johny_bravo 0 Napisano 20 Czerwca 2009 dzisiaj odpaliem ciapka. ruszylem na czworce, chcialem cofnac zgrzyt! zawrocilem nie na wstecznym wlaczylem sprzeglo chcialem ruszyc na do przodu a tu nic ciagni stoi co moze byc przyczna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pupek 0 Napisano 20 Czerwca 2009 dzisiaj odpaliem ciapka. ruszylem na czworce, chcialem cofnac zgrzyt! zawrocilem nie na wstecznym wlaczylem sprzeglo chcialem ruszyc na do przodu a tu nic ciagni stoi co moze byc przyczna Może oberwało tarcze sprzęgłową. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LKT 0 Napisano 22 Czerwca 2009 Witam mam pytanko czy ktos z Was załozył pomocniczy siłownik w 30-tce.Prosze o porade i fotkipozdrawiam ja znam sklep w ktorym maja kazda szybe od reki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 27 Czerwca 2009 jakie pierścienie olejowe są w czeskich kompletach? coś mi się zdaje że mechanik mnie zrobił w h..ja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil 0 Napisano 9 Lipca 2009 Dzisiaj zauważyłem, że w mojej C-330 cieknie ropa i to dość sporo z takiej rurki co idzie od pompy wtryskowej i jest skierowana dół i kończy się za filtrami paliwa (jest to jakby przelew z pompy wtryskowej). Ciągnik stał na równi a z tej rurki kapało kropla za kropla mniej więcej co sekundę.Czemu tak się dzieje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 9 Lipca 2009 masz juz wyrobioną pompke zasilającą i podczas tłocznia przedostaje sie z niej ropa do pompy wtryskowej i temu wycieka przelewem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil 0 Napisano 10 Lipca 2009 a czy mogę ją jeszcze naprawić czy pozostaje tylko wymiana całej na nową?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
volf6 0 Napisano 10 Lipca 2009 Panowie, czy to paliwo w pompie wtryskowej na pewno jest z nieszczelnej pompy zasilającej? Ja słyszałem, że ono pochodzi z nieszczelnych (zużytych) sekcji wtryskowych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 11 Lipca 2009 zasilająca najszybciej się wyrabia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil 0 Napisano 11 Lipca 2009 czy to znaczy, że mam kupić całą pompkę zasilającą nową?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 12 Lipca 2009 nie rozbierałem zasilającej ale skoro w niej nie będzie żadnych oringów to jej nie uszczelnisz po prostu tłok się zużył. rozbierz co ci szkodzi i tak puszcza paliwo na zewnątrz (straty) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 12 Lipca 2009 W zasilającej jest mały oring w którym porusza sie niewielki tłoczek, wstaw nowy oring i zobaczysz czy bedzie dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tygrysek1 0 Napisano 19 Lipca 2009 Ile kosztuje generalny remont silnika w c-330 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtoon 0 Napisano 28 Lipca 2009 zależy co chcesz robić:-tuleje (nie zawsze konieczne)-pierścienie (to raczej na pewno)-panewki (też należy wymienić jak już rozbebeszysz)-tłoki (też chyba zostaną)-głowica (radze uważać na te po regeneracji - moja "nowa" miała dziure przy tulei zaworu i przez to miał takie ciśnienie że na pusto nie mógł ruszyć po równym)-zawory (być może tylko do regulacji)-sprzęgło (ale to chyba odpadnie)do tego komplet uszczelek pod głowice, pokrywę głowicy, kolektor wydechowy itd. (kupuje się w komplecie)RAZEM coś w granicach 2 tys. zależnie od tego co będziesz robił PS. pobij mój rekord = 40 min na rozjechanie założenie symeryngu między skrzynią i sprzęgłem i złożenie z powrotem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 29 Lipca 2009 Jak remont kapitalny to wszystko nowe będź regenerowane. Wał nowy lub po szlifie, panewki nowe, tuleje tłoki pierścienie nowe, głowic po regeneracji, ewentualnie wymiana wałka rozrządu, regeneracja/regulacja pompy paliwa. To da koszt ok 3tys. zależy co do rboty i jakie części. Jeżeli chodzi o mały remoncik, typu wymiana pierścieni i regeneracja głowicy to koszt wynosi ok 800 zł, warto zrobić też pompe wtryskową i ustawić wtryskiwacze. Jeśli silnik jest w nienajgorszej kondycji to taki mały remoncik napewno go ożywi, wiem po swoim przykładzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 29 Lipca 2009 Nastąpiło małe przeoczenie. Myślałem że temat dotyczy C360 a nie C330. W przypadku C330 koszt remontu może oscylować w granicach 2 tyś za części jak pisał poprzednio kolega. Sorry za pomyłke. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maher141 0 Napisano 14 Sierpnia 2009 witam. mam pytanie odnosie jak podlaczycz to gdziazdo pod przyczepe(światła,kierunkowskazy,stop) co oznaczaja te skuruty gdzie ma byc masa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 15 Sierpnia 2009 We wtyczce i gniezdzie masz takie oznaczenia i podłanczaj 31-masa54-stop58 ,58L -światła R-kierunkowskaz prawyL -kierunkowskaz lewy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maher141 0 Napisano 15 Sierpnia 2009 ok dziekuje bardzo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mietek11 0 Napisano 18 Sierpnia 2009 mam takie pytanie...co może być przyczyną wolnej jazdy ursusa c-330M na biegu:6 to znaczy...może nie wolnej ale mniejszej prędkości niż powinna być Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 18 Sierpnia 2009 a sprzęgło się nie ślizga Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mietek11 0 Napisano 21 Sierpnia 2009 nie, sprzęgło się nie ślizga Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolinip 0 Napisano 23 Sierpnia 2009 Mam takie pytanie. Ostatnio podczas pracy ciapka przy cyklopie zauważyłem wyciek jak by oleju z łączenia kolektora z kominem. Ciągnik pracował normalnie nie kopcił na drugi dzień pojechałem orać wszystko się wypaliło i już nic nie lecie moc normalna. Może mi ktoś powie co się mogło stać bo nie wiem czy zbagatelizować to czy jechać do mechanika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 23 Sierpnia 2009 Miałem taki sam wyciek, brał mi olej z filtra powietrza- bo był spawany i zostały małe dziurki i robiło się podcisnienie, wymieniłem na nowy i po kłopocie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LKT 0 Napisano 29 Sierpnia 2009 Ile kosztuje generalny remont silnika w c-330[/quote Aięc jak chcesz zrobic na lata to:zestawy naprawcze do silnika 2 nowe tzn tuleja,tłok, pierscienie ,sworzen,do korbowodow trzeba nowe tulejki włozyc i wywinklowacjesli wał niebył szlifowant to go szlifnąc panewki noweuszczelniaczegłowice do regeneracji tzn planowanie wymiana gniazd zaworow prowadnickpl uszczelek, sprzegło tez trzeba zrobici pompe olejowa najlepiej wymienicpompe wtryskowa tez jest dobrze zregenerowaca i nowe tulejki na wałek rozrzaduza czesci wyjdzie ok 2 tys ale masz pewne ze bedzie długo chodziło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach