jaromal85 0 Napisano 28 Maja 2007 Siemka ja tam swojego ciapa odstrzeliłem:blachy w czerwień meksykańską krata na masce czarna,bebechy czarne ,felgi + obciążniki pomalowane srebrzanką, a obciąznik centalny na tylnych kołach czarny,jeszcze tylko zostało wrzucić nową instalację elekryczną jeżdzi się na starej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 11 Czerwca 2007 a co zaproponujecie na władka -barwy orginalne odpadają...! znudziły mi się bleee wszystko wiecznie na czerwono....! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaromal85 0 Napisano 13 Czerwca 2007 Luki21 a co powiesz o władziu w barwach new hollanda (niebieskie blachy, bebechy czarne,felgi kość słoniowa przynajmiej nie będzie komuną waliło z ciągnika albo zotań przy czerwonym a z przodu maski przyczep sierp i młot będziesz miał sowieckij sojucc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 13 Czerwca 2007 Może wie ktoś czym pomalować tłumik? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 13 Czerwca 2007 Jest (chyba)taka emalia żaroodporna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil 0 Napisano 13 Czerwca 2007 Są w sklepach z lakierami farby żaroodporne... kupujesz 100ml bo wiecej Ci nie potrzeba. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abuk14 0 Napisano 13 Czerwca 2007 Ja pomalowałem kolektor w C-330 M farbą żaroodporną ( do 350 st. C ) i po roku już odskoczyła i pordzewiała. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 13 Czerwca 2007 A jest taka emalia czy lakier w takim kolorze jak są nowe tłumiki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 13 Czerwca 2007 Chyba grafitowy jak się przyglądałem nowemu tłumikowi lub czarny.Kolor to możesz zrobić (a dokładniej mieszalnia) za taką samą cenę jak w sklepie.Ale w sklepach jest dużo kolorów do wyboru. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 13 Czerwca 2007 Polecam snieżki zaroodporne wytrzymują długo wysokie temperatury, a jaka dobra przyczepnosc. Tylko trzeba lekko ruszyc papierem wczesniej i nic wiecej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 13 Czerwca 2007 Najlepiej to jest kupić i zamontować mowy tłumik, oryginalnie emaliowany i spokój, własnoręczne malowanie ładnie wygląda, dopuki się tłumik nie rozgrzeje, a najgorsze są te niby żaroodporne farby w sprayu, po chwili pracy silnika spalą się do zera i nie ma nic. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil 0 Napisano 13 Czerwca 2007 a najgorsze są te niby żaroodporne farby w sprayu, po chwili pracy silnika spalą się do zera i nie ma nic. Własnie ze jest: smóga dymu jak sie pali farba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 13 Czerwca 2007 Haha, dokładnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin82 0 Napisano 13 Czerwca 2007 ja tam malowałem tłumik zwykłą farbą w sprayu trzyma jakieś 6 niesięcy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 13 Czerwca 2007 oj panowie tu się z wami nie zgodzę farba farbie nie równa ja jak dostałem farbę w spreyu w prezencie od znajomego do 400C to też na początku myślałem że to będzie lipa z tych co mówicie a tu miła niespodzianka farba jest świetna i trzyma się super...! na początku trochę śmierdziało ale teraz jest ok i kolor się trzyma.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 14 Czerwca 2007 Najlepiej to jest kupić i zamontować mowy tłumik, oryginalnie emaliowany i spokój, własnoręczne malowanie ładnie wygląda, dopuki się tłumik nie rozgrzeje, a najgorsze są te niby żaroodporne farby w sprayu, po chwili pracy silnika spalą się do zera i nie ma nic. Ten co chce malować ma 3 lata był emaliowany.Wypaliło go w środku i na łączeniach cienkiej rury z tą grubszą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 14 Czerwca 2007 To czas na wymiane na nowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 14 Czerwca 2007 te polskie tłumiki to sobie możne w tyłek wsadzić ja mem jeszcze we władku orginalny ruski fakt juz spawany ale jeszcze kilka lat pociągnie! a jak padnie to i tak polskiego nie kupie tylko powiem znajomemu żeby mi złożył Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 14 Czerwca 2007 Jak polski to gówno to walnij od Zetora. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 14 Czerwca 2007 Najtrwalsze są chyba te tłumiki od starego 385, te z tą długą rurą od dołu, po 20 latach nie ma na nim sladu rdzy, nadal ma ładny połysk, a silniczek ładny głosik. A te teraźniejsze od ciapka, czy 360 to jakieś lipne podróby. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 14 Czerwca 2007 dokładnie straszna lipa....! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 15 Czerwca 2007 Jak polski to gówno to walnij od Zetora.Hehe fajnie by chodził tylk trzeba by jeszcze kolanko od zetora zapodać no i tłumik ponad 200zł chyba kosztuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ODRzyk 0 Napisano 18 Czerwca 2007 Brakuje tylko futra na kierownic(cze), skóry na siedzeniu i chłodziarki na zimne napoje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 18 Czerwca 2007 Brakuje tylko futra na kierownic(cze), skóry na siedzeniu i chłodziarki na zimne napoje Nie brakuje, jest Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ukasz52 0 Napisano 19 Czerwca 2007 Ogólnie władek fajny ciągnik tylko sie siedzi jakos dziwnie jak na wielbłądzie i biegów jak nasrał...niewiem kiedys jakis gosc sie sprzeczał ze ma t 25 z przednim napędem ale to sie chyba za cholere nieda zrobić?????Ja mam Mc Cormicka z 1952 mówie wam super maszynka wałek podnośnik wąskie kola mozliwosc zamontowania kosy dosyc wysoki 3 zyl. ok. 22KM a pali az miło i z siewnikiem agricoli spalił mi za 13godz ok.20llitrów kolorek czerwony felgi ko9ść słoniowa dolny wydech jeszcze tylko zółtą tablice mu zzapodam...i bedzie cacy.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach