piootr 0 Napisano 7 Lutego 2007 mój miał nowy przenośnik kompletny założony w 1987 roku chodził do tamtego roku i listwy były ok wcale nie pogiete dlatego kupiłem same łańcuchy , napewno mniej roboty z kompletnym bo zczepia się ze starym wyciąga stary a nowy odrazu siedzi na miejscu a tak jak ja robiłem to troche zeszło skręcić listwy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesaw 0 Napisano 12 Lutego 2007 a moj ZO56 na chodzie juz 29 lat - pierwsze 10 w SKR ,pozniej juz u nas, ciagle remontowany chodzi jak zegarek,az z sentymentu zal wymieniac , bo ... jest dobry i jak napisaliscie wczesniej do nie za duzego gospodarstwa nie potrzeba drogiego zachodniego etc. pozdrowienia dla " bizoniarzy " Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek_t 0 Napisano 13 Lutego 2007 Chcę w tym roku postawić garaż na maszyny rolnicze, w którym miało by się znaleźć też miejsce na kombajn Bizon REKORD Z058 z kabiną , którego jeszcze nie mam a zamierzam kupić w przyszłym roku. Czy mógłby mi ktoś podać wymiary kombajnu?. Chodzi mi o :1. największą szerokość kombajnu bez hedera2. największą długość bez hederu z szarpaczem słomy3. największą wysokość z kabiną4. szerokość hederu na wózku5. długość wózka z hederem6. szerokość kombajnu z hederem7. dlugość kombajnu z hederem i szarpaczem słomyJak lepiej przechowywać by zajmował jak najmniej miejsca w garażu, czy z hederem czy odczepiony heder na wózku z boku ? Z góry serdeczne dzięki za odpowiedź Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 22 Kwietnia 2007 panowie mam taki maly problem;mialem silnik po remoncie w bizonie bylo wszystko spko i pewnego razu zacial sie termostat ktory ktos nie wiem po co tam wsadzil zrobil sie obieg zamknietyi wywalilo mi korka od leju. dobrze ze w pore zgasilem. pozniej wywalilem termostat zalalem woda i chodzilo wszystko tylko ze jak dobrze dostanie teraz to moj zegar od temperatury skaka jak sam chce.nie wiem co sie dzieje bo wychodzi na to ze sie grzeje i jednak cos sie stalo.moze ktos z was mial taki przypadek?ale co najlepsze oleju nie bierze nic tam mala norma to jasne przeciez, teraz na sezon cos trzeba zrobic bo mi go grzeje tak wychodzi bo moze zegar sie popsul lub cos....moze ktos cos wie na ten temat? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 22 Kwietnia 2007 mogła paść uszczelka pod głowicą. Miałem taki problem w samochodzie, że się grzał a wskażnik temperatury skakał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zig 0 Napisano 22 Kwietnia 2007 czujnik , zegar, brak masy ... a moj tez nie dziala! skacze, bryka i silnik jest dobry i cisnienie trzyma ( na mechanicznym zegarze ), chociaz olejowy cos nieco wskazuje - po zapchaniu sie siatki idzie pod koniec zielonego i ... tylko nim sie sugeruje w czasie pracy, ale moze go w koncu wymienie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 22 Kwietnia 2007 Wmontuj wskaźnik z kapilarą bez żadnych elektryki. Ja w swoim ma wmontowane takie do temperatury oleju wody.A ciśnienia oleju oryginalnym zegarze + dodatkowo wskażnik z kapilarą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 23 Kwietnia 2007 dzieki za info panowie.ale skoro nie kopci nawet z sieczkarnia w rzepaku nie bierze oleju to chyba z silnikem powinno byc wszysko dobrze i moze to wina tylko czujnika???jak myslicie mechanicznie moglos sie cos zepsuc w silniku?tak sie jeszcze zastanawiam ze moze to cos z chlodzeniem oleju albo co?moze chlodnica olejowa...no nie wiem nie mam ochoty robic remontu jeszcze raz a jak sie bedzie grzal to cos trzeba zrobic bo niby do sezonu daleko ale wieci..jakby ktos cos wiedzial jeszze na ten temat to piszcie na forum.wymienie czujnik sprawdze cisnienie innym zegarem i zobaczymy.jak ktos ma inne koncepcej piszcze.dzieki pozrawiam:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 1 Maja 2007 chodzilo mi o temperature oleju oczywiscie, woda jest oki.jej nie grzeje tylko mi skacze temperatura oleju.chcialem dopisac moze ktos mial taki przypadek;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strzymek 0 Napisano 3 Maja 2007 chodzilo mi o temperature oleju oczywiscie, woda jest oki.jej nie grzeje tylko mi skacze temperatura oleju.chcialem dopisac moze ktos mial taki przypadek;) umnie grzał sie olej przyczyna nie wymieniay od 3 lat filtr powietrza było mozna na chleb smarować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 3 Maja 2007 to nie możliwe, żeby tam przez 3 lata nie zaglądać! Ja codziennie go czyszczę a, że jest to filtr suchy to wymiana w trakcie sezonu raczej nie jest konieczna. Pewnie dużo palił i strasznie kopcił bez dopływu powietrza, chyba że wąż ssawny był dziurawy, ale wtedy ciągnął brud na tłoki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 3 Maja 2007 to nie możliwe, żeby tam przez 3 lata nie zaglądać! Ja codziennie go czyszczę a, że jest to filtr suchy to wymiana w trakcie sezonu raczej nie jest konieczna. Pewnie dużo palił i strasznie kopcił bez dopływu powietrza, chyba że wąż ssawny był dziurawy, ale wtedy ciągnął brud na tłokisuchy filtr do oleju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 3 Maja 2007 chodzi o filtr powietrza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepinka 0 Napisano 4 Maja 2007 panowie ja co dzien czyszcze ten filtr malo tego filtry wymieniam przed sezonem,oleje tez,takze to odpada. moj bizon nawet dyma nie pusci nawet z sieczarnia pod gore w rzepaku ale moze to ten czujnik poszedl.nie wiem musze jakiegos dobrego mechaniki zalatwic bo juz kiedys wymienialem w sezonie silnik u bizona.nie tego oczywiscie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strzymek 0 Napisano 4 Maja 2007 teraz to i ja czyszcze kilka razy na sezon a wtedy miałem 16 lat mlody i głupi niestety ale wszystko skończyło sie dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smakosz 0 Napisano 6 Maja 2007 Witam,wie ktoś jaka może być przyczyna pękania klawiszy, szczególnie na mocowaniach. w tamtym sezonie popękały 3, w tym jeden nowiutki.Za wszelkie info z góry dziekuję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 7 Maja 2007 podgięty wał wykorbiony,luz na łożyskach, albo zbyt duże wibracje spowodowane np luzem lub złym ustawieniem podsiewacza i kosza sitowego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek971 0 Napisano 9 Maja 2007 Witam wszystkichMam mały problem ze wspomaganiem w bizonie wymieniłem orbitrol na drugi(jest dobry był sprawdzany w zakłdzie) i dalej jest cieżko obracac kierownicą.Moze ktoś wie co jest nie tak.Prosze o podpowiedz.POZDRAWIAM. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 20 Maja 2007 No i zawieszenie tylne zawieszenie w bizonie zrobione(tulejki sworzeń na którym trzyma się wózek wymienione) bez tokarza się nie obyło. Mam tylko jeden problem po włączeniu młocarni rzuca mi filtrem powietrza a przy tym przenosi się trochę na chłodnicę. Wszystkie mocowania są w oryginale, ale myślę że wzmocnię filtr jakimś kątownikiem do blach np. jeden w kierunku klapy na wytrząsacze a drugi w kierunku jak się otwiera obudowa na silnik, takie mocowanie pod kątem 90 stopni powinno chyba pomóc????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 20 Maja 2007 Witam wszystkichMam mały problem ze wspomaganiem w bizonie wymieniłem orbitrol na drugi(jest dobry był sprawdzany w zakłdzie) i dalej jest cieżko obracac kierownicą.Moze ktoś wie co jest nie tak.Prosze o podpowiedz.POZDRAWIAM.Może nie przesmarowałeś swożni w tylnym zawieszeniu? na gałkach potrzeba dobrej smarownicy,żeby smar wyszedł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek971 0 Napisano 20 Maja 2007 Dzięki za podpowiedz. Z tylnym zawieszeniem jest wszystko OK.Odłańczałem siłownik i na pusto tak samo ciężko jak z podłończonym.Siłownik też był sprawdzany.Przy orbitrolu jest taki mały krążek z małym otworem i nie bardzo pamiętam gdzi ma być założony(na którym przewodzie na wlocie czy wylocie).Może to jest przyczyna ciężkiego obracania kierownicą. MOŻE MA KTOŚ NA ZBYCIU KLUCZ DO MŁOCARNI (TEN DUŻY RUROWY DO ODBLOKOWANIA MŁOCARNI) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 20 Maja 2007 wes sobie katalog i obczaj w który przewód wkłada sie dławiki. Jak zle je załozyłes to może to byc przyczyna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek971 0 Napisano 27 Maja 2007 Witam ponownieCzy ktoś z kolegów przerabiał otwieranie rury wysypowej na otwieraną hydraulicznie w Biuzonie zo56.Interesuje mnie jak powinien byc długi siłownik?Gdzie podłączony rozdzielacz?POZDRAWIAM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yenon10 0 Napisano 28 Maja 2007 jakie są najlepsze sieczkarnie do bizonów i czy duzo wiecej bizon pali przy tych sieczkarniach bez turbodoładowania?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 28 Maja 2007 masz do wyboru 3 producentów : wgrowiec, kielce i żukowo. Dla mnie najlepszy jest wagrowiec z elektromagnesem- ja tak mam i jest super. równiutko rozrzuca i ładnie tnie, nie meczysz sie z podnoszeniem i opuszczaniem oraz sciaganiem pasków co zajmuje minimum 30minut. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach