Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdziłem w katalogu i nie ma nawet 200mm coś około 150

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do paffa: wyałałem Ci PW z forum http://wladimirect25.ok1.pl dotyczącą remonty skrzyni ale coś nie odpisałeś przeczytaj proszę mój post poniżej o problemie ze skrzynią i napisz co o tym myslisz

 

Sorki że zaśmiecam!

Kurcze nic do mnie nie dotarło, ja nawet nie wiem gdzie na tym forum jest PW w profilu nie mam wiadomości (mimo, że w ustawieniach jest wsio ok).

 

Musisz chyba jednak zwalić podłogę i zobaczyć co jest nie tak.

A jak wchodzą biegi na przeciw biegu II i IV czyli redukcyjne?? Bo jak one też nie wchodzą, to może wodzik sie rozsypał.

A jak tylko nie wchodzą II i IV to pewnie koło zębate

Trudno tu zgadywać, musisz zdjąć podłogę i będziesz widział.

Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dzięki że jesteś

nie wiem co rozumiesz pod stwierdzeniem "nie wchodzi" z wrzuceniem biegu nie ma kłopotu. Wszystko zaczyna się jak puścisz sprzęgło i zaczyna ciągnąć. Wtedy strasznie trzepie dźwignią tak jakby ją chciały wyrzucić tak prawo-lewo a co za tym idzie przenosi się to na cały traktor. Ot takie sobie objawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam pytanie .ciśnienie w komorze spalania T25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no dzięki że jesteś

nie wiem co rozumiesz pod stwierdzeniem "nie wchodzi" z wrzuceniem biegu nie ma kłopotu. Wszystko zaczyna się jak puścisz sprzęgło i zaczyna ciągnąć. Wtedy strasznie trzepie dźwignią tak jakby ją chciały wyrzucić tak prawo-lewo a co za tym idzie przenosi się to na cały traktor. Ot takie sobie objawy.

No to jeśli da się wrzucić bieg, tylko później szarpie jak się ruszy, to pewnie jeden ząbek wyleciał w kole zębatym i stąd te szarpanie lewarkiem i ciągnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a z czym byłoby związane to że jak wrzucę wsteczny to jest ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zaraz będą pier... że przeglądu Ci nie przejdzie, że strach po ulicy jeździć itp.

Ja parę lat tak jeżdzę

 

Bo taka jest prawda A druga jest rzecz taka ze jak poszerzy lub jak ma poszerzony to to co napisałes jest nic nie warte bo jedynie mniejszy promien skretu bedzie miał bo ruch kolumny jest ograniczony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a z czym byłoby związane to że jak wrzucę wsteczny to jest ok?

 

Odkrec dekle po bokach i sprawdz czy wałek na łozysku któryms nie jest luzny czy lozyska całe... Moze na wstecznym koła sie zazebiaja a do przodu wypychaja i tak jak wczesniej rozmawialismy sprawdziłes jaki jest olej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam problem od pięciu dni nie mogę zapalić swojego władka ani jednego dymka nie puści

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może zamarzło Ci gdzieś paliwo albo woda zrobiła korek zacznij od sprawdzenia odstojnika ( filtr wstępny) odkręć od dołu i zobacz czy poleci woda jak bedzie ok to odkręć przewody które wychodzą z pompy na wtryskiwacze i zobacz czy pompa daje potem pomyślimy co dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, dziś zapalil nie wiem ale musiał być zapowietrzony bo u mnie od kilku dni jest dodatnia temperatura to zamarznąć nie powinien. Ważne ze zapalił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi czy koła zębate od biegów można wyciągać przez górę ? te wałki na których one się mieszczą to się wysuwa przez boczne obudowy łożysk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko przez góre mozna wyciagnac wybijajac na boki wałki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem władka ściągnąłem pokrywę skrzyni biegów i po wstępnych oględzinach już wszystko było jasne. Zauważyłem nieprawdopodobne zużycie czterech kół zębatych (dwóch na wałku głównym oraz dwóch na wałku pośrednim). Poniżej zamieszczam adresy zdjęć aczkolwiek mam nadzieje że się wyświetlą jeśli nie to proszę moderatora aby to zrobił.

 

1cb91eb9ff8fb5c0.html

 

611dc446d058f5d4.html

 

1db3438196c802b5.html

 

ec0cda5e997f6761.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie ciekawie to wyglada... Tak jakby jakies koło sie na amen zblokowało i podczas wrzucania jednego biebu chodziły dwa... przy składaniu zwroc uwage na wodziki czy sa proste...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie nie taka opcja się na pewno nie zdarzyła! wówczas powyłamywało by całkiem zęby a w tym wypadku one są po prostu zużyte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wygląda to ciekawie

Spróbuj teraz ręcznie przesunąć listwę na bieg II lub IV i zobacz co się będzie dziać jak ruszysz?? Czy nie bedzie dużego luzu na którymś łożysku??? Będziesz widział czym będzie telepać.

To jedno koło zębate na pierwszej fotce wyglada kiepsko, ale pozostałe wyglądaja naturalnie. Skrzynia nie ma synchronizacji i po kilku latach używania ciągnika koła zębate będą tak wyglądać! I to nie tylko u Ciebie, ale we wszystkich!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko rozkręcone wymieniam cztery koła zębate łożyska zostają orginalne gdyż nie wykazują jakichkolwiek oznak zużycia a że pracują cały czas w oleju to nic im nie będzie a po drugie to boje się inwestować w Polskie jakieś gówno. relacja z naprawy- zapraszam!

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7f71d460a36909c8.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam duży problem z moim wladimircem. Ostatnio rozleciało sie łożysko dociskowe od sprzęgła, więc trzeba było "rozjeżdzać" ciągnik. Łożysko to zostało wymienione wraz z wałkiem sprzęgłowym bo był już troche zużyty. Po skręceniu ciagnika zaczęło cos "huczeć" w skrzyni. Nie wiem co to moze być. Skrzynia "wyje" na tzw luzie, i kiedy ciągnik jedzie, zas kiedy wcisnie sie sprzęgło to wtedy chodzi normalnie, nic nei słychać. Ciagnik był u mechanika który znowu "rozjeżdzał" traktor, wymienił łożysko od wałka który wchodzi do skrzyni, został wymieniony olej. A cos rok temu było wymieniane kilka trubów w skrzyni wiec dlaczego tak sie dzieje?? pomóżcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie przejmuj się tym tzw. wyciem. Związane jest to z tym, że jak wymieniłeś wałek sprzęgłowy to mogłeś nieco przesunąć "do tyłu" (cofnąć w kierunku skrzyni). W tym momencie zmieniło się zazębienie kół stożkowych (satelit) muszą się po prostu na nowo dotrzeć nic się nie stanie traktor dostanie lekko "w dupę" w polu i to bardzo szybko minie. Ja tez tak miałem tylko, że nie wymieniałem wałka ale jak już składałem ciągnik po wymianie tarczy to lekko wcisłem go do środka...!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź:) tylko jak składalismy ten ciagnik to też ten wałek popchnęliśmy w stronę silnika bo sie potem nie chciało złączyć z wałkiem który wchodzi do skrzyni. I teraz nie wiemy czy tym ciągnikiem jeździć bo sie boimy żeby cos w skrzyni nie wywaliło.. ale zapewniasz ze przez to wycie nic sie nie stanie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 100% nic się nie stanie! Wałka nie możesz popchnąć w nieskończoność. Wcisnąłeś go lekko po czy koła zębate się bardziej zacisnęły ale trochę pochodzi i będzie dobrze. Poniżej masz link do zdjęcia skrzyni bo właśnie robie remont swojej i będziesz wiedział w czym rzecz.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/896fd6cff930f561.html

 

Co do cen podam jeszcze kilka ciekawych cen odnośnie tego co kupiłem to tak:

koło przesuwne napędowe bieg 2,4 - 49zł

koło zębate z-36 55.90 zł

koło zębate z-42 58zł

koło zębate 55zł

uszczelka pokrywy skrzyni - 7,50zł

uszczelki dekli wodzików - 2,90 zł

uszczelki dekli bocznych osłon łożysk 1,36zł

podkładki stalowe - dystansowe - 1,20 sztuka

podkładki miedziane 24x30 - 1zł szt

uszczelka pompy wtryskowej 1,36zł

filtr paliwa- 4,50zł

i jeszcze kilka pierdół razem 300zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z wadkiem! Kopci mi na niebiesko gdy jest rozgrzany. pomyślałem sobie ze to pewnie wytarte pierścienie olejowe i wybrałem się dziś do sklepu w celu ich zakupienia. Mówie facetowi że kopci na niebiesko a on mi na to że to napewno snie są pierścienie przyczyną tylko pompa paliwowa, mówie mu że pompę mam nową 2006r. Więc mówi mi że jeszcze to może być sprawa ustawienia zapłonu lub końcówek wtryskiwaczy! Jak myslicie facet miał rację? Mam takie pytania:

 

Czy ktoś wie jak się ustawia zapłon w władku?

Jak ustawić ciśnienie na wtryskiwaczach i jakie duże ma być?

Jak ustawić pompę paliwową? Jaki olej trzeba wlać do pompy paliwowej, czy może być silnikowy np Turdus?

 

Poratujcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...