damaxyz 0 Napisano 7 Kwietnia 2011 Witam,Czy ktoś wie jak ustawić kosz sitowy w bizonie rekord. Zawsze mi się przesuwa w lewą stronę i obciera o lewy bok. Jak zrobić żeby chodził on w środku. Pozdr, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 11 Kwietnia 2011 szukając maszyny do kupienia lub sprzedania proponuję zajrzeć na portal http://targ.rolniczy24.pl jest tam mnóstwo ofert. Dodanie ogłoszenia jest darmowe. Maszyny rolnicze, zwierzęta, ciągniki rolnicze, kombajny oraz wiele innych ogłoszeń. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 27 Kwietnia 2011 Wygraj bon 1000 PLN na PALIWO. Sprawdź!Kliknij tutaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasio 0 Napisano 17 Maja 2011 Koledzy mam pytanko, w której sieczkarni kombajn ma lżej: z napędem od silnika czy od odrzutnika?pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 17 Maja 2011 a co jest ciezsze kilo pierza czy kilo kamieni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lajoli 0 Napisano 18 Maja 2011 Mam pytanko dotyczące czujnika awaryjności w Classie. Dlaczego po odpaleniu kombajna, nie włączając młocarni, po jakimś czasie włącza się sygnał dźwiękowy? Ciśnienie oleju w silniku 5at, filtr powietrza nowy. Czy ma to związek z brakiem czynnika w klimatyzacji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf_7480_vt 0 Napisano 20 Maja 2011 Mam zamiar kupić kombajn na powierzchnię 100 ha. Zastanawiam nad wyborem pomiędzy trzema markami: MF7240 lub 7244, NH TC 5070 i Claas Tukano 320.Cenowo nie wiele od siebie odbiegają, ok 30 tys. Proszę o podpowiedzi użytkowników tych maszyn o ich wadach i zaletach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek65a 0 Napisano 24 Maja 2011 Cześć koledzy. Mam pytanie ,ile będziecie brać za godzinę koszenia rekordem suprem ile będziecie płacić kombajniście. W 2010 umnie godzina kosztowała 280 zł bez sieczkarni 300 zł z sieczkarnią ,od zeszłego roku wszystko poszło w górę więc podwyżka jest naturalna tylko ile. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 24 Maja 2011 u mnie suprem w zeszłym roku 300zł bez cięcia. Swieżo nabyłem drugiego supra z sieczkarnią więc dołączam się do tematu. Osobiście myślę że 320zł bez i 350zł z cięciem. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikmik 0 Napisano 26 Maja 2011 Mam zamiar zakupić stół do rzepaku do bizona Z-56. Przedłuży mi heder o 1m. Masa stołu to ok. 250kg , ale obawiam się czy bardzo mi nie obciąży hydrauliki i czy w ogóle będzie dał rade podnosić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekgoly 0 Napisano 27 Maja 2011 WITAM wszystkich wie ktoś jak założyć łożyska oporowe w bizonie na młocarni w jakiej kolejności Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 27 Maja 2011 Witam.Str.z katalogu https://picasaweb.google.com/lh/photo/DtVy Nie wiem dokładnie o co chodzi.Łożyska zakładasz w ten sposób,że część która pracuje(opiera się o obudowę łożyska poz.2)to zewnętrzną częścią(górą) opiera się o obudowę,a zewnętrzne części(ślizgi) łożysk opierają się środkiem łożyska o piastę przesuwną (poz.1).Jeżeli przyłożysz łożyska do piasty i obudowy to sądzę że się domyślisz o co mi chodzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 27 Maja 2011 Witam.Str.z katalogu https://picasaweb.google.com/lh/photo/DtVyAU0d4H5Ef0mkJgbCOQ?feat=directlink Nie wiem dokładnie o co chodzi.Łożyska zakładasz w ten sposób,że część która pracuje(opiera się o obudowę łożyska poz.2)to zewnętrzną częścią(górą) opiera się o obudowę,a zewnętrzne części(ślizgi) łożysk opierają się środkiem łożyska o piastę przesuwną (poz.1).Jeżeli przyłożysz łożyska do piasty i obudowy to sądzę że się domyślisz o co mi chodzi.Przepraszam że jeszcze raz,ale wystąpił w adresie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekgoly 0 Napisano 28 Maja 2011 Witaj Tekmie. Łożysko oporowe ma średnicę w środku mniejszą i większą. Pierwsze łożysko wiadomo opiera się na obudowie ale drugie też jest większe i mniejsze. Nie ma na czym się opszeć i jak dokręcić tą durzą nakrętke. Raz zrobiłem troszeczkę za ciasno i zaczeło się palić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 29 Maja 2011 Witam.Ta zewnętrzna bieżnia łożyska powinna być z oporem wciśnięta na piastę przesuwną.Siłę dokręcenia nakrętki dokręcasz podobnie jak łożysko w kole.Nie za mocno,ale i bez zbędnego luzu.Aby się samoczynnie nakrętka nie przestawiała to jest wkręt zabezpieczający( na pod.str.katalogu poz.23). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 29 Maja 2011 Przepraszam,ale zabrzmiało to tak jak by tą nakrętką ustalało się luz łożyska.A trzeba tak ustalić nakrętkę aby nie ocierała się o pierścień zabezpieczający(w katalogu poz.34) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturplus 0 Napisano 31 Maja 2011 WitamW Claasie Dominatorze 85 nie mogę zejść na niskie obroty bębna. Myślę, że wina leży po stronie wariatora pasowego - jego tarcze nie schodzą się dostatecznie, z jakiegoś powodu... Może sprężyna za słabo dociska, może coś go od środka blokuje. Próbuje rozebrać, ale mam problem.Pierwsza tarcza dolnego koła pasowego (bo o nie chodzi) zeszła bez problemu. Ale nie wiem jak zdjąć drugą. Kombinuję i nic. Wrzucam zdjęcie, może ktoś to kiedyś rozkręcał i pomoże.Pozdrawiam! Uploaded with ImageShack.us Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 2 Czerwca 2011 Myślę, że znalazłeś przyczynę nieprawidłowej pracy wariatora. Ta płaska sprężyna powinna dużo dalej odepchnąć to koło niż jest w tej chwili. Prawdopodobnie uszkodzone łożysko blokuje pełny ruch tej połówki koła. Z tego co się orientuję, sprężyna płaska powinna praktycznie sama zepchnąć to koło na zewnątrz. Uważaj przy demontażu, żeby to wszystko nagle nie wystrzeliło. W E-512 jest sprężyna śrubowa, ale jej siła nacisku jest taka, ze po odkręceniu śrub od zewnętrznego koła cały mechanizm poleciał sąsiadowi kilka metrów. Radzę ostrożnie. Może warto przeglądnąć katalog, co tam siedzi w środku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek3189 0 Napisano 14 Czerwca 2011 Witam potrzebuje sie dowiedziec ile trzeba nabic freonu do układu klimatyzacji w Kombajnie John Deere 1085. Dzieki z góry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek65a 0 Napisano 14 Czerwca 2011 Cześć koledzy. Mam pytanie ,ile będziecie brać za godzinę koszenia rekordem suprem ile będziecie płacić kombajniście. W 2010 umnie godzina kosztowała 280 zł bez sieczkarni 300 zł z sieczkarnią ,od zeszłego roku wszystko poszło w górę więc podwyżka jest naturalna tylko ile. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 15 Czerwca 2011 Do arturplus: Dałeś radę rozebrać ten wariator ?Jaka była przyczyna ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krciczek 0 Napisano 21 Czerwca 2011 Witam,mam problem z silnikiem w Bizonie SW400. Po dwóch latach od remontu silnika ( nowy wał, panewki + wymiana pierścionków na tłokach, tuleje zostały-małe progi.) nastąpiła awaria w czasie młocki, odpowietrznikiem silnika "grzybkiem" wyrzucił prawie wszystki olej silnika- stało to się od razu. Od tego czasu jest bardzo duże dymienie i dmuchanie odpowietrznikiem. Założyłem wąż zamiast grzybka, wygiąłem do góry, olej spływa z powrotem, ale bardzo dmucha z oparami. I tak było koszone przez trzy lata (ok. 200h razem). Silnik dobrze trzyma ciśnienie oleju, nie kopci z tłumnika, nie grzeje się. Oleju "bierze" ok 1 litra na dzień porządnego koszenia z czego większość wyrzucona jest założonym wężem ( do banieczki, która założyłem na końcu węża z zachowaniem odpowietrzenia silnika). Ma ktoś jakiś pomysł co mogło być przyczyną? Miał ktoś podobny problem? Czy zdjęcie głowicy pomoże ustalić usterkę czy trzeba wyjmować cały silnik? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 21 Czerwca 2011 Witam.Próbowałeś zmierzyć ciśnienie sprężania?Ja bym obstawiał na uszczelkę pod głowicą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek65a 0 Napisano 23 Czerwca 2011 obstawiam uszczelkę pod głowicą lub pękła tuleja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krciczek 0 Napisano 24 Czerwca 2011 Myślę zacząć od zalania tłoków naftą, bo kilka osób podpowiedziało mi, że mogą być gdzieś zapieczone pierścionki. A jeżeli to nie pomoże to później zdejmę głowice i może będzie coś więcej wiadomo. Mam takie pytanie, ile, jak często, jak długo wlewać tej nafty? Czy to w ogóle ma sens?Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach