tekmie 0 Napisano 10 Listopada 2009 Ale na czwórce trzydziecha powinna przygasać jak sie kopie czy nie?Jak sprawdzić kont ustawienia wtrysków i jak można podkręcić pompę wtryskową?Na www.chomikuj.pl/habza.m w folderze Dokumenty umieściłem skan sposobu regulacji kąta wtrysku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 10 Listopada 2009 Sam już nie wiem ten mechanik który go robił mówił że musi kopcić ponieważ jest wtedy mocniejszy a jak skręci na pompie to nie puści nawet dymka ale będzie o wiele słabszy mówił też że olej musi wywalać korkiem bo niby nie orginalna pokrywa głowicy niby mechanik zaufany bo od wuja z firmy ale mi coś nie pasi sąsiad ma też trzydzieche na czwórce jak sie kopie nie przygasa nie kopci mi się wydaje że ten mechanik sam nie wie czego to jest wina i mówi że wszystko wporządku a mi sie wydaje że do kitu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 10 Listopada 2009 Sam już nie wiem ten mechanik który go robił mówił że musi kopcić ponieważ jest wtedy mocniejszy a jak skręci na pompie to nie puści nawet dymka ale będzie o wiele słabszy mówił też że olej musi wywalać korkiem bo niby nie orginalna pokrywa głowicy niby mechanik zaufany bo od wuja z firmy ale mi coś nie pasi sąsiad ma też trzydzieche na czwórce jak sie kopie nie przygasa nie kopci mi się wydaje że ten mechanik sam nie wie czego to jest wina i mówi że wszystko wporządku a mi sie wydaje że do kituZmień mechanika.W ustawianiu niema dowolności.Trzeba tak ustawić jak jest przewidziane dla danego typu silnika.Co to znaczy wywalać korkiem?Tak dmucha do silnika?Przecież silnik po kapitalce to niedotarty czy już "przetarty"? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 10 Listopada 2009 Sam już nie wiem ten mechanik który go robił mówił że musi kopcić ponieważ jest wtedy mocniejszy a jak skręci na pompie to nie puści nawet dymka ale będzie o wiele słabszy mówił też że olej musi wywalać korkiem bo niby nie orginalna pokrywa głowicy niby mechanik zaufany bo od wuja z firmy ale mi coś nie pasi sąsiad ma też trzydzieche na czwórce jak sie kopie nie przygasa nie kopci mi się wydaje że ten mechanik sam nie wie czego to jest wina i mówi że wszystko wporządku a mi sie wydaje że do kituZmień mechanika.W ustawianiu niema dowolności.Trzeba tak ustawić jak jest przewidziane dla danego typu silnika.Co to znaczy wywalać korkiem?Tak dmucha do silnika?Przecież silnik po kapitalce to niedotarty czy już "przetarty"?popękały mu pierścienie jak wkładał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 11 Listopada 2009 pierścienie są ok a olej trochę wywala korkiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 11 Listopada 2009 przyjechałem z kielc bo tam go robili i już miał cały silnik zachlapany olejem i nie miał sił zadzwoniłem do wuja on spowrotem przysłał mechanika podkręcił na pompie bo podobno jak był docierany zmniejszył mu moc ok uwierzyłem ale gdy wymieniałem kolektor troche tam było zaciapane olejem myślałem że to nic takiego przykręciłe nowy kolektor i w pole ale patzre coś kapi spod kolektora to olej odkręciłem kolektor i odpaliłem gada a on wręcz żygał olejem spowrotem do mechanika przyjechał sprawdził pierścienie i przy okazji je wymienił na nówki ale to nie była tego wina wziął głowice do planowania wszystko ładnie poskręcał i jakoś chodzi nie leje olejem ale chyba muszę odkręcić sam kolektor i sprawdzić bo coś po woli nie wierzy temu mechanikowi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 11 Listopada 2009 przyjechałem z kielc bo tam go robili i już miał cały silnik zachlapany olejem i nie miał sił zadzwoniłem do wuja on spowrotem przysłał mechanika podkręcił na pompie bo podobno jak był docierany zmniejszył mu moc ok uwierzyłem ale gdy wymieniałem kolektor troche tam było zaciapane olejem myślałem że to nic takiego przykręciłe nowy kolektor i w pole ale patzre coś kapi spod kolektora to olej odkręciłem kolektor i odpaliłem gada a on wręcz żygał olejem spowrotem do mechanika przyjechał sprawdził pierścienie i przy okazji je wymienił na nówki ale to nie była tego wina wziął głowice do planowania wszystko ładnie poskręcał i jakoś chodzi nie leje olejem ale chyba muszę odkręcić sam kolektor i sprawdzić bo coś po woli nie wierzy temu mechanikowiten idjota robił kapitalka a za chwile jaszcze raz pierścienie Prima w Łodzi robi naprawde dobre pierścienie zadzwoń to ci przyślą a i zmień machanika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 11 Listopada 2009 mówił że nie ma sensu zakładać starych pierścieni jak już robić to założyć wszystko nowe i tak zrobił lecz ten traktor jest i tak o wiele słabszy ni trzydziestka sąsiada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 11 Listopada 2009 Każda ingerencja w układ tłokowo-cylindrowy polegająca na wymianie jakiś elementów tego układu wymaga procesu docierania.Jeżeli nie przeprowadziłeś tego to w pierwszej kolejności miej pretensje do siebie.Bo nie starannym docieraniem można "zarżnąć"najlepszy silnik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 11 Listopada 2009 był docierany Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 11 Listopada 2009 To przepraszam,jakoś żle zrozumiałem.Jeżeli cieknie spod kolektora wydechowego to jest normalne w pierwszym etapie docierania.U mnie się sączyło do ok.20 mth. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 11 Listopada 2009 miał remont był docierany przez 25 mtg póżniej lekkie pracy typu bronowani po 2 tygodniach orka i ciągle się lało spod kolektora dopiero po planowaniu głowicy przestało ale ciągnik ciągle kopci i dławi się jak zaczynają mu się koła kręcić to nie jest normalne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 11 Listopada 2009 z tym wywalaniem korkiem oleju to też dla mnie jakaś dziwna sprawa i sam dokładnie nie wiem czemu się tak dzieje i kolegów pytałem i oni tez nie mają pojęcia..., zajmuje się dorywczo naprawami silników i już w niejednym ciapku wymieniałem tłoki, tuleje i pireścienie itp. I w jednym wywala w innym nie, a każdy robie tak samo wiec nie wiem czemu właśnie tak się dzieje... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 11 Listopada 2009 z tym wywalaniem korkiem oleju to też dla mnie jakaś dziwna sprawa i sam dokładnie nie wiem czemu się tak dzieje i kolegów pytałem i oni tez nie mają pojęcia..., zajmuje się dorywczo naprawami silników i już w niejednym ciapku wymieniałem tłoki, tuleje i pireścienie itp. I w jednym wywala w innym nie, a każdy robie tak samo wiec nie wiem czemu właśnie tak się dzieje...a czy za każdym razem dajesz pierścienie tej samej firmy tu jest przyczyna Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 11 Listopada 2009 jak zakładam cały zestaw naprawczy to pierścienie są razem z zestawem, zakładałem zestawy Mahle i Zetorowskie i tez pierścienie tylko i wyłacznie Prima i właśnie tak jak napisałem u jednego wywala u innego nie, no ku*** żeby ktoś robił to bym nie wierzył że dobrze zrobione, ale jak sam robie i u jednego kolesia zaczeło wywalać po 100mth, a inny ma juz 2000mth i nie wywala i te same zestawy naprawcze wstawiałem, to juz nie wiem czemu tak się dzieje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarki 0 Napisano 11 Listopada 2009 jak zakładam cały zestaw naprawczy to pierścienie są razem z zestawem, zakładałem zestawy Mahle i Zetorowskie i tez pierścienie tylko i wyłacznie Prima i właśnie tak jak napisałem u jednego wywala u innego nie, no ku*** żeby ktoś robił to bym nie wierzył że dobrze zrobione, ale jak sam robie i u jednego kolesia zaczeło wywalać po 100mth, a inny ma juz 2000mth i nie wywala i te same zestawy naprawcze wstawiałem, to juz nie wiem czemu tak się dzieje ale Jemu waliło i wali a i walić będzie bo to robił .... w twoim przypadku pewnie ma wine właściciel a to już Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 11 Listopada 2009 to musi być wina części bynajmniej ja na to stawiam Co powiesz na to jak mam u siebie dwie 30-stki i tez sam sobie robie i w jednej blok zachlapany a w drugiej nie i tez te same zestawy itp, dużo moge takich porównań znaleźć, nie wiem czemu tak jest, ale jest...A u niego to napewno robił.... może pierścienie dla tego mechanika się pop*******ły lub właśnie głowica wadliwa duży luz na prowadnicach zaworów. U jednego kolesia jak robiłem to z kolektora czarna nieprzepalona ropa leciala, wadą była zatarta końcówka wtryskiwacza po wykręceniu można było ustami dmuchnąć i leciało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 12 Listopada 2009 daje pierścieni z tej samej firmy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 22 Listopada 2009 To musi byc wina własciciela i zle dotarcia sprzetu... Ja teraz robie wozek widłowy (silnik c330) i tez zapalic go nie mogłem przy czym korek skakał jak głupi przy kreceniu rozrusznikiem... Po rozebraniu okazało sie ze silnik tak zurzyty nie jest gładzie tulei sliczne jak to ze w tłoku miejsca miedzy pierscieniami sie pourywały i uciekała tamtedy kompresja... Według mnie do kitu teraz sa robione czesci bo ten wozek remont miał nie tak dawno robiony... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markant50 0 Napisano 4 Grudnia 2009 Witam panowie. Mam poważny problem z moim 330m otóż silnik bardzo ciężko pali po zapaleniu jest strasznie mulasty a jeszcze do tego kopci czarnym dymem jak djabli:(czy to wina pompy wtryskowej??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 4 Grudnia 2009 Witam.Przyczyn może być wiele,ale proponuje sprawdzić wtryskiwacze(wstępnie możesz przykręcić na pompie-zobaczysz jak rozpylają,ale to jest prowizorka). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 5 Grudnia 2009 Mam pytanie na czym polega możliwość dociążenia w ursusie c 330 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 5 Grudnia 2009 Mam pytanie na czym polega możliwość dociążenia w ursusie c 330na chwilowym uniesieniu maszyny z jaką pracujesz bez oderwania jej od ziemi(lekkie poderwanie), tylko tyle aby zlikwidować poślizg kół, masz pokrętło do regulacji siły dociążenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 9 Grudnia 2009 co o tym sądzicie?? http://www.allegro.pl/item840936156_wspomaganie_kierownicy_c_328_c_330.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 9 Grudnia 2009 myśle ze moze być za słabe to elektryczne wspomaganie, co hydraulika to hudraulika... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach