Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

mam zamiar zamontowac je przy suficie bardziej ise opłaca radio samochodowe czy magnetofon?? zwykły przenosny

DVD sobie załuż

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałem wymienić ten element bo czasem jak koło wpadnie w nierówność na asfalcie a jadę szybko, to koła wpadaja w takie wężykowanie. Podejrzewam luz na jednej z tych końcówek i dlatego chciałem wymić. W końcu jednak odłożyłem to na inny moment bo nie dałem rady. Chyba że źle podejrzewam i co innego może być przyczyną że koła się telepią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co innego może być przyczyną że koła się telepią?

Źle ustawiona zbieżność

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co innego może być przyczyną że koła się telepią?

Źle ustawiona zbieżność

A może raczej wybite tulejki na słupicach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A może raczej wybite tulejki na słupicach ?

a można jaśniej tak żeby laik zrozumiał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A może raczej wybite tulejki na słupicach ?

a można jaśniej tak żeby laik zrozumiał?

A ja zawsze myślałem że to ja laikiem jestem ....... mówię o pionowych osiach ..........do których masz przykręcone zwrotnice ...........jeżeli tam tulejki są wypracowane to przednie koła lubią wpadać w wibracje ....... mówię na przykładzie swojego ciągnika choć to nie to nie jest niezniszczalny i niezatapialny władek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Russek w porównaniu do twego to super maszynka luz na drażkach kierowniczych sie reguluje po to sa nakretki z dwóch stron... i tą wiekszą sie reguluje ale takze mozna ją odkrecic i sie ja wtedy tam smaruje by lzej sie kreciło Hmm... we władkach czesto luzz w przekładni jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miras ma racje u mnie tez kola "wężykowały" i po wymianie lozysk w przekladni sie uspokoiło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm... Russek w porównaniu do twego to super maszynka luz na drażkach kierowniczych sie reguluje po to sa nakretki z dwóch stron... i tą wiekszą sie reguluje ale takze mozna ją odkrecic i sie ja wtedy tam smaruje by lzej sie kreciło Hmm... we władkach czesto luzz w przekładni jest
Ale ty pier ......... czy przez przypadek nie masz kompleksu małego p .... ? jakbyś miał pojecie o rzeczy to byś wiedział o tym że C - 328 ma końcówki drążków z kalamitkami i jak smarujesz to wieki jeździsz , a jak nie smarujesz to wymieniasz na nowe .............. na drążkach to sobie możesz chłopcze zbieżność ustawić ....... a na końcówkach drążków faktycznie luz skasować , ale synek pojęć nie myl........ Poprostu mnie śmieszysz ale to do Ciebie nie dociera ..... daj na luz bo myslisz żeś w raju a byłeś w d .... skraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no w sumie jeśli koła wężykują to faktycznie jest bardzo prawdopodobne że źle jest ustawiona zbieżność miałem coś takiego u siebie objawy identyczne jak zbieżność na oko ustawiałem to nie dało się szybko jechać... potem wymieniłem opony na nowe zbieżność ładnie ustawiałem 'książkowo' i objawy ustały...

no ale luzy to swoją drogą bo oczywiści są nie dopuszczalne po co ustawiać zbieżność jak się ma na drążkach luzy i i tak koło będzie szło jak mu lepiej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zakupiłem właśnie T25 i robie mu remont silnika może ktoś wie jakie są luzy zaworowe w tym silniku oraz siła dokręcania głowicy i kolejność?

Albo czy jest do niego jakaś instrukcja napraw.

Za odpowiedź dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luz na zaworach 0,3 książkowo, dokrecanie krzyzowe ale z jaka siłą to czesto na wyczucie hi hi...

 

 

P.S. A koncówki drażka nie zaliczają sie do drażka... Wiesz @małorolny2 myslisz ze pozjadałes mysli... wiec to Ty chyba jestes na skraju d...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oczywiście że jest książka i to bardzo dobra

A gdzie taką można zdobyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W typowych sklepach rolniczych z ruskimi... wiem ze w żmigrodzie gość ma oraz przy granicy z Białorusią są... w sklepach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam:

-katalog cześci ciągnika T25A1,T25A2,T25A3 (1978r)

-opis techniczny i instrukcja eksploatacji T25A,T25A2,T25A3

 

 

Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeby dostać sie do chamulca to musze zwolnice odkręcac?Bardzo to skomplikowane czy raczej łatwe?

Zgóry dziEki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie przy próbie skręcania ciągnika po naprawie sprzęgła chyba wcisnąłem do środka lekko wałek sprzęgłowy i teraz cieżko sie obraca moze wiecie w czym problem. jak niem kręce to nie ma płynnego obrotu tylko takie skoki jak zębatka po czymś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio tez tak miałem i wyszło ze to łozysko podporowe ktore podpiera wałek sprzęgłowy przy wale sie rozleciało tylko u mnie dodatkowo okrutnie wyło jak silnik pracował.Ewentualnie Panowie pisali ze czasami lubi sie rozkręcić wałek jest tam taki dekiel pod pąpą gdzie mozna sie do niego dostac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem co jest grane po złożeniu ciągnika wogule nie wysprzęgla reguluje na dzwigienkach odstęp od łożyska oporowego prawie na min i co naciskam sprzęgło i nie rozłącza dzwigienki nie cofają tarczy dociskowej o co chodzi??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

luki21 a łożysko w wale korbowym co walek sprzeglowy sie podpiera wymieniles?? jesli tak sprobuj na biegu na wcisnietym sprzegle zahamowac zeby je ruszylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie nie wymieniałem łożyska bo robiłem to jak wał siadł ale ono jest ok bo sprawdzałem przy składaniu....

 

widzę że dzwignie wcale nie odciągają docisku tylko wyginają to pierwszą tarczę o która opierają się śruby regulacyjne... nie wiem może coś zle złożyłem?? a co by było gdybym tarcze sprzęgłową odwrotnie założył??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to moja wiedza sie konczy- tarcze odwrotnie nie wiem czy by pasowala. Jak kiedys ktos zlozyl odwritnioe drugi stopien w c360 to sprzegla nie mial ale to az na sile tarcza\e wygielo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...