Skocz do zawartości
Gość Jakub 231

Malowanie ciągnika

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka ja tam swojego ciapa odstrzeliłem:blachy w czerwień meksykańską krata na masce czarna,bebechy czarne ,felgi + obciążniki pomalowane srebrzanką, a obciąznik centalny na tylnych kołach czarny,jeszcze tylko zostało wrzucić nową instalację elekryczną jeżdzi się na starej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co zaproponujecie na władka -barwy orginalne odpadają...! znudziły mi się bleee wszystko wiecznie na czerwono....!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luki21 a co powiesz o władziu w barwach new hollanda (niebieskie blachy, bebechy czarne,felgi kość słoniowa przynajmiej nie będzie komuną waliło z ciągnika albo zotań przy czerwonym a z przodu maski przyczep sierp i młot będziesz miał sowieckij sojucc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są w sklepach z lakierami farby żaroodporne... kupujesz 100ml bo wiecej Ci nie potrzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pomalowałem kolektor w C-330 M farbą żaroodporną ( do 350 st. C ) i po roku już odskoczyła i pordzewiała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest taka emalia czy lakier w takim kolorze jak są nowe tłumiki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba grafitowy jak się przyglądałem nowemu tłumikowi lub czarny.Kolor to możesz zrobić (a dokładniej mieszalnia) za taką samą cenę jak w sklepie.Ale w sklepach jest dużo kolorów do wyboru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam snieżki zaroodporne wytrzymują długo wysokie temperatury, a jaka dobra przyczepnosc. Tylko trzeba lekko ruszyc papierem wczesniej i nic wiecej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to jest kupić i zamontować mowy tłumik, oryginalnie emaliowany i spokój, własnoręczne malowanie ładnie wygląda, dopuki się tłumik nie rozgrzeje, a najgorsze są te niby żaroodporne farby w sprayu, po chwili pracy silnika spalą się do zera i nie ma nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a najgorsze są te niby żaroodporne farby w sprayu, po chwili pracy silnika spalą się do zera i nie ma nic.

 

Własnie ze jest: smóga dymu jak sie pali farba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj panowie tu się z wami nie zgodzę farba farbie nie równa ja jak dostałem farbę w spreyu w prezencie od znajomego do 400C to też na początku myślałem że to będzie lipa z tych co mówicie a tu miła niespodzianka farba jest świetna i trzyma się super...! na początku trochę śmierdziało ale teraz jest ok i kolor się trzyma..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najlepiej to jest kupić i zamontować mowy tłumik, oryginalnie emaliowany i spokój, własnoręczne malowanie ładnie wygląda, dopuki się tłumik nie rozgrzeje, a najgorsze są te niby żaroodporne farby w sprayu, po chwili pracy silnika spalą się do zera i nie ma nic.
Ten co chce malować ma 3 lata był emaliowany.Wypaliło go w środku i na łączeniach cienkiej rury z tą grubszą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te polskie tłumiki to sobie możne w tyłek wsadzić ja mem jeszcze we władku orginalny ruski fakt juz spawany ale jeszcze kilka lat pociągnie! a jak padnie to i tak polskiego nie kupie tylko powiem znajomemu żeby mi złożył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najtrwalsze są chyba te tłumiki od starego 385, te z tą długą rurą od dołu, po 20 latach nie ma na nim sladu rdzy, nadal ma ładny połysk, a silniczek ładny głosik. A te teraźniejsze od ciapka, czy 360 to jakieś lipne podróby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak polski to gówno to walnij od Zetora.
Hehe fajnie by chodził tylk trzeba by jeszcze kolanko od zetora zapodać no i tłumik ponad 200zł chyba kosztuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brakuje tylko futra na kierownic(cze), skóry na siedzeniu i chłodziarki na zimne napoje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie władek fajny ciągnik tylko sie siedzi jakos dziwnie jak na wielbłądzie i biegów jak nasrał...niewiem kiedys jakis gosc sie sprzeczał ze ma t 25 z przednim napędem ale to sie chyba za cholere nieda zrobić?????Ja mam Mc Cormicka z 1952 mówie wam super maszynka wałek podnośnik wąskie kola mozliwosc zamontowania kosy dosyc wysoki 3 zyl. ok. 22KM a pali az miło i z siewnikiem agricoli spalił mi za 13godz ok.20llitrów kolorek czerwony felgi ko9ść słoniowa dolny wydech jeszcze tylko zółtą tablice mu zzapodam...i bedzie cacy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...