kules 0 Napisano 18 Grudnia 2007 Ja jeżdże na nadspawanym rok ( 400 mtg) i narazie chodzi.rozbiórka przedniego mostu nie jast łatwa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 18 Grudnia 2007 Kto sie oriętuje ile pali mf3070 na mtg. Orietacyjnie z góry dzęki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 18 Grudnia 2007 problem z wałkiem od napędu chyba rozwiązany, przyczyną była wyleciana zawleczka z tulejki koło skrzyni i wałek także wyleciał i się tuk, założone jest teraz tak jak powinno byś, luz jest ale nie tak duży jak był, jutro się przejadę i zobaczę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 18 Grudnia 2007 dobrze że sie wyjaśniło bo byś sobie mówił że niesprawdziłem lepiej jak kupowałem a takto drobnostka, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferguson 0 Napisano 18 Grudnia 2007 wiesz miron sorry ale większość handlarzyków chce się dowiedzieć na tym forum jak tanim kosztem ominąć grube problemy i spowodować by technika chodziła przynajminiej do wyjazdu za bramę uważam że jesteście naiwększtymi (słowo zostało usunięte)ami przyłożę rękę by wam przypierdolić ale nie by was uczyć jak nabierać naiwniaków io wiesz co nie dzwoń do mnie debilu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferguson 0 Napisano 18 Grudnia 2007 Do ferguson: dj jestes idiotą bez szkoły nie mów mi o kUlturze nie dzwoń do mnie nie pisz debilizmów dojrzej sprzedawaj badziewie gdzie indziej nie udzielaj genialnych rad które wprowadzają ludzi na minę najpierw się naucz debilu bez szkoły a potem się wypowiadaj ośle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 18 Grudnia 2007 Panowie doradźcie bo już sam nie wiem co jest grane.Dostałem miernik ciśnienia.... podłączyłem pod gniazdo hydrauliki z tyłu wskazuje mi ok 180bar (na zimnym oleju na ciepłym nie wiem, bo nie mam jak rozgrzać ciągnika, będzie rozgrzany to zmierzę na ciepłym oleju). Byłem przekonany, że to pompa do wymiany, ale teraz już jestem w "kropce". A tymczasem podnośnik tył podnosi jak mu depnę gazu na wolnych obrotach nic (zanim to się stało podnośnik podnosił skokowo całą jesień jak orałem, myślałem, że to może zapowietrzony układ bo wymieniałem w nim olej), wspomaganie kierownicy jak podnośnik podnosił drżało i działało skokowo, to samo jak dam do góry (lub w dół) tuza z przodu, czy dam ciśnienie na gniazdo hydrauliki. Tuz z przodu działa bez problemu, ciśnienie na gniazdach hydrauliki też raczej OK orbitrol po regeneracji (regeneracja troszkę pomogła). Co może być przyczyną? Ten rozdzielacz nad silnikiem, jeżeli chodzi o wspomaganie to może ma coś wspólnego (dam go do zakładu hydrauliki siłowej), ale co z podnośnikiem z tyłu, czy możliwe że się coś tu może zapowietrzyć?? (bo na siłownikach z tyłu są u góry po bokach wkręcone śrubki (jutro sprawdzę do czego one są). Aha jak wpinałem manometr pod gniazda to zamiast oleju wypłynęła gęsta "bita śmietana" może to samo mam w siłownikach od podnośnika (chyba sobie tort zrobię ), tylko czemu tak się mogło zrobić ciągnik chodził na agrolu i ja również go zalałem nowym agrolem-u. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 19 Grudnia 2007 Panowie doradźcie bo już sam nie wiem co jest grane.Dostałem miernik ciśnienia.... podłączyłem pod gniazdo hydrauliki z tyłu wskazuje mi ok 180bar (na zimnym oleju na ciepłym nie wiem, bo nie mam jak rozgrzać ciągnika, będzie rozgrzany to zmierzę na ciepłym oleju)......... Proponował bym sprawdzić ciśnienie na tych końcówkach po prawej stronie skrzyni.Jeśli tak jak mówisz robi sie bita śmietana z oleju to albo ciagnie powietrze albo masz wymieszane oleje.Jak wymieniałeś olej opuściłeś siłowniki do końca i spuściłeś olej tym spustem w miejscu gdzie wchodzi wałek od przedniego napędu?A tak wogóle to nie radze zalewać tych ciagników agrolem.Słyszałem również u Korbanków opinie że często przyczyną źle działającej hydrauliki sa właśnie te rozdzielacze nad silnikiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 19 Grudnia 2007 do jan222 jka cipodnosił skokowo to najprawdobniej musisz wymienić olej w skrzyni i filtr oczywiście i powinno byc dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek 0 Napisano 19 Grudnia 2007 Może być zbyt mała ilość oleju ,jak podnosisz tuz czy tur olej idzie do tłoków,może być też woda w oleju jak robi sie biała emulsja.Radziłbym rozgrzać porządnie olej spuscić go i nalać nowego nawet trochę więcej jak instrukcja zaleca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 19 Grudnia 2007 wiesz miron sorry ale większość handlarzyków chce się dowiedzieć na tym forum jak tanim kosztem ominąć grube problemy i spowodować by technika chodziła przynajminiej do wyjazdu za bramę uważam że jesteście naiwększtymi (słowo zostało usunięte)ami przyłożę rękę by wam przypierdolić ale nie by was uczyć jak nabierać naiwniaków io wiesz co nie dzwoń do mnie debilu w całości popieram kupujecie skopane za 4-5tys euro a sprzedajecie za 10-12 wkładając najtańsze łożyska i naspawując wałki zarabiając na rolnikach którzy kilka lat odkładają na ciągnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo06 0 Napisano 19 Grudnia 2007 Witam mam problem. W jaki sposob mozna spuścic wodę z bloku w MF 3060 i czy wogole się da? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 19 Grudnia 2007 Olej oczywiście zlałem w całości tym korkiem co przy nim jest załączany przedni napęd, ale w rurkach coś tam na pewno zostało od kolesia co go kupiłem jeździł na agrolu bo sam nawet uzupełniał stan (tak przynajmniej mówił). Stanu mam nawet ciut więcej, czyli te rzeczy odpadają. Jak tylko dorobię sobie końcówki do wkręcenia zegara w te wyjścia na deklu to zmierzę ciśnienie. Ja stawiam na jakiś rozdzielacz tylko który? pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 19 Grudnia 2007 Witam mam problem. W jaki sposob mozna spuścic wodę z bloku w MF 3060 i czy wogole się da? tak oczywiście zprawej strony obok pompy paliwa a czujnikem od ciśnienia oleju jest wblok wkręcona mosiężna śróbka nią spuścisz wide z bloku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo06 0 Napisano 19 Grudnia 2007 OK dzieki miron Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 19 Grudnia 2007 Witam mam problem. W jaki sposob mozna spuścic wodę z bloku w MF 3060 i czy wogole się da? tak oczywiście zprawej strony obok pompy paliwa a czujnikem od ciśnienia oleju jest wblok wkręcona mosiężna śróbka nią spuścisz wide z bloku To pompa paliwa w MF 3060 jest z prawej strony czy kolega sie pomylił Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 19 Grudnia 2007 No z podnośnikiem już wsio gitesik powykręcałem z siłowników te śrubki u góry i je odpowietrzyłem. Podnosi na małych obrotach i beż żadnych skoków Teraz jeszcze to wspomaganie muszę rozgryźć. Ogólnie działa dobrze, ale powinno działać lepiej! pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 19 Grudnia 2007 Witam mam problem. W jaki sposob mozna spuścic wodę z bloku w MF 3060 i czy wogole się da? tak oczywiście zprawej strony obok pompy paliwa a czujnikem od ciśnienia oleju jest wblok wkręcona mosiężna śróbka nią spuścisz wide z bloku To pompa paliwa w MF 3060 jest z prawej strony czy kolega sie pomylił lewa strona; sory zapomyłke ; dzięki kolego mardens za zwrucenie uwagi , Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 19 Grudnia 2007 Niema sprawy miron Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dj 0 Napisano 19 Grudnia 2007 Do ferguson: dj jestes idiotą bez szkoły nie mów mi o kUlturze nie dzwoń do mnie nie pisz debilizmów dojrzej sprzedawaj badziewie gdzie indziej nie udzielaj genialnych rad które wprowadzają ludzi na minę najpierw się naucz debilu bez szkoły a potem się wypowiadaj ośle eechbez komentarza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 19 Grudnia 2007 wiesz miron sorry ale większość handlarzyków chce się dowiedzieć na tym forum jak tanim kosztem ominąć grube problemy i spowodować by technika chodziła przynajminiej do wyjazdu za bramę uważam że jesteście naiwększtymi (słowo zostało usunięte)ami przyłożę rękę by wam przypierdolić ale nie by was uczyć jak nabierać naiwniaków io wiesz co nie dzwoń do mnie debilutą wypowiedz pozostawiam bez komentarza i myśle że wielu urzytkowników tego forum zgodzi się zemną ; Moderatorzy nieśpijcie użytkownik ' ferguson' powinien zostać usunięty ztego forum Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 19 Grudnia 2007 nie wiecie czasami jaki numer lakieru ma kabina w ciągnikach serii 30xx, mam u mojego MF 3070 trochę pordzewiałą kabinę i trzeba zrobić zaprawki, oraz jaki numer lakieru mają felgi bo tylne trzeba pomalować? Proszę o odpowiedź Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 19 Grudnia 2007 miron sorry ale po twoich postach widać że kombinujesz raz masz 3080 póżniej 3070 i każdy z innym problemem póżniej jakiś JD jakiś 3090 itd więc w końcu co masz czym jeżdzisz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 20 Grudnia 2007 miron sorry ale po twoich postach widać że kombinujesz raz masz 3080 póżniej 3070 i każdy z innym problemem póżniej jakiś JD jakiś 3090 itd więc w końcu co masz czym jeżdzisz?witam ;damian9871 niewiem dlaczego tak to oDebra1łeś i myślisz że kombinuje ja te ciągniki kiedyś naprawiałem pracując w serwisie MFa i FEDA i tlatego troche onich wiem i staram sie pomagać udzielając odpowiedzi na forum Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 20 Grudnia 2007 miron sorry ale po twoich postach widać że kombinujesz raz masz 3080 póżniej 3070 i każdy z innym problemem póżniej jakiś JD jakiś 3090 itd więc w końcu co masz czym jeżdzisz? Potwierdzam słowa Mirona osobiście posiada mf3070, a mf 3080 naprawiał sąsiadowi! Mi osobiście również bardzo dużo pomógł swoją wiedzą jak naprawiałem swojego mf 3080 i prawie każdą sprawę dotyczącą mf-a staram się z nim omówić na GG (pewnie nie raz się wkurza za moją dociekliwość i mnóstwo pytań ). Za to Wielki Szacunek dla Mirka!! pozdrawiam wszystkich mądrze myślących PS Wesołych Świąt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach