marcin8410 0 Napisano 28 Stycznia 2007 Musisz pochodzić i popytać, jeżeli już to będą chcieli żebyś ostro zszedł z ceny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek21121987 0 Napisano 28 Stycznia 2007 Witam chciałbym poznać opinie na temat ciągnika ursus 934. Zastanawiam sie nad kupnem tego modelu i chciałbym poznać opinie kogoś kto miał lub ma z nim do czynienia Z góry serdecznie dziękuje Very Happy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 28 Stycznia 2007 w niektórych modelach 934 siadają skrzynie szczególnie jak ktoś ją przeciążył jest mniej wytrzymała od zwykłej z 914 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek5121 0 Napisano 28 Stycznia 2007 co sadzicie o ursusie 914 ?? chciałbym sie doradzic poniewaz planuje taki zakup Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 28 Stycznia 2007 cięższa od mtz lepiej radzi sobie z pługiem czy uprawowo-siewnym ale więcej spali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yenon10 0 Napisano 28 Stycznia 2007 jaki sprzet do ursusa 902 912 na ziemie sredniej klasy ?? chodzi mi szczególnie o talerzówke pługi zagonowe kultywator ale prosze tez o inne propozycje sprzetów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 28 Stycznia 2007 dowiedzialem sie ze po przez zamontowanie manometru bede znac wartosc cisnienia doladowania. Co o tym sadzicie??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelek32 0 Napisano 28 Stycznia 2007 914 jest za ciężki jak na swoją moc. poza tym bardzo wolny w transporcie i dercząca skrzynia.mieliśmy kiedyś ten ciągnik. prawde mówiąc nie było wiadomo czy kupować do niego nowy sprzęt, czy trochę obciążyć ten od c360.później dorobiliśmy turbo- niestety na niewiele to się zdało... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek2226 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Witam,mam problem z 912 z załączaniem WOM,gdy jest zimny olej jest wszystko ok, ale gdy sie olej rozgrzeje nie chce sie zalaczyc.Jaka może być przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin8410 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Witam,mam problem z 912 z załączaniem WOM,gdy jest zimny olej jest wszystko ok, ale gdy sie olej rozgrzeje nie chce sie zalaczyc.Jaka może być przyczyna? Zacznij od filtru oleju od skrzyni biegów,pużniej sprawdz ciśnienie oleju na rurce doprowadzającej olej do sprzęgła wom powinno być 14atm, jerzeli jest durzo mniej to pompa,ajeżeli ok to musisz wyjącspzęgło wom tam są dwa pierścienie i tulejka i 5 tarczek,być morze jest to wytarta tulejka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domagalka 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Mam problem panowie. W mojej C330M Do chłodnicy dostał mi sie olej:) (Ostatnio mi sie woda przymarzła) zapewne to było pszyczyną i co jest konieczne żeby ten problem usunąć?????????????????????????? Bardzo proszę o pomoc Proszę o wiadomość z pomoca na adres: galla.domagala@neostrada.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Zacząłbym od wymiany uszczelki po głowicą i sprawdzić czy jest prosta głowica- najlepiej splanować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek2226 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Dzieki Marcin za pomoc,oby to nie byla pompa[czy myslisz o mikropompce w skrzyni posredniej] bo to kupe roboty,zrobie jak piszesz zmierze cisnienie oby bylo dobre sprzeglo bedzie latwiej i szybciej zrobic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domagalka 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Dzieki za podpowiedz:) A gdybym wymienił samą uszczelkę to chodziłby jakiś czas?????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Dzieki za podpowiedz:) A gdybym wymienił samą uszczelkę to chodziłby jakiś czas??????????tylko jakis czas, nie wiem czy wiosne bys obrobil bo to moment i juz wydmuchana, najlepiej bedzie jak splanujesz glowice i przy okazji wtryskiwacze i zawory sprawdzic. ale wiadomo ze to sie laczy z jakimis wiekszymi kosztami ale ja jakbym to robil to tak zeby juz drugi raz nie rozkrecacl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Dzieki za podpowiedz:) A gdybym wymienił samą uszczelkę to chodziłby jakiś czas?????????? W większości wystarczy tylko wymienić uszczelkę, ale pisałeś że przyczyną może być zamarżnięta woda - więc może głowica wypaczona. Po pierwsze nie gwarantuję, że to uszczelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domagalka 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Jaki jest koszt planowania głowicy???? Nie bede nim roboty robił tylko zeby wyjechał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Jaki jest koszt planowania głowicy???? Nie bede nim roboty robił tylko zeby wyjechał. Ja biore papier ścierny i szybe i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Ja biore papier ścierny i szybe i po problemie. Polak jednak potrafi i tak ma byc, ale chyba w 6-cyl. nie splanowalbys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Nie dwa w ciapku i maluch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Nie dwa w ciapku i maluch ale dobre i to przynajmniej zaoszczedzisz pare groszy w kieszeni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domagalka 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Wielkie dzieki.A długo to trzeba trzeć???? A jak ta głowica jest "wypaczona"??? to co wtedy????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 31 Stycznia 2007 czas tarcia zależy od odkształcenia; im większe tym dłużej, Trzesz aż cała powieżchnia się świeci. Najpierw gruby papier (80) potem średni (ok 120-160) i na koniec drobny (220). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinescu 0 Napisano 31 Stycznia 2007 ja tak tarłem w malcu nieboszczyku,tylko nie na papierze, a na proszku korundowym z olejem. i było tego tarcia trochę, a z żeliwną głowicą? cóż jest zima, wieczory długie..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Nie trzeba wcale długo trzeć. 20min i dwie osoby powino starczyć (jeśli głowica nie jest strasznie pogięta). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach