luki21 0 Napisano 22 Lutego 2009 sprawdziłem w katalogu i nie ma nawet 200mm coś około 150 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 23 Lutego 2009 do paffa: wyałałem Ci PW z forum http://wladimirect25.ok1.pl dotyczącą remonty skrzyni ale coś nie odpisałeś przeczytaj proszę mój post poniżej o problemie ze skrzynią i napisz co o tym myslisz Sorki że zaśmiecam!Kurcze nic do mnie nie dotarło, ja nawet nie wiem gdzie na tym forum jest PW w profilu nie mam wiadomości (mimo, że w ustawieniach jest wsio ok). Musisz chyba jednak zwalić podłogę i zobaczyć co jest nie tak.A jak wchodzą biegi na przeciw biegu II i IV czyli redukcyjne?? Bo jak one też nie wchodzą, to może wodzik sie rozsypał.A jak tylko nie wchodzą II i IV to pewnie koło zębateTrudno tu zgadywać, musisz zdjąć podłogę i będziesz widział.Powodzenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 23 Lutego 2009 no dzięki że jesteśnie wiem co rozumiesz pod stwierdzeniem "nie wchodzi" z wrzuceniem biegu nie ma kłopotu. Wszystko zaczyna się jak puścisz sprzęgło i zaczyna ciągnąć. Wtedy strasznie trzepie dźwignią tak jakby ją chciały wyrzucić tak prawo-lewo a co za tym idzie przenosi się to na cały traktor. Ot takie sobie objawy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian1221 0 Napisano 23 Lutego 2009 ile trzeba mth zeby silnik się dotarł? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GNYK 0 Napisano 23 Lutego 2009 koledzy mam pytanie .ciśnienie w komorze spalania T25 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 24 Lutego 2009 no dzięki że jesteśnie wiem co rozumiesz pod stwierdzeniem "nie wchodzi" z wrzuceniem biegu nie ma kłopotu. Wszystko zaczyna się jak puścisz sprzęgło i zaczyna ciągnąć. Wtedy strasznie trzepie dźwignią tak jakby ją chciały wyrzucić tak prawo-lewo a co za tym idzie przenosi się to na cały traktor. Ot takie sobie objawy. No to jeśli da się wrzucić bieg, tylko później szarpie jak się ruszy, to pewnie jeden ząbek wyleciał w kole zębatym i stąd te szarpanie lewarkiem i ciągnikiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 24 Lutego 2009 a z czym byłoby związane to że jak wrzucę wsteczny to jest ok? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 24 Lutego 2009 zaraz będą pier... że przeglądu Ci nie przejdzie, że strach po ulicy jeździć itp.Ja parę lat tak jeżdzę Bo taka jest prawda A druga jest rzecz taka ze jak poszerzy lub jak ma poszerzony to to co napisałes jest nic nie warte bo jedynie mniejszy promien skretu bedzie miał bo ruch kolumny jest ograniczony... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 24 Lutego 2009 a z czym byłoby związane to że jak wrzucę wsteczny to jest ok? Odkrec dekle po bokach i sprawdz czy wałek na łozysku któryms nie jest luzny czy lozyska całe... Moze na wstecznym koła sie zazebiaja a do przodu wypychaja i tak jak wczesniej rozmawialismy sprawdziłes jaki jest olej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato11 0 Napisano 24 Lutego 2009 Witam wszystkich. Mam problem od pięciu dni nie mogę zapalić swojego władka ani jednego dymka nie puści Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 24 Lutego 2009 może zamarzło Ci gdzieś paliwo albo woda zrobiła korek zacznij od sprawdzenia odstojnika ( filtr wstępny) odkręć od dołu i zobacz czy poleci woda jak bedzie ok to odkręć przewody które wychodzą z pompy na wtryskiwacze i zobacz czy pompa daje potem pomyślimy co dalej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato11 0 Napisano 25 Lutego 2009 Dzięki za pomoc, dziś zapalil nie wiem ale musiał być zapowietrzony bo u mnie od kilku dni jest dodatnia temperatura to zamarznąć nie powinien. Ważne ze zapalił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 25 Lutego 2009 powiedzcie mi czy koła zębate od biegów można wyciągać przez górę ? te wałki na których one się mieszczą to się wysuwa przez boczne obudowy łożysk? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 25 Lutego 2009 Tylko przez góre mozna wyciagnac wybijajac na boki wałki... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 26 Lutego 2009 Rozebrałem władka ściągnąłem pokrywę skrzyni biegów i po wstępnych oględzinach już wszystko było jasne. Zauważyłem nieprawdopodobne zużycie czterech kół zębatych (dwóch na wałku głównym oraz dwóch na wałku pośrednim). Poniżej zamieszczam adresy zdjęć aczkolwiek mam nadzieje że się wyświetlą jeśli nie to proszę moderatora aby to zrobił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 26 Lutego 2009 Kurcze nie ciekawie to wyglada... Tak jakby jakies koło sie na amen zblokowało i podczas wrzucania jednego biebu chodziły dwa... przy składaniu zwroc uwage na wodziki czy sa proste... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 26 Lutego 2009 nie nie taka opcja się na pewno nie zdarzyła! wówczas powyłamywało by całkiem zęby a w tym wypadku one są po prostu zużyte. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 27 Lutego 2009 Nie wygląda to ciekawie Spróbuj teraz ręcznie przesunąć listwę na bieg II lub IV i zobacz co się będzie dziać jak ruszysz?? Czy nie bedzie dużego luzu na którymś łożysku??? Będziesz widział czym będzie telepać.To jedno koło zębate na pierwszej fotce wyglada kiepsko, ale pozostałe wyglądaja naturalnie. Skrzynia nie ma synchronizacji i po kilku latach używania ciągnika koła zębate będą tak wyglądać! I to nie tylko u Ciebie, ale we wszystkich!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 27 Lutego 2009 wszystko rozkręcone wymieniam cztery koła zębate łożyska zostają orginalne gdyż nie wykazują jakichkolwiek oznak zużycia a że pracują cały czas w oleju to nic im nie będzie a po drugie to boje się inwestować w Polskie jakieś gówno. relacja z naprawy- zapraszam! http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7f71d460a36909c8.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 27 Lutego 2009 Pochwal sie ile takie kółka kosztują Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_rol 0 Napisano 28 Lutego 2009 Witam. Mam duży problem z moim wladimircem. Ostatnio rozleciało sie łożysko dociskowe od sprzęgła, więc trzeba było "rozjeżdzać" ciągnik. Łożysko to zostało wymienione wraz z wałkiem sprzęgłowym bo był już troche zużyty. Po skręceniu ciagnika zaczęło cos "huczeć" w skrzyni. Nie wiem co to moze być. Skrzynia "wyje" na tzw luzie, i kiedy ciągnik jedzie, zas kiedy wcisnie sie sprzęgło to wtedy chodzi normalnie, nic nei słychać. Ciagnik był u mechanika który znowu "rozjeżdzał" traktor, wymienił łożysko od wałka który wchodzi do skrzyni, został wymieniony olej. A cos rok temu było wymieniane kilka trubów w skrzyni wiec dlaczego tak sie dzieje?? pomóżcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 28 Lutego 2009 nie przejmuj się tym tzw. wyciem. Związane jest to z tym, że jak wymieniłeś wałek sprzęgłowy to mogłeś nieco przesunąć "do tyłu" (cofnąć w kierunku skrzyni). W tym momencie zmieniło się zazębienie kół stożkowych (satelit) muszą się po prostu na nowo dotrzeć nic się nie stanie traktor dostanie lekko "w dupę" w polu i to bardzo szybko minie. Ja tez tak miałem tylko, że nie wymieniałem wałka ale jak już składałem ciągnik po wymianie tarczy to lekko wcisłem go do środka...! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_rol 0 Napisano 28 Lutego 2009 dzięki za odpowiedź:) tylko jak składalismy ten ciagnik to też ten wałek popchnęliśmy w stronę silnika bo sie potem nie chciało złączyć z wałkiem który wchodzi do skrzyni. I teraz nie wiemy czy tym ciągnikiem jeździć bo sie boimy żeby cos w skrzyni nie wywaliło.. ale zapewniasz ze przez to wycie nic sie nie stanie??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 28 Lutego 2009 na 100% nic się nie stanie! Wałka nie możesz popchnąć w nieskończoność. Wcisnąłeś go lekko po czy koła zębate się bardziej zacisnęły ale trochę pochodzi i będzie dobrze. Poniżej masz link do zdjęcia skrzyni bo właśnie robie remont swojej i będziesz wiedział w czym rzecz.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/896fd6cff930f561.html Co do cen podam jeszcze kilka ciekawych cen odnośnie tego co kupiłem to tak:koło przesuwne napędowe bieg 2,4 - 49złkoło zębate z-36 55.90 złkoło zębate z-42 58złkoło zębate 55złuszczelka pokrywy skrzyni - 7,50złuszczelki dekli wodzików - 2,90 złuszczelki dekli bocznych osłon łożysk 1,36złpodkładki stalowe - dystansowe - 1,20 sztuka podkładki miedziane 24x30 - 1zł sztuszczelka pompy wtryskowej 1,36złfiltr paliwa- 4,50złi jeszcze kilka pierdół razem 300zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skellen 0 Napisano 5 Marca 2009 Panowie mam problem z wadkiem! Kopci mi na niebiesko gdy jest rozgrzany. pomyślałem sobie ze to pewnie wytarte pierścienie olejowe i wybrałem się dziś do sklepu w celu ich zakupienia. Mówie facetowi że kopci na niebiesko a on mi na to że to napewno snie są pierścienie przyczyną tylko pompa paliwowa, mówie mu że pompę mam nową 2006r. Więc mówi mi że jeszcze to może być sprawa ustawienia zapłonu lub końcówek wtryskiwaczy! Jak myslicie facet miał rację? Mam takie pytania: Czy ktoś wie jak się ustawia zapłon w władku? Jak ustawić ciśnienie na wtryskiwaczach i jakie duże ma być?Jak ustawić pompę paliwową? Jaki olej trzeba wlać do pompy paliwowej, czy może być silnikowy np Turdus? Poratujcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach