniczy z MF 30XX. PROSZE O KONTAKT NA GG 5285093 lub na jacekkokot@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 22 Lutego 2008 Witam ktoś kiedyś pisał że naprawiał moduł sterowniczy z MF 30XX. PROSZE O KONTAKT NA GG 5285093 lub na jacekkokot@wp.plO który moduł sterowniczy ci chodzi od EHR czy autotronic??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 22 Lutego 2008 chce kupic takiego masseya . czy ten massey jest godny polecenia doradzcie mi.Ja mam MF 698 rok 1989 i nie narzekam, ale kupiłem go po remoncie, więc tak powinno być, spalanie w normie 2 litry więcej od c360 w obciążeniu, ma prostą skrzynie, ale dwie pompy hydrauliczne i jak olej masz za gęsty to Ci pompa od załączania wom i napędu przedniego, na frezach obróci i będzie klapa. Ogólnie masywna maszyna, dużo bardziej niż te z serii 4 cyfrowych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 22 Lutego 2008 chodziło mi o ten moduł pod kabiną z prawej strony za stopką ,co załancza blokady ,przedni most ,półbiegi , wom. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 23 Lutego 2008 chodziło mi o ten moduł pod kabiną z prawej strony za stopką ,co załancza blokady ,przedni most ,półbiegi , wom.ztym nieda się nic zrobić jedynie można ominąć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszc_2007 0 Napisano 23 Lutego 2008 Witam mam problem ze sprzęgłem w MF 3080 poniżej 1300 obr. i po zgaszeniu silnika pedał sprzęgła jest miękki może ktoś wie co jest tego przyczyną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 23 Lutego 2008 dzięki MIRON właśnie to zrobiłem do załanczania przedniego mostu założyłem przekażnik tylko jeszcze jak zapale traktor nie chcą mi się przełanczac biegi żułw zając i coś jest ze sterowaniem bo jak odpiąłem kabel masowy który idzie z czujnika ciśnienia oleju w skrzyni i założyłem go znowu to zaczyna działac a po ponownym odpaleniu znowu nie działa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 23 Lutego 2008 dzięki MIRON właśnie to zrobiłem do załanczania przedniego mostu założyłem przekażnik tylko jeszcze jak zapale traktor nie chcą mi się przełanczac biegi żułw zając i coś jest ze sterowaniem bo jak odpiąłem kabel masowy który idzie z czujnika ciśnienia oleju w skrzyni i założyłem go znowu to zaczyna działac a po ponownym odpaleniu znowu nie działa. ale czujnik ciśnienia oleju w skrzyni nie ma kabla masowego jest zasilający który jest podłączony do czujnika z którego na wyjściu znajduje się opornik 60 omowy z którego wychodzi kabel powracajacy do autotronic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 23 Lutego 2008 To jest MF3065 z 1991 r i w nim do czujnika ciśnienia oleju w skrzyni przychodzi kabelek przykręcony do masy koło autotronika pod kabiną a spowrotem idzie kabel do autotronica który steruje kontrolką ciśnienia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 23 Lutego 2008 dzięki MIRON właśnie to zrobiłem do załanczania przedniego mostu założyłem przekażnik tylko jeszcze jak zapale traktor nie chcą mi się przełanczac biegi żułw zając i coś jest ze sterowaniem bo jak odpiąłem kabel masowy który idzie z czujnika ciśnienia oleju w skrzyni i założyłem go znowu to zaczyna działac a po ponownym odpaleniu znowu nie działa. witam żółwia i zajaca musisz zrobić na przekazniku i najlepiej daj od wardburda od świateł i wtedy będzie oki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 23 Lutego 2008 To jest MF3065 z 1991 r i w nim do czujnika ciśnienia oleju w skrzyni przychodzi kabelek przykręcony do masy koło autotronika pod kabiną a spowrotem idzie kabel do autotronica który steruje kontrolką ciśnienia szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałem sie z takim rodzajem cujnika ciśnienia w tych ciągnikach poniewaz występujace napiecie w tym obwodzie jest istotne w poprawnym działaniu innych układów i musi wynosic 5 V, nawet w instrukcji napraw i katalogu częsci nie ma takiego wariantu czujnika jaki masz u siebie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 23 Lutego 2008 mam jeszcze jedno pytanko czy jak jest włączony WOM to po zatrzymaniu ciągnika zapala się kontrolka ciśnienia w skrzyni a po ruszeniu gaśnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 23 Lutego 2008 To jest MF3065 z 1991 r i w nim do czujnika ciśnienia oleju w skrzyni przychodzi kabelek przykręcony do masy koło autotronika pod kabiną a spowrotem idzie kabel do autotronica który steruje kontrolką ciśnienia szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałem sie z takim rodzajem cujnika ciśnienia w tych ciągnikach poniewaz występujace napiecie w tym obwodzie jest istotne w poprawnym działaniu innych układów i musi wynosic 5 V, nawet w instrukcji napraw i katalogu częsci nie ma takiego wariantu czujnika jaki masz u siebie. widocznie coś było już grzebane i ktoś coś poprzepinał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 23 Lutego 2008 mam jeszcze jedno pytanko czy jak jest włączony WOM to po zatrzymaniu ciągnika zapala się kontrolka ciśnienia w skrzyni a po ruszeniu gaśnienie powinno tak być. sprawdz czujnik szybkości jazdy bo on ma wspólne zasilanie z czujnikiem ciśnienia i w przypadku przebicia i wahań napięcia będa problemy z kontrolką. skoro i tak juz instalcje rozwalasz to go odłącz i połącz kable od niego na krótko tylko wtedy nie będziesz mial tego że przedni napęd sam ci się wyłączy po przekroczeniu 15km/h Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach